Daihatsu Sirion nyní také s náhonem na všechna kola

Přestože nejsou prodeje automobilky Daihatsu u nás velké, za pozornost stojí novinka v nabídce modelu Sirion. Tento malý vůz bude totiž k dodání také s náhonem na všechna kola. Sirion 4WD, jak se bude model jmenovat bude disponovat náhonem převzatým z automobilky Subaru.

Pokročilý systém náhonu bude spolupracovat s motorem o objemu 1,3 litru, který disponuje výkonem 64 kW (87 k). 955 kg (o 40 kg více, než 2WD) těžké mini zvládne sprint na stovku za 13 s (o 0,7 s horší, než 2WD) a dosáhne maximální rychlosti 165 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,3 l (2WD 5,8 l). Cena základní verze s motorem 1,3 je na německém trhu 11 990 eur a příplatek za náhon na všechna kola je 1 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Sirion

 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků