Daihatsu v Evropě definitivně skončí, zdejší podmínky mu nepřejí

6 komentářů

MZ
14. ledna • 22:30

"Mezi nejdůležitější důvody tohoto radikálního rozhodnutí patří skutečnost, že konkurence v segmentu malých automobilů v podlesní době poněkud houstne"
Co třeba v době žní? :)

luk
14. ledna • 21:29

Jen at si ty svoje plečky zase pěkně odvezou zpět.alespon k něčemu je ta unie dobrá...:-P

Petr Švancar (Švany)
16. ledna • 22:05

Mamka má Daihatsu Sirion, jezdím s ním prakticky jen já a s tou muší váhou těch 90 kobyl celkem háže. Je to za prd peníz a je to dobrá nákupní taška. Řídí se to super (ne nad 140, kdy to začne plavat), řazení je přesné. Radost do města!

Oťan
15. ledna • 19:01

My měli malí daihatsu cuore.Jezdilo za 3.8l/100km.Naprosto super vozítko,švagr v té době koupil český sen fábii a když jsme srovnávali,tak hořce plakal.Mluví s tebe nezkušenost s touto značkou,ty auta byla míň poruchová,jak většina evropských pleček.Samozřejmě dostupnost dílů byla další věc,na což asi dojeli.Tak asi tak...přejí hezký den:-/

Oťan
15. ledna • 19:03

PS:...a unie je nám tak akorát na .....:-))

ggg
15. ledna • 21:13

oťane, vrať se na zakladní školu doučit pravopis...

Doporučujeme

Články odjinud