Daimler se zřejmě opravdu zbaví Chrysleru

Americko-německé spojenectví na poli automobilového průmyslu se mílovými blíží kroky ke konci.

Vedení koncernu DaimlerChrysler hledá cestu, jak změnit uspořádání firmy. Vedle úspěšné větve Daimler tu totiž stojí zadlužená větev Chrysleru. A jednostranné dotování se již nelíbí německé části, což je ostatně pochopitelné.

Ztrátové hospodaření Chrysleru by tak mělo v rámci koncernu brzy skončit. I když vedení koncernu oficiálně neřeklo, že chce „divizi” Chrysler prodat, věc se zdá být vcelku jasnou.

Přes mnohé pokusy se nedaří oživit prodeje Chrysleru a ani velká reorganizace nic nepřináší. Jediným logickým krokem tak je prodej. Tuto možnost navíc vedení koncernu nevyloučilo a prohlásilo, že tato alternativa patří mezi ty, nad kterými uvažuje.

Tuto možnost navíc podporuje i fakt, že DaimlerChrysler začal oficiálně přijímat nabídky na odkup Chrysleru. Ty se prozatím pohybují okolo 4 až 5 mld. dolarů. To je ovšem suma, která je dle analytiků velmi nízká, protože Chrysler má mít hodnotu okolo 10 mld. dolarů zejména díky značkám Chrysler, Jeep a Dodge.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků