Daewoo Nubira Estate: kombi na korejský způsob

Seznam novinek nachystaných pro ženevský autosalon se opět rozrostl, tentokráte o Daewoo Nubira Estate. Praktické kombi potěší prostorným interiérem, zajímavé hodnoty vykazuje především prostor v oblasti kolen (932 mm). Protažená záď vytvořila podmínky pro dostatečný zavazadlový prostor. Základní hodnota činí 400 litrů, při složených zadních sedlech vzroste objem na 1410 litrů. Celkové rozměry jsou následující: 4562 x 1725 x 1459 mm.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Zadní sedadla jsou dělená v poměru 3:2, v zavazadlovém prostoru nechybí 12 V zásuvka. Ke každému kombi patří řada odkládacích ploch. Daewoo jich vypočítává rovných 25. Zatímco původní podobu Nubiry mají na svědomí designéři z Pinifariny, kombi navrhli odborníci Daewoo. Pohon novinky obstará jeden ze dvou zážehových čtyřválců s objemem 1.6 a 1.8 l. S 1.6 s výkonem 80 kW/109 k dokáže Nubira kombi uhánět maximální rychlostí 179 km/h, průměrná spotřeba činí 8,2 l/100 km.

Silnější 1.8 l nabídne výkon 90 kW/122 k, maximální rychlost činí v tomto případě 183 km/h. Spotřebu výrobce nezveřejnil. Převodovky budou pětistupňové manuální, 1.8 bude možno spojit se čtyřstupňovým automatem. Premiéru si novinka odbude v Ženevě, na jednotlivé trhy se dostane začátkem léta.

 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků