Daihatsu D-Compact X-Over, japonský Ital

X  |  07. 03. 2007 11:00

Mohl by mi autor vysvetlit co to jsou potencionalni terenni vlastnosti? To by me fakt zajimalo

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 03. 2007 11:39

..... s možnými terénními schopnostmi .....

Volně vysvětlena poslední věta: i když má mít crossover jakési terénní schopnosti, tak auto stejně dostane přední náhon.

Odpovědět  |   | 
honzik  |  07. 03. 2007 14:35

Rika se potencialni. Je to z angl. slova "potential". Mas tam o par pismen vic.

Odpovědět  |   | 
Radek Ondrášík  |  07. 03. 2007 15:13

Výrazy lze použít oba, tedy jak potencionální a petonciální.

Odpovědět  |   | 
Toomas  |  07. 03. 2007 15:25

Bohužel se mýlíte. Potencionální není korektní výraz. Slovník spisovné češtiny i pravidla českého pravopisu shodně uvádějí jako jedinou správnou formu slovo potenciální.

Odpovědět  |   | 
delph  |  07. 03. 2007 18:10

dokud jste na to neupozornil tak bych to nevěděl a ani tak mě to nebere a věřím že spoustu lidí taky ne. Já si sem jdu přečíst o autech a věcem jim podobným :) a ne číst jak tu někdo vypichuje rozdíl mezi slovníkovou příkladnou češtinou a hovornou češtinou kterou mluví stejnak všichni, krom pár hnidopichů

Odpovědět  |   | 
Toomas  |  07. 03. 2007 22:16

Však já sem taky chodím si počíst o autech a rozhodně nepatřím k těm, co by okamžitě dávali na fóra seznam nalezených chyb. Je mi docela fuk, jestli pan Ondrášík v článcích používá hovorový jazyk. Ovšem vadí mi, když někdo po upozornění na chybu reaguje jejím popřením, aniž by se mohl opřít o jakákoli fakta. To je u novináře poněkud nevhodné, bohužel však v dnešní době poměrně časté.

Odpovědět  |   | 
doubt  |  07. 03. 2007 22:41

Řekl bych, že crossover automaticky neznamená, že to je částečně určené do terénu, ale že je to mix několika kategorií vozidla (tady zřejmě mini a MPV).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A