Daimler se zřejmě opravdu zbaví Chrysleru

Americko-německé spojenectví na poli automobilového průmyslu se mílovými blíží kroky ke konci.

Vedení koncernu DaimlerChrysler hledá cestu, jak změnit uspořádání firmy. Vedle úspěšné větve Daimler tu totiž stojí zadlužená větev Chrysleru. A jednostranné dotování se již nelíbí německé části, což je ostatně pochopitelné.

Ztrátové hospodaření Chrysleru by tak mělo v rámci koncernu brzy skončit. I když vedení koncernu oficiálně neřeklo, že chce „divizi” Chrysler prodat, věc se zdá být vcelku jasnou.

Přes mnohé pokusy se nedaří oživit prodeje Chrysleru a ani velká reorganizace nic nepřináší. Jediným logickým krokem tak je prodej. Tuto možnost navíc vedení koncernu nevyloučilo a prohlásilo, že tato alternativa patří mezi ty, nad kterými uvažuje.

Tuto možnost navíc podporuje i fakt, že DaimlerChrysler začal oficiálně přijímat nabídky na odkup Chrysleru. Ty se prozatím pohybují okolo 4 až 5 mld. dolarů. To je ovšem suma, která je dle analytiků velmi nízká, protože Chrysler má mít hodnotu okolo 10 mld. dolarů zejména díky značkám Chrysler, Jeep a Dodge.

TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Minitest Ford Kuga 1.5 EcoBoost ST-Line: Důstojné stáří

Ford Kuga 1.5 EB ST-Line (minitest)

Ačkoli je Kuga průběžně modernizována, nic to nemění na skutečnosti, že patří k nejstarším SUV na trhu. Má ve svém věku, a navíc s malým benzínovým čtyřválcem pod kapotou, ještě co nabídnout?

5.  11.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků