Daihatsu Sirion nyní také s náhonem na všechna kola

Přestože nejsou prodeje automobilky Daihatsu u nás velké, za pozornost stojí novinka v nabídce modelu Sirion. Tento malý vůz bude totiž k dodání také s náhonem na všechna kola. Sirion 4WD, jak se bude model jmenovat bude disponovat náhonem převzatým z automobilky Subaru.

Pokročilý systém náhonu bude spolupracovat s motorem o objemu 1,3 litru, který disponuje výkonem 64 kW (87 k). 955 kg (o 40 kg více, než 2WD) těžké mini zvládne sprint na stovku za 13 s (o 0,7 s horší, než 2WD) a dosáhne maximální rychlosti 165 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,3 l (2WD 5,8 l). Cena základní verze s motorem 1,3 je na německém trhu 11 990 eur a příplatek za náhon na všechna kola je 1 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Sirion

 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků