Aktuální model stojí na platformě DNGA (neplést s TNGA od Toyoty) a slaví velké úspěchy, ve svém prvním měsíci na trhu například trojnásobně překonal prodejní cíle. K dispozici je kromě standardního provedení i ve stylové výbavě Custom X nebo akčněji pojaté Custom RS. Nyní nově přibyla i varianta Fun Cross. Zdroj: Daihatsu

Aktuální model stojí na platformě DNGA (neplést s TNGA od Toyoty) a slaví velké úspěchy, ve svém prvním měsíci na trhu například trojnásobně překonal prodejní cíle. K dispozici je kromě standardního provedení i ve stylové výbavě Custom X nebo akčněji pojaté Custom RS. Nyní nově přibyla i varianta Fun Cross. | Zdroj: Daihatsu

Vůz pohání tříválec o objemu 658 cm3 (limitem pro kategorii Kei je 660 cm3), který v atmosferické podobě dává 43 kW (58 k) a s turbem 47 kW (64 k) Zdroj: Daihatsu

Vůz pohání tříválec o objemu 658 cm3 (limitem pro kategorii Kei je 660 cm3), který v atmosferické podobě dává 43 kW (58 k) a s turbem 47 kW (64 k) | Zdroj: Daihatsu

Uvnitř se mohou asijští zákazníci těšit na oranžové doplňky i nové druhy čalounění, včetně jakéhosi digitálního maskáčového vzoru. Zdroj: Daihatsu

Uvnitř se mohou asijští zákazníci těšit na oranžové doplňky i nové druhy čalounění, včetně jakéhosi digitálního maskáčového vzoru. | Zdroj: Daihatsu

Jak je patrno z názvu, zaměřuje se na volný čas a životní styl – v předních partiích má výrazné oplastování s náznakem krytu pod motorem, na bocích ochranné lišty a také speciálně uspořádaný vnitřek světlometů. Zdroj: Daihatsu

Jak je patrno z názvu, zaměřuje se na volný čas a životní styl – v předních partiích má výrazné oplastování s náznakem krytu pod motorem, na bocích ochranné lišty a také speciálně uspořádaný vnitřek světlometů. | Zdroj: Daihatsu

Pokud vás na zaujal snímek z lesa – nemusí jít o trik reklamních grafiků. Tanto totiž může být i čtyřkolka. Zdroj: Daihatsu

Pokud vás na zaujal snímek z lesa – nemusí jít o trik reklamních grafiků. Tanto totiž může být i čtyřkolka. | Zdroj: Daihatsu

Vůz pohání tříválec o objemu 658 cm3 (limitem pro kategorii Kei je 660 cm3), který v atmosferické podobě dává 43 kW (58 k) a s turbem 47 kW (64 k) Zdroj: Daihatsu
Uvnitř se mohou asijští zákazníci těšit na oranžové doplňky i nové druhy čalounění, včetně jakéhosi digitálního maskáčového vzoru. Zdroj: Daihatsu
Jak je patrno z názvu, zaměřuje se na volný čas a životní styl – v předních partiích má výrazné oplastování s náznakem krytu pod motorem, na bocích ochranné lišty a také speciálně uspořádaný vnitřek světlometů. Zdroj: Daihatsu
Pokud vás na zaujal snímek z lesa – nemusí jít o trik reklamních grafiků. Tanto totiž může být i čtyřkolka. Zdroj: Daihatsu
5
Fotogalerie

Daihatsu Tanto je dospělé mikroauto za 240 tisíc. Dostává dobrodružnou verzi Fun Cross, má i čtyřkolku

Japonská auta z kategorie Kei nás baví – ukazují, jak vměstnat užitečnost na minimální prostor. Tento stylový prcek není výjimkou.

Model Tanto existuje již od roku 2003, nyní je na trhu jeho čtvrtá generace, prodávaná od roku 2019. Název kupodivu neodkazuje na sekundární zbraň samurajů, tedy malou dýku, ale je z italštiny – znamená „hodně.“

Aktuální model stojí na platformě DNGA (neplést s TNGA od Toyoty) a slaví velké úspěchy, ve svém prvním měsíci na trhu například trojnásobně překonal prodejní cíle. K dispozici je kromě standardního provedení i ve stylové výbavě Custom X nebo akčněji pojaté Custom RS. Nyní nově přibyla i varianta Fun Cross.

Jak je patrno z názvu, zaměřuje se na volný čas a životní styl. V předních partiích má výrazné oplastování s náznakem krytu pod motorem, na bocích ochranné lišty a také speciálně uspořádaný vnitřek světlometů. Uvnitř se mohou asijští zákazníci těšit na oranžové doplňky i nové druhy čalounění, včetně jakéhosi digitálního maskáčového vzoru.

Vůz pohání tříválec o objemu 658 cm3 (limitem pro kategorii Kei je 660 cm3), který v atmosferické podobě dává 43 kW (58 k) a s turbem 47 kW (64 k). Pokud vás na fotografiích zaujal snímek z lesa – nemusí jít o trik reklamních grafiků. Tanto totiž může být i čtyřkolka. Ceny modelu Tanto startují na cca 240 tisících korunách, špičkové verze vyjdou zhruba na 370 tisíc.

Doporučujeme

Články odjinud