Daimler se zřejmě opravdu zbaví Chrysleru

Americko-německé spojenectví na poli automobilového průmyslu se mílovými blíží kroky ke konci.

Vedení koncernu DaimlerChrysler hledá cestu, jak změnit uspořádání firmy. Vedle úspěšné větve Daimler tu totiž stojí zadlužená větev Chrysleru. A jednostranné dotování se již nelíbí německé části, což je ostatně pochopitelné.

Ztrátové hospodaření Chrysleru by tak mělo v rámci koncernu brzy skončit. I když vedení koncernu oficiálně neřeklo, že chce „divizi” Chrysler prodat, věc se zdá být vcelku jasnou.

Přes mnohé pokusy se nedaří oživit prodeje Chrysleru a ani velká reorganizace nic nepřináší. Jediným logickým krokem tak je prodej. Tuto možnost navíc vedení koncernu nevyloučilo a prohlásilo, že tato alternativa patří mezi ty, nad kterými uvažuje.

Tuto možnost navíc podporuje i fakt, že DaimlerChrysler začal oficiálně přijímat nabídky na odkup Chrysleru. Ty se prozatím pohybují okolo 4 až 5 mld. dolarů. To je ovšem suma, která je dle analytiků velmi nízká, protože Chrysler má mít hodnotu okolo 10 mld. dolarů zejména díky značkám Chrysler, Jeep a Dodge.

TEST Fiat 500 1.2 8v Collezione: Jen mu zkuste odolat!

Fiat 500 1.2 8v Collezione

Pětistovka oslavila v loňském roce šedesátiny. Fiat se ale výrobou nejrůznějších speciálních a limitovaných verzí vytrvale stará o to, aby novodobá generace nezestárla ani o den.

dnes | Jan Mička | 1 příspěvek
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků