Daewoo se oficiálně mění na Chevrolet

Koncern General Motors oficiálně zveřejnil rozhodnutí přejmenovat značku Daewoo na Chevrolet. Rebranding ovšem neproběhne ve všech zemích Evropy současně; zatímco v Česku a na Slovensku (a dalších zemí východní Evropy) se tak stane už příští měsíc, ve Velké Británii a dalších trzích to bude až v lednu příštího roku. Všechny modely Daewoo se budou tak prodávat pod označením Chevrolet, čímž chce automobilka zajistit vozům lepší odbyt. Tato auta budou nadále prodávat současní dealeří vozů Daewoo, kteří jim také budou poskytovat servis.

Poznámka: Jako jediní jsme o změně značky informovali už v únoru tohoto roku.

Nově se tak budou v Česku prodávat následující modely: Chevrolet Matiz, Chevrolet Kalos, Chevrolet Lacetti (sedan, kombi, hatchback), Chevrolet Tacuma a Chevrolet Ewanda. Bývalá Nubira sedan by měla převzít masku kombi, čímž bude sjednocen design celé řady Lacetti. Na pařížském autosalonu bude představen třídveřový Kalos, koncept nové generace Matizu a koncept evropského SUV, S3X.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Z Daewoo Nubira kombi se stane Chevrolet Lacetti

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků