Daimler promluvil o zákazu dieselů. Je rázně proti, uvedl i důvody

101 komentářů

Vítězslav
15. dubna • 20:34

proč spousta lidí preferuje u vyšší střední diesel, mám možnost často porovnávat BMW 3 benzín a Porsche cayenne v naftě. Oba jsou třílitry, oba výkon přes 300k a oba spotřebu cca 10L, no a s tou trojkou je mnohem větší zábava

Josef
14. dubna • 3:20

Je zajímavé, že se řeší zplodiny, tedy CO2, oxidy dusíku, ale nikdo nezkoumá, kolik který motor spotřebuje kyslíku. Nikdo mi nevymluví, že diesel se spotřebou 4 až 5 litrů je pro přírodu škodlivější než benzínový osmiválec se spotřebou 12 - 14 litrů. A v takových si vozí zádele ti, kteří vymýšlejí restrikce.

Q
14. dubna • 21:04

Právě v tom je největší paradox. Čím více CO2 v atmosféře, tím více můžou rostliny dělat fotosyntézu, při které vzniká kyslík. Takže pokud chcete v atmosféře více kyslíku, musíme spálit více paliv :-D

Kuk Vykuk
14. dubna • 14:45

Moje řeč, všechny ty spalovací popelnice rovnou zakázat, užíraj nám kyslík! :-D:-D:-D

Petr
14. dubna • 0:06

Ty jsi hlupák, který zde chytračí a plácá lži a nesmysly. Zmiňoval jsem se o daleko atraktivnějších znečištovatelů. Jsi zabedněnec s inteligencí možná koně. Tvá slova nedokáží ovlivnit nejspíš nikoho, už vůbec ne mě. Jsi směšný hlupák, baterie chceš pořídit za 40-50tis.? Ty jsi opravdu idiot. Dnešní elektroauta jsou jen výsměch, jsou to technologie, které se začínaly používat už v 70 letech minulého století, ty hlupáčku.Jak jsem psal, Diesel má budoucnost v čistém slova smyslu životního prostředí. Přečti si pozorně můj příspěvek alespoň 3 krát, možná pochopíš pointu. Zajímám se o potencionální vývoj čistoty naší planety, ekologii, ale ty chceš budovat atomové elektrárny, hlupáčku, víš ty vůbec, co plácáš? Odepisuj si co chceš, nebudu plýtvat energií s takovým imbecilem.

Josef
13. dubna • 15:27

No jo, investovali stovky milionu do smradlavych motoru tak at si je nechaj. Smrt dieselu!!!

Q
13. dubna • 13:35

Na jednu stranu s dlouhodobým dieselovým lobbingem evropských automobilek nesouhlasím. Začalo to už v 90. letech, kdy se jim povedlo prolobovat, aby diesely měly úlevy v evropských emisních normách, aby zůstalo zachováno daňové zvýhodnění nafty, v Londýně nižší mýto a registrační poplatky atd. Nebýt toho, diesely v osobních autech by hrály minoritní roli.
Na druhou stranu v roce 2022 se budou moci v Evropě prodávat jen diesely, které plní zpřísněné normy i v reálném provozu. A tehdy mají paradoxně začít platit zákazy provozu dieselů v některých městech.

bzzz
13. dubna • 16:18

Do 2022 se muze jeste hodne zmenit, tim spise ze tema je komplexni a citlive.

Ales
13. dubna • 9:22

Bohužel karty jsou dávno rozdány:-/ B-]B-]B-]

SAM
13. dubna • 8:54

Možná než zrušit moderní diesely EU 6 a jejich další vývoj, by bylo zrušit "pilné" úředníky v EU , ekoteroristy, zelené a další havěť. Všichni se točí jen na dieselech pro osobní auta, tedy po věci denní spotřeby nás všech. Oni ty zplodiny z benzinu taky škodí. O nákladních kamionech se moc nemluví a ty taky jezdí do měst ( tedy ne center) ale proudění vzduchu tyto zplodiny zanáší i do těchto center.
Z globálního hlediska bychom se u námořní dopravy mohli vrátit k hybridům - plachetnicím
se slunečními kolektory a přicmrdával by tak elektromotor. Ještě, že letadla nemají diesel i když ten kerosin nebude taky nic moc - někde jsem v článku četl, že diesel by asi i na kerosin fungoval.

Petr
12. dubna • 21:52

Tak na takový nesmysl jsi přišel kde, že naftový motor vypustí více CO2 na 1 km oproti benzínu. Jsi úplně mimo hlupáčku, je to přesně obráceně.
Až mě někdo prokáže, že naftový motor vypouští více škodlivin ve složení plynů než benzínový, tak tomu uvěřím, zatím jsem názoru, že naftový motor je čistější, nemluvě v provedení Euro 6. Zatím zde všichni jen fylozofujete co se dočtete na internetu.
Co takhle zakázat letecký průmysl, ten je nejhorší v znečištování ovzduší, na 2 místě lodní doprava, zde nejezdí ani jedna loď s filtrem pevných částic, co nákladní a kamionová doprava, to by přece musely v tom Bruselu zakázat také, ne, vy chytráci.
Nyní mám objednán u MB nový model 400d. Nic lepšího nelze dnes v takové kategorii objednat. Elektroauta, plagin-hybrid, všechno paskvily, které po propočtu znečištují více planetu než spalovací motory. Co je ale hlavní otázkou, co po 5 nebo 10 létech životnosti baterií, to budu kupovat za 500000,- kč nové akumulátory, tak to je potom celý efekt v háji, co recyklace, co výstavba dalších atomových elektráren, tohle vše zatím nikdo nedomýšlí,
všichni vidíte elektroauta, ale je to nesmysl, Mercedes upozorňuje, že budoucnost je ve vodíku, s tím plně souhlasím.

Pavel
13. dubna • 9:10

Ty seš zástupce typických zabedněných sobeckých Pepíků, co je nezajímá že z jeho karcinometu ostatní kolem dýchají jedy a budou hledat důvody proč si nechaj svoji naftovou páchnoucí chrochtavou socku!
Díky takovým bychom jezdili ještě teď na páru!!!
Takový budou žít ve 20.století a masturbovat nad svým dieselovým žebrákem, co bere o litr míň než benzíny, o hybridech slyšel že to je na prd a u elektra že se furt mění drahé baterie.
Jeden blbec s vyšlehaným starým Tdi něco takovýho plácne a ostatní troubové to opakují.
Baterie se mění třeba až po 500 tis.km a stojí kolem 40-50 tis. což tě stojí turbo do tvýho ropáka.
Ale to bys musel přemýšlet a ne mít mozek zatemněnej sazemi z nafty!

Kuk Vykuk
13. dubna • 4:32

Lidi hlavně zajímá kolik ty ravinomety vypustí jedů a karcinogenů. To je to co nás ničí a zabíji.
S nejedovatou CO2 šermujou hlavně automobilky, politici a enviromentalisti.

bzzz
13. dubna • 9:24

Vsadis na tu nejedovatost (neskodnost) svuj zivot?

Kuk Vykuk
13. dubna • 23:55

O neškodnosti jsem neřek ano slovo, to mi do huby nevkládej.
Díky CO2, kterou z většiny produkují podvodní sopky se vůbec ohřála planeta a mohlo vzniknout příjemné klima a život. Ale jak už to tak bývá, všeho moc škodí.btw Von ani CO není jedovatej, jen se holt moc dobře váže na krev místo kyslíku a my se jaksi vnitřně udusíme. ;-)

USA
12. dubna • 18:28

to, ze ma naftak mensi spotřebu paliva neznamena, ze vypusti min CO2. litr nafty spalenim vypusti o 15% vic CO2 nez litr benzinu, a mnohe moderni benzinove motory vypusti cca tolik CO2, jako odpovídající moderni naftaky. a vedle toho radove min jedu NOx

Anti-automat
12. dubna • 18:20

Špičky ve svých oborech dostaly na konferenci záludný dotaz: "Kolik je 2x2?" Strojař vytáhl logaritmické pravítko, chvíli s ním laboroval a pak říká: "Je to 3.99." Fyzik nahlédl do tabulek, vložil problém do svého počítače a po chvíli oznamuje: "Výsledek leží mezi 3.98 a 4.02." Matematik se chvíli soustředí a nevnímá vůbec nic okolo, a pak praví: "Odpověď nevím, ale jsem si jist, že existuje." Filozof: "Co tím myslíte, 2x2?" Logik: "Prosím, definujte 2x2 přesněji."
Brusel zavřel všechna okna a dveře: "A kolik chcete, aby to bylo?"

vyjevene jeviste
12. dubna • 21:58

V trestnim pravu je to jeste zajimavejsi: Dve dvojite vrazdy mohou byt klidne i za 25 let. Dalo by se to zapsat asi 2x2->25 :-P

W.O.Prscley
12. dubna • 17:15

Mercedes právě uvádí na trh 3 plug-in-hybridy v třídě C, E a S-kládě.
Jsou to diesel-elektrické plug-in hybridy.
Pro ty, co mají problém s malým podílem hybridů v nabídce Mercedesu sděluji, že do roka a do dne se bude 50% nabídky Mercedesu prodávat v plug-in hybridech.
Jo a tyto plug-in hybridy emitují 50 gramů CO2 tam kde je požadavek EU 95 k roku 2020.
Emise NOx budou zanedbatelné díky částečnému elektrickému provozu těchto plug-in hybridů.
Takže Lexus ať si klidně dělá své benzín hybridy, Volvo, Mercedes a Jaguar už to mají vyřešené :-) Pro kupce Mercedesů není žádným problémem připlatit si 150 000 za plug in dieselelektriku.

Kuk Vykuk
13. dubna • 14:31

Hodně štěstí s tým pertinaxom :-DB-]

Kuk Vykuk
12. dubna • 15:13

Čína jim dala koule do svěráku, v Americe taky dostali přes prsty za svý autobusy, v Německu odhalili jejich mega kartel s VW a BMW, a teď je koplo do koulí i rodný město. Dobře jim tak šmejdům podvodnejm. :-D:-D:-P

Kuk Vykuk
12. dubna • 14:42

Kecy, prdy, beďary. Jelikož Daimler a jiní dinosauři dosud ty emise oxidu dusíku nezlepšili tak maj smůlu. Právě proto se německá města nasrala a jelikož na ně srala i zlobovaná vláda tak to vzaly do svých rukou a vyřešili to soudně. Pozdě bycha honit. Tu větev si řezali sami :-P
Střikáním močky do nafty se zase vyráběj sloučeniny kyanidu. Mňam mňam. Z bláta do louže. Rakovinomety patří do hrobu a dinosauři taky. B-]

statotvorna hajzlbaba
12. dubna • 14:08

Zda, se nastava doba, kdy by clovek mohl velice levne prijit k dobremu dieselu. Kdyz ostatni v panice prodavaji, s usmevem nakupuji. B-]

PaP
12. dubna • 15:28

Tedy když tady tak čtu ty příspěvky, nemohu se ubránit dojmu, že většina diskutujících jezdí po městě, možná i po blízkém okolí a to je tak vše. Já jezdím několikrát týdně dost dlouhé trasy, za den běžně 600 až 800 km, i více, nejsem ale řidič z povolání. Jsou to sice pracovní cesty, i když já "kopu" sám za sebe. Nedovedu si představit něco jiného, než diesel. Elektromobil? No to snad ne. To bych ani nedojel do cíle. Hybrid? To možná. Ale zkoušel jsem Toyotu, benzín to mělo 1,8 l, elektromor už nevím. Jakmile s tím jedete po dálnici (přiznám se, že jezdím dost rychle i jinde), spotřeba nic moc. Navíc ta Toyota byla dost líná. Myslel jsem, že to je problém snad toho jednoho auta, ale údajně ne. Snad tedy něco "plynového", ale k tomu nemám moc důvěru. A benzín? Aby to opravdu jelo tak, jak jsem zvyklý, tak snad nějaká atmosféra o větším obsahu, nebo zbývá nějaký ten benzínový "oturbenec". Ovšem jak se na to začne šlapat, začnou se dít věci.... Tedy hlavně v nádrži... Je zajímavé, že do doby, než byl koncern "nachytán na švestkách" s diesely, bylo vše v pořádku. Jakmile se zjistilo, že diesely neumí (podvodníci), tak hned nastoupila akce: Když ne my, tak nikdo.... No, oni totiž neumí ani ty benzíny - viz TSI. Ale co mají skutečně prvotřídní je marketing. Je zábavné sledovat ty davy zblblých majitelů koncernových křápů, jak si dojemně fandí. Já měl v minulosti celkem tři za sebou (no oni tomu říkali auta). Přiznám se, že já zpočátku také (a potom že dvakrát nevstoupíš do stejné řeky....) Je pravdou, že už je to poměrně hodně roků, snad je už dnes situace se spolehlivostí lepší, ačkoliv co mám informace z druhé ruky, tak ani ne.
A ještě na závěr, takový laický postřeh (nejsem žádný odborník přes auta, ani se nesnažím být nebo tak vypadat). Můj diesel je vybaven SCR a je zajímavé sledovat, jak to voní, tedy smrdí, pardon páchne, když přijedu do garáže já nebo moje větší polovička s přímovstřikovým benzínem. Tedy nezlobte se, ale já bych opravdu neměnil. Omluva za tu délku...

Saman
12. dubna • 15:50

muzu se optat v cem ty dalky jezdis? ja jednu dobu (temer 2 roky) musel taky jezdit dalky kvuli stavbam po cele EU, a nafasoval jsem na to hybridniho Lexuse RX450h, a mel jsem nizsi naklady na provoz nez kolega s Audi Q7 TDi (oba za rok 40-50 tisic km)Priuse bych jako sluzebak asi taky nechtel, v aute takove kategorie bych asi nechtel mit slusebak zadnej a radsi bych asi jezdil vlakem + taxi :-D v RX450h se me ale jezdilo pekne, a za tech necelych 80 tisic km co jsem s nim stravil na cestach jsem se dostal na prumernou spotrebu pod 9 litru, a ze v Nemecku dostaval pekne za usi :-D

Marek71
12. dubna • 23:22

To je slušné s tím Lexusem. Jezdím služebně dálky (za dva roky cca. 90.000 km zatím) a vážně jsem přemýšlel i o RX 450h. Nakonec jsem před crossoverem (nebo je to SUV) dal přednost sedanu (Volvo S80), zdál se mi na dálniční jízdy vhodnější. Je to diesel, automat a spotřeba 7,5. Těch 9 s Lexusem by bylo v pohodě a jako bonus bych využil ve městě ten hybrid. Na druhou stranu, pod 400 kKČ bych jej jako 5 letou ojetinu asi nesehnal.

Kuk Vykuk
13. dubna • 14:24

45 000 km za rok, slušně nám to tu tím svým rakovinometem zasíráš.
Pošli aspoň ňákou vindru na dětskou onkologii.
http://www.krtek-nf.cz/...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
13. dubna • 15:02

No tak ono asi tak půlku toho nechám v Německu. Ale emisemi jsem prošel, technickou kontrolou také, i německou zelenou (nejvíc ekologickou) známku mám, takže se tím nijak zvlášť nestresuji.A na nadační fond nepřispěji, už léta přispívám pravidelně na Dobrého Anděla a sporadicky i na jiné projekty, které se mi líbí, nejen na onkologicky zaměřené. Neměj péči.

Kuk Vykuk
13. dubna • 16:00

Tak hlavně že máš čisťounký svědomí jak Mirek Dušín a vše podle zlobovaných předpisů. Pokud ti to ještě nedošlo tak i v Německu žijou malý děti, nejenom u nás. Ale to tvůj omezenej maloměsťáckej mozeček moc nepobírá.

Marek71
13. dubna • 16:38

Ano, mám auto které splňuje předpisy a tak jej užívám, stejně jako ostatní běžní uživatelé. V čem jezdíš ty a co si myslíš ty, je mi úplně ukradené :-)

Kuk Vykuk
13. dubna • 23:46

Typickej spořádanej čecháček v dojčlandu s ideálním maloměštáckým světonázorem, kterej je moc spokojenej sám se sebou. B-]

Marek71
14. dubna • 11:47

Ano, jsem v životě spokojenej. Pokud ty ne, tak vyhledej pomoc :-)

Kuk Vykuk
14. dubna • 14:30

Úplně to vidim, máš dečku na televizi aby se ti nezaprášila :-D

Marek71
14. dubna • 21:49

Teda, jak ty to víš? Ty máš snad i mě doma sledovací kameru jinak si to neumím vysvětlit :-)

Kuk Vykuk
14. dubna • 14:34

A na nohách máš kroksovy plastový dřeváky :-D:-D:-D

Marek71
14. dubna • 21:50

Zase trefa no to už snad ani není možné :-)

Saman
12. dubna • 11:12

Je celkem logicke ze se Daimler bude zasazovat za diesel, v minulosti (cca 10 let) udelali rozhodnuti, ktera jim zajistila o trosku min financi nez mohli mit a nasledne ty nizsi finance zacali ladovat do vyvpoje dieseluty rozhodnuti byli, Tesal jim diky spolupraci postavila elektricke B, prototyp byl vybaveny jak rychlonabijenim, tak dokonce mohl nabijet i na tehdy nove vznikajici siti Superchargeru (spekulovalo se ze by cena mela bejt 6centu za kWh se spoplatnenim az pri servisni prohlidce, tedy zadne placeni u stojanu, tedy v podstate to co dnes maji Tesly od nejakeho data vyroby kdys jiz nemaji nabijeni na SC zdarma), a Mercedes...... do serie B upravil a rychlonabijeni odstranil, prodalo se ho kolik? 3 tisice kusu? :-Dnasledne prodavaji zbyle akcie Tesly kamsi sejkum, aby o 2 roky pozdeji zjistili ze akcie vyleteli temer 2x nahoru na akciovem trhu a pri fuzi tak na 2.1x :-D (i dnesni cena po nedavnem propadu je vejs nez za kolik Daimler prodaval) abyv tom nebyl zmatek, tak Daimler vlastnil cca 9% kmenovych akcii Tesla Motors a nakoupil je za smesnych $ 50 milionu, nasledne za $60 prodava arabum 40% toho podilu a v 2014 pak za $780 prodava zbytek arabum ($236 za akcii)takze na Tesle ac vydelali relativne slusnej balik, ktery nasledne investovali do dieselu (ac jim arabaci radily aby s nima imvestovali do alternativnich paliv), zaroven prisli o jedinecnou moznost mit BEV ktere by dnes v prodejich asi porazelo Leaf, a to proto ze by mohlo nabijet na cele siti Superchargeru, jooo v Daimleru maj super lidi co planuji jejich budoucnost :-D

vyjevene jeviste
12. dubna • 21:49

Tak nam zde Saman vyjevil, jakych tragickych investicnich chyb se dopustilo vedeni MB. Kdyz uz tedy vime, co delat vedeni MB rozhodne nemelo, zbyva nastinit, co tedy delat melo. A kdyz uz jsme v tom, mozna by se hodilo i nejake to doporuceni pro investice do budoucna s vyhledem rekneme 10 let.Premyslim nad tim, proc se Saman necha rozptylovat v rozletu diskusi na nejakem bezvyznamnem webu, kdyz by diky znalosti budoucnosti mohl byt tim nejbohatsim a nejmocnejsim clovekem, ktery kdy zil.Nebo ze by po bitve byl kazdy general? :-D

Saman
12. dubna • 11:16

nejaka Evropa jim stejne prodeje dieselu moc nezachrani, Evropa neni TOP trh, je treti, a do par let zrejme bude az 4 trhem, pritom na zbylejch trzich jako je Cina, USA a Indie jim to stejne zakazou, tyve co v tom Daimleru resej za voloviny, proc se snazi jit se lzickou a destnikem proti tsunami?cekal jsem ze podobny excesy udela vic automobilek, ale zatim to dela jen Daimler, mimochodem podobne se chovali nedavno uhlobaroni v USA, kopali do posledniho centu aby zkrachovali a dnes jejich doly a distribuci uhli vlastni jini co za to dali doslova smesnou sumu :-D

Joe Doe
12. dubna • 11:55

V Indii sa v roku 2017 predalo... 3 miliony aut. V EU cez 15 milionov.India je sice velky trh, ale s minimalnou kupnou silou a tomu zodpovedajucimi marzami. Niekolko indickych statov ma nizsie HDP na osobu ako najchudobnejsie staty Afriky, vzdelanostna uroven tiez zaostava. Takze potrva viac nez par rokov, aby car sales v Indii prekrocili predaje v EU.

Saman
12. dubna • 13:51

ted, jak to bude za 10-15-20 let, tedy dobe kdy se da realne uvazovat o tom ze opravdu nastane chvile kdy diesel dostane stopku ;-) necti zpravy na autowebech o konci dieselu jakoz e to nastane zitra, nenastane, bavime se o dobe kdy to opravdu zakazkou nejaka mesta a nebo staty a teprve nasledne na to se zacne ukoncovat vyroba dieselu, a to driv nez za tech 10 let urcite nebude, a do te doby se predpoklada (to je hodne dulezite slovo v te vete "predpoklada") ze Indie bude pro automobilky vetsim a dulezitejsim trhem nez Evropa, ono je potreba na Indii koukat podobne jako na Cinu, ta byla take kupni silou mensi, jeste v 2009 se potacela na 3 a obcas 2 miste (podle mesicu), a dnes je nejvetsim trhem, a ostatne v tom regionu to neni jen Cina, jsou tam i dalsi velke trhy kde diesel neuspel, vesmes cela Asieproste do dieselu nema smyl v tomhle kontextu ladovat nejaky vetsi sumy, podivej se na Toyotu nebo Volvo, obe diesel zazdili a dalsi vyvoj nehodlaj u dieselu delat, naopak jsou smerem hybridu, a oboum prodeje stoupaj i v te Evrope kde se ruzne pise ze je diesel dulezitej, no jak vidno neni, je dulezitej jen pro Nemecke automobilky ktere si na dieselu postavili business v minulich cca 20 letech a je to jejich hlavni zdroj prijmu

Kuk Vykuk
12. dubna • 14:59

A to si vem že šéf Daimleru je elektrikář :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Saman
12. dubna • 15:41

asi ho to nekdy "koplo" a od te doby to jde nejak z kopce s tema rozhodnutima pro budoucnost

Jim
12. dubna • 10:26

vzhledem k tomu, že se pokuty platí zatím podle množství CO2, bych tušil odkud vítr fouká.
nechal bych to tak, beztak vše platí, ten kdo si auto koupít, tak holt budou mercedesy opět luxus

Joe Doe
12. dubna • 9:32

"Je rázně proti, uvedl i důvody"Este keby si dal redaktor namahu, a v clanku tie dovody naozaj uviedol. Ale to by chcelo extra nahamahu - okopirovat vseobecne zvasty z PR spravy je jednoduchsie.A teraz k Mercedesu.Mercedes stoji a pada na dieseloch - a tie z technologickeho hladiska v ziadnom pripade nepatria na spicku vyvoja. V benzinoch na tom tiez nie je najlepsie. V nizsich kubaturach je z ekonomickych dovodov odkazany na Renault. Na trhu nema ani jeden elektromobil ci v reale fungujuci hybrid.Podobne ako VAG zaplavuje autosalony koncepcnymi navrhami. To je vsetko.BMW ma v tomto smere vyrazny naskok - preto namiesto PR zvastov v Nemecku odkupi vybrane dieselove modely od obyvatelov miest, ktorych sa zakaz tyka. Mercedes sa zmoze akurat na PR.

Ferda
12. dubna • 11:11

BMW žádný náskok nemá. BMW je to stejné dieselové království jako Mercedes. Prodává v EU stejných 67% dieselů jako Mercedes, tedy daleko víc než většina jiných značek. Pokud v EU skutečně nastane konec dieselů, tak Merc a BMW mají s Volvem a Land Roverem zdaleka největší problém protože drtivá většina jejich prodejů je v dieselu.

Ada je tu
13. dubna • 8:16

V EU žádný konec dieselu nenastane. To je jen vlhký sen některých uhrovatých mládenců. Mnohem dříve skončí muzeální zážehové motory s mizernou účinností a vysokou produkcí CO2.

Joe Doe
12. dubna • 11:43

BMW i3, BMW i8 - realne predavane automobily s alternativnym pohonom.Co oproti tomu vie postavit Mercedes? Nic.

martin
13. dubna • 22:24

i3 je paskvil, ktory by som nechcel ani vo vypredaji a keby som mal na i8, kupim si radsej Maserati alebo Astona. Na elektrinu su detske vlaciky a autodraha.

bzzz
12. dubna • 13:02

To jsou ale auta spise pro hipstery nebo ortodoxni fans znacky ;-)

Pavel F.
12. dubna • 17:41

To je snad jedno, ne? I Mercedes může prodávat hipsterům nebo ortodoxním fanouškům značky...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kuk Vykuk
13. dubna • 14:41

Ortodoxní fandové Merglu? Takže celá Albánie, kolotočáři, cikáni, ruská mafie, zbohatlíci, hochštapleři, pasáci, děfky a důchodci? :-D:-D:-D

Marek71
13. dubna • 15:07

No nevím... tady v DE kde pracuji jezdí hodně Mercedesů, ale že by to byly ty skupiny cos vyjmenoval, to jsem si nevšiml. Ale hlavně že sis ulevil :-DSpousta mých kolegů na Mercedes (většina diesel) a nejsou to ani Albánci, rusáci, zbohatlící... o dalších ani nemluvě.

Kuk Vykuk
13. dubna • 15:38

To že svět pro tebe začíná a končí v Německu neznamená že jinde taky nežijou lidi a že nemaj auta. Ale ty evidně víš starou belu co se děje ve světě. Spi si ve svý německý klícce dál. :-D

Marek71
13. dubna • 15:56

Ne. Jenom jsem rozporoval tvoje hloupé tvrzení o majitelích Mercedesu, na základě svých osobních zkušeností. Co se ti na tom nezdá? Koukám, že tady opět exceluješ :-D

Kuk Vykuk
13. dubna • 16:11

Vedle tebe bude excelovat i retardovaný Pepek Vyskoč ze Švejka. B-]

Marek71
13. dubna • 16:42

Tak hlavně že ses v té mé poznámce našel, Pepku. To jsem rád :-)

Kuk Vykuk
13. dubna • 23:37

Zavři si pusinku, teče ti slina na slímec. B-]

Marek71
14. dubna • 11:43

To nějak dobře znáš, co? Ale ne, já na to netrpím :-)

Kuk Vykuk
14. dubna • 14:24

Že ti říkaj Marek Ne Ne? :-D:-D:-D

Marek71
14. dubna • 21:52

Ne, neříkají.

Kuk Vykuk
16. dubna • 1:04

LOL :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
13. dubna • 16:04

Vše co neznáš nebo už je daleko za tvou králíkarnou je hloupé a nebo neexistuje. Typický přístup omezence. B-]

Marek71
13. dubna • 16:40

Opět špatně...
Ty jsi předvedl, že neznáš jiné majitele Mercedesu než tebou vyjmenované skupiny. Já tě jenom vyvedl z omylu, protože vím, že Mercedesy opravdu vlastní i normální lidé, i lidé mimo ty skupiny cos vyjmenoval, jsou fandové a majitelé Mercedesu.Hloupost jsi napsal ty.

Kuk Vykuk
13. dubna • 23:36

Ty si fakt úplně vypatlanej, řeč byla o "ortodoxních fandech Mercedesu". Nauč se číst než zase začneš žvatlat svoje zoufalý polomoudra. Celkem symptomatické, že nedůvtipný jedinec tak rád neustále poukazuje na hloupost jiných. :-DB-]

Marek71
14. dubna • 11:46

Tvoje bába je vypatlaná. No vlastně ty taky, to tady předvádíš už docela dlouho :-)

Ferda
12. dubna • 12:14

Jenže ta i3 nebo i8 mají zcela minimální prodeje a BMW je závislé na dieselu úplně stejně jako Merc.

Jakub
12. dubna • 9:15

Jestli by nebylo lepší na rovinu napsat, že benzíňák s katalyzátorem může být čistý za cenu vyšší produkce CO2...

Kuk Vykuk
12. dubna • 14:52

Ale města maj problém s jedovatým NOx a karcinogenama, který už nechtěj dál žrát. CO2 řešej envromentalisti a politici.

bzzz
12. dubna • 9:34

... a s filtrem pevnych castic ;-)

statotvorna hajzlbaba
12. dubna • 14:19

Tak to rozhodne! Filtrovat tekute ci plynne castice se zatim nemuseji. ;-)

Ferda
12. dubna • 8:13

A je je, Mergl zaostává za konkurencí ve vývoji motorů a tak se snaží lobovat za své staré dítě, diesel.

Opičák
13. dubna • 8:37

Nejspis jsi v nem jeste ani nejel co?

JohnST
12. dubna • 22:06

Ty si fakt Ferda.B-]

statotvorna hajzlbaba
12. dubna • 14:18

MB zaostava za konkurenci uplne od zacatku. B-]

Martin
15. dubna • 19:02

Hm, ano. A proto je z velké trojky nejúspěšnější. Geniální myšlenka.

Carlsson
12. dubna • 10:47

Ty jsi těžkej dement.Jako sorry

nafťákforever
14. dubna • 21:20

Přesně souhlasím s pánem, co psal jak 'ekologická' je výroba a provoz hybridů, elektromobilů a podobných sráčů, kdy celá podělaná Evropská unie nechala naftový motory s Euro 3 být, tak tu dnes jezdí celkem poctivá a bezporuchová auta s minimální spotřebou a tudíž s minimen kysličníků uhličitých a jiných spalin a né tento bordel s močovinou, Adblue a jinými kurvítky. Je velmi zajímavý podvod na zákazníky, že dnešní diesly tolik neznečišťují ovzduší jako ty předešlé (Euro 3 a níž), přičemž žerou o mnoho litrů více (vlastní zkušenost). A ty dnešní benzíny? To snad už vůbec není pravda; nejedou, některé žerou a kdejaký kretén narve litrový přeplňovaný motůrek do skoro 2 tunového pelechu. Hnus, hnus. Éra spolehlivých nafťáků a benzíňáků je dnes uměle ukončována a místo toho se lidi vozí v úplných troskách, které jsou jen obaleny v kůži, měkčeném PVC, bezcenné a poruchové elektronice a s přihřátými asistenty, díky nimž už pomalu lidstvo přestává umět řídit. Nejvyšší čas vypadnout z posrané EU a drobet rozhýbat a zprovoznit Vyšehradskou čtyřku.

Jig
12. dubna • 8:42

Jestli to není boj spíše proti nekoncepčním a zbrklým úředním podmínkám a rozhodnutí ode zdi ke zdi... viz třeba francie, která před pár lety diesely dotovala a nyní je zakazuje. Zvláště třeba když v některých segmentech k dieselu není adekvátní alternativa

bzzz
12. dubna • 8:53

Maslo na hlave maji uplne vsichni, urednici, automobilky, zakaznici, stat. Nejlip jsou na tom urednici a stat a nejhure zakaznici v roli rukojmich.

Jig
12. dubna • 9:10

Tak je jasné, že zákazník to odnese / zaplatí vždy ... přestože se vše děje pro "jeho dobro"

RR
12. dubna • 8:37

... vylez z jeskyně a trošku se rozhlédni a počti si než plácneš debilitu... :-D:-D

Ferda
12. dubna • 8:46

Jakou debilitu? Mergl je silně závislý na dieselu, hybridy prodává zcela okrajově, CNG také, elektroauta prakticky nemá, vodíkové auto nemá, v Evropě prodává 67% aut v dieselu, což je daleko větší závislost na dieselu než většina jiných značek a tak není divu, že za něj lobuje.

Kankunen
12. dubna • 10:21

Není to náhodou tím, že alternativní paliva skoro nikdo nechce. Mercedesem se hodně jezdí dálky a to je nejlepší diesel.

Kuk Vykuk
12. dubna • 14:48

Prej nechce. Přes 400 000 lidí chce Tesla M3. :-D:-D:-D
Chudáci dálkaři s placatou prdelí, ty budou dál závislí na naftě a rakovinometech.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
ACZ
13. dubna • 12:25

Na světě se prodá za rok přes 80 milionů aut. Z toho má Mercedes něco okolo 2 milionů ročně. Tak nevím jak moc je 400 tisíc poptávek dost. Co myslíš ty?A to nemluvím o faktu, že Tesle bude trvat ještě 10 let, než vyrobí 400 tisíc aut za rok :-)

Kuk Vykuk
13. dubna • 15:43

To byla odpověď na argument, že "alternativní paliva skoro nikdo nechce". Kdy v historii automobilismu byl větší zájem o nový model automobilu? Dokážeš vůbec nějakej najít? ;-)

pavel
12. dubna • 23:31

a zkus si chlapče zjistit co udělá se životním prostředím jedna blbá baterka do auta a ber to od vytěženého materiálu zpracování nabíjení a následnou likvidací a pokud se do toho opravdu zahloubáš a najdeš si ty studie a oni jsou hlavně to chce hledat a jsi ekolog tak nikdy nebudeš chtít elektroautomobil natož tu rozvrzanou teslu a prosím nebreč že na to nemáš čas nekoukej na porno a nehrej blbý hry net je velmi dobrej na získávání informací takže hledej ještě ti dám takovou hádanku co je ekologičtější od počátku výroby škoda 120 s osumdesátek a nebo fábie s eu 5 a počítej vše i tzv uhlíkovou stopu od začátku výroby ps tuto studii dělala KU sice s octávií a výsledky jsou úžasný

Joe Doe
13. dubna • 9:52

A ty, chlapce, sa skus naucist vyjadrovat svoje myslienkove pochody ako dospely a mentalne vyspely jedinec.

Kuk Vykuk
13. dubna • 14:35

Základ má možná dobrej, ale chudák je úplně zmatenej a z klávesnice mu leze drť. B-]

Kuk Vykuk
13. dubna • 4:18

Že ty si úplně zfetovanej? :-DB-]

Ada je tu
13. dubna • 8:10

Má pravdu. Vždyť ty jsi ještě dítě.

Kuk Vykuk
13. dubna • 14:20

Mě jsou už 3 a kolik tobě 1,5? Ještě se poděláváš do gatí a bliješ mámě na záda? :-D

Honza
12. dubna • 8:57

Mercedes je neuvěřitelně úspěšný na poli SUV a ty je opravdu těžké prodat v benzínu. Proto ten lobing za diesel. Věta o tom, že "jsou zavázáni pomáhat lidem s mobilitou" je vzhledem k tomu že prodávají luxusní auta, která naopak čerpají ze zásob země víc než ostatní spíš vtipná.

ACZ
13. dubna • 12:21

Auto za 3 miliony odčerpá ze zásob Země rozhodně méně, než 10 aut za 300 tisíc. Tohle ti moc nevyšlo.Jestli něco plundruje planetu nonplusultra, tak je to levný brak čehokoliv, IT počínaje a automobily konče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Martin
13. dubna • 23:40

Tvl to je opravdu logika. A kdybys jezdil třeba tankerem ve čtyřech lidech, tak stejně odčerpáš rozhodně méně, než 100 000 levných aut, který odvezou minimálně 100 000 lidí, že? Tohle ti moc nevyšlo. Jestli chceš něco provnávat, tak hezky 1:1.

Saman
12. dubna • 10:58

jak ukazuje treba Lexus kteremu prodeje stoupaji prave na ukor Mercedesu a BMW hlvane ve tride SUV, tak se daj ty SUV prodavat i s tim benzinem, a dokonce s atmosferickym benzinem :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JK
12. dubna • 13:50

Stoupají, ale jsou stále mizivé a tak to s největší pravděpodobností i zůstane. V Evropě, samozřejmě.

Saman
12. dubna • 15:40

tak nekomu prijde 8% v mezirocnich prodejich navic mizive, a nekomu prijde mizive i ze podil hybridu se jim zvedl mezirocne o 38% z jima prodanych aut (data pro Evropu), z 1 milionu prodanych Toyota/Lexus v Evrope za 2017 jich bylo 400 tisic hybridnich, holt to jsou ty mizive prodeje se stoupajici tendenci jiz 4 roky v rade :-Dpokud to s nejvetsi pravdepodobnosti zustane, tak do 10 let maj vystarano a nepotrebuji nehybridni pohony

a
12. dubna • 9:25

Uvědomte si, že Mercedes vyrábí mraky užitkových aut. Dodávky, náklaďáky, speciální vozidla atd.

Doporučujeme

Články odjinud