Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

197 komentářů

Jan
29. května • 21:56

Jó, tak proto s tím začli všichni lítat jak mistři světa 🙄 rovinkáři

IvoCZ
16. května • 17:58

Dacia je levné a jednoduché vozidlo. Udělá svou práci a bez problémů. O to hlavně jde. Ano jsou zde i jiné značky, ale za jaké peníze??? Jeden můj známý podniká a jako firemní vozidlo má pravě již několikátou Dacii. Je s ní spokojen. Jinak je to asi tak, každý má tu "svou" značku, ale v poměru cena/výkon nemá Dacia velkou konkurenci.

Petr Culek
17. dubna • 14:04

Mícháte jablka s hruškama, nový Duster je již bezpečnější,dostatečné robustní, pohodlný, spolehlivý, upravená karoserie, zesílená skla, nového řízení, kamery, mnoho bezpečnostních prvků jako hlídač mrtvého úhlu, nová sedadla, výborných jízdních vlastností jak na rozbitých vozovkách tak v terénu hlavně 4x4, obrovských nájezdových úhlů, a velké světelnosti. Má nejširší uplatnění ve všech lidských činostech a to hlavně pro teréní pracovníky. S městskými SUV nemá nic společného. Je to profesionál. Jeho prodej strmě stoupá. Klobouk dolu před takovým vozem a to o ceně ani nemluvím. Petr

xl
22. dubna • 9:32

Cena vždy odpovídá kvalitě.

pouch
16. května • 11:35

To teda neodpovida...

rohYpnol
15. dubna • 16:51

1) gratulace Dacii (zasloužená)2) není to jen úspěch Dacie. Bohužel je to i prohra českého automobilového trhu. To, že lowendová značka je v TOP3, kdy navíc Škoda má takřka monopol (firemní prodeje...), značí jediné - běžní češi/moraváci bohužel nemají na manstremaová nová auta. Smutné, ale je to tak. Ve srovnání se západní Evropou jsme rozvojová země pro smích. Kupí síla přesně mezi německem a somálskem.... 3-[3-[

Petr
15. dubna • 11:33

Typicka cechackovska diskuze. 2/3 domacnosti nema na mimoradny vydaj 7 tis. Kc, 20 km za Prahou vidis samy 20 let stare sr...cky, ale najednou Dacia a Hyundai jim nevoni. Cesky sracky ve svete nikdo nechce, kdyby ne VW tak o Skode nikdo nevi. LOL, ubozaci. Bezte si na forum kolobezek.

Sulčík
15. dubna • 9:39

Bravo Dacia, určitě daleko raději vidím na "bedně" evropského výrobce než ty korejské smrady. Ještě by těm arogantním zmrdům mohl nakopat prdku Rencek, Fiat a Peugeot a konečně tady bude trochu slušný autopark.

FRČ
15. dubna • 17:50

Naprosto debilní příspěvek. To, že český motorista nemá na auta za normální cenu (Hyundai) a kupuje si nejlevnější a nejhorší auta na trhu (Dacia) neznamená, že Dacia je lepší a prodává toho víc. To jen ukazuje na to, jak chudé obyvatelstvo máme. Hyundai za loňský rok prodal 7 milionů aut, což je 10,3 krát víc aut než Dacia. Až bude Dacia prodávat čtvrtinu toho co Hyundai, tak se přihlas a řeknu ti, že je to pro ní úspěch. Protože k tomu ale nikdy nedojde, tak tu budeš se svými názory jen za blba, který nevidí dál, než přes slepičinec na svém dvorku.
Rencek, Fiat a Peugeot, Škoda a další podobné značky lokálního významu prodávají jen
zlomky toho co Hyundai.

Sulčík
16. dubna • 9:07

Za blba jsi tu jenom ty, Dacia je součást aliance Renault-Hyundai, která vyrábí přes 10 mio. aut ročně a nějaký koncern Hyundai si maže na chleba.

FRČ
18. dubna • 19:40

Hochu, taková aliance ani neexistuje, takže jsi za toho blba jen ty.
To, že se nějací výrobci spojí do aliance a vyrábí mnoho aut, vůbec nic neznamená. To se může spojit třeba třicet malých výrobců a taková aliance bude vyrábět třeba 30 milionů aut ročně. Tady jde o to, kolik aut prodá každý automobilová značka, a v tomto ohledu má Hyundai (4,5 milionu, 2018) daleko navrch nad Renaultem (2,5 milionu, 2018) O Dacii ani netřeba mluvit 🤣 (0,6 milionu, 2018).
https://focus2move.com/world-cars-brand-ranking/;-... )

martin
14. dubna • 18:14

Ach jo..to jsou zas tady komentáře....odborníci,kteří Duster viděli tak max v reklamě tady plivou.....

Koleso
14. dubna • 19:54

Já žádné odborníky plivat nevidím, já tu vidím jen zamindrákované a frustrované majitele Hyundai pleček jak i vylévají zlost na celý svět.

Fanta
14. dubna • 11:49

Pokud se najde dostatek omezených lidí, co jsou schop i si tak neskutečný drek koupit, tak můžou být klidně první. Nesvědčí to však o úspěchu automobilky. Nýbrž o omezenosti a nevkusu národa a tuposti jeho obyvatel....

FRČ
14. dubna • 19:31

Přesně tak! Lid čím dál víc hloupne a chudne. Je smutné, že kvůli chudobě nedbá o svou bezpečnost a kupuje největší sra*ky trhu. Přitom si stačí připlatit pár desítek tisíc a má nejbezpečnější auta současnosti - Hyundai.

JirkaX
14. dubna • 10:25

Asi se shodneme, že Dácie je dobré auto za nepředraženou cenu. Hyundai má také dobré auta a taktéž za dobrou cenu. Ale Škodovka se svou kvalitou a nadsazenou cenou bude mít brzy velký problém. Chápu sice, že jsou to hlavně služební vozy za množstevní slevy, ale i tak už poznávají klesající poptávku v ČR.

Karel.
14. dubna • 11:33

Klesající poptávku v ČR zaznamenává především Hyundai. Dacia mu právě natrhla prdku. Škodule naopak ve srovnání s loňskem navýšila tržní podíl, letos už je to 34,5%.

..-
14. dubna • 12:21

Skutečný JirkaX by tohle nenapsal.

JirkaX
14. dubna • 18:10

Už si vezmi ty prášky na uklidnění a běž spinkat.

Smejkal
14. dubna • 8:10

Značně zavádějící titulek o třetím "nejlepším" autě na trhu. Milý redaktore, nejprodávanější neznamená nejlepší. Bohužel český člověk musí brát na co má, proto ty prodeje.

Marex
14. dubna • 4:39

Jsem zvědav na nové Sandero. Doufám, že Dačka na interiéru u nového Sandera zapracuje, neboť některé prvky, např. tlačítka a otočné prvky, stejně tak průduchy vypadají spíše komicky a vždycky se musím smát, když to vidím. Obzvláště pak ty na středovém panelu. Snad už pak i oba B sloupky budou normálně, aby zvětšili nástupní otvor na zadních sedadlech pro chodidla a ne to, co předvedli u poslední verze. Jsem moc zvědav, jak se s tím Dačka u Sandera popere a to i co se nabídky nových motorizací týče.

Marex
14. dubna • 20:19

Koukám, že z Dačkařů už začíná být stejně zaslepená sekta, která nesnese věcnou kritiku, jako Škodofilové a Hyundaifilové :-D Jsem fanda Japonců a Renaultů, čili poněkud dvou vzájemných extrémů mimochodem, ze kterého právě Dačka čerpá své díly, ale pásku přes oči nemám a stejně tak Clio IV je uvnitř nedotažené ;-) Proto jsem zvědav nejen na nové Sandero, ale i Clio V.

Carlos
13. dubna • 18:29

Suprová diskuze, kde se majitelé sociálních vozítek od Hyundai a Dacie dohadují kdo má větší křáp.

petrzel1
13. dubna • 19:15

Koukněte na prodeje Dacie v Německu, snad pochopíte. Dnes už je jedno, v čem jezdíte. 100000 kiláků vám vydrží každé auto. Socky to nenajedou ani za 15 let a my "bohatí" tato auta po 3 létech vyřazujeme z garáže. Takže proč cpát do auta milión a pak jezdit 10 let ve stejné káře, když mohu mít za ten milión co tři roky nové auto, které mě dostane naprosto stejně tam, kam vás ten "luxus". Ano, pokud budu jezdit denně velké štreky, koupím Medvěda nebo Rolse. Na pojížděčky po městě nepotřebujete auto, které stojí víc, než 300000,-Kč.

Rejpal
17. dubna • 15:56

Není to trochu krátkozraké uvažování.
Na 3 roky je lepší si auto půjčit, než kupovat. Alespoň, právě v tom Německu, je to běžný standard.
A schopnost najezdit rocne velky objem kilometru rozhodne nesvedci o nejakem bohatstvi. Delaji to totiz bud lide, kteri si nevazi sveho casu, nebo ti, pro ktere je rizeni automobilu jejich nejocenovanejsi dovednosti.Duster (4x4) je v soucasnosti v Evrope stejny fenomen, jakym kdysi byla Lada Niva nebo Suzuki Jimi. Nejlepsi volba pro mnohe v oblastech, kde je 4x4 nutnosti nebo alespon znatelnou vyhodou.Na trhani asfaltu v Blance (nebo jinem metropolitnim tunelu) to nejlepsi auto neni.

Já první
14. dubna • 10:09

Taky se podívej, kde se ty Dacie prodávají. Všechno táhne jen bývalý východ. I když se Němci sebevíc tváří, jak jsou sjednocená země, tak nejsou a nikdy nebudou. Je to hodně velký rozdíl.

Kosanovič
13. dubna • 20:05

Jasan, a nejlepší je mastná tyč.

petrzel1
13. dubna • 21:02

Tramvají jsem nejel snad 15 let a vlakem jezdím z OV do Prahy, protože než stát v kolonách na D1, tak raději jednička v Penďasi...:) Já vím, tady každý může machrovat, co má v garáži, ale já nejsem nekritický obdivovatel té které značky. Svět se vyvíjí a auta taky. Žel, jsem ze staré školy a moderní Báwa už nejsou to, co bývala. Můj poslední Bavor byla E32 735i. Dnes se vám na pětkovém báwu v pohodě vysype převodovka ani ne ve 100000km.

Aaaa
13. dubna • 23:29

Kecy, kecy, same kecy . K tomu pohrdanie a nekriticky obdiv . O prispevok vyssie pises, ze 100k vydrzi kazde auto.
A o kus vyssie sa da najst tiez nieco podobne.

::::
13. dubna • 19:12

Hyundai vynech, ten je kvalitou TOP. Sociální vozítka jsou především od podznaček Dacia a Škoda. Obě tyto ,,značky'' jsou okrajové. Nebo si snad myslíš, že vyrábějí luxusní auta okolo 2 a víc milionů (Genesis) nebo v současnosti nejlepší vodíkové auto (Nexo)? Na takové úrovni jako je dnes Hyundai, tam nebude škodovka ani za 20 30 let, natož nějaká absolutně bezcenná a podřadná Dacia. Ta se na takovou úroveň nedostane nikdy.

Kosanovič
13. dubna • 20:04

A jé je, další majitel sociálního vozítka Hyundai s potřebou vymezit se proti sociálnímu vozítku Škoda.

::::
14. dubna • 8:30

Neztrapňuj se přede všemi. To není nějaké vymezování se, ale skutečnost, kterou nemůže nikdo vyvrátit. Nebo mi chceš snad tvrdit, že škodovka někdy vyrobila něco blížícímu se tomuto? http://www.autoforum.cz/predstaveni/toto-je-dalek... ...
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/vodik-... ...
Ano, škodovka je značkou sociálních vozítek o tom není pochyb. Hyundai rozhodně ne.

Kosanovič
14. dubna • 11:26

Hyundai rozhodně ano. Už jenom tím, jak sám sebe porovnává se Škodovkou v milionu stupidních reklam. Prostě je to pro ně takový sockoidní benchmark.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
::::
14. dubna • 12:24

Ty jsi úplně mimo. Hyundai se se škodovkou nemá proč porovnávat a ani neporovnává, jen do nedávna správně poukazoval na její malost a bezvýznamnost. Škodovka není pro Hyundai konkurentem, na to je moc malá, bezvýznamná a lokální automobilka, kterou vlastní a ovládá značka VW.
Hyundai je koncern, který má pod sebou další automobilky. Škoda není svébytnou automobilovou značkou, natož koncernem. Ta je jen jednou z automobilek koncernu VW, nic víc. Ta se může porovnávat jedině s dalšími bezvýznamnými automobilkami (podznačkami) jako je Dacia, Seat, ap.

Kosanovič
14. dubna • 13:13

Kdo není hloupý a slepý tak mu stačí podívat se na pár primitivních reklam Hyundai a okamžitě pochopí, že se všude vymezuje proti Škodovce, výhradně a jenom proti Škodovce. Proti lepším automobilkám to ani nezkouší, prostě socka proti socce. Naopak nikdy jsem neviděl nějaké vymezování nebo porovnávání se Škodovky vůči Hyundai, absolutně na ně hází bobek.

Václav
20. dubna • 7:55

Kecáš! Škodovka je pro socky, Hyundai ne. Hyundai vyrábí auta i za 3 mega, škodovka max. za 1,2 mega. Takže, která značka je pro socky? Jednoznačně škodovka. Hyundai se proti škodovce nevymezuje. Jen veřejnosti ukazuje, jak obrovská a celosvětově významná značka to je oproti malé a lokální značce Škoda.

Aaaa
13. dubna • 17:05

Odkedy pocet predajov hovori o kvalite ?

Miss
13. dubna • 14:45

Škodovka se nekupuje, ta se fasuje! A vo tom, to je.

Betelgeuze
15. dubna • 5:54

Nejsem žádnej fanda Škodovek ale tenhle přiblblý názor mě už dost irituje zde si můžete projet statistiky prodejů rozdělené na prodeje firemní a soukromé a i v soukromých prodejích má Škoda 20% http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Václav
19. dubna • 21:02

Takže to jen potvrzuje fakt, že se škodovky prakticky jen fasují, protože 83.56 % jich jde do firem.

petrzel1
15. dubna • 9:56

A tomu říkáte úspěch???? Domácí značka a koupí si ji 3384 obyčejných lidí? A vysmívanou Dacii 2278 lidí??? Být manžerem Škody, asi bych dobře nespal. Příští rok se to možná srovná. A v okamžiku, kdy udeří krize, začne mít Škoda obrovské problémy. Lidi a ani firmy ty její předražené vozy kupovat nebudou. Navíc, chystají elektroauta, což bude jeden velký průser - myslím náš trh!!!

Betelgeuse
15. dubna • 16:09

Hlavně to znamená že se škodovky i kupují nejen fasují jak tu někteří hejtři píší. Nejsem fanda Škodovky ani my nevadí Dacia jen mě nebaví tady číst pořád dokola ty samé nesmysly.

JirkaX
15. dubna • 10:32

Koukám, že rád píšeš, ale na dotazy raději nereaguješ.

JirkaX
15. dubna • 7:53

Jenže tyhle lidi nějaká fakta nezajímají. Většinou mají sotva pojízdnou pepelnici a tak se sem chodí takhle vybít. A ještě nejlépe pod nějakou jinou přezdívkou, viz ten nad tebou.

JirkaX
13. dubna • 15:42

To je svatá pravda.

Lengy
13. dubna • 8:28

No když chce někdo říkat Dacii,potažmo Dusteru auto,tak pak ano.:-D

petrzel1
13. dubna • 12:25

Neseděl, neřídil, doma má ojetou japonskou plečku a kritizuje....to miluji.

jiří
13. dubna • 13:20

No, mám sice doma ojetou japonskou plečku z roku 1991 s najetými 450tkm. Plus je, že ji mám od nova, že motor má hydroštely a nepřímý vstřik, že nemá turbo a tudíž jezdí na sekvenční LPG zcela bez problémů a je to čtyřválec 1850 ccm. Další plus je, že je to kombi, že pohon je 4x4, že má redukční převodovku, takže 2x5 dopředu a 2x1 dozadu. Mínus je, že po těch letech přeci jen trochu rezne a že synchrony také nejsou co bývaly. JInak vše funguje jak má a na STK bez problémů. Nicméně pod tlakem poplašných zpráv, jaké všechny asistenty mi chce EU od roku 2022 do auta na...rat, jsem usoudil, že nastal poslední čas na výměnu stroje. Chtěl jsem něco podobného. Odolné tupé zvíře, bez asistentů, ale s klimou a slušnými jízdními vlastnostmi. Prostě obyčejné kombi 4x4 na LPG s nepřímým vstřikem, bez turba a s manuální převodovkou. První kam jsem zašel, byla Škoda. Tam se se mnou na téma LPG odmítli bavit. Další byla Dacia. Duster 4x4. Informace byla, že na LPG lze předělat pouze 1,6 SCe. Nevím, dál jsem to neověřoval. Po zkušební jízdě už prostě nebyl důvod. Měl jsem pocit, jakoby mělo to auto podhuštěná kola, nebo nebyla seřízená geometrie kol. Prodejce ovšem tvrdil, že to je zcela normální a že jsem zhýčkaný ze svého japonce. Jestli měl pravdu, tak fakt nevím, co teď dál. Nepotřebují ani offroad, ani SUV.

Eliška
15. dubna • 7:29

Tak jestli jsem z popisu japonce dobře pochopila, tak jste do Dustera přesednul z Imprezy. No to musel být opravdu šok. Obdivuji vaši shovívavost k Dusteru.

petrzel1
15. dubna • 9:49

Eliško, nikoliv, japonec nakonec - i když NIKDY neříkej NIKDY. Když jsem jezdil Audinami a Bavory, tak jsem si taky říkal, že šnekožrout mi do garáže nepáchne, no a vidíte, teď mám mimo jiné i dvě Dacie. Přesedl jsem do nich ze sedmičkového BMW 735i. Jasně, že strašího, ročník 1992. Ale to bylo asi poslední Báwo, co mělo duši. Já nekupuji auta, podle ceny, ale podle toho, jakou zábavu mi poskytnou. Proto mám Dustera v nejvyšší výbavě a šok to nebyl. Mám i Sandero v úpravě RS, lehoučké autíčko, rok 2017, byť interiér už není poplatný době - na rozdíl od toho Dusteru, kde ovládače a podobně se mi líbí více, než u Škodovky a většiny jiných aut. Díky tomu, že potřebuji občas jezdit za zákazníky do terénu a v zimě na hory, přibyl Duster. To, co vyjede on, o tom si Škoda a další pseudo SUV mohou nechat jenom zdát. Mile mě překvapilo odhlučnění - protože, co si budeme povídat, nad 130km/h je jakákoliv Dacia už z hlediska aerodynamického hluku tragedie, ale kdo z jejich majitelů touto a vyšší rychlostí jezdí, že ano...:). U Dusteru je dokonce mnohem lepší, než u první generace Tuaregu od VW!!! No a na okreskách, díky své váze je to štika v rybníku s tlustými kapry. Tak asi tak. Já kupuji auta na maximálně tři roky. Takže příští rok začínám pošilhávat po Meganu RS. Ten zahambí i tu Imprezu. Má na trh přijít nové Sandero, tak uvidíme...:) Má filozofie zní: Nač kupovat auto za milión, když totéž mi nabídne auto, které si upravím dle svých představ a za třetinovou cenu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
?
16. dubna • 11:53

bla bla bla........:-D

petrzel1
16. dubna • 12:13

Jestli i tak jezdíš a souložíš, jak píšeš, tak potěš koště...:)

JirkaX
16. dubna • 12:26

A ty se divíš těm reakcím? Teď jsem se podíval, jestli jsi mi už odpověděl. A místo toho další pohádky bez důkazů.

petrzel1
16. dubna • 12:52

To bylo na pána bla bla...:) A to se ptáš mě? Nač jsem Ti neodpověděl??

JirkaX
16. dubna • 15:14

Na tohle, a potom jse ti to ještě párkrát připomínal: Když toho Dustera posadíš diagonálně na kola, to jest např. levé přední a pravé zadní s tím, že se bude lehce dotýkat třeba levým zadním kluzkého terénu, rozjede se?

?
16. dubna • 18:04

Je to jenom žvanil, možná jezdí leda tak na kole.

JirkaX
16. dubna • 19:17

Už mi to taky dochází.

petrzel1
16. dubna • 20:21

Nikoliv, na rozdíl od Vám makám na zakázkách, takže nemám čas ztrácet čas na netu a kromě jiného, jsem to schválně šel večer vyzkoušet, protože takové ptákoviny mě nezajímají. V terénu jezdím fakt ostře a minimální rychlost je vždy vyšší, než 30km/h. Takže jsem to zkusil a při zvolení režimu LOCK a zkřížení náprav jsem se bez problémů rozjel. Stačí???

petrzel1
13. dubna • 18:32

Počkejte si na nové Sandero a budete spokojený. Duster s motorem 1,6 je líná lemra. A 1,3TCe si zase moc papne a na LPG bych přestavbu nedoporučoval. Dnes je vůbec s LPG problém u všech automobilek. Jinak prodejce toho Dusteru byl blb, když předvádí aušusový kus. Pokud by jste byl z okolí Ostravy, písněte. Rád vás svezu a uvidíte, že z hlediska pohodlí je nový Duster už úplně někde jinde.

jiří
13. dubna • 19:14

Děkuji za nabídku, ale já jsem bohužel z druhého konce republiky. Prášily. Takže proto potřebuji na tahání vozíku v zimě pohon 4x4. Což Sandero bohužel nemá. Jinak, možná bych se měl toho prodejce zastat. On ten kus nemusel být ašusový. Psal jsem, že jsem ,,měl pocit, jakoby byla pohuštěná kola, nebo nebyla seřízená geometrie". Tedy, ne že byla. Já toho prodejce chápal v tom smyslu, že oproti normálním autům ta SUV prostě ,,plavou" o něco víc. Jestli si někdy chodíte s kamarády zajezdit a vyřádit se na motokárách, tak možná ten pocit znáte, Když po hodině blbnutí s motokárou sednete do svého auta, které znáte jak své boty, tak vám najednou přijde nějak nekomunikativní, se zpožděnými reakcemi, no prostě nemotorné. Trvá to vždy pár kilometrů, než se zase spolu srovnáte a skamarádíte. No a hodně podobně jsem se cítil po sednutí za volant Dustera. Proti mému starému autu to bylo takové gumovější a poněkud tupé. No asi bych si i zvyknul, ale kde je potom těch skoro 30 let vývoje od mé plečky k dnešku? A ta dynamika jízdy s 1,6 SCe je proti mojí plečce taky o něco horší. Nic ve zlém, prodeje hovoří jasně, je to úspěšné auto. Ale mně to prostě za půl mega (i s přestavbou na LPG a tažným) přišlo jako málo muziky za dost peněz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petrzel1
13. dubna • 19:20

Napsal jste to přesně. 1,6 v Dusteru je fakt 100 let za opicemi (mimochodem - je to původem Japonec). Kdyby jste vyzkoušel Duster 1,2TCe nebo teď 1,3TCe, pochopil by jste. Jenže 1,2 se už neprodává a 1,3 je zatím jen dvojkolka. Počkejte chviku na 1,3TCe se 150k 4x4 a zvolte základní verzi. Možná změníte názor. S cenou se v klidu vlezete do 400000-,Kč.

jiří
13. dubna • 19:27

Tak dobře, ano, počkám a půjdu zkusit. :-)

jiří
13. dubna • 15:17

Pro Boha, za co ta mínus? Snad mi nezávidíte, že sháním nové auto za starou japonskou plečku? Raději mi poraďte které.

JirkaX
13. dubna • 15:49

To je tady v této redakcí pěstované žumpě normální. Podívej se na příspěvky toho blba který se už asi hodinu vydává za mne.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
jiří
13. dubna • 16:02

Asi máte bohužel pravdu. Ach jo, tady se asi opravdu vyskytují inteligenčně deficitní sociopati.

JirkaX
13. dubna • 18:02

A navíc chválí Škodovky a to bych nikdy neudělal. Každý ví co je Škodovka za křáp.

JirkaX
13. dubna • 16:33

Nejhorší na tom ale je, že provozovateli webu je to úplně jedno a nejsou schopni s tím nic dělat. Tenhle můj dvojník se celkem snadno pozná, protože s gramatikou se moc nekamarádí. Ale nasypat někomu třeba i desítky mínusů, to mu jde dobře. Spousta těch slušných už odešla jinam, protože za stávajících podmínek se tu diskutovat nedá.

Bureš.
13. dubna • 18:12

Ty toho nechej, sám se tady jmenuješ každou chvíli jinak a budeš pomlouvat redaktora. Už ti tady více lidí psalo, aby ses šel léčit.

..-
13. dubna • 18:50

Ty taky nejsi Bureš.

Bureš.
13. dubna • 19:31

Tobě by slušela svěrací kazajka. Tobě ambulantní péče už nepomůže.

JirkaX
13. dubna • 21:03

Tobě by slušelo přes držku primitive.

JirkaX
13. dubna • 21:08

Nemocný a ještě agresivní. To není na kazajku ale na kriminál.

nedamse
13. dubna • 7:03

No novináři to trochu popletli neni to3 nejlepší auto,ale nejlevnější a to je rozdil.Kdyby tu dovezla auto na prodej Čína za 200 tisíc a bylo by na úrovni Oktávky tak co by lidé asi kupovali???

Jig
13. dubna • 7:20

Presne tak. Třetí místo v prodejnosti nesvědčí o tom ze je třetí nejlepší, ale o tom ze jsme chudá země, kde si lidi lepší auta v masovém meritku nemohou dovolit.

petrzel1
13. dubna • 12:27

Ale mohou, ale proč by kupovali předražené šunty? Jinak, v Němcích taky jsou chudá země? A Dustery tam letí jako housky na krámě. Čekačka větší, než na Škodu!!!

Pepik
12. dubna • 22:56

Duster, auto pro rozvoz svacin na bramborove brigady, na poli je super. Interier bych prirovnal k Liazce o vnejsim vzhledu ani nemluvim. Ovcani kupujte, je to levne a bude v akci 2+1 zdarma...

JirkaX
13. dubna • 14:52

Je vidět, že si v tom autě ani neseděl a maximálně si ji viděl ze své ochcávie TDI přes začouzená skla od sazí.

petrzel1
13. dubna • 0:18

Seděl jste ve starém Dusteru. Takže to, co jste napsal souhlasí. Vyzkoušejte nový Duster ve výbavě Prestige a s kůží. Pak pochopíte, jak mílový skok Dacia udělala. A vnější vzhled? Pokud se vám líbí stejné krabice koncernu, kde je to jako přes kopírák, tak pak ano. Ale jsou i tací, co nechtějí jezdit v krabicích od bot, chtějí se odlišovat a těm se Duster líbí. Proto se celosvětově prodává jak housky na krámě. A levné? Mám ho v plné palbě za 480000,-Kč.
Za to dnes pomalu nekoupíte holátko Oktávku. Takže Pepíku, co máš za auto? Na klíček???

Pepik
13. dubna • 17:15

Koncernovou krabici nemam a ani nechci. A auto mam na klicek Petrzeli, star stop je hovadina...

qwertz
13. dubna • 11:21

Nemusíte být automechanik. Až zase pojedete za Dusterem, stačí se kouknout na tu zadní nápravu z papíru.

JirkaX
13. dubna • 15:28

To máš oči supermana? nebo máš komplex méněcennosti že musíš jezdit ve Škodovce?

petrzel1
13. dubna • 12:38

Máte pravdu, vypadá to tak, ale zdání klame. Cena jedné "kosti" je 300,-Kč, proto ji ani nelakují!!! A věřte nebo ne, i při ostrém dovádění v terénu vydrží v poho 50000km. To už by se jiná auta dávno rozsypala na prvosoučástky...:)

Pepa
13. dubna • 6:57

Tak to Vám gratuluji. Moje zkušenost s Dustrem je taková, že v zimě náraz na náledí do mostku ve 20 km/h, na předek a zkroutilo se to až na pátých dveřích. Likvidátor na místě konstatoval totálku. Děkuji pěkně, ale já mám dvě děti.

pjotri
13. dubna • 16:57

Dotaz: Kdyz je to tvoje zkusenost a mas ty dva sviste, PROC s tim Dusterem jezdis???

petrzel1
13. dubna • 19:09

Pokud to bylomíněno na mě, tak bude mi šedesát a jsem pořád velký puboš. Tudíž děti nevozím, zabiju se sám, ale jak jsem psal, když se plně věnuješ řízení, tak jediné nebezpečí ti hrozí v nepřehledné zatáčce se svodidly na obou stranách. Tam není kde uhnout a proto si tam dávám setsakra velký pozor. Navíc, v rychlostech nad 130km/h už je ti jedno, v čem sedíš, pokud s tím trefíš kamion. Volvo nebo Dacia - výsledek je vždy fatální.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
pjotri
14. dubna • 1:11

Ne, to bylo na Pepu, s tvymi nazory nemam problem. Ale Pepa, to je exot, jako muj bracha, taky Pepa.

JirkaX
13. dubna • 15:25

A potom si se probudil s rukou v rozkroku?:-D

petrzel1
13. dubna • 12:25

S tím souhlasím. Dacia nemá plechy, ale staniol. Díky tomu Sandero váží 1000kg a Duster 1300kg. A je s nima zábava na okreskách. Víte, kdo jezdí tak, aby neboural a předvídá za jiné, tak tomu může být plechařina a elektroničtí asistenti v zádeli. A pitomci esemeskujícímu a nadrogovaného za volantem Volva nepomůže při srážce s kamionem nic.

Aaaa
13. dubna • 17:01

Slusny trolling.

nemám jméno
13. dubna • 11:20

A to jako vypovídá o čem?

pouch
13. dubna • 11:09

To urcite...

Jakub
12. dubna • 20:46

Jezdil jsem novým Dusterem i Tusconem. Duster není špatný, ale prosím, nesrovnavejte s Tusconem. Tuscon je kus pohodlného, dobře zpracovaného auta...

petrzel1
13. dubna • 0:23

To máte pravdu. Jenže ten zdaleka v terénu nedokáže to, co Duster, cena je někde jinde a díky elektronickým ptákovinám bude na rozdíl od Dusteru po deseti létech neprodejný vrak. Ono se stačí podívat, jak Hjundaj v čase ztrácí na ceně. A jízdní vlastnosti na okreskách nic moc. Ale v tom není Hjundaj sám, koncern je totéž přes kopírák. Těžké nemotorné krávy. Myslím opravdu ostrou jízdu, ne kochání se přírodou v 90km/h....:)

tom
14. dubna • 9:32

Muze mi nekdo konecne vysvetlit, proc by mel duster v terenu dokazat vic nez konkurence? Ma taky jen mezinapravovou spojku a samonosnou kastli. Je to jen o pneumatikach. Jinak dokaze to, co ostatni a rozhodne neni postaven kvalitneji, rozlame se stejne.

petrzel1
14. dubna • 12:19

Jestli tou konkurencí myslíte Škodu, tak vyzkoušejte a pochopíte. Světlá výška, krátký 1RS, nájezdové úhly....ale ve světě asi žijí jenom pitomci, které to auto kupují jen proto, aby se jim ostatní posmívali, že jezdí v socce...:) Zkuste zapojit mozek, proč asi Dacia celosvětově roste. Ano, z 50% díky ceně!!! Ale vy by jste si koupil křáp, jen proto, že je levný???

JirkaX
14. dubna • 18:04

Škodovka nemůže konkurovat snad žádnému autu.

JirkaX
14. dubna • 12:33

Když toho Dustera posadíš diagonálně na kola, to jest např. levé přední a pravé zadní s tím, že se bude lehce dotýkat třeba levým zadním kluzkého terénu, rozjede se?

JirkaX
14. dubna • 10:22

Tady? Těžko.

JirkaX
13. dubna • 8:37

Dacia Duster - https://www.youtube.com/watch...
Více jak na 75 km/h si řidič netroufl. VW Tiguan - https://www.youtube.com/watch...
82 km/h žádný problém. Zkuste to s tím Vaším Dusterem.

pacho
13. dubna • 18:40

to si fakt myslíš, že rozdiel 7km/hod, je tak veľmi dôležitý parameter, že sa oplatí za auto vycalovať 3x toľko??.

petrzel1
13. dubna • 19:05

BINGO!!! Konečně někdo, komu to pálí. Ale to nejdůležitější tady nezaznělo, a to, že světlá výška Dusteru je pomalu o 10 cenťáků větší, než dalších testovaných aut. Namontujte na Duster stavitelný podvozek, obujte ho do sportovních Michelin Pilot Sport 4 SUV 235/65 R17 108 V XL FR a pak uvidíte, co Duster dokáže. Tyto testy jsou k ničemu!!!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
14. dubna • 11:11

Žádný bingo. On totiž vůbec nepochopil, proč jsem to tam dal.

Smejkal
14. dubna • 10:08

Tady je řeč sériových autech, tak sem nepatlej stále ty svoje úpravy ! To už by jsme se bavili o úplně něčem jiném. Po úpravách pojede lépe i žebriňák, takže si tu prestaň honit triko.

petrzel1
14. dubna • 19:06

Pane Smejkale, tady jde o to, že Dacia s úpravami je mnohem lepší, než koncern v základu, a když na nich chcete udělat úpravy, tak za dvojnásobnou cenu. Předražená Fabie je v základní verzi naprosto stejný vůz jako Sandero, ale je přitom o 100000,-Kč dražší!!!!

JirkaX
14. dubna • 20:00

Můžeš mi odpovědět na můj dotaz o pár příspěvků níž?

smejkal
14. dubna • 19:23

Souhlasím a proti Dačii nic nemám, ale nerad srovnávám úpravu s běžnou verzí. Sám mám auto upravené, ale tak, aby z venku vypadalo naprosto stejně jako originál. Vyhýbám se tak právě závodníkům co si potřebují v běžném provozu něco dokazovat ;-) .

Aaaa
13. dubna • 23:23

Namontuj to iste na ostatne auta a uvidis tiez. Fakt skolkarske argumenty porovnavat seriove auta s upravenymi
. Samozrejme uz bez akejkolvek zaruky

dpcstb
13. dubna • 12:53

tych 82 je iba najazd do prvej zatacky, potom esp auto brzdi a do dalsej uz nieje viac ako tych 75

JirkaX
13. dubna • 14:35

No a? Co se týče ESP jsou na tom obě auta stejně. A ta kola taky vypadají dost podobně.

petrzel1
13. dubna • 12:22

Zase jeden supertest. Až na obou vozech budou stejné disky a pneu, pak máme teprve možnost porovnávat. A že si řidič netroufl??? Samozřejmě, já taky na okreskách v zatáčkách s Dusterem proháněl a znervozňoval BMW X5 3,0 M. Rádoby závodník si na více taky netroufl, takže mě neustále brzdil v každé zatáčce, aby mi v každém stoupání za ní následně s přehledem ujel.
Miluji testy vozů, kde se použije nejblbější motor - u Dusteru 1,6 atmosféra a pak se sepsuje Duster jako takový, že je to líná lemra.

pouch
13. dubna • 11:08

Libi se mi, jak se tam nahore porovnava Duster a Tuscon a vy do toho placnete srovnani s VW Tiguan, ktery zacina s cenou někde nad 800 tisic. Duster kolem 300k.

qwertz
13. dubna • 11:22

Nejpíš to byla odpověď na tu "těžkou nemotornou koncernovou krávu"...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
13. dubna • 11:39

Přesně tak, na to jsem reagoval. Mimochodem, ten Tucson je tam na tom taky o něco lépe.

JirkaX
13. dubna • 15:12

Pravdou je,že Duster projede hodně a to nemá redukční převodovku ani redukce.

pacho
12. dubna • 20:44

ja som sa zasa dočítal, že škoda predala o 2000 aut menej ako minulý rok. a podiel klesol o viac ako 1%.

Tom
12. dubna • 19:44

A to je ještě u Dacie problém dlouhá čekací doba a fakt, že na podzim by se mělo objevit nové Sandero. Jsem na něj zvědavej.
Jinak jsem četl i další, velmi zajímavý článek. Dacie Duster nejen že patří mezi nejprodávanější auta, ale je absolutní bazarovou jedničkou, co se týká ztráty hodnoty. V tom drtí úplně všechny. Je to logické. Základní cena je podstatně jinde než u všeho ostatního, takže když klesne o padesát tisíc, u ostatních aut musí jít dolů o sto, aby byly prodejný.

JirkaX
13. dubna • 14:46

Sandero bude opět na úrovni a věř že bude zase hitem, kam se hrabe předražená Škodovka.

..-
13. dubna • 14:52

Co myslíš, naučíš se někdy ten pravopis? Takhle jsi jenom směšný klon a na JirkuX nemáš.

JirkaX
13. dubna • 15:09

Nechápu, proč musíš stále někoho urážet, že ty musíš jezdit ve služební fábii.

okut
12. dubna • 18:59

No když dam duster ctyrkolku a automat v plne tak to financne vůbec neni zasdna slava a stane se z toho predrazeny skopek

petrzel1
12. dubna • 20:06

Jenže za 480000,-Kč - což je plná palba, se za to auto už na rozdíl od předchozího Dusteru nemusíš nikde stydět. S novou 1,3TCe těm škodováckým předraženým Kamzíkům, Karotkám a Kokodakům ukazuješ kdekoliv na okreskách a dálnicích záda. O terénu ani nemluvě. A až příští rok Dacia vypustí nové Sandero, tak předběhne i WV.

qwertz
13. dubna • 11:18

Tak učitě.... :-D
Duster 1.3TCe 110kW z nuly na sto za 10.4
Karoq 1.5TSI 110kW z nuly na sto za 8.4Tomu se říká deklasování o třídu, ale někteří Renault šašci to budou opakovat pod každým článkém. 1.3TCe je proti 1.2TCe možná zázrak. Proti konkurenci je to spíš líný a zdechlý motor s velkým turbolagem.

Puk
14. dubna • 16:43

Tak zase klasicky lzive informace. Za prve zrychleni na stovku za 10.5s ma Duster ve verzi s nejsilnejsim dieselem a ne benzinakem. S novym 110kW 1.3 tce totiz zrychleni jeste neni znamo. Za druhe je Duster orientovany spise do terenu a tudiz jednicka a dvojka maji sprevodovani do terenu a ne na nejake silnicni sprinty. Nechapu, proc se porad kvalita auta prevadi na nejrychlejsi, nejvykonnejsi, pocitove nejprostornejsi s nejvetsim kufrem a hodnotnymi materialy. Tohle ma byt auto pracant, ktere i pomerne dobre vypada. Kdo chce auto pro zabavu, sahne po necem jinem.

petrzel1
14. dubna • 17:35

Přidám trošku praxe, pane Puku. Mám 1,2TCe 4x4 a již v základu se 120k mělo zrychlení 11,1s - žádný chrochták se mu nepřiblížil. Po úpravě map ŘJ jsem na 150k a podle počasí a paliva (je zde opravdu rozdíl v BA95 a 100 oktanovce!!) to dělá od 9,1 do 9,8s. Jednička a dvojka u čtyřkolky je ostrá (převodovka je trošku jinak poskládaná, než u dvojkolky), takže když umíš rychle řadit, fakt má brutální zrychlení. Zatím můj rekord 0-50km/h je 2,5s!!!!!!! Což dělala má E92 735i s 211Nm!!!!

petrzel1
13. dubna • 12:16

A už jste to v praxi vyzkoušel? Za 10,1 mi to v pohodě udělal před úpravou map ŘJ motor 1,2TCe. Po úpravě jsem na 8,8. A Karotku ani náhodou za 8,4 nezrychlíte, vždy je to něco okolo 9s. Měl jsem tu čest vyzkoušet dva zajeté. O stabilitě na okreskách, při opravdu ostré jízdě raději pomlčím. A o jakém turbolagu hovoříte? Na jedničku, která je v podstatě jako redukce do terénu a v pohodě se dá rozjíždět na 2RS, to rve asfalt - se 17-ti palci!!!! O tom se Karotce může jenom zdát. Omlouvám se, s 1,3 jsem ještě nejel, tak nebudu hodnotit. Já k Dacii nepřešel z nedostatku financí, za 480000,-Kč plus dalších plánovaných 100000,-Kč do úprav motoru a podvozku, bych rozhodně pořídil mnoho jiných, lépe vybavených a z hlediska tloušťky plechů pevnější a bezpečnějších aut, ale žádné by mi neposkytlo zábavu protažených ksichtů, když okolo nich prosfištím a na okreskách je zesměšním. Nikde netvrdím, že Dacia je nejlepší auto všech dob. Ale kdo autům rozumí a umí je poladit, tak pochopí, že za čtvrtinovou cenu na okreskách se Sanderem zažívám podobnou zábavu, jako před deseti léty s M3. Přemíra elektroniky je cestou do pekel pro Petrolheady!!!

JirkaX
13. dubna • 14:43

Samozřejmě se omlouvám, ale mám po noční a tak sem si to špatně přečetl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
..-
13. dubna • 14:50

Buran se probral. :-D

JirkaX
13. dubna • 12:34

Tak Duster nebo Sandero? Víte vůbec co vlastně máte? Máte vůbec něco?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petrzel1
13. dubna • 12:44

Jirko, kromě jiných aut, mám v garáži obě. Sandero 0,9TCe LPG poladěné na 120k a 200Nm a Duster 1,2TCe 4x4 poladěný na 150k a 250Nm. Než jedno Báwo, tak raději dvě Dacie, pošlete mail, pošlu foto.

JirkaX
13. dubna • 14:32

Hele, o tom Sanderu už jsi tady psal jak si vzpomínám. Ok, vyžíváš se v tom, proč ne. Možná by se dalo o tom i pokecat, jenže ty si ty lidi odradíš tím jak si moc taháš triko. Zkus to jinak.

petrzel1
13. dubna • 18:58

JirkoX - děkuji. Ale to není o tahání trika. Kdybych prodal své sbírky, tak mohu koupit nové Lambo. Není pro mě problém koupit Porsche. Měl jsem Oldsmobile Auroru, Eagle Vision, Dodge Stealth, Mazdu Xedos 9, Opel Calibru 4x4, BMW 735i (E32) , M3, M5 atd. atd. Je mi šedesát a jezdím od 15 let. Proč kupovat supersporty, když je tady nevyužiji. A navíc, s takovými auty mě nebaví jezdit rychle....nemáš "soupeře". Když ale koupíš podceňovanou Dacii - auto pro socky a důchodce, bez emocí, jak je tady v česku vnímáno a poladíš motor, brzdy a podvozek, nestačíš se divit, jaký skrytý potenciál ta auta ukrývají. S 1000kg Sanderem se vrátíš do dob, kdy ty jsi byl pánem auta a ne aby auto rozhodovalo, jak pojede. A ve městě na rozjezdech na křižovatkách, na okreskách a podobně pak jen sleduješ ty protažené ksichty v Audinách a Báwech....:) Ze Škodovky je lepší soupeř jen WRSo a to jen z hlediska zrychlení a na přímých úsecích. Na okreskách se mu vyrovnám. A když vezmeš, že mě stálo 320000,-Kč a je tam tovární LPG a dalších 50000,-Kč jsem vrazil do úprav (motor, podvozek, brzdy, svody, výfuk atd.), tak jaké auto jaké značky by mi tohle za necelých 400000,-Kč umožnilo???? Za tuto částku koupíš ubohou novou Chcalu.

tom
14. dubna • 9:27

Skodovka dela WRS? To je co? Staci, ze sandero s vleckou zataci lip, pokracovat ani nemusite. Uz vim, ze to je sranda.

petrzel1
14. dubna • 12:10

wrc - samozřejmě. Děkuji za opravu. Jednak, já ty šáde rádoby závodní vozy nemusím, takže to nesleduji, ale hlavně to byl překlep. Sbírám modely závodních autíček a oktávky WRC jsou v mé sbírce hojně zastoupené. Ona je škodovka vůbec k smíchu. Hodí na Fóbii červený lak, černou střechu a černé elektrony a ejhle - už je to Monte Carlo. Z cvalíka Kokodáka udělá RS (přitom by mu slušelo označení GT).....atd, atd. Prostě, čím větší krám, tím honosnější název. Tímto se omlouvám všem škodováckým jezdcům na R5. Zatím nejlepší vůz od doby Š130LR.
A že zatáčí líp? Vyzkoušejte s odpojeným ABS a ESP, jinak to totiž nejde a pak kritizujte. S tím vozem si můžete v zatáčkách dělat, co chcete, klidně i dupnout uprostřed jejího středu na brzdy, ten vůz prostě nerozhodíte. Zkuste toto udělat s většinou nadupanějších kár a jste v pangejtu. Ano - řízení j trošku přeposilované a nemá zpětnou odezvu, jak třeba stará M3, ale tam, kde jsem s M3 lítal dveřma bokem, Sandero sedí.

JirkaX
13. dubna • 21:02

Ok, beru. Já jenom, že ty úpravy které uvádíš z tebe lezly až později. Ale to co jsi psal na začátku vyznělo jako naprosto seriová auta a proto ti ostatní dávali najevo svůj nesouhlas. To se nemůžeš divit.

petrzel1
13. dubna • 21:53

Nedivím. V tomhle státě už fakt ničemu. A bude hůř. Ceny aut pofičí raketově nahoru, elektronických debilit bude přibývat, za chvilku Ti dálkově vypnou motor, když překročíš rychlost. Vždyť dnes už se více hodnotí velikost obrazovky v autě, než kultivovanost a pružnost motoru. Kamarád má nového Tuarega a přístrojový panel je v kuse se středovým. Fakt na délku skoro jeden metr!!!!! Já dávám přednost klasickému tachometru, otáčkoměru a jako bonus tlakoměru oleje, tlaku turba a teploty výfukových plynů. Co víc řidič potřebuje?

mpolan
12. dubna • 20:54

Duster v "plné palbě" (těžko to tak vůbec nazvat) je jinde základ.

petrzel1
13. dubna • 0:13

Zkuste, prosím, jmenovat. A přidejte k tomu cenovku. A pohon 4x4. Která auta s cenovkou do půl mega mají čtyři kamery????? A průchodnost terénem jako Duster a ticho na dálnici i ve 180km/h? Víte, já si potrpím na volant, slušný motor a perfektní jízdní vlastnosti. Elektronické a bezpečnostní systémy mi jsou u zádele. Najeto přes 1,5Mio se vším, co má kola a pásy. Bezpečnost zde netahejte, i proslulé Volvo bude na šrot po srážce s kamionem. Co potřebujete u auta? Dobrý posez, komunikativní řízení, kvalitní brzdy, no a z ostatních vymožeností digitální klimu, vše v elektrice, automatické rozsvěcování světel v šeru a v zimě vyhřívané sedačky. Nevím o tom, že by Škoda toto měla v základu. Přešel jsem na něj z BMW sedmičkové řady a věřte, že automatické dovírání dveří, automatické otvírání a zavírání kufru, přisvěcování do zatáček, bixenony, parkovací asistent a další elektronické serepetičky jsem nikdy nevyužil. Ano, chybí mi v něm jedině masážní sedadla a v létě jejich třístupňová ventilace.

Aaaa
13. dubna • 16:57

Ticho v 180 ? Nemam dalsie otazky, pekny pribeh.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petrzel1
13. dubna • 18:39

Rád vás svezu, pokud jste od Ostravy!!! Na rozdíl od mého dalšího auta od Dacie - nového Sandera, kde v rychlosti nad 130km/h už je hezký aerodynamický hluk, je fakt Duster na úrovni doby. Jasně Mercedes S-klasse to není, ale je tišší, než Škodovky. A pokud narážíte na rychlost - ano, zabývám se úpravami svých vozů, takže mé Sandero 0,9TCe LPG má 120k a 200Nm, maximálka 190km/h, zrychlení 9,1s a Duster 1,2TCe 4x4 Prestige ma 150k, 250Nm a zrychlení 8,5s, maximálka na 19" (větší obvod) 200km/h.

Smejkal
14. dubna • 9:42

:-D:-D:-D a teď tu o karkulce..

Tom
12. dubna • 19:44

to sice jo, ale jiná auta jsou předražený škopky už v základu.

Jaky
12. dubna • 17:27

Dacie - kdo nechce machrovat a zavodit proc ne auto za dobre penize.

Já první
13. dubna • 15:28

Taky ale nesmí mít sám na sebe a své auto vysoké nároky. Auta na machrování jsou pár setin procenta prodejů v ČR. Dacia je fajn, pokud je člověk opravdu nenáročný a od auta čeká jen to základní, protože přesně tak se Dacie chovají. Jen nutné minimum, v ovládání, ve funkčnosti, ve všem.
Co na tom, že mohou mít kdovíjakou výbavu, i ta je pořád jen na nezbytně nutném stupni, aby tam mohla být.

Eurohujer
12. dubna • 16:49

Nechapu proc na prvnim az tretim miste neni skodovka

kolkyno
12. dubna • 16:06

vysledky su za Q1 2019, cize najslabsie obdobie obchodovanie v roku. A co sa najlepsie predava v takom obdobi.... to najlacnejsie. Ale drzim palce

šofér
12. dubna • 16:38

no tak v článku je srovnání s loňskem, to o něčem vypovídá.

JirkaX
12. dubna • 15:49

Dácie či Hyundai. obojí jsou kvalitní a cenově přijatelná auta.

mpolan
12. dubna • 15:54

Kecáš jako vždy.

JirkaX
12. dubna • 18:20

On ano, já ne.

JirkaX
12. dubna • 19:38

A nebo já ne a on ano, zase nevím co píši.:-/

Sokol
12. dubna • 15:54

Nikoliv, dnes už jenom Dacia, z Hyundai se stal naleštěný předražený prd.

Céčko
12. dubna • 15:34

Super, konečně někdo natrhl tomu korejskému hnoji prdku.

Joe Doe
13. dubna • 14:11

Ja viem, ze si troll, ale aj tak.Cesky trh nikoho nezaujima a uz vonec nie Hyundai, pretoze je to globalny koncern, na rozdiel od Dacie, a predaje v CR su mensie nez statisticka odchylka.

qwertz
13. dubna • 22:40

Na to, že je tento trh vůbec nezajímá, tu roky probíhá slušná reklamní masírka....:-D

kolkyno
12. dubna • 16:08

tomu co si napisal ani sam neveris. Dacia Duster vo fulkke vs Hyundai, to je jedno ktory v zaklade... vlez dnu do kabiny na miesto vodica a len sa porozhliadni, nemusis otacat klucikom a slovo hnoj presunies inam.

Per Vaněk
12. dubna • 23:11

Také už Dacia dneska staví lepší vozy než nějaký Hnůjdaj. Nový Duster se navíc opravdu povedl, Logan je sice zcela základovka ale nemá vážnější chyby. Dacia hraje fér, má dostupný servis a vyvarovala se technických problémů. Sám bych to před pár lety nebyl řekl, ale opravdu a rád dávám Dacii palec nahoru B-];-)

???
13. dubna • 12:09

Tak to je pěkná blbost! Dacia je v porovnání s Hyundai absolutní automobilové dno. Hlavně bezpečností, zpracováním, komfortem, cenou, prostě úplně vším. Dacia je naprosto okrajovou značkou lokálního významu pro nejméně náročné zákazníky, kteří jdou jen po levném výrobku a nezáleží jim na všem ostatním. Hlavně však na bezpečnosti. Dacia vyrábí jedny z nejnebezpečnějších aut, ne-li vůbec nejnebezpečnější. Taky proto naprostá většina z nich propadá v testech NCAP, což je dnes rarita. Hyundai má špičkovou úroveň bezpečnosti a je nejen v tomto ohledu na špici automobilového trhu.
Takže jsi úplně mimo realitu.

pjotri
13. dubna • 16:39

Nekolik poznamek:
1. Pred asi 15 minutami jsem si - s chuti - precetl clanek, ze LADA konci a stahuje se z Evropy, pricemz za tento rok prodala v Nemecku ca.580 aut (hihihi). V Nemecku a Rakousku se oficialne prodava, u nas ne.
2. Ja v Rakousku delam a muzu s cistym svedomim rict, ze DACIA je tam na kazdym kroku, stejne, jako SKODA, ale Ladu neuvidis ani nahodou.. No... Obcas se nejaka mihne, ale vyhrane Niva.
3. Vzhledem k bodu 1. a 2. a vzhledem k poctu nove registrovanych vozu, si dovoluju tvrdit, ze absolutni dno neni Dacia, ale Lada.
4. Na denni dojizdeni do prace mi Dacia booooooohate staci. Moje predstava je asi tato: koupit co nejlevnejsi auto, ktery mi poslouzi do prace a zpet, plus nejaky ten nakup a za rok najede 40000km. Po peti letech ho prodam za 30000Kc se 200000km a ztratim tak ca 140000/5let, coz je - prijatelnych - 28000kc/rok. Urcite si nekoupim na tyto jizdy auto za 500 litru, abych ho prodal za stejnych podminek za 100 litru a ztratil rocne 80 tisic.
5. Vzhledem ke vsem predchozim bodum je cokoliv, co presahuje, rekneme, 200 tisic, je pro mne extremne nevyhodne, o elektromobilech vubec nemluvim, tem se jen smeju.
6. Kdyz uz jsem nakousl ty elektromobily, tak novy Zero od Citroenu stal od 870 tisic, s trochou vybavy 900. 7 let stara ojetina se 70 tisici km se pak na sauto prodava kolem 200 tisic Kc. Ztrata hodnoty tedy cini 700 tisic, tedy 10kc/km. A toto je taky neakceptovatelny.
Howgh

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Juri
15. dubna • 8:38

Koupit si nejlevněji Dacii s nejslabším motorem na nájezd 40000 km ročně je volba zdravého rozumu.

PH
13. dubna • 17:32

Nebavme se o elektromrdkách, ale ukaž mi auto které nové stálo 500k a po 5ti letech se prodává za 100k, tokové bych hned bral

pjotri
14. dubna • 2:21

Jeste jsem nakonfiguroval Clio v plne palbe (no, to je relativni, protoze se do toho jeste dalo dat vic veci a ja jsem nechtel prekrocit tech 500k) a na sauto jsem nasel podobne vybaveny, stejnej motor, ovsem jen se 78 000km za 110k kc. Takze kdyby to melo onech 200000km, slo by to cenove jeste niz, nez 100k. Ponjatno?https://www.renault.cz/vozy/nove-vozy/clio/konfi... ... https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/cli... ...

PH
14. dubna • 6:39

Tady je opravený ceník Clia https://www.auto.cz/renault-clio-zna-ceske-ce...

pjotri
14. dubna • 10:22

Broucku, POSLEDNI POZNAMKA: Rec byla o aute v "plne palbe za 500k),", nikoliv o aute "od". To zaprve. Za druhe, je pro mne duveryhodnejsi konfigurator Renaultu, nez clanek na auto.cz. Dal, srovnani Clia dnes konfigurovaneho a kupovaneho ve skoro stejne konfiguraci (motor, vybava, dokonce i stejna faceliftovana kastle) SNESE srovnan s timz autem pred 5 lety. Za posledni, nejak se to scovnavat musi. A pokud se zapletu do slev, vyhandlovanych s prodejcem a do diskusi, co auta pred 5 lety mela, nebo nemela, NIKAM SE NEDOSTANEME. Tys mel problem s tim, ze nove koupeny auto za 500k se neda po 5 letech koupit za 100k, coz jsem, uspesne, vyvratil na priikladu Clia i Fabie. Jakakoliv dalsi diskuse na toto tema je mimo misu. Otazka znela jasne a moje odpoved taky. Je jasny, ze dnes se do aut montuji jiny veci, motory jsou vic downsizovany atd atd atd. Ale nejak se to proste porovnat musi. A jeste k tomu Cliu - melo to, za tech 100k, nalitano JEN neco kolem 78K, zatim co ja jsem se bavil o najezdu 200k. Dal tam byla Fabia (taky se da koupit "od", coz ale neresi nas spor o aute v "plne palbe" za 500k). A zase: plna palba tenkrat vypadala jinak, nez dnes. Ale otazka stala jinak. Pokud vezmes 100k a pujdes do konkretniho bazaru, koupis si tam auto (sumak jaky), ktery kdysi stalo 500k, ma nalet do 200k a dnes stoji onech 100k. A to jsem dokazal. Hadas sem o neobhajitelny veci, stejne jako moje stara. Nektery veci proste nezmenis. Jo, asi bys nechtel dnesni Fabii s trivalem a najezdem 200k, za kterou by dnes nekdo vylepil 500 (samozrejme nalezite vybavenou) a kde by byl ten trival za pet let utahan 200 000 km, z toho aspon polovinou po meste. Teda ja bych takovej moturek za techto podminek opravdu nechtel. Jeste k te Fabce - dnes uz do ni za tech 500km diesel nedostanes - viz konfigurator. Mozna se najde nejaka slabsi vybava, ktera ho jeste dostane, ale pokud ji vysroubujes doplnky na 500k a dostanes se na +/- stejnou vybavu z pred peti let, najdes na trhu Fabku za 100 k taky.. Tim koncim, Dal jsem ti KONKRETNI odpoved s odkazem na KONKRETNI auta a ty to dal zpochybnujes? Tak uz to nehul. Tva Mana.

PH
14. dubna • 10:55

No a ještě píšeš, ať zajdu do bazaru, že si tam koupím auto za 100k které stálo nové 500k. To ano koupím, ale jak staré. Ty jsi tady psal o 5ti letém autě a to nějak nedokážeš předložít

PH
14. dubna • 10:26

Ještě jsi zde nedal to to tebou nakonfigurované auto které je za těch 100k. To co jsi předložil je základ a ještě k tomu N1 čili VAN.

pjotri
14. dubna • 10:47

Hihihiiiii!!! Ty me bavius!! A hned tak po ranu, ze? Toto ze je VAN??? Hmmm, hezkej VAN ve vybave AUTHENTIQUE a z hlinikacema,.. Ty ses fak pako. Vis vubec, co je to VAN??? Toto urcite NE!!
https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/cli... ... TOTO je VAN, dokonce to ma i v nadpisu napsany..https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/cli... ... Tak se prober ze sna a jdi uz, konecne, neco delat.

PH
14. dubna • 10:59

Za pako jsi tady jen ty, pořád předkládáš základní verzy, která nová stála sotva 300 a ne 500 o kterých se tady celou dobu bavíme.

pjotri
14. dubna • 11:36

Bobecku, ja nepredkladam zakladni verzY (mel bys oprasit pravopis) Ja predkladam auto, ktery ma skoro stejnou vybavu jako dnesni auto podle konfiguratoru, kde jsem ho nakonfiguroval na 500k. Verze AUTHENTIQUE bykla nejvyssi verzi, tedy ZADNEJ zaklad, jak tu furt meles. Meles pi_oviny, jako, ze je to VAN, i kdyz neni, zakladni vybava, taky neni, pac je to nejvyssi vybava Authentique atd. A to auto je rocnik 2014, tedy 5 let stary a ma najeto NECELYCH 100k (78 tisic), takze kdyby melo 200k, bylo by jeste levnejsi. Porad jsem ti nic nedokazal??? Poslal jsem ti link na KONKRETNI auto v nejvyssi vybave. No jo. Kdo nechce, ten halt nechce chapat a mele pi_oviny o zakladnich verzich a VANech Je mi te, docela lito.. Zit bych s tebou opravdu nechtel. Jinak muzes zkouknout skodovky Fabie. Ale moturek 1.0 TSI tam v 5 let starym aute nehledej. Ten ti da jen soucasnej konfigurator a naopak ti neda diesel. Ostatne link jsem ti taky poslal, ovsem na tom linku sedi dieselova 1,6 Fabia combi v "plne palbe sve doby", zatimco soucasnej konfigurator ti ji vyhodi jen s tim moturkem na gumu. Takze dalsi dukaz. Jinak fakt uz koncim. Sice jsem se perfektne bavil tim tvym trapnym lavirovanim mezi "VANem" (hihihi, vtip tydne) a "zakladni vybavou" (vtip mesice za 100 bodu "vybava AUTHENTIQUE = zakladka"). Dik za nastoleni super nalady, dnes to budu kamosum vykladat na kazdym kroku a bavit je tim. Loucim se a bezim na vinko do sklepa. Hezkej den a uz si tu svoji blbost a IQ TYQVE tak neber, stanou se jeste horsi veci, jako kdyz je POSMRTNE OSETROVANA mrtvola - viz dnesni blesk, hihihi.

PH
14. dubna • 12:07

Přečti si tento článek https://www.auto.cz/renault-clio-zna-ceske-ce...
Authentique byla základka, nejvyšší verze byla Dynamique.
U toho prvního Clia je ve specifikaci uvedeno, že je to Van, což je N1 a v technickém průkazu je to vedeno jako dvou místné.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/cli...
Zde to máš zkopírované z popisu. Specifikace
Karosérie: VAN
Barva: Bílá
Klimatizace: Manuální
Počet airbagů: 4
Počet dveří: 5
Počet míst: 2
Úpravy pro zdr. postižené: Ne
Tuning: NeZjistí si o tom něco když hážeš rozumný.

PH
14. dubna • 6:26

Kde máte to auto za nákupních 500k? Ať, hledám, jak hledám to 5ti leté auto za 100k v plné výbavě nemůžu nikde najít.
To Clio co tu dáváte do odkazu je v základu a nové stálo s timto motorem od 289k https://www.auto.cz/renault-clio-zna-ceske-ce...
A ty Fabie na sauto taky nejsou v plné palbě a ceny nových se ani nepřiblížily 500k, https://www.google.cz/url
Nesrovnáveje ceny dnešních aut s auty před 5 lety kdy byly o dost levnější a ještě se daly domluvit u prodejců zajímavé slevy., tak tu neplácejte nesmysly o tom, že se takové auto dá koupit za 100k.

pjotri
14. dubna • 1:59

No, jako priklad muzu uvest Fabii combi v plne palbe (Monte Carlo benzin za 396k plus metaliza plus 17" plus 81kW automat plus navigace plus par drobnosti = 504k. Chtel jsem tam dat diesel, ale ten uz v konfiguratoru neni). V sauto najdes hafo Fabii v dieselu z roku 2014 (5 let), ktery ani tech 200 000km nalitano nemaji a stoji do 100k. Podotykam, ze tech 504 000kc je za trihrnek 1.0, kterej bude ve 200 000km efektivne po smrti. Takze auto, co stoji 500k, ma nalitano ca. 200k a stoji 100k bez problemu najdes, ale urcite ho nebudes chtit. Ja, osobne, jsem kouupil novou Fabii v roce 2000 (1,9 SDI), pouze v zakladu stala 340k. Priplatil jsem za central, klimu a tazny a bylo z toho 390k. Tedy skoro 400k bez radia (jen priprava), bez asistentu, bez DPF, bez dalkace, bez navigace atd. Prodaval jsem ji po 5 letech, nalet 200k za 90k.Takze pokud by se uz tenkrat do toho dalo jeste neco, jako treba radio s navigaci a dalsi serepeticky daly namontovat, bez problemu by to vylezlo na tech 500k, ale o moc draz, nez tech 100k by se to prodat nedalo. SDI bylo liny a nebyl to kombajm.. Toz asi tak..Jen priklad, ale naslo by se vic prikladu. Odvolal jsem se na sauto, i kdyz to neni objektivni, protoze to prodavaji bazary, ktery to sponuji - je to PRODEJNI cena, nikoliv nakupni, ktera je jeste nizsi. Takze kdyz to koupis primo od majitele, bude to cely objektivnejsi. A ver mi, ze mam ted obe stranky - konfigurator skody i sauto otevreny, takze vim, co pisu. Urcite by se nasly i jiny znacky, ale nechce se mi to hledat. Krome toho se uz spousta modelu nedela, pokud se delaji, nedavaly se do nich pred 5 lety veci, jako navigace, asistenty apod. a nemaji tak srovnatelnyho nastupce. Ale i kdyby to bylo za 120k, porad na tom tratis nehorazny prachy a ruku na srdce, nejezdim do prace autem, abych vydelaval na auto.

PH
13. dubna • 9:17

A kde jste na to přišel, že Dacia dělá lepší auta než Hyundai. Jak jsem psal výše, běžte si ty auta projet a ne pište nesmysly.

Kasal
12. dubna • 18:32

Vem je oba do terénu a nezapomeň vzít sebou i traktor na vyprošťování toho korejského zmetku.

FRČ
13. dubna • 16:08

Jediný a největší zmetek je jednoznačně Dacia, která nesahá Hyundai ani k ráfkům. Dacii si koupí jen naprostý zoufalec, kterému je jedno, jestli se v ní v první zatáčce zabije, protože je to největší paskvil na trhu. Jen absolutní blázen může srovnávat Dacii s Hyundai. To je jako srovnávat kuře se lvem nebo siláž s lanýžem.

Roman
5. května • 21:39

Nemám o Dacii přehnané mínění, ani ji nevlastním, ale jen absolutní blázen může obdivovat Hyundaie.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
God
25. května • 9:09

A ještě větší blázen může obdivovat Dacii nebo škodovku.

Duster
16. dubna • 23:35

Je vidět že jsi namachrovany debil a v dacii si ani neseděl a beztak máš auto za 20000 :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
FRČ
19. dubna • 20:31

Jsi úplně mimo. Debil nejsem, možná ty, v Dacii jsem jel a měl jsem hrozný pocit a k těm tvým 20 000 si připočti tři čtvrtě mega.:-P

Duster
16. dubna • 23:36

Frc

RomanCZ
16. dubna • 10:24

A co lidi,které s tím jezdí už 10 let, mají nízké pořizovací a provozní náklady ? :):-P

PH
12. dubna • 21:49

A proč by měl brát toho '' korejského zmetka'' do terénu, když ani jeden jejich model na to není určen. Ale porovnejte kvalitu interiéru, jízdní vlastnosti a komfort na normálních silnicích kde tyto auta jezdí v 99% případů a uvidíte ten rozdíl.
Nemám nic proti Dacii a smekám jaký pod křídly Renaultu udělala pokrokrok, ale k Hyundai se nemůže zatím přirovnat. Snad za pár let, jestli Renault dovolí.

Puk
12. dubna • 17:17

Ale, kdepak ty lonske snehy jsou... Vlezte si do noveho Dusteru se 110kW benzinem a uvidite. Bude i 4x4 s dvojspojkou...

Já první
13. dubna • 15:25

Jasně, uvidíme. Dacia je prostě levné auto se vším všudy. A je jedno, jaký je to model, kvalita prostě odpovídá.
Třeba taková drobnost jako nastavení posilovače. V malém autě od jakékoli jiné značky na místě točím jedním prstem, v Dacii už musím hezky zabrat, aby se kola hýbala. Celkově jsou ovládací prvky spíš "pracovní", tuhé, než nějak komfortní.

Duster
16. dubna • 23:16

Mám dustera 2019 posilovač se nastavuje automaticky podle rychlosti stačí malickem točit neseděl jsem v jiném autě které by mělo lehčí řízení nevím kdes na takovou kokotinu prisel

bzzz
12. dubna • 15:25

Pekne, gratulace. Pak ze to nejde.

´´´
14. dubna • 15:19

Vždycky, když slyším slovo Dacia, tak si vzpomenu na Láďu Hrušku, protože přesně takoví ,,brouci pytlíkové'' si pořizují něco tak obyčejného, laciného a nekvalitního a ještě jsou na to pyšní. Myslí si, jak skvěle pořídili, ale už si neuvědomují nebo si nechtějí připustit, že to jsou nejnekvalitnější a nejnebezpečnější krámy na trhu, že jejich používáním ohrožují sebe a své blízké na životě.

Aňa
4. května • 21:15

Bože ty si koko.

God
25. května • 9:03

Pravda se čte těžko a bolí...viď?;-);-);-)

RomanCZ
16. dubna • 10:21

A nenapadla vás třeba jedna věc, že hodně lidi v ČR nemá tzv. průměrný plat 26 000,-Kč a nemůžou si dovolit platit měsíční splátky 13 000,-Kč třeba za nový VW Touran nebo Škoda Octavie ? ( Např. staré auto na protiúčet za cca 150 000,-Kč a úvěr na 3 roky )
Že si radši koupi nový vůz třeba Dacia Lodgy za 330 000,-Kč ( 7 míst, motor 1,6 MPI, klimatizace, par. senzory, el.okna, Bluetooth, tempomat atd.? Záruka 3 roky nebo 100000 km.
Sice není to tak komfortní a kvalitní ale.......P.S. Mluvím o rod. autě pro 5 lidí a velkém kufru

rohYpnol
15. dubna • 16:47

Ty jsi vážně ... DE - BIL 3-[B-]

Jaromír
15. dubna • 14:40

Vypovídající hodnotu má cena ojetin. Dacia tratí procentuálně nejmíň na ceně. Za hjůndaje dostaneš po 5-ti letech prd. A jestli Dácia ohrožuje zdraví a život ? To je výrok minimálně hloupý.....

Benzín
14. dubna • 15:45

A nejlepší jsou, ti co se neumí ani podepsat. Nově vyrobené auto z roku 2019 nazývají nebezpečný šrot. A raději si běží do srAAAček pro 10 let starou koncernovou káru "po důchodci". Pokoutně vyklepanou, nebo rovnou slepenou ze dvou-tří polovraků. A všude se camrají její "bezpečností". Co je to za klauni tohleto??:-O

´´´
14. dubna • 17:50

Zato ty se koukám podepisuješ...😃
Ne. Kupují si ta nejbezpečnější auta současnosti, což jsou auta od Hyundai, které jsou bezpečnější než Volvo, které se vždy bralo za vzor bezpečnosti. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/znacky-nejbez... ...
http://autoperiskop.cz/hyundai-ziskal-nejvice-oc... ... Ano, nejnebezpečnější šrot je Dacia. Stačí si o tom něco zjistit (NCAP) a nepsat blbosti. https://www.autorevue.cz/dalsi-odstrasujici-crash-... ... PS: nauč se česky - ,,klauni''

Benzín
14. dubna • 18:02

Aspoň si nedávám tři tečky................................
Od tý doby co se u NCAPu nedá udělit plný počet, jen pro absenci elektronických kokotin, nemá tohle hodnoceni cenu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
FRČ
14. dubna • 18:52

Jenže ty tvé kokotiny zachraňují životy. Jsou nutné a správné.

Benzín
14. dubna • 18:09

Proč sem dáváte odkaz indickou verzi, která se v EU ani neprodává? Jen neco cituju:
https://www.csfd.cz/film/357365-co-je-tohle-z... ...

Benzín
14. dubna • 18:31

Koukám, nezapomeň si ulevit mínusama.
Zrovna chlubit se koupí Hyundaie a smát se Dáčii, tvl. ty seš taky případ. Myslím si, že kupci těchto dvou automobilek si opravdu nemají co vzájemně vyčítat.

Doporučujeme

Články odjinud