Galerie: Jak se stavěla dálnice D1. Výstavba začala již před 80 lety

Zelí  |  15. 04. 2019 08:09

Tehdy se "skutečně" stavělo. Dneska šmejdi jen protočí peníze. Stačí se podívat na komedii na D1 dnes.

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  15. 04. 2019 09:45

Faltýnek si vezme mandát a bude to dobré.

Odpovědět  |   | 
Burešek  |  15. 04. 2019 14:50

Hlavně ať si to nebere v krabicích od vína

Odpovědět  |   | 
expat  |  15. 04. 2019 17:01

27 km za 4 roky taky žádná sláva. A to se stavěla jen ta jedna dálnice...

Odpovědět  |   | 
Pedroí  |  15. 04. 2019 18:05

No jo ale kdyby to komouši nepostavili tak dnes není vůbec nic,dnešní sorta by to akorát rozkradla

Odpovědět  |   | 
expat  |  15. 04. 2019 20:14

Za komoušů kradla celá republika. Kdo nekradl, okrádal rodinu, voe....

Odpovědět  |   | 
Tibo  |  16. 04. 2019 12:24

Jenze kazdy ukradl par cihel nebo trochu dreva. Dneska jedni drou jak kone, druzi jen protaci krabice od vina. D47 na Ostravu od Eurovie je des.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  18. 04. 2019 01:48

Ano, ale dnes se to aspoň považuje za vadu. Za komárů se tohle předávalo jako normální stav a doteď se po tom jezdí. Tak zvlněná a hrbolatá je D1 a D2 mimo úseky stavěné za Hitlera od počátku. Koneckonců ten úsek za Humpolcem, za který vyletěl Ťok, se zasekl na tom, že se tam sype mizerně udělané podloží. A ta protektorátní Němci dozorovaná dálnice končila právě před Humpolcem.

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  18. 04. 2019 01:40

Mě by zajímalo, jak pitomci jako ty přežijou, aby je neokradli v každý trafice. Komunisti tu dálnici nechali zarůst travou a stavět začali v době, kdy se všude ve vyspělých zemích stavěly dálnice po stovkách kilometrů. Na D1 měli k dispozici 70km zemních těles, mostů zářezů atd. Po revoluci se dálnice stavěly stejným tempem jako předtím až do nástupu Babišovy vlády, která už jen přidává důchodcům a až EU zastaví financování dopravních staveb, budou je stavět Čéňani a budeš jim platit mýto... A budete u toho Andrejovi tleskat jak tuleni.

Odpovědět  |   | 
expat  |  15. 04. 2019 20:11

Snad si někdo nemyslí, že 7 km za rok je dost? To si může myslet jen opravdový lempl.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  16. 04. 2019 10:20

Naopak si myslím, že to byl velmi slušný výkon. Na výstavbu dálnice se musely dát dohromady stavební kapacity a technologie a udělali to velmi dobře, protože životnost v pohodě dosáhla 50 let bez údržby. Navíc to stavěli bez zadlužení!!!!! Možná, že celá dálnice byla postavena za cenu, za kterou dnes udělají šmejdi tak 5km v asfaltu.
Betonové dálnice stavěné po roce 89 mají životnost cca 15 let, beton se rozpadá a musí se vybourat. To co dnes plácají lopatama na D1 má zjevné vady a dutiny (dle sdělení řsd), takže Tokouš už loni avizoval, že nemáme očekávat životnost 50 let, ale bude se to muset asi po deseti letech předělat. Super. Šmejdi se radují a pitomci tomu tleskají.

Odpovědět  |   | 
expat  |  16. 04. 2019 14:26

7km za rok velmi slušný výkon..?..no tebe bych nechtěl zaměstnávat...

Odpovědět  |   | 
Tommy  |  18. 04. 2019 01:43

Ta dálnice byla šmejd prakticky od počátku. Pamatuju si jízdu po D2 do Bratislavy v roce cca 90. To bylo jak jízda trajektem V té době byla cca 10-15 let stará za minimálního zatížení ve srovnání s dneškem.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 04. 2019 12:04

A do dnes není hotova

Odpovědět  |   | 
LOL  |  15. 04. 2019 13:52

Svatovítskou katedrálu jsme stavěli 500 let. Takže plán plníme na 145%
Ave Babiš!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A