Dallara chystá malosériový sporťák ve stylu KTM X-Bow

Dallara chystá malosériový sporťák ve stylu KTM X-Bow

Italská společnost Dallara nebude neznámá především fanouškům motorsportu. Na svědomí má například celou řadu strojů pro IndyCar, svůj otisk ale zanechala i ve Formuli 3 či královské Formuli 1. Teď se však Italové pouští do vývoje auta na běžné silnice.

Nepůjde však o typické auto se střechou a dveřmi. Nic z toho totiž nedostane. Nejblíže bude mít nový model ke KTM X-Bow, které mimochodem Dallara pomáhala vyvíjet, stejně jako Alfu Romeo 4C či Bugatti Veyron.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

K pohonu poslouží čtyřválcový motor Ford Ecoboost s objemem 2,3 litru, který můžete znát například z Focusu RS či nového Mustangu. Zde by měl disponovat výkonem okolo 294 kW (400 koní), hýbat by přitom měl autem o hmotnosti okolo 800 kilogramů. Už z toho můžete vytušit, že auto pojede zatraceně rychle.

KTM: další X-BOW dostane pětiválec Audi s výkonem 480 koní

KTM: další X-BOW dostane pětiválec Audi s výkonem 480 koní

Cena zřejmě převýší „konkurenční“ KTM X-Bow, které stojí přibližně 1,8 milionu korun. A to i kvůli tomu, že z hlediska jízdních výkonů bude Dallara o poznání dál. V plánu je výroba nanejvýš 120 kusů ročně, představení by se mělo odehrát ještě letos, kdy sám Gian Paolo Dallara oslaví osmdesátku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků