Daewoo Lacetti: u nás v září, na Západě už dnes (ceny)

Nový model Lacetti korejské automobilky Daewoo, která patří do rodiny koncernu General Motors, jsme na AutoRevue.cz představili už v únoru. Na českém trhu se začne prodávat v září, a to pod značkou Chevrolet. Současně s příchodem Lacetti se objeví také Nubira kombi, která se stejně jako sedan bude prodávat rovněž pod názvem Lacetti. Na českém trhu tak budou dostupné modely Lacetti, Lacetti sedan a Lacetti kombi; vše samozřejmě pod značkou Chevrolet.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Pod kapotou nabízí Lacetti stejné motory jako Nubira, tedy 1.6 80 kW a 1.8 90 kW, přidává k nim ale ještě základní 1.4 70 kW (131 Nm); více o motorech v dřívějším článku. Dlužno dodat, že motory splňují jen normy Euro 3, a zatím chybí nafťák. Ten dosud nenabízí žádný vůz značky Daewoo, což je obrovská konkurenční nevýhoda.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V sousedním Německu má Lacetti následující ceny:

  • 1.4 SE: 13 550 eur (cca 440 tis. Kč)
  • 1.6 SX: 14 550 eur (cca 480 tis. Kč)
  • 1.8 CDX: 16 250 eur (cca 536 tis. Kč)
  • 1.8 CDX AT: 17 650 eur (cca 582 tis. Kč)

Podle vyjádření českého prodejce Daewoo, Autocentrum Hulváky, by se měla cena základní verze pohybovat okolo 340 tisíc korun, plně vybaveného modelu 1.8 CDX pak okolo 400 tisíc korun. V Německu je ve standardu ABS, čtyři airbagy, manuální (motory 1.4 a 1.6) či automatická (1.8) klimatizace, přední a zadní okna v elektrice (1.4 jen přední) apod.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků