Dacia ve Frankfurtu: silnější turbodiesel 1,5 dCi pro Logan

Motorová paleta Loganu se rozroste o další výkonovou novinku, tentokrát půjde o oblíbený čtyřválcový turbodiesel 1,5 dCi s výkonem 85 koní. Doposud mohli zákazníci volit stejný motor, avšak jen s výkonem 68 koňských sil. Silnější verze je velmi povedená a my jsme ji měli možnost vyzkoušet v Renaultu Clio třetí generace.

Motor dosahuje výkonu 63 kW/85 k při nízko položených 3750 ot./min., točivý moment vrcholí na hodnotě rovných 200 Nm při 1900 otáčkách. Logan s ním zrychlí na stovku za 13 sekund a dosáhne maximální rychlost 167 km/h. U kombi verze MCV jsou čísla malinko horší – stovka za 14,3 s a maximální rychlost 163 km/h.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků