Dálnic, na kterých nemusíte mít kupón, bude od ledna více

pacho  |  10. 09. 2017 18:38

v celku rozumné. Na dialnicu sa presunú autá, z obcí, ktoré by si aj tak DZ nekúpili.

Odpovědět  |   | 
puk123  |  11. 09. 2017 14:34

Nojo, volby za dveřmi, tak dokonce ani ceny kupónů není potřeba navyšovat.

Odpovědět  |   | 
D11 x D35  |  11. 09. 2017 14:28

Měli by k tomu přidat i úsek D35 MUK Opatovice až D11 MUK Kukleny. Výhledově pak D35 MUK Časy - D11 MUK Plotiště.
Tím se vymístí doprava z HK ve směru od Pardubic na Jičín/ Trutnov a po dostavbě D35/D11 se vymístí i tranzitní dopravu z Pardubic v trase plánovaného Severovýchodního obchvatu.

Odpovědět  |   | 
Rosta  |  01. 12. 2017 10:40

A konečně zrušit dálniční poplatek na D56 39km až 52km.

Odpovědět  |   | 
Neurotic  |  11. 09. 2017 16:32

A komu tím prospějete? Akorát bude na dálnici ještě víc aut takže větší riziko, že se tam něco stane obzvlášť, když se tam nahrnou akorát lidi co se na ni bojí a neumí po ní jezdit a pak pojedou přes město všichni teda spíš se budou pomalu posunovat...

Odpovědět  |   | 
fgl  |  11. 09. 2017 16:57

Prospějou tím všem, na dálnici je totiž násobně menší riziko nehody.
Dálnice jsou nejbezpečnějším typem komunikace. např. v roce 2015 na nich zemřeli pouze 2 lidé z 669 obětí autonehod v ČR.
To se nedá porovnávat se zbytkem silniční sítě a čím víc dopravy se tam přesune z měst a silnic první třídy, tím lépe.

Odpovědět  |   | 
Hrd  |  13. 09. 2017 19:51

Naprostý souhla, naše dálnice, dříve placená byla bez problému, dnes bez známky na ní jezdí kdejakej Pepík s vrakem, hraje si tam na závodníka (na známku ale nemá), a jezděj tam staroušci 80 kou a vytvářejí nebezpečný situace a zahušťují a zpomalují provoz.

Odpovědět  |   | 
Arde  |  12. 09. 2017 21:39

Akurat som isel bratislava - brno a spatky .. a ma po ceste napadlo ze by som mal dat vasemu reditelstvi dalnic dat preplatit cast ceny za geometriu .. lebo ten tankodrom je proste humus este to aj platit ..

Odpovědět  |   | 
Hrdlička  |  01. 01. 2018 19:08

Proč nezrušit zpoplatnění z Březové až do K. Varů. Vždyť do Nového Sedla nic neřeší. Přitom se jedná o úsek nejvýše 4 km mezi N. Sedlem až po Hory, kde začíná neplacený průtah přes K. Vary.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků

Nejčtenější články

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik dostali za duben zaměstnanci Škody

Chcete vydělávat 100.000 Kč měsíčně? Tolik …

Platy v mladoboleslavské automobilce vyrostly do rekordních výšin. Většina zaměstnanců dostala alespoň 100.000 Kč hrubého.

14.  5.  2018 | | 151 N/A
Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Česku nechali rozebrat do šroubku

Němci ujeli s Fabií 106.000 km. Pak ji v Če…

Zelená Škoda Fabia Combi prošla dlouhodobým testem Auto Bildu. Pak se vrátila zpátky do České republiky, kde prošla kompletní rozborkou.

23.  5.  2018 | | 50 N/A
Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí nářadí, montuje se ručně

Nástupce Rapidu se rodí v bolestech. Chybí …

Aktuální vydání týdeníku Škodovácký odborář informovalo o náběhu výroby nástupce Škody Rapid. Zaměstnanci se musejí potýkat s prvotními problémy.

20.  5.  2018 | | 141 N/A
Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW, skončilo to fiaskem

Škoda Š 720: Šestiválec měl konkurovat BMW,…

Prototyp vozu střední třídy s označením Š 720 měl být odpovědí AZNP na plánovaný růst životní úrovně socialistického Československa. Jak to nakonec dopadlo, asi není těžké uhodnout.

19.  5.  2018 | | 27 N/A
Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na sloup osvětlení. Kdo je ale na vině?

Řidič ve starém BMW narazil VW Polo na slou…

Bizarně a nebezpečně vypadá dopravní nehoda, která se odehrála na neznámém místě.

4.  5.  2018 | | 30 N/A