Dacie Logan a Sandero mohou být zase o kus luxusnější. A za pár korun

Jan  |  06. 05. 2019 18:47

Dacia proste jede,viz prodeje Evropa....
A to je moc dobře

Odpovědět  |   | 
Karbon  |  06. 05. 2019 19:07

Dacia je stále bezvýznamná značka, viz celosvětové prodeje. A že zvedá prodeje v Evropě je jenom důkazem toho, jak moc Evropa chudne a jde do kytek.

Odpovědět  |   | 
Auuu  |  06. 05. 2019 20:25

Vzhledem k tomu, že mimo Evropu se prodává jako Renault a nevyskytuje se na jiných trzích, tak jsou celosvětové prodeje irelevantní, případně přičte Dácii k Renaultu i v Evropě a pak ty celosvětové prodeje nejsou špatné.

Odpovědět  |   | 
Karbon  |  06. 05. 2019 20:57

I když se přičtou prodeje Dacií se znáčkem Renaultu stále vychází číslo, které řadí Dacii k nejmenším mainstreamovým výrobcům světa, který je daleko od milionové hranice, které dosahují ti nejmenší výrobci.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  06. 05. 2019 21:26

Omyl ukazuje to jen skutečnost že populace stárne a mladí nemají o auta zájem.Proto je jim jedno cim jezdí.Low cost jako Dacia Škoda Seat a další je dovezou z A do B. Naprosto jim to vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  06. 05. 2019 23:04

U nás tak 90% na pořádný low cost od Škodovky (Scala a výš) nemá. To, že ve Škodovce jezdí každý druhý, je jen díky služebním autům a bývalým služebním autům, které si Češi nakoupili v bazarech.

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  07. 05. 2019 13:41

Nebýt nákupu firem- škodovky tak 1mista škodovka nedosáhne ani omylem.

Odpovědět  |   | 
Spinakr  |  07. 05. 2019 20:50

Mozna ano, kozna ne. Jiste je jen to, ze vis uplny kulovy o tom, jak by se skodovce darilo a jak by se zachovala, kdyby se musela preorientovat na jinou klientelu.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  06. 05. 2019 23:46

No pozor, Dacia začíná být významější než třeba Hyundai. Potěmkinův Tuscon se třeba na Dustera nechytá už teď. Osobně Dacii docela fandím, zejména jak mají teď ten nový turbomotor Že to není Escalade je jasné, myslím si, že má Dacia skvěle našlápnuto a zákazníci to začínjí potvrzovat čím dám tím víc

Odpovědět  |   | 
Karbon  |  07. 05. 2019 00:15

Zákazníci potvrzují jenom to, že tam kde jsou chudí a na dražší auta nemají love, tak kupují Dacii, nic víc a nic méně, jinak vedle Hyundai je Dačka zcela bezvýznamná automobilka s nicotnou produkcí. Dokud Hyundai držel ceny dole, tak si Dačka ani neškrtla, teď když Hyundai směřuje značku cenově někam do vod VW, Fordu a dalších mainstreamových značek, tak ty nejchudší klienty sbírá Dačka. Toť vše. Ono hrát toho oblíbeného u chudých (=prodávat za nejnižší ceny na trhu) je sice hezké a hodně lidí tomu tleská, ale ekonomicky je to dlouhodobě cesta do pekel, protože taková automobilka si nikdy nesáhne na slušnější marže a malé zisky znamenají nulový vývoj a setrvalé zapíchnutí v low-costu.

Odpovědět  |   | 
Dan  |  07. 05. 2019 00:24

Buď jste nepochopil obchodní model značky Dacia nebo jednoduše lžete. Napsat, že je to cesta do pekel a že vývoj je nulový, to může opravdu jen ignorant, který o tématu neví vůbec nic...

Odpovědět  |   | 
Marek45  |  04. 06. 2019 13:19

Řekl bych, že pan Karbon opravdu neví o čem mluví. Stačí se podívat do Švýcarska kolik tam jezdí Dusterů. To by podle něj znamenalo, že Švýcarsko je chudé. Ale ono tomu tak není

Odpovědět  |   | 
eF  |  07. 05. 2019 19:43

Dacia vsadila ve velkém na technologie, které už se zaplatily, proto může být levnější. Nikdo netvrdí, že je Dacia vrchol techniky. A rovněž je pravda, že Dacia míří na lidi, co mají +- jen na dražší ojetinu. Než kupovat od podvodníků z bazaru ojetinu, s prakticky nezjistitelným stavem km, neurčitým původem (opravená bouračka, kradené auto, auto svařené z více aut, apod.), je lepší jít do nové a relativně levné Dacie, na kterou je 3 roky záruka a víte kolik jste s ní najeli km. Na rozdíl od 10-15 let staré ojetiny, je i dnešní Dacia technologicky jinde. A to, že není nacpaná elektronikou, blikajícími dipleji a hovadinami, to je jen plus pro Dacii.

Odpovědět  |   | 
Oldřich Kolbasnjuk  |  09. 05. 2019 00:47

A to, že není nacpaná elektronikou, blikajícími displeji a hovadinami, to je to je jen plus pro Dacii.
Takže s tímto názorem naprosto souhlasím !!!

Odpovědět  |   | 
Marek Ryšánek  |  09. 05. 2019 21:00

Mám jedenáct let starého Grandscenika
Nové Lodgy se s ním trvanlivostí, bezpečností a výbavou nedá srovnávat.

Odpovědět  |   | 
Oldřich Kolbasnjuk  |  09. 05. 2019 00:41

Nepotřebuji auto, plné elektronikou, potřebuji auto , aby sloužilo a bylo za malý peníz opravitelné v případě poruchy!
Nenáročnost na opravy, aby sloužilo tak, jak potřebuji, na to nemusím mít drahé auto !!!

Odpovědět  |   | 
jerry  |  09. 05. 2019 07:02

Já to samé,auto bez serepetiček,ovšem přece jen bych byl raději kdyby mě ho vyrobili ve škodovce.....

Odpovědět  |   | 
Karel M.  |  12. 05. 2019 18:48

Myslíš ve škodovce, tzn. u stoprocentně německého výrobce? To já raději u spolehlivějšího, korejského výrobce, Hyundaie a i s těmi serepetičkami, které mám rád, a čím jich je více, tím lépe. Třeba vyhřívaný volant, to je super věc. Ten u nějaké Dacie nelze čekat ani za další desetiletí, zdali vůbec někdy. Škodovka a VW ho začali montovat tak deset let po Hyundai. A tomu se říká pokrok...😉

Odpovědět  |   | 
Waran  |  07. 05. 2019 08:47

A v čem je to dobré?

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 05. 2019 11:06

souhlasím a to má přijít Duster pickup a úplně nové Sandero. Jsem na něj zvědavý, třeba bude novým rodinným příslušníkem.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  06. 05. 2019 19:39

Stačil by poslední odstavec, ale dobře, kdo o Dacii nikdy neslyšel, ten si díky ostatním odstavcům mohl rozšířit vědomosti

Dacia je VELMI levná jen v základní výbavě, která v dnešní době vyhoví jen opravdu hodně nenáročným zakazníkům. Auto bez klimatizace už si dnes nikdo normální nekoupí (Access klimatizaci nemá a u Open je tak vysoký příplatek, že se vyplatí jít do Artica, kde zákazník dostane i další výbavu). Sandero s turbomotorem ve výbavě Artica je skoro za 250 tis. a v této ceně už se podle mě dá něco najít i u konkurence.

Jinak ale Dacii fandím. Zatím mám Fabii III na operativní leasing, uvažuji ale o Dusteru. Fabia není špatná, na rozbité české cesty se ale nehodí. Netvrdím, že mi za jízdy vypadávají zuby, komfort to ale také není. Duster je laděný na silnice rozvojových zemí a na základě zkušební jízdy ho považuji za vhodnější i na naše silnice (resp. asi dva roky nás řadí mezi rozvojové země, takže je to vlastně ve shodě).

Odpovědět  |   | 
Jano  |  06. 05. 2019 21:49

Súhlasím, Dacie ma zmysel len v základe.

Navyse, Duster je stale male auto - hlavne vnútri.
Vnútorný priestor je na úrovni mini SUV, ergonomicky podpriemerný.

Navyse, financovanie na Dacie velmi slabé, úroky ovela vyssie ako korejci alebo vw.

A to som o dusteri celkom vážne uvažoval.. lenze po doplnení výbavy je uz aj Vitara cenovo výhodnejšia, navyse pri kupe v Maďarsku este výhodnejšia aj v nižšej výbave.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  06. 05. 2019 22:57

Psal jsem, že je VELMI levná jen v základní výbavě. I ve vyšší výbavě často vychází nejlevněji. Záleží už ale na osobních preferencích.

Když jsem si konfiguroval Dustera, tak jsem se dostal na necelých 400 tis. a to jsem tam měl skoro všechno - automatickou klimatizaci, metalízalu, 17" litá kola, 4 kamery, navigaci, vyhřívaná přední sedadla, bezklíčové otevírání, sledování mrtvého úhlu, volant v kůži, tempomat (něco je za příplatek a něco součást výbavy). Vitara na této ceně začíná a v základu podle mě tak bohatou výbavu nemá.

Litrový přeplňovaný motor je podle mě lepší (dynamičtější), než 1.6 atmo, na druhou stranu pravděpodobně méně vydrží.

Kdo chce turbomotor, tomu asi může vyjít Vitara levněji. Jsem zvědavý, co vymyslí až v Dusteru skončí 1.6 atmo. Preplňované jednotky vyvinuté ve spolupráci s Mercedesem jsou asi velmi dobré, posunou ale Dustera do běžné cenové kategorie.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  07. 05. 2019 11:19

Zaspal jsi dobu, již tam ty přeplňované motory TCe 1.33 110 kW jsou. Nejlevnější Dacia Prestige 110 kW cena 412 900 Kč.
https://www.dacia.cz/content/dam/Dacia/CZ/pdf/... ...

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 05. 2019 12:09

Vím, že jsou v nabídce. Moje uvaha byla: Kdo chce turbomotor a slušnou výbavu, tomu může vyjít třeba ta Vitara na hodně podobné peníze jako Duster (400-450 tis.).

Kdo chce (nebo komu stačí) atmosféra, ten se auty jako Vitara zabývat vůbec nemusí, protože (pokud se nepletu) Vitara s atmosférou ani není.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  11. 05. 2019 09:29

Vitara ve srovnatelném výkonu a výbavě je nejméně za 456 tisíc a vůči ní je Duster o sedmdesát tisíc levnější.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  11. 05. 2019 18:18

Duster ve výbavě Comfort má podle mě docela o dost chudší výbavu, než Vitara ve výbavě Premium (tam je v ceně automatická klima, parkovací kamera, vyhřívání předních sedadel a spoustu dalšího).

Duster se mi líbí a méně náročnému zákazníkovi určitě vyjde levněji. Trochu náročnějšímu, který vyžaduje silnější motor a lepší výbavu, ale vyjde skoro na stejné peníze jako třeba ta Vitara.

Osobně jsem zvědavý na kolik Dacie nacení ten přeplňovaný litr, který má nahradit 1.6 atmosféru. Ten by mohl být zajímavým kompromisem a s tímto motorem by mohl být Duster za zajímavé peníze (i když, jak už jsem psal, dost těžko bude za cenu 1.6 atmosféry).

Odpovědět  |   | 
Já první  |  12. 05. 2019 08:51

Když si těch pár věcí doplním, pořád jsem o více jak čtyřicet tisíc níže s Dusterem. Zbytek sáhodlouze rozepsané "bohaté" výbavy Vitary ve skutečnosti nestojí za zmínku a jsou to věci, které auto má z principu toho, že je to auto.
A pak - Vitara je i přes všechna vnitřní prostorová kouzla menší. O nějaké odolnosti v horších podmínkách se pak ani nebavím, tohle není Vitara s rámem.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  12. 05. 2019 12:22

K Vitaře údajně dávají 15 000 Kč na benzín (neznám přesné podmínky, možná to není ke všem verzím a motorizacím). Jestli se dá získat nějaká sleva z ceníkových cen nevím, vím jen, že u Dacie je to v podstatě vyloučené (je na nich tak nízká marže, že prodejci Dacie slevy téměř nedávají).

U Dusteru jsem například postrádal výškové nastavení předních pásů a pásy byly celkově tenké (určitě splňují požadavky na bezpečnost, ale působily na mě trochu nepříjemně), evidentně se šetřilo na výduších klimatizace a na vnějších klikách dveří. Vyloženě hrozný mi přišel klíček, ten mi připomínal klíček od schránky (nechápu, jak může splňovat požadavky na zabezpečení), takže pokud bych šel do Dusteru, tak i kvůli tomuto bych si připlatil za bezklíčkové otevírání.

Ve Vitaře jsem zatím nejel (uvažuji o tom, že se objednám na zkušební jízdu), takže jí neprotlačuji, nicméně POKUD nemá některé nedostatky jako Duster, tak bych uvažoval o tom, že si připlatím za Vitaru.
Vitara navíc dopadla o něco lépe v crash testu.

V terénu je Vitara pravděpodobně o hodně horší. Chápu, že někdo potřebuje, aby auto zvládlo i těžší terén, já to ale nepotřebuji. SUV bych chtěl kvůli komfortnější jízdě na rozbitých asfaltových silnicích a snadnějšímu nastupování a vystupování.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  12. 05. 2019 12:25

https://www.suzuki.cz/auto/info/akce.aspx...
Podle popisu by to mohlo být ke každé Vitaře.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 05. 2019 12:45

Atmosféra by měla letos v Dusteru končit, protože nesplňuje normu Euro 6d-temp, ale jen Euro 6c. Někde jsem četl, že bude nahrazená litrovým turbomotorem. Ten ale určitě nebude za cenu 1.6 atmo.

Odpovědět  |   | 
Motorkar  |  07. 05. 2019 00:31

Tak nevím. Hledal jsem levné nové auto, s dobrým podvozkem, co vydrží české silnice, auto s velkým kufrem, a auto s nízkou spotřebou a nízkými provozními náklady. Která jiná automobilka mi něco takového nabídne? Odpovím vám = ŽÁDNÁ. Mám Logan MCV s LPG, najeto po dvou letech 80000 km, na pohonných hmotách jsem zatím utratil asi 90000 Kč, a když nepočítám garančky a to, že jsem musel nechat opravit pokus o vypáčený zámek, servis auta mě zatím stál tři prasklé žárovky. Ano, auto není luxus a poslední technika v něm taky není. A k čemu by mi byla, když jsem za ušetřené peníze oproti konkurenci vyjel už dvakrát na druhou půlku zeměkoule a zase pojedu? Tak kde je ta konkurence?

Odpovědět  |   | 
Rada  |  07. 05. 2019 06:54

Ani Lodgy a Dokker (van) nemají podle mě ve své cenové kategorii konkurenci. Duster 4x4 asi také ne. Duster s předním náhonem, turbomotorem a slušnou výbavou vychází ale dost přes 400 tis., takže tam už může mít smysl podívat se i u konkurence. Třeba ta Vitara vyjde podle mě o něco dráž, na druhou stranu bude mít takové samozřejmosti jako výškově nastavitelné pásy na předních sedadlech a pokud si připlatíte za vyhřívání sedadel, tak budou mít víc než jen jednu úroveň výhřevu.

Dacii fandím, jen si myslím, že se některým trochu náročnějším zákazníkům MŮŽE vyplatit podívat se i u konkurence.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  07. 05. 2019 08:02

Jenze za auto velikosti Dusteru s obdobne vykonnym motorem date u konkurence pulmilion i vice, takze i pres vyssi cenu ma stale dost naskok. A ani u te konkurence neziskate nic navic.

Odpovědět  |   | 
Ja druhy  |  03. 06. 2019 15:01

No, v tehle lize mi porad vychazi jako optimum Fiat 500X s atm 1.6

Jede dobre, je lip zpracovanej a neni drazsi.

Odpovědět  |   | 
Noclaf  |  08. 05. 2019 08:42

Za me - stale ale musi zapracovat na kvalite. Kdyz jsem pred cca 2 roky vybiral auto, Lodgy byl ve vyberu (klasika - ojete kombi vs nova Dacia ). Kdy jsem byl ochotny prihodit par penez oproti budgetu na ojetinu a koupit Lodgyho v top vybave.
Problem c.1 byl, ze v okoli Prahy nebylo mozny vyzkouset Lodgyho s drazsima motorama. Proste vsechny predvadecky byly s 1.6 myslim.
Problem c.2 byl, ze jsem sedl do Lodgy Arctica, zatlacil nohama do pedalu a sedacka podemnou cvakla, pustil jsem pedaly, cvakla, zatlacil, cvakla. Proste tam byl malej vakl, kterej nebyl nicim utlumenej a diky ciste mechanicke ocelove konstrukci byl strasne slyset a citit. Prodejce rekl, ze to je normalni.
Tak jsem zase vzal ojetinu.

Odpovědět  |   | 
Jaguaros  |  07. 05. 2019 17:27

Na první Dacii, ještě bez serva, jsem po městě a jinde najel 180.000 km, mimo standardu opravy žádné. Je pravdou že tam nebylo nic co by se mělo porouchat. Normálně mám také Jaguara V12 a Ferrari Maranello V12, tak o autech kterých jsem vystřídal v životě asi 60 něco vím. Pochopitelně to nebylo v Česku. Když čtu některé zdejší komentáře tak je vidět kde se nachází jejich maximální hranice. Starého Logana jsem ještě prodal za 15 tisíc a vzhledem k maximální spokojenosti jsem si koupil minulý rok na běžné přesuny opět Logana tentokrát ale MCV a to bez turba. Není to závodník ale asi semnou dožije. Také je třeba poznamenat že se ty dva modely nedají srovnávat. Za 240.000 v plné výbavě je to krásné, spolehlivé auto s výbavou kterou mají auta od 750.000 nahoru. Lidi jsou blouznivé a bláznivé stádo které nedokáže pochválit úspěch. Dacia byla a je neuvěřitelný úspěch, moje byla vyrobená k mému údivu dokonce v Maroku. Mladí lidé, vzpamatujte se a zapomeňte definitivně že Volkswagen kdysi znamenal lidové vozítko.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  07. 05. 2019 08:03

Tak prosim o par prikladu, co se za tech 250 000 da koupit. S vybavou toho plne vybaveneho Sandera.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 05. 2019 17:51

C3

Odpovědět  |   | 
Já první  |  11. 05. 2019 09:33

Dvěstěosmdesát. Základní výbava nemá ani klimatizaci, natož spoustu jiného. Tak znovu?

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 05. 2019 08:32

Sandero Arktica je od 212 tisíc, za to koupíte leda nějakou ojetinu

Odpovědět  |   | 
Waran  |  07. 05. 2019 08:50

Podívejte se na pasivní bezpečnost a nikdo rozumný by to nekoupil.

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  07. 05. 2019 14:17

Koupil bys Fiat nebo Mitsubishi? Asi reknes, ze ano. A pritom v bezpecnosti je pred nimi i ta Dacia.

Odpovědět  |   | 
Ja druhy  |  03. 06. 2019 15:02

No, to ale pekna blbost.

Odpovědět  |   | 
Jarmil Prdel  |  07. 05. 2019 18:59

Tak jsem se díval na hodnocení Euro NCAP a rozdíl mezi Sanderem a třeba Fabií co se pasivní bezpečnosti týče je 1% u ochrany dospělých (80 vs 81) a 2% u ochrany dětí (79 vs 81). Fabii by si taky nikdo rozumný nekoupil?

Odpovědět  |   | 
Rada  |  11. 05. 2019 19:21

Dobrý postřeh. Tohoto jsem si ani nevšiml a to se o tyhle věci docela zajímám. Škoda, že Logan MCV dopadl docela špatně, chci si sice koupit auto na ježdění a ne na bourání, člověk ale nikdy neví, co ho potká.

Odpovědět  |   | 
Ja druhy  |  03. 06. 2019 15:04

Uplny souhlas.
Jen, ze dneska davaji hvezdicky za nalepky a automaticky hlasice, ze je cas na kavu.

Podivej se na zabery z tech testu, jak ktera karoserie drzi pohromade.
Velmi poucne.

Odpovědět  |   | 
žere mi klakson  |  07. 05. 2019 15:34

Co konkrétně se u konkurence dá sehnat za 250.000?

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 05. 2019 17:59

Fábie?

Odpovědět  |   | 
eF  |  07. 05. 2019 19:56

Fabie v základu (s klimou) je za 264 900 tis., ve výbavě, jako Sandero Arktica (s klimou), za 214tis. Teď jsem to porovnával. Rozdíl 50 tis., stejný werk, jen jiné logo na kapotě.
Nevím, zda někdo může jen tak vyhodit 50 tis. kč, já ne.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  09. 05. 2019 19:39

Dá se koupit fiat tipo 1.4 atmosféra bez turba za 260 tis.koupil sem ho v pondělí dacii jsem nevzal kvůli trivalcovem motoru jinak fiat má v základu solidni výbavu včetně klímy. jinak dacii fandím jen škoda že ti levné mají jen trivalcove motory.

Odpovědět  |   | 
Milli  |  06. 05. 2019 22:37

Zdravim, vlastním Dustera II v plne za 400 a musim rict, ze jsem stale nadšen. Projel jsem 4 automobilky a nelituji, 1, 6 benzin bez turba v poho. At si predrazeny kramy ojety koupi kdo chce , ja muzu DII jen doporucit a Vitara je dražší a staci si projit kvalitu na foru...

Odpovědět  |   | 
Logarex  |  07. 05. 2019 00:22

Gratulace k dobré volbě

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 05. 2019 17:58

Zkuste vyjet na dálnici nad 110 a potom vyzkoušejte tu vitaru při 110. Ta 1,6 má velkou spotřebu.

Odpovědět  |   | 
André  |  07. 05. 2019 01:43

Nechápu co je to za sport zde neustále někoho urážet evidentně vám o žádné poznatky o vozech nejde jen si tady ulevit. Opravdu to nechápu Škoda je šrot,Dacia je pro bezdomovce, VW pro ovce, Audi pro bohaté tupce,.... jako vážně???Každý si přeci kupuje co chce na co má a co se mu líbí, pokud auto vnímám jen jako dopravu z místa A do místa B tak jeho věc pokud se chci prezentovat a ukazovat auto na leasing taky jeho věc. Dacia už není to co dříve. Pořád chce být levná, nehraje si na rádoby špičku, motory Renault, Nissan a teď Mercedes ano je naprosto jasný že za ty peníze je třeba vnitřek prostě levný co taky čekat A8 ? Dacii sice nevlastním ale fandím ji. Pokud to člověk nepřehání s výbavou jsou to opravdu levná auta. V rodině máme dvě jako auta do práce už 4tým rokem a zatím žádná reklamace neproběhla, pořád jezdí a opravdu pěkně. Pokud někdo Dacii vnímá jako hadr na podlahu proč tu vůbec diskutuje nebo spíš uráží ať jde rovnou pro nové třeba Porsche je to tak jednoduché. Jak jsem již psal osobně Dacii nevlastním mám jak tu píšou diskutující blbou užranou zaostalou Ameriku a pro ženu veeeelmi nekvalitního Francouze ale Dacii nepomlouvám buď ji chci nebo nechci a jdu jinam. Prosím aspoň nějaké zkušenosti, poznatky, fakta proč je Dacia tedy takový šrot, proč je Škoda špatná či Hyundai a další výrobci......?? Reklamace či svolávací akce má přeci každá značka ať už Dacia za 220 000kč či BMW za 2 000 000kč. Znám případy kdy v Českých Budějovicích u nového BMW při cestě od prodejce padnul motor, u Škody Octavia po 27 000km výměna převodovky u rok staré Dacie zničení zabudovaného LPG a mohl bych pokračovat dělá to z nich hned šroty? To potom nekoupíte nic

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  07. 05. 2019 05:37

Čím jsou auta složitější tím je větší pravděpodobnost, že se něco pokazí. Proto je pro zákazníka nejvýhodnější auto, které je co nejjednodušší !!!! Dacie je z tohoto pohledu ideální.
Složitost konstrukce auta došla do takového extrému, že dnes nejsou schopni ani nové ještě nevyráběné auto tzv. rozchodit. Viz patálie s novým golfem. Co s tím budou dělat až to začnou prodávat !!!! Přitom je to dnes auto jenom pojízdný tablet pro tupé ovce.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  07. 05. 2019 07:30

A všiml sis, že Dačka patří mezi nejméně spolehlivé auta.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 05. 2019 07:59

Ale kde? Ve statistice německých STK. Podle mého je to tím, že německý motorista jezdící "normálním" autem dělá technickou v rámci servisní prohlídky (už to začíná být běžné i tady), tj. servis auto na technickou připraví a udělá ji. Ten s Dacií tam jede sám a "ono se uvidí". Koukni na české daciafórum, co tam je kutilů.
Osobně jsem měl 4 funglovky, můžu u nových porovnávat jen Dacii s Fordem Focus(obojí benzín) a Dacia je co do závad na tom lépe. Na té poslední mi dokonce při výkupu v Áčkách nezjistili jedinou závadu, najeto 78tkm absolutně bez závad. Do první technické jsem ale žádnou Dacii nedotáhl, max. po dvou letech jde do světa. Stojí to pár korun a jen jezdím a nic neřeším.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 05. 2019 08:36

možná v německých testech. Kde se na konci napsalo, že až 80% všech zjištěných závad byla nějaká nesvítící žárovka.
Mimochodem úplně nejhorším autem v segmentu malých aut starých tuším 8 let vyšel Daewoo Matiz, který se ale již minimálně 10 let nevyrábí !!! Takže brát s rezervou.
Podle jiných tabulek jsou Dacie spolehlivější než například Mini, Range Rover a nejporuchovější auto je nějaký luxusní Mercedes, typ jsem si nezapamatoval.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  09. 05. 2019 19:20

Všude se uvádějí německé testy spolehlivosti. Nikdy sem jim nevěřil, protože se mi nezdálo to jak v nich vynikají německé značky kvalitou vůči jiným a hlavně v mém blízkém okolí bylo několik lidí, kteří měli jiné značky aut ( konkrétně Ford, Renault a Hyundai) a s těmi auty jezdili mnoho let bez jakýchkoli problémů a přitom podle německých statistik s nimi měli být pořád v servisu a ono nic! A pak vyšlo najevo, že ty německé statistiky byly falšované. Takže prosím zapomeňte na ten nacisty vytvořený a hlupáky dále podporovaný mýtus o německé kvalitě! Fakta hovoří jinak!

Odpovědět  |   | 
jozka  |  07. 05. 2019 08:33

Kdyz Dacia pripravovala Logana, nemela ho v umyslu nabizet na narocnejsich trzich.Pak to ale udelala a ukazalo se to jako stastny krok. Automobilky totiz trvale podcenuji jednu vec. nemalou skupinu lidi, ktera potrebuje neco, co ma ctyri kola, neprsi do toho a ma to kufr. V podstate stejnou skupinu, na jakou po valce cilila 2CV. Tahle skupina nepotrebuje milion kamer, autopiloty, displeje, masazni sedacky. Je jim jedno jestli maji nekde v aute hroudu litiny/hliniku ve ktere to vybuchuje, a palivo do toho se fouka pod tlakem nebo tece samo nebo nedej priroda se to zapojuje do zasuvky. Chteji jednoduche, nenarocne a levne posunovadlo, idealne za rozumnou cenu.

U Dacie tohle nekdo pochopil a ted zaslouzene sklizeji plody.

Odpovědět  |   | 
tom  |  07. 05. 2019 08:43

Pro český trh je Dacia Ideální auto. Když si odmyslím těch pár pražáků, pak pro lidi z malých městeček a vesnic je to přesně to, co potřebují - odveze to náklad cementu, nové pletivo a několik bas piva ze supermarketu a to bohatě stačí. Nemusí to mít metalízu, 56 násobnou filtraci vzduchu a připojení na wifi. Prostě to jede.
Asi před rokem byl na netu článek, jak rozebrali do šroubku starého Logana, co měl najeto 400 tisíc a zjistili, že najede minimálně dalších 400 bez toho, aby něco vypadalo na ručník.
Kolega má Dustera, najeto přes 450 tisíc a za dobu používání měnil jen dvě žárovky.
Takže to není auto s nejmodernějším vybavením za přemrštěnou cenu ale auto které splní očekávání za cenu docela přijatelnou.
A to se má ještě objevit nejspíš letos Duster pickup a úplně nové Sandero.
Jo a ještě jedna poznámka, na Dacie se čeká docela dlouho, protože nemají nikde plné staré letiště neprodaných vozů, jak je tomu u většiny ostatních automobilek, včentně naší slavné Škody.

Odpovědět  |   | 
Syky  |  07. 05. 2019 11:20

Ať si každý udělá svůj názor ---> https://www.auto.cz/dacii-logan-1-4i-s-436-61... ...

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  07. 05. 2019 16:07

Tj Dacia před 14 lety!!!tj jak porovnávat fabii 1 s dnešní🙄🙄

Odpovědět  |   | 
Syky  |  08. 05. 2019 10:34

No právě z toho důvodu jsem přidal odkaz na článek, ze kterého se pan autor příspěvku výše tak rozplýval. I když vlastně nebylo vůbec proč.

Odpovědět  |   | 
pouch  |  07. 05. 2019 14:09

"Kolega má Dustera, najeto přes 450 tisíc a za dobu používání měnil jen dvě žárovky."

Ani olej? Ani brzdove desticky a kotouce? Ani rozvody? Filtry? Ani pneu? Ses si jist, ze menil jen dve zarovky?

Odpovědět  |   | 
Tůma  |  08. 05. 2019 00:06

On zřejmě nezmiňuje položky které se mění v pravidelných intervalech, ale něco co musel měnit neplánovaně. Třeba prasklou žárovku.

Odpovědět  |   | 
André  |  08. 05. 2019 02:06

Máte pravdu jako tohle už je moc na webu o autech se zeptat jestli dělal či nedělal základní servis 450 000km (oleje filtry,brzdy atd,atd,atd)??? To snad chápe i můj syn co má teď 2 roky že základní servis netřeba zmiňovat. Je určitě všem jasné že tyto věci se musí měnit neustále u jakéhokoliv auta na světě ještě se na to ptát no nevím ale chápu nebo spíš doufám že to bylo zase myšleno jako popíchnutí, to je zde velkým zvykem popíchnout a pak hádky a urážky. Jak jsem tu již psal v rodině máme dvě Dáčky teď mají cca 4roky a přes 80 000km a naprostá spokojenost (a anoooo děláme na nich základní servis oleje,pneu,filry atd...)olej děláme radši po 15 000km stojí to asi 900kč i s filtrem a 15 min.práce(šlo by to i levněji třeba s olejem z Globusu ) a zatím jen jezdíme a jezdíme. Za mě mohu doporučit. Samozřejmě v rodině máme jen 2 kousky k porovnání poruch a kvalit by to chtělo aspoň 20 000 kousků, čím více tím lépe a nemyslím porovnání poruch z německých STK to je jak se tu již psalo: nesvítí žárovka či majitel si zatonoval okna a auto neprojde a už je pro daný model v tabulce minus . Tyto údaje nejsou vhodné k porovnání kvalit výrobců automobilů

Odpovědět  |   | 
Josef  |  08. 05. 2019 10:19

Tomu, že si Dacia vypracovala poměrně dobrou pověst, ukazují i výsledky prodeje - počty prodaných Dacii v Česku. Souvisí to i s tím, že na kvalitě výroby v Dacii hodně zapracovali a výsledky jsou vidět.
Co se týká těch výsledků německých STK, jen zopakuji to, co se opakovaně už probíralo v jiných diskusích na Autorevue, to, že hodně věcí souvisí s charakterem auta a způsobem jeho používání. Proto Porsche Carrera je na špici, protože to je automobilní "miláček" všemožně opečovávaný a na druhou stranu Dacia je v Německu "dělník", x-té auto v rodině, u kterého se řeší údržba teprve až si někdo vzpomene, a nebo přímo na STK, kde majiteli na kontrole napíšou závady a on si je teprve potom nechá odstranit.
Dále bych už jen opakoval to, co bylo už stokrát napsané. Přesto podle reakcí některých "diskutujících" "exotů" to nestačí, a proto se to bude muset napsat i po sto prvé.... Lidská hloupost (omezenost) je nekonečná (neomezená) a je nezničitelná.
Co je nejpodstatnější, to je to, ať si každý koupí auto, kterém mu vyhovuje a "názory" "exotů" může s klidem vynechat. Hezký den tobě André a všem, pro které je auto něco víc, než přemísťovadlo z místa A do místa B.

Odpovědět  |   | 
André  |  09. 05. 2019 01:06

Přesně tak Dacia opravdu zapracovala to musí uznat snad každý. Není to vždy jen o penězích, které jsou hlavní důvodem koupě auta od toho výrobce. Děkuji Josefe za doplnění Teď je tu napsáno co se německých STK porovnávaní týče asi úplně vše každý si může udělat svůj vlastní názor. Je to přesně tak jak píšeš - k Dacii (pro někoho jako pracovní vůz pro někoho lepší než ojeté vozidlo bez historie)se bude člověk prostě chovat jinak než třeba k již zmíněnému Porsche, které opečovává v garáži a čeká na hezké počasí aby se mohl projet (samozřejmě někdo má třeba i to Porsche jako pracanta ale těchto lidí je málo) Diskuze zde se vždy zvrhnout na opravdu nízkou úroveň kdyby se tu psalo popravdě jaké má kdo s jakoukoliv značkou(značka není měřítko) ale hlavně s modelem, motorem,.....problémy,reklamace,zkušenost či spokojenost se servisem atd bylo by to pro všechny mnohem přínosnější Bohužel tak to tu nefunguje, aspoň že je tu pár jedinců který opravdu chtějí diskutovat na nějaké úrovni ať už mají společný názor nebo ne. Lidé co vyzkoušeli nový model či ho vlastní mohou budoucím zájemcům hodně pomoci s rozhodování a ušetří jim minimálně spoustu času. Snad se tu s tebou Josefe a dalšími slušnými diskutujícími co chtějí nějak pomoci a přispět či poradit, budu potkávat častěji přeci jen nikdo neví všechno, chytrý člověk si nechá poradit

Odpovědět  |   | 
Josef  |  09. 05. 2019 18:51

Chytrému napověz, hloupého trkni.... Na Zelí to trknutí ale jaksí nepomáhá...Stále kvoká, stále kvoká... Měj se fajn André, byl to s tebou příjemný "pokec". Takže zase někdy příště.

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 05. 2019 10:49

Tím jsem chtěl napsat, že kromě prasklých žárovek žádná závada.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 08:52

Za jak dlouho najel tych 450tkm,duster se na dálnici chová dobře tak do 100km/hod a jestli najezdil v lese tych 450tkm je na uváženou. Co vůbec dělá, že najíždí takové kilometry a má tedy dustra, co není polykač km...

Odpovědět  |   | 
fdgdfg  |  07. 05. 2019 09:26

dacia je rumunske auto pro chude, bez emoci, bez napadu, kdyz to clovek vidi nerekne si "jo, v tomhle bych se chtel povozit", lidi kterym tohle staci lituju, musi mit strasne nudny zivot

Odpovědět  |   | 
jozka  |  07. 05. 2019 09:38

Jestli k politovani nejsou spis ti, kdoz k zahnani nudy potrebuji auto...

Odpovědět  |   | 
fdgdfg  |  07. 05. 2019 11:20

holt cesi uz jsou takovy, ze vybiraji auto hlavne podle ceny a velikosti kufru, nastesti takovy nejsou vsichni, jinak by nevznikala zadna zajimava auto, pouze by se vyrabeli nudne lacine krabice jako dacie

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 05. 2019 18:07

správně, já jsem vybíral aby se do kufra vlezla bedna s pivem a aby to mělo sedačky jen přední.

Odpovědět  |   | 
Jaguaros  |  07. 05. 2019 17:49

Viš mladý hochu že někdy dospěješ a bude ti líp. Já jsem sice také chudák, Jaguár V12 a Ferrari Maranello V12, ale Dacii miluji za její spolehlivost. Ta první plechovka a můj otloukánek mne spolehlivě vozil po městě a jinde skoro 200.000 km bez poruchy. S výjimkou standardu nic co by stálo za zmínku. Tak jsem koupi po 15-ti letech minulý rok nového a jsem přesvědčen že to ten litrový motor ze zahradní sekačky bez turba vydrží dalších 200 tisíc a více se stejným výsledkem. Mimochodem těch 15 let je gigantický rozdíl, určitě i pro Rumuny. Mluvíš jako Češi svého času u Favorita. Tak jsem jim musel vysvětlit že VW Golf klepe levnými a tvrdými plasty zrovna tak jako ten Favorit. Já se z té dnešní mladé generace snad Picnu.

Odpovědět  |   | 
mazďák  |  07. 05. 2019 22:19

chudák s Jaguárem V12 a Ferrari Maranello V12 a pořídil si Logana MVC ??
ty jseš dobrej exot

Odpovědět  |   | 
Tůma  |  08. 05. 2019 00:02

A nenapadlo vás ze toho Jaguara a Ferrari má jako hobby, a Dacii má na běžné ježdění a prostě mu stačí?

Odpovědět  |   | 
André  |  08. 05. 2019 02:26

Ano,,,,, napsal jste to dokonale.Konečně je tu pár opravdu myslících a diskutujících lidí. Je jasné že to pan Jaguaros myslel jak píšete nevidím na to nic špatného.Chápu nejvíce tu diskutují tedy spíše uráží a plní tento web bordelem asi nějaký děcka (nuda na intru, nevím) nebo nechápu kdo by svůj čas plácal na tyto trapné poznámky. Mám to taky tak, vlastním Mustanga V8 s kompresorem a jako druhé auto pro ženu a mě do práce a hlavně na zimu máme Cactuse a kdyby se ženě více líbila Dacie místo Cactuse klidně jí koupíme(nebo jiný pro vás evidentně ubohý levný nereprezentativní šrot) a zase s ní budu spokojeně jezdit do práce dál a dál nevidím na tom nic špatného...............

Odpovědět  |   | 
mazďák  |  08. 05. 2019 09:30

já se jenom divím ,že pokud má někdo takové krásné hobby ,tak si koupí takovou nejlevnější sračku, co je na trhu

Odpovědět  |   | 
tom  |  08. 05. 2019 11:02

proč ne ? pokud potřebuje auto na ježdění, Dacia je ideální vůz. Mám kamaráda, co má Jaguar XK-120 a MG TD (veterány) a Doker má na obyčejné ježdění. A je maximálně spokojený.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 08:58

nemáš odkaz na tu sekačku, kde se dává ten motor? Od škodovky htp jsou v hasičských čerpadlech a na ty sekačky nic nemám a to jsem dovážel etesie a ty měly B@S a lambo motory.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  08. 05. 2019 16:48

bratranec má z maroka a tuším, že nějaký dacie se ani v rumunsku nevyrábí.

Odpovědět  |   | 
Dacii ne!!!!!!!!!  |  07. 05. 2019 11:25

Známá si s velkou pompou koupila nové auto_ Dacii Duster. S příplatkama ji stála skoro 400 tisíc korun. To já jsem byl chytřejší a koupil jsem si japonského Samuraie Mitsubishi ASX ve stření výbavě ( přikoupil jsem si jenom lepší rádio s dotykovkou). Vyšlo mě to o cca 70 tisíc dráž než ten Duster, ale tyto dvě auta nejdou v žádném případě porovnávat!!!!!!! Samurai ve chudej východní Rumun :).

Odpovědět  |   | 
pouch  |  07. 05. 2019 14:14

A kde presne jste byl chytrejsi? Ze jste si koupil auto, co se vyrabi od roku 2010? Nebo, ze jste mel stesti na slevu 100 tisic a i tak vas to vyslo o 70 tisic draz nez jeji novy model Dusteru?

Odpovědět  |   | 
Ja prvni  |  07. 05. 2019 14:19

Mas pravdu, nedaji. To Mitsubishi je horsi!

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  09. 05. 2019 19:56

To mitsubishi asx 1.6 jezdí po městě za 6 litrů benzínu a duster 1.6 za 8 litrů takže při sto tis km úspora 70 tisíc.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  10. 05. 2019 09:03

Za 8 jezdí diesel, možná i za deset a za dvanáct, když se vypaluje filtr. 1,6 jezdí za deset normálně.ASX má usporný motor, měl jsem ho v hledáčku.

Odpovědět  |   | 
Hrochcz  |  07. 05. 2019 14:43

ten chudej Rumun má náhon 4x4 z Patrola o tom si můžeš nechat jen zdát. Jakou máš záruku na ten starej křáp?

Odpovědět  |   | 
Vole  |  10. 05. 2019 13:33

Starej krap je Dacia, drnci tomu cela kastle, kdyz se to rozjede. Mitsubishi ASX je novy luxusni Japonec. Fuj tu hroudu plechu Dacii Duster bych nechtel ani zadarmo. Kupuje to jenom nejchudsi trida. At si to odvezou zpatky do Rumunska. Samuraie s Ciganem srovnavat. No fuj.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  11. 05. 2019 19:38

Mám rád auta z Japonska, musím ale přiznat, že ASX je starý šrot. Když jsem si do něj sedl, tak jsem nemohl věřit, že bdím. Nebýt dotykové obrazovky, tak bych si myslel, že je rok 1990 a že sedím v novém autě. Řadící páka mě vyloženě šokovala. Podobnou už jsem totiž někde viděl....jo, už vím, bylo to v autoškole v nákladním autě Praga V3S.
Kdo miluje retro, tomu se může ASX líbit, nikomu jinému ale podle mě ne.

Duster II je proti ASX moderna. Navíc s podvozkem laděným na naše vytlučené silnice a i sedadla a jejich boční vedení jsou podle mě Dusteru lepší.

Atmosféra v ASX (nic jiného tam teď asi ani nejde dát) je stejně líná jako atmosféra v Dusteru, ten je ale možné vzít s přeplňovanou 1.3 a ta podle mě pojede úplně jinak.

V poslední době jezdím s přeplňovaným litrem a ačkoliv jsem nebyl příznivcem turbomotorů, tak musím uznat, že ten litr se nedá s 1.6 atmo srovnat. Z toho vyvozuji, že 1.3 litr bude nejméně tak dobrý, spíš lepší.

Odpovědět  |   | 
Jaguaros  |  07. 05. 2019 17:53

Tolik stupidity může vypadnout jenom z někoho kdo v Dacii neseděl. Samurai je to nejhorší auto na naše silnice, má krátký rozvor a tvrdé pérování. V Samuraj se nejede ale rajtuje. Můj bože, co tady máme za odborníky.

Odpovědět  |   | 
Rada  |  11. 05. 2019 20:10

Mohu potvrdit, že ASX je mnohem horší, než Duster II. Ani interiér Dusteru není supermoderní (i tak ale lepší než ASX), na Dusteru (resp. celé Dacii) se mi ale líbí, že si na nic nehraje. Mitsu si hraje na dobrou značku a přitom je schopná prodávat ASX. Ostatní modely nehodnotím, ty jsem viděl jen zvenku.

Duster je podle mě na naše rozbité silnice dobrá volba, nevím jestli úplně nejlepší, určitě ale lepší, než ASX.

Odpovědět  |   | 
Hrochcz  |  07. 05. 2019 14:38

Když si vezmu že Dacia stojí 250 000.- a záruku má tři roky tak za 1M mám auto v záruce 12 let. Kdybych koupil auto za 1M tak dostanu záruku max 5 let a za dvanáct let je to šrot. To ovšem nepočítám s tím, že Dachnu každé tři roky prodám takže vlastně ta investice nebude taková nebo budu mít ještě na jednu novou. Včil mudrujte. Auto má sloužit je to spotřební materiál.

Odpovědět  |   | 
Pepa  |  09. 05. 2019 19:59

Gdo chce 5 let záruku na dacii tak prodloužení záruky stoji 5000 Kč.

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  07. 05. 2019 16:18

Já mám Logan sedan do práce zpět 12 km a jednou za rok na dovču po ČR.spotreba po městě momentálně 5,8 průměr..má to rmg,Klímu,nastavitelné sedadlo.a prostor proti fabii úplně jinde ve fabii jsem za sebe nesedl a celkově stísněný prostor..mám 100 kg mínusy odhalené panty kapoty zrychlení 15 vteřin jinak ok..sedněte zkuste...mám 1,0 sce

Odpovědět  |   | 
David  |  07. 05. 2019 18:11

Ono s těmi auty to není jednoduché, každý bude velebit svou oblíbenou značku a hatit ostatní. Dacii fandím, byť jsem doposud žádnou nevlastnil. Mám za to, že kvalita všech výrobců je velmi kolísavá. Z vlastní zkušenosti mohu říci, že údjně nekvalitní značky mohou vydržet mnohem více než ty, které všichni vyzdvihují. Měl jsem Fabii I, 1.4/50kw, údajně jeden z nejlepších motorů, do 100 000km ok, v následujících 100 000km investice cca 80000kč, pořád něco odcházelo. Mitsubishi Carisma 1.9DID, při 230 000km odešel motor. Fiat Punto, 1.1, vesměs vysmívaná značka, do 200 000km než přišla autonehoda naprosto spolehlivé. Ať si každý koupí, co se mu líbí nebo na co má finance, ono to je i dost o štěstí na kus. Pro hnidopichy: U žádného vozu jsem nezanedbával servis.

Odpovědět  |   | 
Líza  |  08. 05. 2019 13:32

Dálchčije!!!!

Odpovědět  |   | 
Hrochcz  |  09. 05. 2019 08:19

to jsme nevěděli že máš kapavku

Odpovědět  |   | 
Artaban  |  09. 05. 2019 12:34

Zdravim vsechny,
Vlastnim Dustera 2,1.6benzin,4x4 cca mesic a pul, najeto 2000km,takze zatim nelze hodnotim nic podstatneho, presel jsem na nej z Octavie 2 protoze bydlim v Brdech a bohuzel resime problem s pazvuky pravde. z prevodovky, momentalne resime stiznost na Renault. cz, tento problem se resi jiz 3roky a po snaze odstranit pazvuky vydal Renault prohlaseni, ze se jedna o VLASTNOST vozidla. Je nas hodne s touto pro nas VADOU a jiz jsem kontaktoval redakci Sveta motoru s zadosti o pomoc. Jinak jsem s autem moc spokojeny, bohuzel tato vada me velice vadi, auto vydava kovove pazvuky pri jizde se zarazenou rychlosti, budu take reklamovat u prodejce.

Odpovědět  |   | 
Vendy  |  11. 05. 2019 00:28

No jestli někdo křepčí nadšením nad tím že jezdí autem co ma interiér jako Žigulík z 90.let, spotřebu jako Škoda 120L, antikorozní ochranu jako Fiaty z přelomu století a je designově zastaralejší než VW Golf čtvrté generace pak není třeba dalších komentářů.
To můžou klidně jezdit traktorem nebo na žebřiňáku, pocity z jízdy na podobné úrovni..

Odpovědět  |   | 
Rada  |  11. 05. 2019 20:00

Že vy jste v Dusteru II ani neseděl? A nebo jste si omylem sedl do Mitsu ASX, to je totiž skutečné retro. Duster II sice není moderní třeba jako Karoq, ale zase dostanete skoro dva Dustery za cenu jednoho Karoqa, takže bych Dusteru drobné nedostatky odpustil.

Odpovědět  |   | 
Já první  |  12. 05. 2019 08:53

V klidu, ten pán si jen léčí mindráky prostřednictvím auta. Když někdo sám o sobě stojí za starou belu, tak to dává najevo tím, čím jezdí.

Odpovědět  |   | 
Hektor  |  12. 05. 2019 09:57

Vendy zapomněl si vzít si prášky na hlavu...

Odpovědět  |   | 
martin  |  19. 05. 2019 00:06

"Třeba Logan s atmosférickým litrovým motorem o výkonu 54 kW........" Dalej som necital, toto nie j clanok o aute.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

včera | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků
První svezení se Seatem Leon TGI 1.5 TSI. Pod 1 Kč/km i s větším motorem?

Seat Leon TGI (první svezení)

České ceny Seatu Leon TGI po modernizaci pohonného ústrojí známe už od ledna letošního roku. Nyní došlo i na první kilometry za volantem a zdá se, že na dosavadních výhodách se vůbec nic nezměnilo.

11.  6.  2019 | Jan Mička | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A