Daewoo Lacetti: u nás v září, na Západě už dnes (ceny)

Nový model Lacetti korejské automobilky Daewoo, která patří do rodiny koncernu General Motors, jsme na AutoRevue.cz představili už v únoru. Na českém trhu se začne prodávat v září, a to pod značkou Chevrolet. Současně s příchodem Lacetti se objeví také Nubira kombi, která se stejně jako sedan bude prodávat rovněž pod názvem Lacetti. Na českém trhu tak budou dostupné modely Lacetti, Lacetti sedan a Lacetti kombi; vše samozřejmě pod značkou Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou nabízí Lacetti stejné motory jako Nubira, tedy 1.6 80 kW a 1.8 90 kW, přidává k nim ale ještě základní 1.4 70 kW (131 Nm); více o motorech v dřívějším článku. Dlužno dodat, že motory splňují jen normy Euro 3, a zatím chybí nafťák. Ten dosud nenabízí žádný vůz značky Daewoo, což je obrovská konkurenční nevýhoda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V sousedním Německu má Lacetti následující ceny:

  • 1.4 SE: 13 550 eur (cca 440 tis. Kč)
  • 1.6 SX: 14 550 eur (cca 480 tis. Kč)
  • 1.8 CDX: 16 250 eur (cca 536 tis. Kč)
  • 1.8 CDX AT: 17 650 eur (cca 582 tis. Kč)

Podle vyjádření českého prodejce Daewoo, Autocentrum Hulváky, by se měla cena základní verze pohybovat okolo 340 tisíc korun, plně vybaveného modelu 1.8 CDX pak okolo 400 tisíc korun. V Německu je ve standardu ABS, čtyři airbagy, manuální (motory 1.4 a 1.6) či automatická (1.8) klimatizace, přední a zadní okna v elektrice (1.4 jen přední) apod.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků