Daihatsu Materia Inden Design: ledový čertík

Renomovaní evropští ladiči nezapomínají čas od času ani na skutečné exoty. Inden tentokrát místo Ferrari upravil Daihatsu...

Německá ladičská společnost Inden-Design je známa především svými projekty vycházejícími z exkluzivních vozů Ferrari nebo Mercedes, nyní však představila svoji sadu úprav určenou pro Daihatsu Materia, jež se prodává pouze v některých evropských zemích za ceny pod 15 000 eur. Při pohledu na hranatou, bíle lakovanou karoserii tohoto vozu je pozorovateli jasné, proč tento vůz u Inden-Designu nazvali Icecube, tedy kostka ledu. My bychom se přiklonili spíše k českému „čertík v krabičce”, ale když už je oděn v bílé, tak alespoň ledový čertík...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Daihatsu Materia dostalo řadu nových prvků. K mání je čtveřice nových povrchových panelů, jež se připevňují na ty stávající, dále si všimneme světel pro denní svícení a nového zadního nárazníku s difuzorem. Pozměněna byla zpětná zrcátka, dveřní kliky a lišta na výklopné zadní stěně jsou vyrobeny ze skutečných uhlíkových kompozitů.

Trojdílné lité ráfky BBS byly upraveny speciálně pro použití ve voze Daihatsu Materia, mají rozměry 8,5x18 palců vpředu a 9,5x18 palců vzadu a sada vás přijde na 5 800 eur. Obouvají pneumatiky o rozměrech 215/35 R18, resp. 225/35 R18. Úprav doznal zadní diferenciál, motor dostal nový výfukový trakt s dvojicí leštěných koncovek a zvláštními katalyzátory.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje řadou ozdobných prvků vyrobených z imitace stříbřitých uhlíkových kompozitů nebo čalouněním Alcantarou, jež se nachází v okolí přístrojového štítu, loketních opěrách ve dveřích i na obkladech sloupků. Středové konzoli vévodí rozměrný displej audiosoustavy Phillips kombinované s navigačním systémem.

Ačkoli lze výše popsané prvky objednávat samostatně, jejich úhrnná cena v sadě je dražší než celé auto, u Inden-designu si za ni řeknou o 20 200 eur. 

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Daihatsu Materia od Inden Designu
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků