Nemohlo by to řešení kufru a tedy obliba sedanů souviset s obvyklou výškou (tedy menším vzrůstem) obyvatel v Asii? Když se totiž otevře víko kombíku nebo hatchbacku, tak by mohlo být pro někoho s menším vzrůstem hodně vysoko, aby do takové výšky pohodlně dosáhl a mohl to zavřít. Tento problém u víka kufru sedanu nebude asi zdaleka tak výrazný, jako u vozů, které mají panty víka kufru až na střeše a víko samotné se u nich otevírá nad úroveň střechy? ;-)
To je designová bída i na čínské poměry
Pokud elektromobily nezačnou prodávat za 200 - 300 tis. tak to nikdo nekoupí za mega to jsou blázni.
Jakože vozy s cenovkou nad 300 tisíc NIKDO nekupuje?Cenovka jako taková je celkem irelevantní, důležitější spíše je, jestli za tu cenu může konkurovat vozům v dané cenové hladině. Stručně řečeno, určitý elektromobil nemůže mít dvojnásobnou cenovku než identický vůz se spalovacím motorem a stejnou výbavou.
Samozrejme muze, proc by nemohl? Bud si kupce najde nebo ne. Lide kolikrat utraci dardy za astronomicky predrazene priplatkove prvky/vybavy (nemluve o smeckovem 'znackovem' sezonnim spotrebim zbozi), ale v x pripadech vyhodny el. pohon je problem?
Bláznů je víc než si myslíš.Tony
V tomto voze se bude majiteli popojizdet od zasuvky k zasuvce velice pohodlne!
'... Jak symbolizuje "new energy" v názvu, jde o čistý elektromobil. ...'Zda se, ze pro jednoho je 'novou technologii' hlinikovy plech a pro jineho elektrina. Dneska nam to tu tedy skutecne jede! ;-)
Tak takéto "geniálne riešenie" malo naposledy asi Mini v prvých rokoch výroby... Ale aspoň vidieť, že dizajn je vlastný, čínsky a dokonca novátorský... :-DAle nebyť tohto riešenia, tak to je celkom vydarené a zaujímavé auto.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.