Daewoo L4X: luxusní budoucnost

Korejská automobilka GM Daewoo představila na domácím autosalonu v Soulu budoucího konkurenta pro luxusní limuzíny.

Daewoo se na domácí půdě podle očekávání předvedlo v tom nejlepším světle. Na autosalonu v Soulu představilo opravdu velkou a opravdu luxusní limuzínu, která se s mírnými změnami zcela jistě objeví na trhu. Dle dostupných informací to ovšem nebude v Evropě (ostatně, zde by se musela prodávat jako Chevrolet).

Daewoo L4X se v segmentu luxusních limuzín svými rozměry určitě neztratí. Spíše naopak, mnohé porazí. Rozvor 3 009 mm bude určitě patřit k tomu nejlepšímu a v evropském porovnání se postaví mezi Audi A8 a Audi A8 Long. Délka téměř 5 100 mm pak opět postaví tento vůz velmi vysoko.

Trochu horší je to s motory. I když se jedná o studii, šestiválec o objemu 3,6 l s výkonem 190 kW (258 k) zrovna nepřesvědčí. Obzvláště, když konkurence v této třídě nabíde válců až dvojnásob a osm válců je jakýsi standard. Také výkon nijak neoslní a pětistupňový automat to nedožene. Co ovšem u Daewoo překvapilo nejvíce je zvolený typ náhonu. U modelu L4X jde totiž výkon na zadní nápravu, což k danému segmentu bezpochyby patří.

Interiér je pak směsicí mírně klasických tvarů této automobilky s konzervativní klasikou segmentu. Nic okázalého, ale elegantní, přehledné a funkční. Ve výbavě je pak téměř vše, co nabízí konkurence, tedy mimo opravdu hi-end technologie. Tento fakt ovšem vyváží cena, která by se měla být proti konkurentům zhruba poloviční.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Daewoo L4X
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků