Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

BMW X5 M coby jedno z aktuálně nejrychlejších SUV na trhu je vděčným objektem zájmu různých úpravců. Je to pár dnů, co se objevily informace o úpravě od G-Power, kdy se výkon dostal na sedm stovek koní. Dnes tu máme variantu od německé společnosti Dähler a ani ta s koňmi pod kapotou nešetří.

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Jak už to tak chodí, k dispozici je více variant. Konkrétně dvě. Ta první zvýší výkon na 488 kW (664 k) a točivý moment zvedne na 820 Nm. Taková X5 pak dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,9 s a maximální rychlost je omezena na 305 km/h. Pořád vám to nestačí?

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Pak můžete sáhnout po druhé variantě. Ta ještě dále navýší výkon motoru na rovných 500 kW (680 k), točivý moment dosahuje na 860 Nm. Maximální rychlost se ovšem nezmění a čas zrychlení na 100 km/h by se měl zkrátit o další desetinku na konečných 3,8 s.

K vyššímu výkonu můžete dále přidat také klasické věci typu disků o velikosti až 23 palců, nerezového výfuku a řady úprav v interiéru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků