Dacia zavrhla plány na větší SUV. Konkurent Kodiaqu by byl moc drahý

Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 13:05

No konecne spravny titulek dle metodiky VAG! Jakmile se pise o nejakem SUV,je nutno pouzit idiom "konkurent Kodiaqu"...je to jasne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 08. 2018 15:16

no nevím - přiznat, že Škoda je stejný lowcost level jako Dacia... to mi v souladu s metodikou VAG moc nepřipadá

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  07. 08. 2018 18:32

Konecne spravny nadpis. Ano. Konkurent Dacia je ok.

Odpovědět  |   | 
Lotos  |  07. 08. 2018 13:15

Ste fakt kokoti s tema nadpisama... To se jinak napsat neda.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  07. 08. 2018 13:32

Nadpis je super. Ale bohuzel konkurent Kokodaku je prave Duster. Za polovicni cenu s trochu menším kufrem. Ale Rumuni nemaji penize, aby si zaplatili kde jakou redakci...ze....

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 08. 2018 13:42

Můžeš přestat používat tuhle kravinu.!!! Je to Kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 14:08

Radsi jo,prestan drazdit PR oddeleni Skoda Auto...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 08. 2018 16:32

To by mohlo být. Na nějakýho Kokodáka by možná stačil.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 08. 2018 18:05

pán asi neseděl v dusteru, že ho srovnává s kodiakem. přečti si článek, že uskupení renault nechce vrážet peníze do většího SUV. Podle mně si autodebil.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:09

Jestli si opravdu myslíš že jsou to srovnatelná auta, tak je mě tě upřímně líto...

Odpovědět  |   | 
Pravda a láska  |  09. 08. 2018 14:00

Máš pravdu starosto, škodofka i když táhne vodspodu, žere 1,7 litrů a olej se mění po 700 000 kilometrech, stejně nemůže dohnat Dácii. Dácie sice papá více a nemá spoustu vymožeností co stejně skoro nikdo nevyužívá, ale je spolehlivá a cenově není předražená. A co nyní? koupím si drek za draho s tím, že budu často v servisu, nebo Dácii a budu jezdit jen na pravidelné prohlídky.
***Těch 700 000 km uváděli na AutoForu a to pan Mazal a Prokopec.***

Odpovědět  |   | 
6u2222@seznam.cz  |  07. 08. 2018 13:33

Takova sracka nikdy nemuze konkurovat kodiaku ani hiundai at si to nechaji rumuni doma

Odpovědět  |   | 
 |  07. 08. 2018 14:45

Copak nějaká škodovka může konkurovat Dácii? ne nemůže a to ani kvalitou a už vůbec ne cenou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 08. 2018 13:43

Možná by šlo napsat, že konkurentem je Ford Galaxy a asi i něco od Hnůjdaje.
Nevím, pro co je konkurent Kodiak, to je auto pro specifické zákazníky, co prostě chtějí logo Škoda a nevadí jim málo muziky za hodně peněz.

Podkladem pro rozhodnutí Renaltu nedělat velký model Dáčie byla jistě podrobná studie trhu. Tedy odhad, kolik je lidí, kteří potřebují tak velké auto, z finančních či jiných důvodů dají přednost rozpočtovému výrobku před solidním a přitom mají dost peněz na to, aby dali přednost novému před ojetým. Na zaplacení drahého vývoje je u rozpočtového výrobku potřeba mnohem více zákazníků, než u výrobku s vyšší marží.

Odpovědět  |   | 
Caliper  |  07. 08. 2018 14:30

Dacie by hlavně mohla začít dělat liftback z logana

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  07. 08. 2018 19:11

Dacia může plánovat, nebo neplánovat, co chce, výrobní kapacity ve všech fabrikách po světě jedou na 100% a vůbec nestačí poptávce, půlroční čekací doba na jakýkoliv model Dacie je normální, skladových aut minimum, nikde se nic nehromadí, sen každého výrobce aut. Spokojení majitelé Dacií jsou reklamou pro značku, poruchovost vozů je minimální, užitný poměr cena/výkon je jinou značkou (včetně Renaultu) nedosažitelný. S nabíhající výrobou a nabídkou nových motorů, může poptávka ještě narůst. VW chtěl zavést podobný obchodní model, jako Dacia, už na to bylo zadání, ale všechny ty plány zabila afera "Dieselgate".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 08. 2018 19:26

Chvíli to vypadalo, že podobnou značku udělá ze Škody, jak přišla taktika prudkého šetření a laciných řešení... Naštěstí to neudělali.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  08. 08. 2018 00:29

Já čekám už 5mesicu na Lodgy. Kupují ji po 5ti letech znovu. Boží bezporuchove auto! Což se nedá říct o Fabii před těmi daciemi co jsem měl.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:15

Lodgy je dobrá volba pro nenáročné uzivatele. O tom žádná. Nicméně s Fabii 1.2 47kw jsem nalital přes 180.000km a nemohu si rozhodně stěžovat na její nespolehlivost.

Odpovědět  |   | 
wejceman  |  08. 08. 2018 08:05

Ty se odvazujes napsat toto o Fabii,etalonu tridy?!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 08. 2018 21:01

Povedal by som to tak, ze by bolo prilis drahe pre normalneho nasinca. Idu nekompromisne po tych, ktori vytvaraju hodnotu. Cize pracuju.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 12:41

V uvazovanem aute takove velikosti/tridy by s ohledem na cenu byly kompromisy nejspise za hranou/nerealne (pokud by to melo byt moderni auto).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 75 N/A
Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superbike vs. F-16 a další ve sprintu

Co vyhraje? Závodní Tesla vs. F1 vs. superb…

Závod ve sprintu, který se jen tak nevidí. Na istanbulském letišti se proti sobě postavila nejen zajímavá sportovní auta, ale také vůz Formule 1, závodní Tesla, superbike od Kawasaki a mimo jiné i stíhačka F-16.

21.  9.  2018 | | 23 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 21 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je extrémní, má nahradit tank

Nová Tatra pro hasiče do detailu: Titan je …

Morálně i fakticky zastaralý hasičský tank má nahradit zodolněná Tatrovka. Nese jméno Titan a je dělaná pro ty nejtěžší situace.

14.  10.  2018 | | 33 N/A