Daewoo Lacetti: novinka s italským designem

Nový hatchback, který se na českém trhu objeví na konci zimy 2004, má sportovně střžený design, na kterém zapracovalo italské designerské studio. Základní cena bude činit cca 340 tisíc za slušně vybavený vůz.

Světovou premiéru nachystalo pro frankfurtský autosalon GM Daewoo. Nový hatchback je živoucím důkazem pokračující spolupráce korejské automobilky a slavného Italdesignu. Po Matizu, Kalosu a Evandě je novinka jménem Daewoo Lacetti již čtvrtým modelem, na jehož vývoji Italdesign participoval. Italský rukopis je, stejně jako u předešlých modelů, na novince dobře patrný. Daewoo pokračuje v nastoupené cestě přeměny.

Automobil s rozměry 4295 × 1725 × 1445 mm a rozvorem 2600 mm vynikne prostorným interiérem. Důraz na dostatečný vnitřní prostor dokazuje odhodlání automobilky nabízet vysokou užitnou hodnotu za rozumné peníze. Zavazadlový prostor se základním objemem 275 l nepatří k největším, po sklopení zadních sedadel ho však lze zvětšit až na 1045 l.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Práce italských designérů je na novince patrná. Libí se vám?

Motorová paleta obsáhne celkem tři zážehové agregáty s objemy 1.4 - 1.8 l. Nejslabší 1.4 s výkonem 68 kW/92 k udělí vozu maximální rychlost 172 km/h, přičemž zrychlení z 0 na 100 km/h potrvá 11,6 s. Silnější 1.6 s výkonem 80 kW/109 k stejně jako 1.8 s výkonem 90 kW/122 k umožní sprint z 0 na 100 km/h za 9,5 s. Kombinovaná spotřeba pro nabízené motory leží v rozmezí 7,2 – 7,5 l na 100 km.

Součástí sériové výbavy budou kotoučové brzdy na všech kolech, ABS a přední i boční airbagy. Na evropském trhu se Daewoo Lacetti objeví v únoru 2004. Bližší informace o novince sdělí automobilka až ve Frankfurtu.  
 

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

dnes | Jan Mička | 35 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků