Daihatsu Sirion nyní také s náhonem na všechna kola

Přestože nejsou prodeje automobilky Daihatsu u nás velké, za pozornost stojí novinka v nabídce modelu Sirion. Tento malý vůz bude totiž k dodání také s náhonem na všechna kola. Sirion 4WD, jak se bude model jmenovat bude disponovat náhonem převzatým z automobilky Subaru.

Pokročilý systém náhonu bude spolupracovat s motorem o objemu 1,3 litru, který disponuje výkonem 64 kW (87 k). 955 kg (o 40 kg více, než 2WD) těžké mini zvládne sprint na stovku za 13 s (o 0,7 s horší, než 2WD) a dosáhne maximální rychlosti 165 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,3 l (2WD 5,8 l). Cena základní verze s motorem 1,3 je na německém trhu 11 990 eur a příplatek za náhon na všechna kola je 1 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Sirion

 

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků