DaimlerChrylser možná prodá Chrysler, první nabídka je tu

Již delší dobu se hovoří o tom, že partnerství koncernu DaimlerChrysler možná skončí. Chrysler dlouhodobě vykazuje špatné hospodářské výsledky a celý koncern zbytečně zatěžuje. A ač zní podivně, že by se relativně nedávno vzniklý koncern měl zbavit jedné ze svých kdysi klíčových a neodmyslitelných částí, neoficiálně se to má za hotovou věc. Vedení koncernu se k tomuto tématu nevyjadřuje, což ovšem jen zavdává vzniku dalších spekulací.

Ať už si o tom myslíte cokoli, nyní přišla informace o první oficiální nabídce na odkup celého Chrysleru. S tou přišla kanadská společnost Magna International, která se zabývá výrobou automobilových součástek. Magna za Chrysler nabídla něco přes 4,6 mld. dolarů (přibližně 95 mld. Kč).

Zda by to pro DaimlerChrysler byla částka dotatečná a zda vůbec opravdu uvažuje o prodeji celého Chrysleru se zřejmě dozvíme během pár týdnů. Dá se ovšem předpokládat, že jasné informace se k nám nedostanou nikdy a všechna jednání budou doprovázet různé „rituální tanečky” stejně jako v případě prodeje Astonu Martin automobilky Ford.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků