Dacia zavrhla plány na větší SUV. Konkurent Kodiaqu by byl moc drahý

Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 13:05

No konecne spravny titulek dle metodiky VAG! Jakmile se pise o nejakem SUV,je nutno pouzit idiom "konkurent Kodiaqu"...je to jasne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 08. 2018 15:16

no nevím - přiznat, že Škoda je stejný lowcost level jako Dacia... to mi v souladu s metodikou VAG moc nepřipadá

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  07. 08. 2018 18:32

Konecne spravny nadpis. Ano. Konkurent Dacia je ok.

Odpovědět  |   | 
Lotos  |  07. 08. 2018 13:15

Ste fakt kokoti s tema nadpisama... To se jinak napsat neda.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  07. 08. 2018 13:32

Nadpis je super. Ale bohuzel konkurent Kokodaku je prave Duster. Za polovicni cenu s trochu menším kufrem. Ale Rumuni nemaji penize, aby si zaplatili kde jakou redakci...ze....

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 08. 2018 13:42

Můžeš přestat používat tuhle kravinu.!!! Je to Kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 14:08

Radsi jo,prestan drazdit PR oddeleni Skoda Auto...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 08. 2018 16:32

To by mohlo být. Na nějakýho Kokodáka by možná stačil.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 08. 2018 18:05

pán asi neseděl v dusteru, že ho srovnává s kodiakem. přečti si článek, že uskupení renault nechce vrážet peníze do většího SUV. Podle mně si autodebil.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:09

Jestli si opravdu myslíš že jsou to srovnatelná auta, tak je mě tě upřímně líto...

Odpovědět  |   | 
Pravda a láska  |  09. 08. 2018 14:00

Máš pravdu starosto, škodofka i když táhne vodspodu, žere 1,7 litrů a olej se mění po 700 000 kilometrech, stejně nemůže dohnat Dácii. Dácie sice papá více a nemá spoustu vymožeností co stejně skoro nikdo nevyužívá, ale je spolehlivá a cenově není předražená. A co nyní? koupím si drek za draho s tím, že budu často v servisu, nebo Dácii a budu jezdit jen na pravidelné prohlídky.
***Těch 700 000 km uváděli na AutoForu a to pan Mazal a Prokopec.***

Odpovědět  |   | 
6u2222@seznam.cz  |  07. 08. 2018 13:33

Takova sracka nikdy nemuze konkurovat kodiaku ani hiundai at si to nechaji rumuni doma

Odpovědět  |   | 
 |  07. 08. 2018 14:45

Copak nějaká škodovka může konkurovat Dácii? ne nemůže a to ani kvalitou a už vůbec ne cenou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 08. 2018 13:43

Možná by šlo napsat, že konkurentem je Ford Galaxy a asi i něco od Hnůjdaje.
Nevím, pro co je konkurent Kodiak, to je auto pro specifické zákazníky, co prostě chtějí logo Škoda a nevadí jim málo muziky za hodně peněz.

Podkladem pro rozhodnutí Renaltu nedělat velký model Dáčie byla jistě podrobná studie trhu. Tedy odhad, kolik je lidí, kteří potřebují tak velké auto, z finančních či jiných důvodů dají přednost rozpočtovému výrobku před solidním a přitom mají dost peněz na to, aby dali přednost novému před ojetým. Na zaplacení drahého vývoje je u rozpočtového výrobku potřeba mnohem více zákazníků, než u výrobku s vyšší marží.

Odpovědět  |   | 
Caliper  |  07. 08. 2018 14:30

Dacie by hlavně mohla začít dělat liftback z logana

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  07. 08. 2018 19:11

Dacia může plánovat, nebo neplánovat, co chce, výrobní kapacity ve všech fabrikách po světě jedou na 100% a vůbec nestačí poptávce, půlroční čekací doba na jakýkoliv model Dacie je normální, skladových aut minimum, nikde se nic nehromadí, sen každého výrobce aut. Spokojení majitelé Dacií jsou reklamou pro značku, poruchovost vozů je minimální, užitný poměr cena/výkon je jinou značkou (včetně Renaultu) nedosažitelný. S nabíhající výrobou a nabídkou nových motorů, může poptávka ještě narůst. VW chtěl zavést podobný obchodní model, jako Dacia, už na to bylo zadání, ale všechny ty plány zabila afera "Dieselgate".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 08. 2018 19:26

Chvíli to vypadalo, že podobnou značku udělá ze Škody, jak přišla taktika prudkého šetření a laciných řešení... Naštěstí to neudělali.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  08. 08. 2018 00:29

Já čekám už 5mesicu na Lodgy. Kupují ji po 5ti letech znovu. Boží bezporuchove auto! Což se nedá říct o Fabii před těmi daciemi co jsem měl.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:15

Lodgy je dobrá volba pro nenáročné uzivatele. O tom žádná. Nicméně s Fabii 1.2 47kw jsem nalital přes 180.000km a nemohu si rozhodně stěžovat na její nespolehlivost.

Odpovědět  |   | 
wejceman  |  08. 08. 2018 08:05

Ty se odvazujes napsat toto o Fabii,etalonu tridy?!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 08. 2018 21:01

Povedal by som to tak, ze by bolo prilis drahe pre normalneho nasinca. Idu nekompromisne po tych, ktori vytvaraju hodnotu. Cize pracuju.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 12:41

V uvazovanem aute takove velikosti/tridy by s ohledem na cenu byly kompromisy nejspise za hranou/nerealne (pokud by to melo byt moderni auto).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků

Nejčtenější články

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V nouzi vás může zachránit

Co skrývá záslepka u voliče převodovky? V n…

U některých aut je záslepka pro odjištění pojistky převodovky vidět na první pohled. Často ji vnímáme jen jako nutný technický prvek, ovšem pod sebou skrývá funkci, která může být v krajních momentech zásadní.

14.  8.  2018 | | 32 N/A
Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. Jeho výbava ohromí i dnes

Takto před 30 lety vypadal Renault Mégane. …

Pod jménem Mégane si představíte vcelku normální hatchback od Renaultu. Francouzská značka však tohle jméno uvedla ještě dříve u futuristického konceptu, který ve své době nadchl neskutečnou výbavou a technologiemi.

3.  8.  2018 | | 31 N/A
Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily i GAZ, Češi však měli smůlu

Škoda dělala SUV už v 60. letech. Zostudily…

Chloubou Škody je dnes Kodiaq a Karoq, univerzální stroje schopné plnit různé úkoly však měl mladoboleslavský výrobce už před půlstoletím. Akorát jsme si na ně museli nechat zajít chuť.

8.  8.  2018 | | 31 N/A
Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hybrid s technikou Golfu

Nová Škoda Octavia už se rýsuje. Bude to hy…

Na zcela novou generaci Octavie si sice ještě nějaký ten čas počkáme, už nyní se však objevují zajímavé podrobnosti o její technice. Mild-hybridní pohon je tak v českém bestselleru docela pravděpodobný.

3.  8.  2018 | | 73 N/A
Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate Luxury je v reálu absurdní!

Produktové fotky klamou: Maybach Ultimate L…

Postavte vedle ultraluxusního konceptu od Maybachu člověka na běžné ulici, a najednou začnete vnímat, o jak opuletní kus se jedná.

2.  8.  2018 | | 32 N/A