Daimler Chrysler prodává své závody na výrobu naftových motorů

10 komentářů

x
30. prosince • 9:17

a výroba naftových motorů by měla bý zakázána! Naftové motory jsou metla lidstva....

Petr T
30. prosince • 9:59

Metlou lidstva jsou deb***** jako ty, kteří vypustí z úst takovou pitomost. A čím by se jako potom dopravovalo zboží? Na trakařích, pohon 1 OS (síla jednoho osla)? Nebo se zapřáhneš ty? Nebo zapřáhneš do náklaďáku benzínový motor? Spotřeba 3x až 4x vyšší než u motorů dieselových.
Upozorňuji, že se jadná o těžké motory pro nákldaní auta a stavební mechanizaci. Zde dieselové motory nelze nejak obejít. A pokud nemáš rád dieselové motory osobních aut, tak máš taky smůlu. Prodej takových aut jde v Evropě přes 50% (u nás brzo přes 40%).

Ron.Jeremy
30. prosince • 17:10

Hmmmm... Na co myslíš, že jezdí drobné a některé velké trucky v US? A nepřipadá mi, že by tam krachovali. Že v evropě vládne dementní daňová politika je věc druhá.

Petr T.
30. prosince • 19:25

Tak se Rone podívej na www.greencarcongerss.com jak tam panikařej, ti spokojení uživatelé benzínu:
- CTL Coil to Liquid - zplyňování uhlí a zkapalnění
- GTL Gas to Liquid - zkapalnění CNG (pro vznětové motory)
-CNG, LPG, biopaliva (jak pro benzíny tak pro diesely), Hybridy, vodík.
Přeji dobrou zábavu.

x
30. prosince • 11:52

u nákladních aut by bylo nejlepší řešení pohánět turbínový generátor a pohon elektromotory. Ta turbína by se dala pohánět např. zemním plynem. Osle!

JJ
31. prosince • 14:14

S tímhle se experimentovalo a na použití v klasických nákladních autech to pořád není (něco jiného jsou opravdu těžké stavební stroje apod. Chtělo by to trochu dotáhnout.

Bohužel dokud bude trvat zvýhodňování těch [censored] dieselů (daně na palivo, mírnější emisní normy), nikdo se asi do financování výzkumu turbín ani jiných alternativních pohonů moc nepohrne

Tom
31. prosince • 21:10

Tank M1 Abrams jezdi na turbinu AGT1500, vykon 1500 HP, takze to nene nic noveho pod sluncem. A jako palivo vezme, co tece a hori

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
boabab
1. ledna • 18:50

a kolik těch americkej miliard dolarů stijí takovej Abrams.To že se turbina vyplatí u takového stroje nebo u velkého stavebního stroje kterých se prodá do roka na světě 50 až 100 ks je jedná věc .U nákladních aut je požadavek na ekonomiku pořízení a provoz a proto je zatim diezlový motor nrnahraditelný.

Cynik
30. prosince • 12:56

Nejses ty nahodou ten genius, co zna reseni na vsechny problemy lidstva? Slysel jsem o tobe ve zpravach. Na Nove. Pry mas YQ pres 500.

kahuna
30. prosince • 10:31

: -D

jóóóóóóóóóóóóóóóóóóó

Doporučujeme

Články odjinud