Dallara chystá malosériový sporťák ve stylu KTM X-Bow

Dallara chystá malosériový sporťák ve stylu KTM X-Bow

Italská společnost Dallara nebude neznámá především fanouškům motorsportu. Na svědomí má například celou řadu strojů pro IndyCar, svůj otisk ale zanechala i ve Formuli 3 či královské Formuli 1. Teď se však Italové pouští do vývoje auta na běžné silnice.

Nepůjde však o typické auto se střechou a dveřmi. Nic z toho totiž nedostane. Nejblíže bude mít nový model ke KTM X-Bow, které mimochodem Dallara pomáhala vyvíjet, stejně jako Alfu Romeo 4C či Bugatti Veyron.

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

KTM X-Bow R: šílený Rakušan posiluje

K pohonu poslouží čtyřválcový motor Ford Ecoboost s objemem 2,3 litru, který můžete znát například z Focusu RS či nového Mustangu. Zde by měl disponovat výkonem okolo 294 kW (400 koní), hýbat by přitom měl autem o hmotnosti okolo 800 kilogramů. Už z toho můžete vytušit, že auto pojede zatraceně rychle.

KTM: další X-BOW dostane pětiválec Audi s výkonem 480 koní

KTM: další X-BOW dostane pětiválec Audi s výkonem 480 koní

Cena zřejmě převýší „konkurenční“ KTM X-Bow, které stojí přibližně 1,8 milionu korun. A to i kvůli tomu, že z hlediska jízdních výkonů bude Dallara o poznání dál. V plánu je výroba nanejvýš 120 kusů ročně, představení by se mělo odehrát ještě letos, kdy sám Gian Paolo Dallara oslaví osmdesátku.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků