To je celkem očekávaná informace. Rád bych ale věděl jakou šanci má současný majitel s motorem 50 Kw při zvýšení výkonu. Pokud by mechanicky byl motor stejný a rovněž elektronika, tak by asi stálo za to nechat si provést chiptuning. Na nějakém zahraničním webu bylo, že by úpravu měl nabízet přímo Renault (nebo Dacia). To se mi ale nezdá, protože Renault dealeři to absolutně odmítají. Nemáte s tím někdo osobní zkušenost ??
cipo: silnější 1,5dCi má jiné vstřikovače a jiné turbo. S vytuněním slabšího 1,5dCi bude problém - a zvýšení výkonu by se rozhodně docílilo na úkor spotřeby, která je famózní. Rozdíl v ceně obou motorů je o málo vyšší než to co dáš za čiptuning, a máš to i s lepším hardwarem.
Děkuji za reakci. Jenomže já mám zrovna koupeno MCV s tím slabším motorem a pokud by to šlo, tak bych rád něco vyřešil s tím, co mám. Vím, že cenový rozdíl není až tak velký a když bych teď kupoval MCV s dieselem, tak bych volil silnější variantu. To je jasné. Co ale udělat pokud již mám motor 50 Kw ??
Pak jedine zvolit klasicky chiptuning. Napriklad na http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/model-/2068 je uprava 1,5dci 50kw na 69kW a tocivy moment ze 160 na 206Nm. Osobne zadne zkusenosti s touto firmou nemam, takze ji nemohu doporucit, spis jsem te chtel nasmerovat.
muzes si tam dat nove vstrikovace a upravit ridici jednotku, mel by ses vejit do nejakych 20kkc
Co vim, tak 50 kw nema mezichladic stlaceneho vzduchu, kdyz 63 kw ho ma. Ta 78 kw varianta navic ma promenlivou geometrie lopatek
otec ma 50 kw a ma medzichladic...
No a myslim, ze aj prevodovka bude u silnejsich dCI motorov ina ako u tej najslabsej. Podla mna sa trocha pomoct chipom tomu motoru da a mozno aj bude mat lepsi vykon ako 63kW ale otazne je ako dlho vydrzi motor/prevodovka a co emisie, spotreba...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.