Tak za ten pokus by mali Hyundai zazalovat. To je pokus ako robili nacisti...B-]
Vodík je ta lepší cesta než uhelné elektrárny, myslim a klobouk dolu před Hyundaiem i kdyz ho nemusím B-]
Naopak, vodík je dnes ta ekologicky nejhorší cesta, auta sice nevypouští žádné škodliviny, ale prakticky veškerý vodík se vyrábí ze zemního plynu, uhlí nebo ropy s daleko větší spotřebou těchto neobnovitelných zdrojů než je potřeba do běžných spalovacích motorů a s daleko větší zátěží v produkci CO2.
a která je ta nejekologictejsi? Kdyz zapřáhnu kobylu do kočáru taky občas prdí...;-)
Tak nejlepší by bylo chodit pěšky :-DV porovnání dobíjecí EV na baterky, ICE zemní plyn, ICE diesel, ICE benzín, EV s vodíkovými články je pořadí šetrnosti přesně tak jak jsem jej uvedl. EV na baterky v zemích jako je naše nebo Čína vedou před ICE na zemní plyn jen o prsa korejské sexbomby a to až po nájezdu cca 200tkm (počítá dopad na produkci CO2 včetně výroby baterek, těžby drahých kovů, těžby ropy, zemního plynu, výroby v rafinériích etc.). Přičemž ten vodík je poslední, ale s cca 4 násobným dopadem na produkci CO2 a na drancování neobnovitelných zdrojů než předposlední nejhorší, tedy ICE na benzín.
Ted je vyroba vodiku energeticky narocna, ale proto tu technologii snad nezavrhneme. Morske vody pro vysokoteplotni elektrolyzu mame mraky, odpadem vodikoveho paliva je cista voda (bude nedostatek). Budoucnost patri jadru/fuzi (malym reaktorum).
Budoucnost patří fúzi v jaderných elektrárnách už asi 50 let a nikam se to nepohnulo. Toto je typické zapřahání vozu před koně. Je potřeba nejprve vyvinout s zvládnout výrobu vodíku a pak stavět auta (auto s vodíkovými články umí automobilky postavit už přes 50 let). Opačně to nedává žádný smysl. Resp. dává jenom reklamní, protože postavit takové auto je nesrovnatelně jednodušší než vymyslet tu ekonomickou/ekologickou výrobu.
Kdybychom takhle uvažovali, tak se nikdy nikam neposuneme. Železnice také začínala tak, že železniční vagóny byly taženy koňmi, teprve později byl vynalezen efektivnější pohon.Pokud zvládneme za rozumnou cenu masově vyrábět vozidla na vodíkový pohon (ať už půjde o palivové články, nebo o spalovací motor), tak v případě výrazného zvýšení poptávky po vodíku můžeme najít i efektivnější způsob jeho výroby.
Jak to pozoruju, tak plyn by vyřešil hodně problému na zemi. Čím je kdo větší pomatenec, tím víc má potřebu ukazovat, ale pro začátek by stačil klystýr a chinin.
a tebe novičok
Asi nepochopení, plně souhlasím s tím co píšeš 8:55. Čím větší retard, tím víc řve, namísto aby byl jasně vykázán do suterénu mezi ostatní retard.
Vlček zapomněl v Praze vypnout škodováckého klikacího robota? :-D:-D:-D
17. 10. 2019 20:36| Nesouhlasím (-1906)
17. 10. 2019 19:45Odpovědět | Souhlasím (+1654) | Nesouhlasím (-83)
To auto během pokusu fakt jen stálo ? U spalováku zaparkovaného v garáži taky vydržím několik hodin bez žádné újmy
To jest teória, ale jak zrobijou reálny kus, tak baba bude mluvit jak má spalenou sliznicu.
K tomu nedoje, protože Nexo vypouští z výfuku čistější vzduch než který nasává. Funguje totiž jako filtr čistící vzduch, kdekoliv projede.https://www.autosalon.tv/novinky/archiv/hyundai-ne... ...
Sledovat tady ty plusy a mínusy, to je ještě lepší jak ruské volby nebo referendum na Krymu.
pripada mi ze tesla fans minusuju a plusy davaju odidenci od 1.9TDI pauwaaaaa. Len retard moze negativne hodnotit "emisie" z vyfuku vodikoveho auta. fakt len retard, a co citam tak tych retardov je stale dost, co neovladaju zaklady chemie zo zakladnej skoly. Zial takyto retardi sa casto dostavaju do pozicii riadiciach a rozhodovacich a tak to tu aj potom vyzera.
Tak proc s tim neretardi neco nedelaji?
Vošického úderník Thomas se fláká a nestíhá.
Jakého Vošického, kdo to je? Ten Thomas je asi moudřejší než škodováčtí mládežníci z boleslavské Brigády socialistické práce, kteří jsou ještě panici a musejí si pomoct pouze tímto způsobem, protože by jim ty mínusy u hjondé příspěvků veřejnost nikdy nenaklikala. To je ale blaho, to je orgáč, že? No jo, lituji vás, mladí soudruzi.
Thomase asi blbě platí, holt v Bolce jsou vyšší platy.
Co to meleš za blbosti, kdo by mě měl platit? S tím hodnocením nemám nic společného, ale děkuji za plusy. Alespoň je vidět, že jsou v Malé Boleslavi za tu šméčkárnu placení. No, co jiného čekat od podvodného koncernu a jeho oveček, že? Potom se nemůžeme divit, že jsou jejich produkty tak neadekvátně předražené. Holt, někdo ty jejich platy musí zaplatit. Já to rozhodně nebudu, protože by mě ani ve snu nenapadlo si ty jejich nespolehlivé paskvily někdy koupit. Škodovku jsem nikdy neměl, nemám a ani mít nebudu. Ta mi nesmí do mé krásné trojgaráže, ve které jsou skutečná auta, ne nějaké klony podvodného koncernu.
Šokující, Vošického úderník má trojgaráž.
Kdo si koupí Hjundaje, na dosmrti k-u-n-d-a je. :-O Děkuju :-P
jasně, hlavně si ke svému výstřiku nabouchej 800 plusek
A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.
Typický český hň*p, nevzdělany, rádoby vtipný, ale v jádru primitiv.. st ebou to tedy nevyhrajem kámo B-]
:-D Jo to je onooo, přesně tak, lidové "Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti ku.n.da je". Díky za připomenutí ;-)
V tom případě máš minimálně dva. :-D
reagujem na pib-ika co ma maleho pipika, takto si to kompenzuje ked mu mhd nestartuje B-]
Odjakživa platilo "Kdo NEkoupí.......
Ted jsi to vsem nandal
Este ze sa to tak rymuje.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.