Dacia se připravuje na vstup do rally (další foto)

Již delší dobu prosakovaly zprávy, že Renault vstoupí do světové rally a k tomu mu měl pomoci jeho nynější model Meganu. Přesto to vypadá, že samotný Renault svůj vstup jen tak neuskuteční a v rally ho bude zastupovat koncernová Dacia.

Tuto sobotu jsme vám přinesli video záběry z testování v Alpách (Logan S2000.wmv/7MB) a nyní vám přinášíme fotografie z testování a informace o autě.

Dacia Logan bude homologována pro třídu S2000, pod kapotou se bude nacházet motor o obejmu 2 litry s výkonem necelých 260 k. Logan S2000 bude vážit přibližně 1070 kg. O přenesení výkonu se postará šestistupňová sekvenční převodovka. Dle profilu tratě a použité převodovky a kol bude Logan S2000 sprintovat na stovku od 4 sekund a dosáhne rychlosti až 210 km/h.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj fotografií Rally News

Pokud vás překvapí servis pod plachtou Clia, je to z důvodu současného testování s koncernovým příbuzným Cliem S1600.

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků