Dacia teď nabízí Duster i v užitkové verzi N1. Pohon 4x4 tak vychází ještě levněji

24 komentářů

MIDI
8. ledna • 2:32

Ten moj Duster ma tiez vadný motúrek a niet sily ho opraviť. Naftový. Momentálne sa pripravuje oprava cislo 6. Dacka zvládla až 8 tisic km. Testom som zistil ze Duster je hlúposť. Ma niekolko defektov napr. prevodovku. Ďalej sa mi nechce rozpisovať. Vo verzii 4x4, myslim... A dalsie podivne riešenia. Nemať starú oktavu, chodim pešo... Tož tak borci. Ľutujem svojho počinu. Reklámacia? S reklamáciou sa nepočita! Asi prilis dokonale auto. Renault Slovensko, ani predajca ani lizingovka nenesú zodpovednost za nepodarok.... Ak som vam ušetril Česku korunku, nemáte za čo.... Dal som za to poznanie blud peňazí. Vyhradzujem si právo byť naštvany... Kúpte si starú fabku a nemudrujte. Bodka.

Proč?!!!?
8. ledna • 5:10

Hodně pálenky soudruh soused vypil a vyblil

MIDI
8. ledna • 2:31

Ten moj Duster ma tiez vadný motúrek a niet sily ho opraviť. Naftový. Momentálne sa pripravuje oprava cislo 6. Dacka zvládla až 8 tisic km. Testom som zistil ze Duster je hlúposť. Ma niekolko defektov napr. prevodovku. Ďalej sa mi nechce rozpisovať. Vo verzii 4x4, myslim... A dalsie podivne riešenia. Nemať starú oktavu, chodim pešo... Tož tak borci. Ľutujem svojho počinu. Reklámacia? S reklamáciou sa nepočita! Asi prilis dokonale auto. Renault Slovensko, ani predajca ani lizingovka nenesú zodpovednost za nepodarok.... Ak som vam ušetril Česku korunku, nemáte za čo.... Dal som za to poznanie blud peňazí. Vyhradzujem si právo byť naštvany... Kúpte si starú fabku a nemudrujte. Bodka.

Libor
4. března • 2:11

sebelepší automobilka vyrobí někdy něco co se sere furt, prostě jsi měl smůlu,
a reklamace se dneska nechce uznávat vůbec nikomu, škoda ojebává taky

M@tezz
7. ledna • 9:21

Inu dobrá, jako 4kolka proč ne, byť i ta se před časem dala pořídit znatelně levněji. Ale nové Sandero Stepway je snad ve všem lepší, než Duster 4x2 (až na velikost kufru) - větší interiér, lepší ergonomie, modernější - a bude jistě o kus levnější. Takže ceny Dustera se mi zdají být trochu mimo a nepotřebovat vyšší světlou výšku, za dané peníze člověk koupí auto o třídu výš, i30 třeba (1,5 atmo, nepřímý vstřik).

[#]
7. ledna • 9:48

Hyundai vymyta hlava.
Dacie bude jezdit ,H bude stat v servisu ,v tom lepsim pripade . Normalne jsou neopravitelne a srotuji se po zaplaceni poplatku
Totalni nesmysl prijit s H jako alternativou. Blbost na 30tou

Jakub
7. ledna • 20:18

Ale aby to nevyznělo špatně. Motor 1.3 do Dustra samozřejmě chválím.

Jakub
7. ledna • 20:09

Než tyto dacie s motůrkem do budíku, tak to 100x radši Hyundai. I v žebříčcích spolehlivosti si vedou Hyundaie mnohem lépe než dacie. Kdysi jsem uvažoval o Dokkru 96Kw, ale než jsem na něj našetřil, stihli jeho výrobu ukončit. Ať si ty tříhrnky narvou do špic. I nová i20 se čtyřválcem bude lepší volba, než duster 1.0 .

x.a.r.
7. ledna • 21:18

Chytry ,moc chytry,zrovna,kdyz Hyundai svolava miliony aut kvuli spatnym motorum ,ty budes chvalit hyundai. To je logika hodna ...........
A jake ctyrvalce od H mas na mysli,to mi rekni jeste mistre

Jakub
8. ledna • 14:21

Raději se podívej na tabulky spolehlivosti a pak mudruj. Zatímco Hyundai poráží i dlouhá léta zavedené značky, Dacia se krčí víš kde? Je skoro vždy poslední. Moc to sice nepřeceňuji, protože částečně za to může i to, za jakým účelem si lidé Dacie kupují a tak se k nim i chovají, ale může za to i zastaralá technika, kterou do aut Dacia v minulosti montovala. Pokud jde o motor i20 ky, měl jsem na mysli 1,2 s výkonem 84 koní, což je mnohem lepší nápad, než tříkelímek, který do stejného auta také montují, ale aspoň dali lidem na výběr, na rozdíl od Dacie, která cpe ten hnus nejen do Sandera, ale úplně do všeho. Tím, že do Dustra teď dali i motor 1,3 96 Kw, tak ho podle mě zachránili, jinak by si ho koupilo jen pár zoufalců. Kéž by ten motor u Dacie chtěli namontovat do všeho, co vyrábí. Pak věřím, že by se Dacia stala opět štikou.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
/;\
8. ledna • 23:36

Je mi te opravdu lito .
Nema cenu se s tebou nadale bavit.
Nechapes zakladni principy porovnavani .
Spolehlivost v provozuschopnosti a pojizdnosti je H v prdeli.
Praskla zarovka anebo vybehany kulovy cep , je nic oproti pozaru jednotky ABS, zaklepanym ventilum - emise v haji , atd.
Jsi jednoduchy omezenec a tim koncim.

Jakub
9. ledna • 17:50

Copak? Prodáváš dacie a lidi je přestávají kupovat nebo co? Přesně tak to totiž vypadá. Že tě sere sílící konkurence. Mně je defacto jedno, zda dacia, hyundai nebo něco jiného. Pokud jsem se trefil a jsi dealer dacie nebo tak něco, tak jim tam vyřiď, ať přidají do logana a lodgy kelímek a nebudou to stíhat vyrábět. A ty urážky si strč do prdele, to dělaji v diskuzích na netu jen absolutní ubožáci.

/;\
9. ledna • 18:53

Ty jsi ten nejvetsi ubozak ,bez jakekoliv znalosti a vedomosti.
Nejsem zadny prodejce niceho.
Jsem rentier .
A takove hovno jako ty budu urazet kdykoliv a kdekoliv,protoze je zaslepeny jen sebou .
Je mi jasne,ze tvuj zivot je dost bida,pokud reagujes takovym zpusobem.
Poser se zlosti a kousni se do prdele. To je tvuj zivotni cil

Jakub
9. ledna • 20:14

Ale houby, takový chudák jako ty mě vážně urazit nemůže. To co píšeš jen dokazuje, že jsi přesně to, do čeho nadáváš mně, jenom ne rentiér. Na to bys musel mít vyšši IQ, než je dnešní datum. Ale víš co, zdechni ty blbe.

Milan
20. června • 9:43

Jakube, diskuze s takovým člověkem nemá smysl. Přidaná hodnota jeho názorů je nulová, jeho chováním se nejspíše trestá i v soukromí a ty mindráky se snaží ventilovat v diskuzích jako je tato.

Q
7. ledna • 6:28

Dokonalý Kocourkov by byl, kdyby Dacia za rozumný peníz nabízela přestavbu na osobní auto M1 s pětimístným uspořádáním. Holt v Bruselu socialismus ještě neměli, tak jim nějakou dobu bude trvat, než pochopí, že lidi si v záplavě regulací a omezení vždy najdou způsob, jak normálně žít.

komik
6. ledna • 23:15

Osobně bych kvitoval, kdyby se tomu aspoň trochu přizpůsobila výbava, jako nějaká plastová vana v kufru, zvýšená celková hmotnost atd. Ale jinak bych to tak dramaticky neviděl, pro fyzické osoby je ideální 1.0 na LPG (nejnižší cena i provoz) který v N1 není a hodně lidí odradí i omezení počtu míst. A pokud si firmy do lesa a na stavbu koupí N1, tak je to cajk :).

petr r. (petrumr)
6. ledna • 19:54

tohle se mě nelíbí, připomíná mě to pětitunová auta která aby měla odbyt a mohli je řídit Béčkaři, tak napíší do techničáku 3,5tun. Tohle by mělo řešit eu a dát dacii pokutu, že by se ztoho nevzpamatovala.

Sytam
7. ledna • 15:30

To ti nevoní a co tatra psaná jako.traktor to.je ok?

petr r. (petrumr)
7. ledna • 15:55

tatra se vyrábí u nás, dácia v rumunsku. Tatratraktor nemůže jezdit více jak 25km od ZD, dácia ano a v tom vidím problém, když odpočet tak mýto.

Pomelo
6. ledna • 23:14

Co tobě se nelíbí nikoho nezajímá.Jsi zloděj!

7. ledna • 12:50

Ty dojedeš, panáčku,to si piš

GustavV
6. ledna • 19:45

Jen pokračuj Dácie.
Další přímý zásah.
4valec 1.3 benzín pod půl mega 4x4.
Zničující kombinace

Zdarek
6. ledna • 19:21

Parada , stary dobry trik s N1 ,to je napad.
Kladivo na carodejnice z hnoje , kije, skodne.
Dacia jede ,to bude jizda letos
Mega prodeje , dokonce i EV za par korun se dostavi - pro ekobuzny
Bude cistka v Nosovicich,zmena majitele tovarny
Jen tak dal ,tleskam ve stoje a klanim se, Dacie

Doporučujeme

Články odjinud