Dallara chystá malosériový sporťák ve stylu KTM X-Bow

Dallara chystá malosériový sporťák ve stylu KTM X-Bow

Italská společnost Dallara nebude neznámá především fanouškům motorsportu. Na svědomí má například celou řadu strojů pro IndyCar, svůj otisk ale zanechala i ve Formuli 3 či královské Formuli 1. Teď se však Italové pouští do vývoje auta na běžné silnice.

Nepůjde však o typické auto se střechou a dveřmi. Nic z toho totiž nedostane. Nejblíže bude mít nový model ke KTM X-Bow, které mimochodem Dallara pomáhala vyvíjet, stejně jako Alfu Romeo 4C či Bugatti Veyron.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

K pohonu poslouží čtyřválcový motor Ford Ecoboost s objemem 2,3 litru, který můžete znát například z Focusu RS či nového Mustangu. Zde by měl disponovat výkonem okolo 294 kW (400 koní), hýbat by přitom měl autem o hmotnosti okolo 800 kilogramů. Už z toho můžete vytušit, že auto pojede zatraceně rychle.

KTM: další X-BOW dostane pětiválec Audi s výkonem 480 koní

KTM: další X-BOW dostane pětiválec Audi s výkonem 480 koní

Cena zřejmě převýší „konkurenční“ KTM X-Bow, které stojí přibližně 1,8 milionu korun. A to i kvůli tomu, že z hlediska jízdních výkonů bude Dallara o poznání dál. V plánu je výroba nanejvýš 120 kusů ročně, představení by se mělo odehrát ještě letos, kdy sám Gian Paolo Dallara oslaví osmdesátku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků