Daihatsu Copen: konec výroby a edice na závěr

Jeden z nejmenších roadsterů současnosti končí svoji pozemskou pouť. A chystá se oslava.

Příští leden bude pro značku Daihatsu tím posledním na Starém kontinentě, o čemž jsme vás informovali již na začátku loňského roku. Její účinkování na evropských trzích bylo v uplynulých dekádách plné přemetů, za příklad poslouží model Daihatsu Copen představený v Evropě v roce 2006. Mezi jeho pozoruhodné prvky patří kromě mimořádně malých motorů také pevná skládací střecha sestavená z hliníkových dílů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Daihatsu Copen ve své finálové edici
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kompaktní roadster Daihatsu Copen se v posledních letech s jistými úspěchy prodával třeba na britském trhu

Speciální model Daihatsu Copen 10th Anniversary Edition se má zvenčí vyznačovat patnáctipalcovými litými koly BBS, chromovanou maskou chladiče a interiérem opatřeným černou kůží čalouněnými sedadly s rudým stehováním, speciálními číslovanými plaketami da prazích dveří a chromovanými doplňky na madle páky ruční brzdy či dveřních výplních.

Daihatsu D-X: Copen je zpátky

Daihatsu D-X: Copen je zpátky

Daihatsu Copen 10th Anniversary Edition bude na vybraných evropských trzích dostupný alternativně s pětistupňovou manuální, či čtyřstupňovou automatickou převodovkou, a sice za ceny v přepočtu od 410 000 Kč.
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Daihatsu Copen
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

včera | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 27 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků