Daihatsu D-X: Copen je zpátky

Automobilka Daihatsu své působení na evropském trhu ukončila a starý kontinent opouští (uvidíme, zda se časem nevrátí zpět, jak to udělal například SsangYong). Na autosalonu v Tokiu vystavuje tahle značka několik zajímavých konceptů, přičemž ten s označením D-X dokazuje, že odchod Daihatsu nás možná může i trochu mrzet.

D-X totiž navazuje na malý dvoumístný Copen. Jen tak mimochodem novinka nevypadá zdaleka tak dobře jako její předchůdce. O pohon předních kol se stará přeplňovaný dvouválec s přímým vstřikem paliva nabízející maximálně 64 koní. Na délku D-X měří 3395 mm, široký je 1475 mm a vysoký 1275 mm. Rozvor náprav má hodnotu 2230 mm.

Koncept D-X je v základní konfiguraci roadster, ale díky modulární karoserii jej můžete předělat na malou dodávku, okruhový speciál nebo pick-up.  

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků