Dají se výpary z vodíkového auta opravdu dýchat? Šílený pokus Hyundaie odpovídá

Pib  |  17. 10. 2019 19:40

Kdo si koupí Hjundaje, na dosmrti k-u-n-d-a je. Děkuju

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  17. 10. 2019 19:45

Este ze sa to tak rymuje.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  17. 10. 2019 20:07

Ted jsi to vsem nandal

Odpovědět  |   | 
 |  17. 10. 2019 20:22

Odjakživa platilo "Kdo NEkoupí.......

Odpovědět  |   | 
hmmm  |  17. 10. 2019 20:24

reagujem na pib-ika co ma maleho pipika, takto si to kompenzuje ked mu mhd nestartuje

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 10. 2019 20:41

V tom případě máš minimálně dva.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  17. 10. 2019 21:15

Jo to je onooo, přesně tak, lidové "Kdo si koupí Hnůjdaje, na dosmrti ku.n.da je". Díky za připomenutí

Odpovědět  |   | 
k22  |  18. 10. 2019 08:28

Typický český hň*p, nevzdělany, rádoby vtipný, ale v jádru primitiv.. st ebou to tedy nevyhrajem kámo

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  18. 10. 2019 08:53

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

Odpovědět  |   | 
Miroš  |  18. 10. 2019 14:39

jasně, hlavně si ke svému výstřiku nabouchej 800 plusek

Odpovědět  |   | 
vana  |  17. 10. 2019 19:41

To auto během pokusu fakt jen stálo ? U spalováku zaparkovaného v garáži taky vydržím několik hodin bez žádné újmy

Odpovědět  |   | 
MilanS  |  17. 10. 2019 19:45

To jest teória, ale jak zrobijou reálny kus, tak baba bude mluvit jak má spalenou sliznicu.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  17. 10. 2019 20:36

K tomu nedoje, protože Nexo vypouští z výfuku čistější vzduch než který nasává. Funguje totiž jako filtr čistící vzduch, kdekoliv projede.
https://www.autosalon.tv/novinky/archiv/hyundai-ne... ...

Odpovědět  |   | 
lojza  |  17. 10. 2019 22:53

Sledovat tady ty plusy a mínusy, to je ještě lepší jak ruské volby nebo referendum na Krymu.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 10. 2019 22:55

Vošického úderník Thomas se fláká a nestíhá.

Odpovědět  |   | 
kukmal  |  17. 10. 2019 23:21

Jakého Vošického, kdo to je? Ten Thomas je asi moudřejší než škodováčtí mládežníci z boleslavské Brigády socialistické práce, kteří jsou ještě panici a musejí si pomoct pouze tímto způsobem, protože by jim ty mínusy u hjondé příspěvků veřejnost nikdy nenaklikala.
To je ale blaho, to je orgáč, že? No jo, lituji vás, mladí soudruzi.

Odpovědět  |   | 
.  |  17. 10. 2019 23:26

Thomase asi blbě platí, holt v Bolce jsou vyšší platy.

Odpovědět  |   | 
Thomas  |  18. 10. 2019 07:36

Co to meleš za blbosti, kdo by mě měl platit? S tím hodnocením nemám nic společného, ale děkuji za plusy. Alespoň je vidět, že jsou v Malé Boleslavi za tu šméčkárnu placení. No, co jiného čekat od podvodného koncernu a jeho oveček, že? Potom se nemůžeme divit, že jsou jejich produkty tak neadekvátně předražené. Holt, někdo ty jejich platy musí zaplatit. Já to rozhodně nebudu, protože by mě ani ve snu nenapadlo si ty jejich nespolehlivé paskvily někdy koupit. Škodovku jsem nikdy neměl, nemám a ani mít nebudu. Ta mi nesmí do mé krásné trojgaráže, ve které jsou skutečná auta, ne nějaké klony podvodného koncernu.

Odpovědět  |   | 
.  |  18. 10. 2019 08:10

Šokující, Vošického úderník má trojgaráž.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 10. 2019 08:55

pripada mi ze tesla fans minusuju a plusy davaju odidenci od 1.9TDI pauwaaaaa. Len retard moze negativne hodnotit "emisie" z vyfuku vodikoveho auta. fakt len retard, a co citam tak tych retardov je stale dost, co neovladaju zaklady chemie zo zakladnej skoly. Zial takyto retardi sa casto dostavaju do pozicii riadiciach a rozhodovacich a tak to tu aj potom vyzera.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2019 20:49

Tak proc s tim neretardi neco nedelaji?

Odpovědět  |   | 
 |  17. 10. 2019 22:52

17. 10. 2019 19:45
Odpovědět | Souhlasím (+1654) | Nesouhlasím (-83)

Odpovědět  |   | 
 |  17. 10. 2019 22:55

17. 10. 2019 20:36| Nesouhlasím (-1906)

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 10. 2019 00:37

Vlček zapomněl v Praze vypnout škodováckého klikacího robota?

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 10. 2019 08:15

Jak to pozoruju, tak plyn by vyřešil hodně problému na zemi. Čím je kdo větší pomatenec, tím víc má potřebu ukazovat, ale pro začátek by stačil klystýr a chinin.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  18. 10. 2019 08:56

a tebe novičok

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  18. 10. 2019 09:40

Asi nepochopení, plně souhlasím s tím co píšeš 8:55. Čím větší retard, tím víc řve, namísto aby byl jasně vykázán do suterénu mezi ostatní retard.

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 10. 2019 12:54

Vodík je ta lepší cesta než uhelné elektrárny, myslim a klobouk dolu před Hyundaiem i kdyz ho nemusím

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  18. 10. 2019 13:56

Naopak, vodík je dnes ta ekologicky nejhorší cesta, auta sice nevypouští žádné škodliviny, ale prakticky veškerý vodík se vyrábí ze zemního plynu, uhlí nebo ropy s daleko větší spotřebou těchto neobnovitelných zdrojů než je potřeba do běžných spalovacích motorů a s daleko větší zátěží v produkci CO2.

Odpovědět  |   | 
R  |  18. 10. 2019 16:01

a která je ta nejekologictejsi? Kdyz zapřáhnu kobylu do kočáru taky občas prdí...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  18. 10. 2019 17:34

Tak nejlepší by bylo chodit pěšky
V porovnání dobíjecí EV na baterky, ICE zemní plyn, ICE diesel, ICE benzín, EV s vodíkovými články je pořadí šetrnosti přesně tak jak jsem jej uvedl. EV na baterky v zemích jako je naše nebo Čína vedou před ICE na zemní plyn jen o prsa korejské sexbomby a to až po nájezdu cca 200tkm (počítá dopad na produkci CO2 včetně výroby baterek, těžby drahých kovů, těžby ropy, zemního plynu, výroby v rafinériích etc.). Přičemž ten vodík je poslední, ale s cca 4 násobným dopadem na produkci CO2 a na drancování neobnovitelných zdrojů než předposlední nejhorší, tedy ICE na benzín.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  18. 10. 2019 20:59

Ted je vyroba vodiku energeticky narocna, ale proto tu technologii snad nezavrhneme. Morske vody pro vysokoteplotni elektrolyzu mame mraky, odpadem vodikoveho paliva je cista voda (bude nedostatek). Budoucnost patri jadru/fuzi (malym reaktorum).

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  20. 10. 2019 08:58

Budoucnost patří fúzi v jaderných elektrárnách už asi 50 let a nikam se to nepohnulo. Toto je typické zapřahání vozu před koně. Je potřeba nejprve vyvinout s zvládnout výrobu vodíku a pak stavět auta (auto s vodíkovými články umí automobilky postavit už přes 50 let). Opačně to nedává žádný smysl. Resp. dává jenom reklamní, protože postavit takové auto je nesrovnatelně jednodušší než vymyslet tu ekonomickou/ekologickou výrobu.

Odpovědět  |   | 
JohnST  |  21. 10. 2019 21:36

Tak za ten pokus by mali Hyundai zazalovat. To je pokus ako robili nacisti...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Mazda 6 Wagon Skyactiv-D184 AT Revolution Top: Pohlazení po duši

Mazda 6 Wagon Skyactiv-D AT

Současná generace Mazdy 6 je tady s námi už od roku 2013. Její poslední facelift byl tak důsledný, že by se snad dalo hovořit o mezigenerační obměně, tyto úvahy si ale dnes odpustíme. Pojďme si místo toho popovídat o tom, proč je Mazda 6 stále prostě „jen“ moc, moc dobré auto.

19.  11.  2019 | Petr Schnagl | 68 příspěvků
Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 54 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A