Daihatsu Materia Inden Design: ledový čertík

Renomovaní evropští ladiči nezapomínají čas od času ani na skutečné exoty. Inden tentokrát místo Ferrari upravil Daihatsu...

Německá ladičská společnost Inden-Design je známa především svými projekty vycházejícími z exkluzivních vozů Ferrari nebo Mercedes, nyní však představila svoji sadu úprav určenou pro Daihatsu Materia, jež se prodává pouze v některých evropských zemích za ceny pod 15 000 eur. Při pohledu na hranatou, bíle lakovanou karoserii tohoto vozu je pozorovateli jasné, proč tento vůz u Inden-Designu nazvali Icecube, tedy kostka ledu. My bychom se přiklonili spíše k českému „čertík v krabičce”, ale když už je oděn v bílé, tak alespoň ledový čertík...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Daihatsu Materia dostalo řadu nových prvků. K mání je čtveřice nových povrchových panelů, jež se připevňují na ty stávající, dále si všimneme světel pro denní svícení a nového zadního nárazníku s difuzorem. Pozměněna byla zpětná zrcátka, dveřní kliky a lišta na výklopné zadní stěně jsou vyrobeny ze skutečných uhlíkových kompozitů.

Trojdílné lité ráfky BBS byly upraveny speciálně pro použití ve voze Daihatsu Materia, mají rozměry 8,5x18 palců vpředu a 9,5x18 palců vzadu a sada vás přijde na 5 800 eur. Obouvají pneumatiky o rozměrech 215/35 R18, resp. 225/35 R18. Úprav doznal zadní diferenciál, motor dostal nový výfukový trakt s dvojicí leštěných koncovek a zvláštními katalyzátory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje řadou ozdobných prvků vyrobených z imitace stříbřitých uhlíkových kompozitů nebo čalouněním Alcantarou, jež se nachází v okolí přístrojového štítu, loketních opěrách ve dveřích i na obkladech sloupků. Středové konzoli vévodí rozměrný displej audiosoustavy Phillips kombinované s navigačním systémem.

Ačkoli lze výše popsané prvky objednávat samostatně, jejich úhrnná cena v sadě je dražší než celé auto, u Inden-designu si za ni řeknou o 20 200 eur. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Materia od Inden Designu
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 6 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky