Daewoo uvedlo na autosalonu v Soulu několik zajímavých novinek

Nejvýznamnější autosalon jihovýchodní Asie v hlavním jihokorejském městě je první příležitostí, kdy se GM Daewoo představuje veřejnosti. Hlavní exponáty jsou koncepty Oto a Flex a světová premiéra dalšího vydání Daewoo Nubira.

Nová firma vystavuje celkem sedmnáct automobilů, z těch použitelných je to hlavně nový sedan nižší střední třídy Nubira, na některých trzích zvaný též Lacetti. Vůz vzhledově pochází z díly Itala Pininfariny a v Evropě bude představen během následujícího roku.

Koncept Oto je jakousi kombinací sportovního kupé a vozu SUV, zatímco Flex představuje další příspěvek do rozlehlé rodiny velkoprostorových automobilů. Mezi jeho nejpozoruhodnější stránky patří především maximální využití nejnovějších prvků informačních systémů.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Nová generace Daewoo Nubira prošla renomovaným designérským
studiem Pininfarina, opravdu jí to sluší.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Koncept Flex je počinem, který předznamenává budoucí vzhled
velkoprostorových vozů značky.

GM Daewoo sází také na porovnání vývoje motorových vozidel. Proto vystavuje vedle sebe GM Firebird III z roku 1958, Ultra Light z roku 1992 a vůz poháněný palivovými články. Daewoo Oto v interiéru kombinuje mnohé z výbavy velmi dobře vybavených automobilů současnosti a zároveň dodává drsnější prvky vozů na pokraji off-roadů.

Centrem informačního systému je monitor, na němž se zobrazují všechny důležité informace a mnohé funkce lze také pomocí dotykových senzorů z monitoru ovládat. Pod kapotou se objevil šestiválec provenience GM uložený napříč.

Technické údaje Daewoo Oto:

Rozměry Délka (mm) 4474
Šířka (mm) 1897
Výška (mm) 1710
Rozvor (mm) 2650
Motor Typ řadový šestiválec, DOHC
Objem (cm3) 2492
Výkon (k) 157

Z jiného soudku je Daewoo Flex. Do něj namontovali vznětový motor s technikou common-rail v podobě V6 a vůz má být ukázkovou cestou nových trendů v dopravě. Mimo jiné má pohodlí interiéru evokovat představu domácí pohody. Včetně možnosti sledovat televizi, připojit se na internet a třeba i hrát počítačové hry. Velmi jednoduše se kabina změní z cestovního vozu na ložnici, pojízdnou kancelář nebo dodávku.

Technické údaje Dawoo Flex:

Rozměry Délka (mm) 4673
Šířka (mm) 1997
Výška (mm) 1720
Rozvor (mm) 2870
Motor Typ V6, 24V, common-rail
Objem (cm3) 3000
Výkon (k) 191

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků