Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

BMW X5 M coby jedno z aktuálně nejrychlejších SUV na trhu je vděčným objektem zájmu různých úpravců. Je to pár dnů, co se objevily informace o úpravě od G-Power, kdy se výkon dostal na sedm stovek koní. Dnes tu máme variantu od německé společnosti Dähler a ani ta s koňmi pod kapotou nešetří.

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Jak už to tak chodí, k dispozici je více variant. Konkrétně dvě. Ta první zvýší výkon na 488 kW (664 k) a točivý moment zvedne na 820 Nm. Taková X5 pak dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,9 s a maximální rychlost je omezena na 305 km/h. Pořád vám to nestačí?

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Pak můžete sáhnout po druhé variantě. Ta ještě dále navýší výkon motoru na rovných 500 kW (680 k), točivý moment dosahuje na 860 Nm. Maximální rychlost se ovšem nezmění a čas zrychlení na 100 km/h by se měl zkrátit o další desetinku na konečných 3,8 s.

K vyššímu výkonu můžete dále přidat také klasické věci typu disků o velikosti až 23 palců, nerezového výfuku a řady úprav v interiéru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

včera | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků