Dacia ve Frankfurtu: silnější turbodiesel 1,5 dCi pro Logan

Motorová paleta Loganu se rozroste o další výkonovou novinku, tentokrát půjde o oblíbený čtyřválcový turbodiesel 1,5 dCi s výkonem 85 koní. Doposud mohli zákazníci volit stejný motor, avšak jen s výkonem 68 koňských sil. Silnější verze je velmi povedená a my jsme ji měli možnost vyzkoušet v Renaultu Clio třetí generace.

Motor dosahuje výkonu 63 kW/85 k při nízko položených 3750 ot./min., točivý moment vrcholí na hodnotě rovných 200 Nm při 1900 otáčkách. Logan s ním zrychlí na stovku za 13 sekund a dosáhne maximální rychlost 167 km/h. U kombi verze MCV jsou čísla malinko horší – stovka za 14,3 s a maximální rychlost 163 km/h.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků