Nove renaulty jsou velice podivna auticka - velmi zajimavy design, plny technickych vychytavek, ale uvnitr je to des a hruza. Interier cely z lacinych plastu, hruza pohledet! Vybiral jsem nove auto, sedl jsem si do megane II a pelasil jsem pryc! S direk na repraky ve dverich jeste lezly zbytky plastovych vylisku, jedny dvere nesly poradne zavrit, tesneni na oknech se odlepovalo - u noveho auta! Renaulta ne.
ma jak mala amerika z pulky 90. let. A uskriple a sklopene zadni okno taky, ale me se to libi.
Víte někdo jestli je solenza pozink!
Myslim treba v indii by to mohlo prorazit, malo automobilek si ten potencial uvedomuje, sice chudi, ale mezi miliardou se uz dost zakazniku najde, navic maj radi sedany.
Ahojte,
celkom pekny vytvor, ale nekupil by som to. No viem si predstavit celkom siroky cielovu skupinu zakaznikov. Nove velke auto za 250 000 Sk ( dajme tomu ) to by bolo celkom fajn.
Inak k tomu vzhladu - mne to pripada fakt ako skrizeny R19 Chamade s Meganom : zadne dvere a kufor - Chamade, predny spoiler s hlmovkami a predok - Magane
Uz len nacapena maska Dacie a hotovo - nemam v praci Photoshop aby som sa v tom mohol pohrabat...
Ale je to v celku pekne , omnoho lepsie ako Lady 111x ci ako su to znacene .
Tak ta nová Dacia bude stát nejméně 200 000. Myslím si, že za tu stejnou cenu budou i auta z budoucí evropské fabriky automobilky KIA. Navíc aji ty Peugeoty ze Slovenska by se k cenám těchto aut mohly přibližovat.
Ještě bych rád dodal, že ta cena 5000 babek je holý nesmysl. Ja tomu mohou čtenáři věřit? Podívejte se na cenu Solenzy. Možná 5000, ale bez DPH.
no vsak to ma byt 5000 bez dane !! konecna cena se pak ma odlisovat podle vyse dani v jednotlivych statech...
Dík. Tak potom to auto zase nebude žádný cenový zázrak. Jak jsem již napsal, bude mít docela solidní konkurenci. Nakonec ta cena nebude 5 000, ale třeba 5499 ( 5000 bude stát v Rumunsku, kde mají poloviční platy než my ) a k tomu DPH a už mně vychází 222 000 Kč.
Jsi normální??? Podívej se na rozvor a velikost toho auta. To není konkurent pro Fabii, ale pro Octavii. A rozdíl 200.000,- Kč ve prospěch Dacie je docela podstatnej. Podvozek bude z Megane II a ten je na vynikající úrovni. Tak si to spočítej...
... coz podle meho i tak neni vubec spatna cena za vuz s technikou a dejme toumu i kvalitou a bezpecnosti Renaultu s rozvorem 2,6 a neco metru...no nechme se prekvapit
koukne te se na dvere, predni blatnik a naraznik, mlhovky...je to predelanej Megane II, ostani je jen spatne dodelano na pocitaci...
Nápad dobrej, poměrně velké a prostorné auto (rozvor 2,63 m je větší než u nové oktávky), jednoduchá a tím spolehlivá konstrukce, laciné opravy, a to vše za cenu za kterou se těžko pořídí Fabie s tříválcem. Z výbavy jsem ochotný si připlatit za ABS, klimatizaci a výškově stavitelný volant + sedadlo. Víc toho v autě fakt nepotřebuju. Myslím že se ve Škodovce můžou začít drbat za uchem.
Jedna věc ale chybí - prodloužit zadek o deset čísel, a udělat z toho kombíka. Nebo aspoň liftback.
no aspon z toho co som o X90 doteraz cital sa mozes tesit aj na ne.
Cena je velmi zajimavá. Ještě jde o to, jak ta auta budou spolehlivá a jaký bude pro ně servis. Jestli to bude spolehlivé jako Renault, tak myslím, že za ty prachy to bude zajimavá koupě
Vážení, to chce klid. Ten obrázek nese stopy po retuších a ne po dobrých retuších. Já bych být Vámi počkal na fotky z autosalonu. Tohle je pofiderní...
Jezus lidi, kam jste dali oči, vždyť to vypadá jak korejec z počátku devadesátých let !
Ty si asi neuvědomuješ, v jaké cenové kategorii se pohybujeme a vozé jaké značky mluvíme. Srovnám-li toto například se Solenzou, je to až překvapivě hezké.
Kto chce maly sedan s velkym kufrom a Thalia sa mu zda stale draha (a to uz nehovorim Fabia sedan), tak urcite po tomto siahne. Pokial to bude mat airbag, central, posilovac a radio, tak je to uz vybava nad zakladnou Fabiou (Junior) a to sa mi zda uz dost velky argument pre tu skupinu, ktorej je to urcene.
Renault takto vlastne doplni k Thalii takeho lacnejsieho surodenca, dobry tah
V zemich EU musi mit vsechna nova auta od 1.7.2004 ABS. Takze pokud to budou chtit prodavat i u nas, tak tam bude muset byt minimalne ABS
Bohuzel ne, nove zeme EU maji na povinny ABS vyjimku, myslim, ze az do roku 2008.
Hele, to vypada docela Zajimave! Kdo by to byl rekl... ted jeste jak to bude cely spichnuty... ZaleZi na tom, jak moc si to Frantici pohlidaj. A Za ty prachy? Se mi Zda, Ze brZy jich tu bude, jako much!
Řekl bych, že za 10 let se už Dacii smát nikdo nebude, možná už za 5. A spousta lidí místo po Junioru, či Swiftu naskáče do tohohle auta jak stvořeného pro nenáročného českého zákazníka. Fáčko bylo taky k smíchu, Felda byla dobrý nášlap a Fabie je plně srovnatelná s konkurencí. Ke všemu i proti "moderním" Ladám tohle skutečně vypadá jako zcela standardní auto.
Naprosto souhlasim. Kazdopadne se bude muset Dacia poprat s nevalnou povesti nejen v CR. Jestli se ji to podari pod vedenim Renaultu, tak jenom dobre.
Kdyz jste nakousl ty Lady. Na autosalonu v Brne jsem si u jednoho z vystavenych modelu vsiml, ze u svaru jednotlivych dilu karoserie byly kulicky. To by se dnes asi uz stavat nemelo. O to vic, ze se jednalo o vystavene predvadeci kusy.
No, mam pocit, ze Dacie by se za 10 let s vypetim sil mohla dotahnout na uroven Renaultu a pokud vim, zcela jiste existuji lide, kteri se"smeji" i jemu...
Nicmene pokud to fakt bude stat 5000 Euro (takze si to slusne placeny clovek v Nemecku koupi za jednu vejplatu), urcite to bude velkej trhak. Jenze v Nemecku se to asi prodavat nebude a bude to slouzit jako prvni a plnohodnotne rodinne auto v "rozvojovych" zemich. Tak ze by konecne neco, co odesle stare ziguliky, trabose, skodivky a wartasky do srotu, kde mely byt uz pred patnacti lety? V tom pripade by to mohlo byt zlomove auto se zasluhami zralymi na Rytirsky kriz.
"No, mam pocit, ze Dacie by se za 10 let s vypetim sil mohla dotahnout na uroven Renaultu a pokud vim, zcela jiste existuji lide, kteri se"smeji" i jemu..."
Co já vím, tak mnohem více lidí se směje (ne u nás- v zemi vw zaslíbené, ale spíše v evropě) koncernovým vozům (krom Audi), tvůj milovaný SEAT nevyjímaje. Ono, i naučit se dělat auta chce svůj čas. Renault má v tomhle mnohem víc zkušeností než nacističtí tvůrci Kdf; než sice starší, ale 40 let v době automobilového boomu naprosto neplodná a nekonkurenceschopná Škoda; než ještě v osmdesátých letech licenční FIATy vyrábějícíSEAT (ačkoliv, ono na té licenční výrobě bude něco i dnes). Ano, vlastním dva Renaulty- Mégane I Cabrio 2.0 IDE a Espace IV 2.2dCi, takže jsem možná zaujatý. Vy ale také
Ja nejsem zadnej zastance Seatu, proste jsem se rozhodoval podle pomeru hodnota/cena, na image jsem nekoukal. Nicmene Renault mi jako kvalitni ci prestizni znacka taky zrovna neprijde. Co se Seatu tyce, tak proste uvidime, jak se bude rozvijet po prerazeni pod Audi. Ale treba Alhambra mi prijde jako uplne uzasne auto, vsechny Cupry jsou podle me dost dobre, Altea se take rysuje dobre a i koncepty od Tanga az po Cupra GT take nevypadaji spatne. Seat proste tezi z koncernovych zdroju a tak si proste muze vymyslet, ze napred zkusi do Leona dat 2.8 V6 se ctyrkolkou a pak tam treba zkusi dat 1.8T 165kW z AudiTT. Muze to z existujicich dilu a technologii stavet jako lego, rychleji to zavede do vyroby a muze toho vyrabet, kolik chce. Rekl bych, ze jen maloktera automobilka ma v dane tride model, ktery se masove prodava s nadprumerne vykonnymi motory (1.9TDI 110kW, 1.8T 132kW je bezny standard, montuje se i 165kW verze). Pokud se podivate treba i v ramci VW koncernu, tak bych si tipnul, ze s motorem 1.9TDI 110kW ci s 1.8T 132kW jezdi v nizsi stredni tride jednoznacne nejvice Seatu (Octavia RS to nedozene a to TDI se do Skody ani nedava).
Seat se nastesti (alespon u Toleda) nesnazil (na rozdil od Skodovky) o nejaky originalni design (napr nevyvijel hnusnou pristrojovou desku a vzal ji beze zmeny z Audi). Made in Spain jsem nasel akorat na zasterkach, jinak je to montovane z dilu VW a Audi v Belgii. Takze zadny image, zadna originalita, proste jen VW/Audi za slusnou cenu. Vlastne i v technicaku je v rubrice "vyrobce motoru" napsano "Audi AG".
No samozrejme, ze jsem trochu zaujaty . JInak Megane Coupe (radeji nez Cabrio) se mi velmi libi. A libej se mi i nove Megany - i ten divnej hatchback - alespon je to originalni. Novej Golf vedle toho vypada strasne nudne.
Jeste sem nevidel seata v dobrym stavu po 150ti tis. km
Nechapu, o jakem Seatu mluvis. Marbella? Mallaga?
Pokud je rec o Toledu, pak nechapu, proc by zrovna podvozek VW, motor Audi, prevodovka VW, elektronika VW mely byt v Seatu poruchovejsi? Nebo ze by tu montaz Belgicani nejak odflakli? Nebo ze by zrovna ATE ci Bosch dodavali pro Seat specialne poruchovejsi varianty svych vyrobku? Nerozumim.
Tak treba pristrojovka v naslaplym Leonu teda nic moc. Budiky s malymi necitelnymi cisilky na bilem podkladu ala Diablo, me se to moc nelibi, takova konfekce. Palubka Oktavky RS vypada solidneji. Nevim co je skveleho na tom, ze seat prevzal palubku z audi, to svedci o nedostaku invence na kterou si tak hraje. A navic, seat delaji spanelaci a to lina a uřvana chatra.Servus
Naštěstí my Češi jsme pracovití a tiší)).
K Vaší první větě: neházel bych flintu do žita, podívejte se u nás na škodovácký přelom řekněme mezi lety 1994 (konec produkce Favoritů) a 1997 (kdy se naplno rozběhla produkce Octavií). A beztak dodnes existují lidé, kteří se smějí škodovce (kromě diskusních fór na autorevue taky dosud značná část Británie) - zlepšování image je holt běh na dlouhou trať. Budoucnost nám ukáže...
A souhlasím s Vámi, že každý jednotlivý kus starého šrotu, který zmizí z našich silnic třeba i v důsledku koupě X90, se počítá.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.