Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

Dähler se podíval na BMW X5 M. Výsledkem je stovka za 3,8 s

BMW X5 M coby jedno z aktuálně nejrychlejších SUV na trhu je vděčným objektem zájmu různých úpravců. Je to pár dnů, co se objevily informace o úpravě od G-Power, kdy se výkon dostal na sedm stovek koní. Dnes tu máme variantu od německé společnosti Dähler a ani ta s koňmi pod kapotou nešetří.

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

BMW X5 M v podání G-Power: Když vám 575 koní nestačí

Jak už to tak chodí, k dispozici je více variant. Konkrétně dvě. Ta první zvýší výkon na 488 kW (664 k) a točivý moment zvedne na 820 Nm. Taková X5 pak dokáže zrychlit z nuly na 100 km/h za 3,9 s a maximální rychlost je omezena na 305 km/h. Pořád vám to nestačí?

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Test BMW X5 M: Ještě větší monstrum

Pak můžete sáhnout po druhé variantě. Ta ještě dále navýší výkon motoru na rovných 500 kW (680 k), točivý moment dosahuje na 860 Nm. Maximální rychlost se ovšem nezmění a čas zrychlení na 100 km/h by se měl zkrátit o další desetinku na konečných 3,8 s.

K vyššímu výkonu můžete dále přidat také klasické věci typu disků o velikosti až 23 palců, nerezového výfuku a řady úprav v interiéru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků