Dacia se připravuje na vstup do rally (další foto)

Již delší dobu prosakovaly zprávy, že Renault vstoupí do světové rally a k tomu mu měl pomoci jeho nynější model Meganu. Přesto to vypadá, že samotný Renault svůj vstup jen tak neuskuteční a v rally ho bude zastupovat koncernová Dacia.

Tuto sobotu jsme vám přinesli video záběry z testování v Alpách (Logan S2000.wmv/7MB) a nyní vám přinášíme fotografie z testování a informace o autě.

Dacia Logan bude homologována pro třídu S2000, pod kapotou se bude nacházet motor o obejmu 2 litry s výkonem necelých 260 k. Logan S2000 bude vážit přibližně 1070 kg. O přenesení výkonu se postará šestistupňová sekvenční převodovka. Dle profilu tratě a použité převodovky a kol bude Logan S2000 sprintovat na stovku od 4 sekund a dosáhne rychlosti až 210 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj fotografií Rally News

Pokud vás překvapí servis pod plachtou Clia, je to z důvodu současného testování s koncernovým příbuzným Cliem S1600.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků