Dacia X90: hezčí než jsme čekali (nová fotografie, informace)

Již dříve jsme vás informovali, že Dacia chystá nový model. Zatím je znám jako X90, na délku bude měřit 4,26 metru, na šířku 1,7 metru a na výšku necelých 1,5 metru. Automobil bude mít rozvor 2,63 m, zavazadlový prostor slušných 480 l. V případě motorů se hovoří o zážehové 1.4 a 1.6 s výkony 55 kW a 66 kW (více o motorech v naší starší zprávě). V roce 2005 se pod kapotu nastěhuje blíže nespecifikovaný dieselový agregát.

Klepněte pro větší obrázek --- Nová Dacia zřejmě překvapí..Líbí se vám?

V základní verzi by měla nová Dacia stát 5000 eur. Za tuto cenu dostanou zákazníci airbag řidiče, elektrický posilovač řízení, centrální zamykání a rádio s kazetovým přehrávačem. Za příplatek si bude možno pořídit ABS, rádio s CD přehrávačem či elektrické stahování oken. Společně s bližšími informacemi přinesl rumunský server Autoshow.ro novou fotografii. Vlastník Dacie, francouzský Renault vkládá do nového modelu veliké naděje.

Tip: podívejte se na další fotografie Dacie X90

Představitelé Renaultu věří, že se podaří skrze novou Dacii zúročit dlouholeté zkušenosti na poli malých automobilů. Vedle laciné novinky z Rumunska se chystá malý minivan (již ne tak levný). Ten ale bude z Francie a ponese znak Renaultu.

Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

dnes | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 20 příspěvků
TEST Hyundai i30 N Fastback: Obří stádo koní v těsném výběhu

Hyundai i30 N Fastback

Vstup do světa ostrých aut se značce Hyundai povedl na výbornou již před dvěma lety. Nyní se modelová řada rozšiřuje. Bolístky zůstávají, jedna přibyla.

15.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 149 příspěvků