Dacia zavrhla plány na větší SUV. Konkurent Kodiaqu by byl moc drahý

Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 13:05

No konecne spravny titulek dle metodiky VAG! Jakmile se pise o nejakem SUV,je nutno pouzit idiom "konkurent Kodiaqu"...je to jasne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 08. 2018 15:16

no nevím - přiznat, že Škoda je stejný lowcost level jako Dacia... to mi v souladu s metodikou VAG moc nepřipadá

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  07. 08. 2018 18:32

Konecne spravny nadpis. Ano. Konkurent Dacia je ok.

Odpovědět  |   | 
Lotos  |  07. 08. 2018 13:15

Ste fakt kokoti s tema nadpisama... To se jinak napsat neda.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  07. 08. 2018 13:32

Nadpis je super. Ale bohuzel konkurent Kokodaku je prave Duster. Za polovicni cenu s trochu menším kufrem. Ale Rumuni nemaji penize, aby si zaplatili kde jakou redakci...ze....

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 08. 2018 13:42

Můžeš přestat používat tuhle kravinu.!!! Je to Kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 14:08

Radsi jo,prestan drazdit PR oddeleni Skoda Auto...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 08. 2018 16:32

To by mohlo být. Na nějakýho Kokodáka by možná stačil.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 08. 2018 18:05

pán asi neseděl v dusteru, že ho srovnává s kodiakem. přečti si článek, že uskupení renault nechce vrážet peníze do většího SUV. Podle mně si autodebil.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:09

Jestli si opravdu myslíš že jsou to srovnatelná auta, tak je mě tě upřímně líto...

Odpovědět  |   | 
Pravda a láska  |  09. 08. 2018 14:00

Máš pravdu starosto, škodofka i když táhne vodspodu, žere 1,7 litrů a olej se mění po 700 000 kilometrech, stejně nemůže dohnat Dácii. Dácie sice papá více a nemá spoustu vymožeností co stejně skoro nikdo nevyužívá, ale je spolehlivá a cenově není předražená. A co nyní? koupím si drek za draho s tím, že budu často v servisu, nebo Dácii a budu jezdit jen na pravidelné prohlídky.
***Těch 700 000 km uváděli na AutoForu a to pan Mazal a Prokopec.***

Odpovědět  |   | 
6u2222@seznam.cz  |  07. 08. 2018 13:33

Takova sracka nikdy nemuze konkurovat kodiaku ani hiundai at si to nechaji rumuni doma

Odpovědět  |   | 
 |  07. 08. 2018 14:45

Copak nějaká škodovka může konkurovat Dácii? ne nemůže a to ani kvalitou a už vůbec ne cenou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 08. 2018 13:43

Možná by šlo napsat, že konkurentem je Ford Galaxy a asi i něco od Hnůjdaje.
Nevím, pro co je konkurent Kodiak, to je auto pro specifické zákazníky, co prostě chtějí logo Škoda a nevadí jim málo muziky za hodně peněz.

Podkladem pro rozhodnutí Renaltu nedělat velký model Dáčie byla jistě podrobná studie trhu. Tedy odhad, kolik je lidí, kteří potřebují tak velké auto, z finančních či jiných důvodů dají přednost rozpočtovému výrobku před solidním a přitom mají dost peněz na to, aby dali přednost novému před ojetým. Na zaplacení drahého vývoje je u rozpočtového výrobku potřeba mnohem více zákazníků, než u výrobku s vyšší marží.

Odpovědět  |   | 
Caliper  |  07. 08. 2018 14:30

Dacie by hlavně mohla začít dělat liftback z logana

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  07. 08. 2018 19:11

Dacia může plánovat, nebo neplánovat, co chce, výrobní kapacity ve všech fabrikách po světě jedou na 100% a vůbec nestačí poptávce, půlroční čekací doba na jakýkoliv model Dacie je normální, skladových aut minimum, nikde se nic nehromadí, sen každého výrobce aut. Spokojení majitelé Dacií jsou reklamou pro značku, poruchovost vozů je minimální, užitný poměr cena/výkon je jinou značkou (včetně Renaultu) nedosažitelný. S nabíhající výrobou a nabídkou nových motorů, může poptávka ještě narůst. VW chtěl zavést podobný obchodní model, jako Dacia, už na to bylo zadání, ale všechny ty plány zabila afera "Dieselgate".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 08. 2018 19:26

Chvíli to vypadalo, že podobnou značku udělá ze Škody, jak přišla taktika prudkého šetření a laciných řešení... Naštěstí to neudělali.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  08. 08. 2018 00:29

Já čekám už 5mesicu na Lodgy. Kupují ji po 5ti letech znovu. Boží bezporuchove auto! Což se nedá říct o Fabii před těmi daciemi co jsem měl.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:15

Lodgy je dobrá volba pro nenáročné uzivatele. O tom žádná. Nicméně s Fabii 1.2 47kw jsem nalital přes 180.000km a nemohu si rozhodně stěžovat na její nespolehlivost.

Odpovědět  |   | 
wejceman  |  08. 08. 2018 08:05

Ty se odvazujes napsat toto o Fabii,etalonu tridy?!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 08. 2018 21:01

Povedal by som to tak, ze by bolo prilis drahe pre normalneho nasinca. Idu nekompromisne po tych, ktori vytvaraju hodnotu. Cize pracuju.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 12:41

V uvazovanem aute takove velikosti/tridy by s ohledem na cenu byly kompromisy nejspise za hranou/nerealne (pokud by to melo byt moderni auto).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

dnes | Miro Mihálik | 43 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

včera | | 286 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 49 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A