Daewoo Lacetti: novinka s italským designem

Nový hatchback, který se na českém trhu objeví na konci zimy 2004, má sportovně střžený design, na kterém zapracovalo italské designerské studio. Základní cena bude činit cca 340 tisíc za slušně vybavený vůz.

Světovou premiéru nachystalo pro frankfurtský autosalon GM Daewoo. Nový hatchback je živoucím důkazem pokračující spolupráce korejské automobilky a slavného Italdesignu. Po Matizu, Kalosu a Evandě je novinka jménem Daewoo Lacetti již čtvrtým modelem, na jehož vývoji Italdesign participoval. Italský rukopis je, stejně jako u předešlých modelů, na novince dobře patrný. Daewoo pokračuje v nastoupené cestě přeměny.

Automobil s rozměry 4295 × 1725 × 1445 mm a rozvorem 2600 mm vynikne prostorným interiérem. Důraz na dostatečný vnitřní prostor dokazuje odhodlání automobilky nabízet vysokou užitnou hodnotu za rozumné peníze. Zavazadlový prostor se základním objemem 275 l nepatří k největším, po sklopení zadních sedadel ho však lze zvětšit až na 1045 l.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Práce italských designérů je na novince patrná. Libí se vám?

Motorová paleta obsáhne celkem tři zážehové agregáty s objemy 1.4 - 1.8 l. Nejslabší 1.4 s výkonem 68 kW/92 k udělí vozu maximální rychlost 172 km/h, přičemž zrychlení z 0 na 100 km/h potrvá 11,6 s. Silnější 1.6 s výkonem 80 kW/109 k stejně jako 1.8 s výkonem 90 kW/122 k umožní sprint z 0 na 100 km/h za 9,5 s. Kombinovaná spotřeba pro nabízené motory leží v rozmezí 7,2 – 7,5 l na 100 km.

Součástí sériové výbavy budou kotoučové brzdy na všech kolech, ABS a přední i boční airbagy. Na evropském trhu se Daewoo Lacetti objeví v únoru 2004. Bližší informace o novince sdělí automobilka až ve Frankfurtu.  
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků