Daihatsu Sirion nyní také s náhonem na všechna kola

Přestože nejsou prodeje automobilky Daihatsu u nás velké, za pozornost stojí novinka v nabídce modelu Sirion. Tento malý vůz bude totiž k dodání také s náhonem na všechna kola. Sirion 4WD, jak se bude model jmenovat bude disponovat náhonem převzatým z automobilky Subaru.

Pokročilý systém náhonu bude spolupracovat s motorem o objemu 1,3 litru, který disponuje výkonem 64 kW (87 k). 955 kg (o 40 kg více, než 2WD) těžké mini zvládne sprint na stovku za 13 s (o 0,7 s horší, než 2WD) a dosáhne maximální rychlosti 165 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,3 l (2WD 5,8 l). Cena základní verze s motorem 1,3 je na německém trhu 11 990 eur a příplatek za náhon na všechna kola je 1 300 eur.

Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Sirion

 

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků