Daihatsu D-X: Copen je zpátky

Automobilka Daihatsu své působení na evropském trhu ukončila a starý kontinent opouští (uvidíme, zda se časem nevrátí zpět, jak to udělal například SsangYong). Na autosalonu v Tokiu vystavuje tahle značka několik zajímavých konceptů, přičemž ten s označením D-X dokazuje, že odchod Daihatsu nás možná může i trochu mrzet.

D-X totiž navazuje na malý dvoumístný Copen. Jen tak mimochodem novinka nevypadá zdaleka tak dobře jako její předchůdce. O pohon předních kol se stará přeplňovaný dvouválec s přímým vstřikem paliva nabízející maximálně 64 koní. Na délku D-X měří 3395 mm, široký je 1475 mm a vysoký 1275 mm. Rozvor náprav má hodnotu 2230 mm.

Koncept D-X je v základní konfiguraci roadster, ale díky modulární karoserii jej můžete předělat na malou dodávku, okruhový speciál nebo pick-up.  

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků