Oprava D1 jde letos do finále. Příští rok bude nejhorší v historii rekonstrukce

ijon  |  25. 11. 2019 13:15

Jek tak mimochodem, co jsem kde četl, ihned po ukončení rekonstrukce by měla být zahájena akce rozšíření na 3 pruhy u Brna.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  25. 11. 2019 13:30

Po ukončení rekonstrukce v roce 2030 se budou moci zbrourat všechny nyná postavené mosty a rozšířit je o třetí pruh.

Odpovědět  |   | 
R2  |  25. 11. 2019 13:52

Udajne by tomu tak melo byt. Na jednu stranu asi dobra zprava na druhou clovek trochu nechape planovani oprav a rekonstrukci v CR. Na D1 v Brne se v techto dnech stale pracuje na opravach dvoupruhu, aby se temer v zapeti po dokonceni techto oprav zaclo pracovat na tretim pruhu.

Odpovědět  |   | 
Wolfsteen  |  25. 11. 2019 15:04

Osobně bych nejraději viděl, jak se dělá na propojení Pardubice - Mohelnice. Ať se D1 uleví a pak ji můžou rozšiřovat na 3 pruhy...

Odpovědět  |   | 
p.  |  25. 11. 2019 19:18

Tak rozsireni na 3 pruhy v kazdem smeru D1 u Brna je/bylo v planu uz na letosni rok... Policie to chtela prosadit a udelat... jak se k tomu postavili RSD nevim...

Viz.
https://ct24.ceskatelevize.cz/regiony/jihomoravsky-kraj... ...

https://brnensky.denik.cz/zpravy_region/vic-pruhu-a... ...

Odpovědět  |   | 
MM  |  25. 11. 2019 13:21

Ano, bude líp. Babišovi už líp je.

Odpovědět  |   | 
Karcher Tool  |  25. 11. 2019 17:49

Anofertni Bures je zas***j zlodej, h*jzl a darebak. Jedna sorta jako Krejcir nebo Kocner. Jen si dava vice pozor a jde na to chytreji. D1 je prezitek a tunel. Ja tama nejezdim. Takovi lide se budou rodit vzdycky, s tim nic nenadelas. Jen nechapu, jak "to" mohl nekdo volit. Zejmena podruhe.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  26. 11. 2019 08:40

to chce klid... chystá se napotřetí... Párků, koblihů a piva pro darmošlapy má dost....

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  26. 11. 2019 09:35

Co je na tom k nepochopení? Na jednodušší lidi jeho "všeci kradnú" a "Kalousek" stačí. Kalouska nesnáší asi 90 % populace, takže na tom se dalo hezky stavět. A pak pár slibů, rozhazování příspěvků a přidávání vhodným skupinám, zasít trochu zášti mezi lidi kvůli podnikatelům a živnostníkům a máme tu jistého vítěze voleb i pro třetí období.
Nejhorší je, když lidi vidí, jak se jim soustavným zdražováním kvůli EET vytáhlo z kapes více, než co dostali přidáno, ale přesto ho i tak budou dál volit.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  25. 11. 2019 13:35

Ono bude nějaké finále, já myslel že jak se dokončí poslední úsek, začnou se zase opravovat ty první opravené a tak furt dokola.

Odpovědět  |   | 
statistika  |  25. 11. 2019 13:55

To je tak, když se jako rekonstrukce D1 bere pokaždé něco trochu jiného, např. teď jen úsek mezi Mirošovicemi a Brno západ bez mostu Šmejkalka. Každý rok opravovali něco kolem Brna a i v úseku mezi Prahou a Mirošovicemi, takže celková délka uzavírek D1 od 0 km a až po 200 km byla i v minulých letech reálně delší. Původně se do toho řadil i ten most Šmejkalka, ale když zjistili, že ten do r. 2021 opravit nestihnou, tak už se do toho také nepočítá - viz např. https://zdopravy.cz/protektoratni-most-na-d1-... ...
Zkrátka rekonstrukce jde do finále, do kterého se ovšem to, co se bude rekonstruovat až po r. 2021, raději nezahrnuje ...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  25. 11. 2019 14:17

Nemela by tedy byt pristi rok jizda po D1 bez poplatku?

Odpovědět  |   | 

ano bude, seznam vozidel bez poplatku najdeš na myto.cz

Odpovědět  |   | 
hasič  |  25. 11. 2019 17:38

V klimaticky tvrdých, ne-li vůbec na Zemi nejtvrdších podmínkách, které v ČR jiz minimálně 80let panují, není možné tuto stavbu s managementem z ČR nikdy dokončit. Leda , že by jsme se na 10let stali opět Protektorátem Böhmen und Mähren. Jsem zvědav , jestli ty dnešní stavby infrastruktury vydrží alespoň 30% délku plánované životnosti. Na víc bych si rozhodně nevsadil.

Odpovědět  |   | 
Pozarnik  |  25. 11. 2019 17:51

D1/D47 na Ostravu stavena podvodnou firmou Eurovia ktera dodnes vyhrava zakazky se rozbila driv, nez na ni zacal ostry provoz. Takze 1/3 je znacne optimisticky stav

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  25. 11. 2019 20:30

Už před pěti lety jsem na D0 (Pražský okruh) nad tunely měl pocit, že dálnice začíná "kopat" ve stylu D1 před rekonstrukcí. Dlouho jsem tudy ale nejel, jak to vypadá teď? Jestli stejnou kvalitou udělali všechny opravy, pak do pěti let máme o zábavu postaráno.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  26. 11. 2019 12:19

Vite, vy, jak je narocne stavet dalnici, ktera vydrzi prave jen 'vase' funkcni obdobi (kdyz navic nemate jistotu celeho mandatu), aby se po odchodu do tfariky okamzite stala problemem 'vasich' nastupcu?

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  26. 11. 2019 12:41

Běžná státní tunelovka. Jinak zcela zbytečná oprava. Kvalitní betonová vozovka, která by ještě cca 10-20 let s drobnýma opravama vydržela bude nahrazena typickou ošizenou porevoluční betonovkou s životností cca 15 let do začátku borcení a 20let do nezbytného vybourání. To je realita "kvalitní" výstavby dálnic, na což upozorníl i Tok před svým odstoupením, že nemáme očekávat životnost 50let, ale spíš těch 15 let. Takže než to s velkou slávou dolepí, tak můžou za Prahou zase začít bourat.

Odpovědět  |   | 
statistika  |  26. 11. 2019 15:25

Na několika málo místech D1 možná ještě je ta "Kvalitní betonová vozovka, která by ještě cca 10-20 let s drobnýma opravama vydržela ...", ale většinou to bylo za hranicí životnosti a přezdívky jako tankodrom nebyly jen tak pro nic za nic. Klidně si projeďe ty dosud neopravené schodišťové úseky směrem z Prahy mezi 21 až 29 km, 119 až 128 km (tam je kousek novější a pak zase začínají schody cca od 130? až po 134km), 141 až 146 km (kromě už opraveného mostu nad Vel. Meziříčím) a pak 168 až 178 km. To by už moc dlouho nevydrželo ani "s drobnýma opravama".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Toyota GR Supra

Nová Toyota Supra je technicky příbuzná s BMW Z4. Je to až takový problém, jak se některým zdá?

11.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A