Dacia zavrhla plány na větší SUV. Konkurent Kodiaqu by byl moc drahý

Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 13:05

No konecne spravny titulek dle metodiky VAG! Jakmile se pise o nejakem SUV,je nutno pouzit idiom "konkurent Kodiaqu"...je to jasne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  07. 08. 2018 15:16

no nevím - přiznat, že Škoda je stejný lowcost level jako Dacia... to mi v souladu s metodikou VAG moc nepřipadá

Odpovědět  |   | 
Barbar Hovnan  |  07. 08. 2018 18:32

Konecne spravny nadpis. Ano. Konkurent Dacia je ok.

Odpovědět  |   | 
Lotos  |  07. 08. 2018 13:15

Ste fakt kokoti s tema nadpisama... To se jinak napsat neda.

Odpovědět  |   | 
Haftan  |  07. 08. 2018 13:32

Nadpis je super. Ale bohuzel konkurent Kokodaku je prave Duster. Za polovicni cenu s trochu menším kufrem. Ale Rumuni nemaji penize, aby si zaplatili kde jakou redakci...ze....

Odpovědět  |   | 
Dix_  |  07. 08. 2018 13:42

Můžeš přestat používat tuhle kravinu.!!! Je to Kodiaq.

Odpovědět  |   | 
Kemal Yfter  |  07. 08. 2018 14:08

Radsi jo,prestan drazdit PR oddeleni Skoda Auto...

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  07. 08. 2018 16:32

To by mohlo být. Na nějakýho Kokodáka by možná stačil.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  07. 08. 2018 18:05

pán asi neseděl v dusteru, že ho srovnává s kodiakem. přečti si článek, že uskupení renault nechce vrážet peníze do většího SUV. Podle mně si autodebil.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:09

Jestli si opravdu myslíš že jsou to srovnatelná auta, tak je mě tě upřímně líto...

Odpovědět  |   | 
Pravda a láska  |  09. 08. 2018 14:00

Máš pravdu starosto, škodofka i když táhne vodspodu, žere 1,7 litrů a olej se mění po 700 000 kilometrech, stejně nemůže dohnat Dácii. Dácie sice papá více a nemá spoustu vymožeností co stejně skoro nikdo nevyužívá, ale je spolehlivá a cenově není předražená. A co nyní? koupím si drek za draho s tím, že budu často v servisu, nebo Dácii a budu jezdit jen na pravidelné prohlídky.
***Těch 700 000 km uváděli na AutoForu a to pan Mazal a Prokopec.***

Odpovědět  |   | 
6u2222@seznam.cz  |  07. 08. 2018 13:33

Takova sracka nikdy nemuze konkurovat kodiaku ani hiundai at si to nechaji rumuni doma

Odpovědět  |   | 
 |  07. 08. 2018 14:45

Copak nějaká škodovka může konkurovat Dácii? ne nemůže a to ani kvalitou a už vůbec ne cenou.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 08. 2018 13:43

Možná by šlo napsat, že konkurentem je Ford Galaxy a asi i něco od Hnůjdaje.
Nevím, pro co je konkurent Kodiak, to je auto pro specifické zákazníky, co prostě chtějí logo Škoda a nevadí jim málo muziky za hodně peněz.

Podkladem pro rozhodnutí Renaltu nedělat velký model Dáčie byla jistě podrobná studie trhu. Tedy odhad, kolik je lidí, kteří potřebují tak velké auto, z finančních či jiných důvodů dají přednost rozpočtovému výrobku před solidním a přitom mají dost peněz na to, aby dali přednost novému před ojetým. Na zaplacení drahého vývoje je u rozpočtového výrobku potřeba mnohem více zákazníků, než u výrobku s vyšší marží.

Odpovědět  |   | 
Caliper  |  07. 08. 2018 14:30

Dacie by hlavně mohla začít dělat liftback z logana

Odpovědět  |   | 
Ef.  |  07. 08. 2018 19:11

Dacia může plánovat, nebo neplánovat, co chce, výrobní kapacity ve všech fabrikách po světě jedou na 100% a vůbec nestačí poptávce, půlroční čekací doba na jakýkoliv model Dacie je normální, skladových aut minimum, nikde se nic nehromadí, sen každého výrobce aut. Spokojení majitelé Dacií jsou reklamou pro značku, poruchovost vozů je minimální, užitný poměr cena/výkon je jinou značkou (včetně Renaultu) nedosažitelný. S nabíhající výrobou a nabídkou nových motorů, může poptávka ještě narůst. VW chtěl zavést podobný obchodní model, jako Dacia, už na to bylo zadání, ale všechny ty plány zabila afera "Dieselgate".

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  07. 08. 2018 19:26

Chvíli to vypadalo, že podobnou značku udělá ze Škody, jak přišla taktika prudkého šetření a laciných řešení... Naštěstí to neudělali.

Odpovědět  |   | 
Rosťa  |  08. 08. 2018 00:29

Já čekám už 5mesicu na Lodgy. Kupují ji po 5ti letech znovu. Boží bezporuchove auto! Což se nedá říct o Fabii před těmi daciemi co jsem měl.

Odpovědět  |   | 
Moje jméno  |  08. 08. 2018 08:15

Lodgy je dobrá volba pro nenáročné uzivatele. O tom žádná. Nicméně s Fabii 1.2 47kw jsem nalital přes 180.000km a nemohu si rozhodně stěžovat na její nespolehlivost.

Odpovědět  |   | 
wejceman  |  08. 08. 2018 08:05

Ty se odvazujes napsat toto o Fabii,etalonu tridy?!

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  08. 08. 2018 21:01

Povedal by som to tak, ze by bolo prilis drahe pre normalneho nasinca. Idu nekompromisne po tych, ktori vytvaraju hodnotu. Cize pracuju.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 08. 2018 12:41

V uvazovanem aute takove velikosti/tridy by s ohledem na cenu byly kompromisy nejspise za hranou/nerealne (pokud by to melo byt moderni auto).

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

včera | Vladimír Kadera | 41 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 93 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 139 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 63 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A