Dacia údajně nahradí Lodgy sedmimístným SUV. Půjde o první hybrid značky?

12 komentářů

puk123
1. prosince • 8:13

Jak se dá čarovat s pojmy. Původní myšlenka MPV byla postavit vyšší, prostornější auto na podvozku běžného auta. Když se to udělá dneska, už to není MPV, ale SUV, protože to je in. Co z SUV bude mít takové auto? Snad jen větší kola než dnešní Lodgy (ale mezi SUV asi na spodní hranici), a to bude asi tak všechno.

LOL
1. prosince • 12:40

- méně prostoru
- horší jízdní vlastnosti
- vyšší spotřeba
+ kulervoucí design (pro masy)
+ lepší nájezdové úhlyjá to mám tak, že mi dožívá skvělé 7-seater MPV a nahradit jej nemám čím, maximálně 2x tak drahým SUV, které poskytne podobný prostor. Nebo si nechat za podobnou cenu dovézt z USA Sedonu nebo Odyssey - ale bohužel jen v benzinu, což při dnešní výši spotřební daně (kteréžto budou určitě růst, s ohledem na enormní zadlužování našeho Koblihostánu) nedává moc smysl, platit 6-10Kč/km je šílenství.

puk123
1. prosince • 14:20

Porovnal jsem Lodgy Stepway s Kodiaqem. Rozměry podobné, jen kardiak má +20cm na délku, i kufry porovnatelné. Z toho mi plyne, že ani ty 3 minusy by nemusely nastat. Asi ani v těch nájezdových úhlech Lodgy tolik neztrácí, krásy moc nepobral ani jeden. Největší rozdíl je v ceně.

LOL
1. prosince • 21:38

Srovnání zrovna těchto dvou neřidičských aut mě nějak nebere, ani o jednom bych neuvažoval. Kufr mě nezajímá. Lodžie je stále jen variace na Logana/Sanďéro.

Zelí
1. prosince • 9:13

Jde jen o vizuální změnu tak, jak to chce zákazník. Tj. lodgy prostorově zůstane tak jak je nyní, jen zvenku bude kabátek suv.

Jan
30. listopadu • 16:05

Hned bych koupil nový Logan v kombiku a v naftě,ani jedno nebude...:-/

Hrd
30. listopadu • 16:20

No sláva, každá další mrtvá nafta znamená pro naše děti čistší vzduch. My už na toho raka plic zhebneme, ale děti ještě mají šanci... jenže se bojím, že už je tady tak zanaftováno, že to jen tak v krátkém období nezmizí. Nejde o nějaké Co, No a kdoví co, na to kašle pes. Jde o obyčejnej, prachobyčejnej SMRAD, kterej se po sídlišti válí ještě v poledne, když všichni ti nafťáci ráno v půl šestý odjeli do práce. V každým smraďochovi jeden bublina, ujede 4 km do práce, nechá vychladit turbo :-P a zasmrdí 16 km čtverečních.

Max
30. listopadu • 23:22

Nové nafťáky už nic škodlivého prakticky nevypouštějí. Proto jsou tak drahé a složité, že se je nevyplatí montovat do menších nebo levnějších aut. Problém je se starýma, ale dej do šrotu 1.9TDI když jezdí za 4,5l a má skoro neomezenou životnost s minimálními investicemi...

Marex
1. prosince • 16:15

Ještě by to chtělo u nich dosti zapracovat na tom nakyslém smradu, který stále produkují a spolehlivě vždy poznám, že to nové, co jede přede mnou je diesel. Ty čoudící dýmovnice 1.9TDi jsou v kurzu hlavně u socek, co nemají na nic lepšího, takže toho se z cest nikdo jen tak nezbaví. Prostě obdoba Avií a Trabantů, za kterýma se řidiči dusili úplně stejně.

Jan
30. listopadu • 19:15

Jenže já najedu 200km a víc denně a na nějakou elektriku,LPG,tříhrnek ti zvysoka.....nafta ideál;-)

petr r. (petrumr)
30. listopadu • 20:36

Obchodní cestující nebo řidič dodávky co rozváží balíky?

Pikus
1. prosince • 13:26

Spíše kuryr, obchoďák by měl asi oktávku... Kdo by se chtěl denně trápit 200km v Dácii kvůli několika ušetřeným halirun na km.

Doporučujeme

Články odjinud