Dacia zavrhla plány na větší SUV. Konkurent Kodiaqu by byl moc drahý

22 komentářů

Anti-automat
8. srpna • 21:01

Povedal by som to tak, ze by bolo prilis drahe pre normalneho nasinca. Idu nekompromisne po tych, ktori vytvaraju hodnotu. Cize pracuju.

bzzz
10. srpna • 12:41

V uvazovanem aute takove velikosti/tridy by s ohledem na cenu byly kompromisy nejspise za hranou/nerealne (pokud by to melo byt moderni auto).

wejceman
8. srpna • 8:05

Ty se odvazujes napsat toto o Fabii,etalonu tridy?!

Ef.
7. srpna • 19:11

Dacia může plánovat, nebo neplánovat, co chce, výrobní kapacity ve všech fabrikách po světě jedou na 100% a vůbec nestačí poptávce, půlroční čekací doba na jakýkoliv model Dacie je normální, skladových aut minimum, nikde se nic nehromadí, sen každého výrobce aut. Spokojení majitelé Dacií jsou reklamou pro značku, poruchovost vozů je minimální, užitný poměr cena/výkon je jinou značkou (včetně Renaultu) nedosažitelný. S nabíhající výrobou a nabídkou nových motorů, může poptávka ještě narůst. VW chtěl zavést podobný obchodní model, jako Dacia, už na to bylo zadání, ale všechny ty plány zabila afera "Dieselgate".

Rosťa
8. srpna • 0:29

Já čekám už 5mesicu na Lodgy. Kupují ji po 5ti letech znovu. Boží bezporuchove auto! Což se nedá říct o Fabii před těmi daciemi co jsem měl.

Moje jméno
8. srpna • 8:15

Lodgy je dobrá volba pro nenáročné uzivatele. O tom žádná. Nicméně s Fabii 1.2 47kw jsem nalital přes 180.000km a nemohu si rozhodně stěžovat na její nespolehlivost.

mpolan
7. srpna • 19:26

Chvíli to vypadalo, že podobnou značku udělá ze Škody, jak přišla taktika prudkého šetření a laciných řešení... Naštěstí to neudělali.

Caliper
7. srpna • 14:30

Dacie by hlavně mohla začít dělat liftback z logana

Michal
7. srpna • 13:43

Možná by šlo napsat, že konkurentem je Ford Galaxy a asi i něco od Hnůjdaje.
Nevím, pro co je konkurent Kodiak, to je auto pro specifické zákazníky, co prostě chtějí logo Škoda a nevadí jim málo muziky za hodně peněz.Podkladem pro rozhodnutí Renaltu nedělat velký model Dáčie byla jistě podrobná studie trhu. Tedy odhad, kolik je lidí, kteří potřebují tak velké auto, z finančních či jiných důvodů dají přednost rozpočtovému výrobku před solidním a přitom mají dost peněz na to, aby dali přednost novému před ojetým. Na zaplacení drahého vývoje je u rozpočtového výrobku potřeba mnohem více zákazníků, než u výrobku s vyšší marží.

6u2222@seznam.cz
7. srpna • 13:33

Takova sracka nikdy nemuze konkurovat kodiaku ani hiundai at si to nechaji rumuni doma

7. srpna • 14:45

Copak nějaká škodovka může konkurovat Dácii? ne nemůže a to ani kvalitou a už vůbec ne cenou.

Haftan
7. srpna • 13:32

Nadpis je super. Ale bohuzel konkurent Kokodaku je prave Duster. Za polovicni cenu s trochu menším kufrem. Ale Rumuni nemaji penize, aby si zaplatili kde jakou redakci...ze....

Moje jméno
8. srpna • 8:09

Jestli si opravdu myslíš že jsou to srovnatelná auta, tak je mě tě upřímně líto...

Pravda a láska
9. srpna • 14:00

Máš pravdu starosto, škodofka i když táhne vodspodu, žere 1,7 litrů a olej se mění po 700 000 kilometrech, stejně nemůže dohnat Dácii. Dácie sice papá více a nemá spoustu vymožeností co stejně skoro nikdo nevyužívá, ale je spolehlivá a cenově není předražená. A co nyní? koupím si drek za draho s tím, že budu často v servisu, nebo Dácii a budu jezdit jen na pravidelné prohlídky.
***Těch 700 000 km uváděli na AutoForu a to pan Mazal a Prokopec.***

petr r. (petrumr)
7. srpna • 18:05

pán asi neseděl v dusteru, že ho srovnává s kodiakem. přečti si článek, že uskupení renault nechce vrážet peníze do většího SUV. Podle mně si autodebil.

JirkaX
7. srpna • 16:32

To by mohlo být. Na nějakýho Kokodáka by možná stačil.

Dix_
7. srpna • 13:42

Můžeš přestat používat tuhle kravinu.!!! Je to Kodiaq.B-]

Kemal Yfter
7. srpna • 14:08

Radsi jo,prestan drazdit PR oddeleni Skoda Auto...

Lotos
7. srpna • 13:15

Ste fakt kokoti s tema nadpisama... To se jinak napsat neda.

Kemal Yfter
7. srpna • 13:05

No konecne spravny titulek dle metodiky VAG! Jakmile se pise o nejakem SUV,je nutno pouzit idiom "konkurent Kodiaqu"...je to jasne.

Barbar Hovnan
7. srpna • 18:32

Konecne spravny nadpis. Ano. Konkurent Dacia je ok. B-]

E15
7. srpna • 15:16

no nevím - přiznat, že Škoda je stejný lowcost level jako Dacia... to mi v souladu s metodikou VAG moc nepřipadá ;-)

Doporučujeme

Články odjinud