Daewoo Lacetti: u nás v září, na Západě už dnes (ceny)

Nový model Lacetti korejské automobilky Daewoo, která patří do rodiny koncernu General Motors, jsme na AutoRevue.cz představili už v únoru. Na českém trhu se začne prodávat v září, a to pod značkou Chevrolet. Současně s příchodem Lacetti se objeví také Nubira kombi, která se stejně jako sedan bude prodávat rovněž pod názvem Lacetti. Na českém trhu tak budou dostupné modely Lacetti, Lacetti sedan a Lacetti kombi; vše samozřejmě pod značkou Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou nabízí Lacetti stejné motory jako Nubira, tedy 1.6 80 kW a 1.8 90 kW, přidává k nim ale ještě základní 1.4 70 kW (131 Nm); více o motorech v dřívějším článku. Dlužno dodat, že motory splňují jen normy Euro 3, a zatím chybí nafťák. Ten dosud nenabízí žádný vůz značky Daewoo, což je obrovská konkurenční nevýhoda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V sousedním Německu má Lacetti následující ceny:

  • 1.4 SE: 13 550 eur (cca 440 tis. Kč)
  • 1.6 SX: 14 550 eur (cca 480 tis. Kč)
  • 1.8 CDX: 16 250 eur (cca 536 tis. Kč)
  • 1.8 CDX AT: 17 650 eur (cca 582 tis. Kč)

Podle vyjádření českého prodejce Daewoo, Autocentrum Hulváky, by se měla cena základní verze pohybovat okolo 340 tisíc korun, plně vybaveného modelu 1.8 CDX pak okolo 400 tisíc korun. V Německu je ve standardu ABS, čtyři airbagy, manuální (motory 1.4 a 1.6) či automatická (1.8) klimatizace, přední a zadní okna v elektrice (1.4 jen přední) apod.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků