Kilo zlata, nebo metrák hnoje. co je víc ? Anebo je to jenom okurkami a jejich sezónou ?
samozřejmě metrák hnoje. S tím se dá pohnojit, mít větší úrodu. Zlato se nedá jíst a kromě elektroniky moc využití nemá. :-P
Typické. Překvapila by mě jakákoli jiná odpověď.
A tys pochopil co tím chtěl říct??? To by mě překvapilo.
Jsem si jist, že pocit převapení ti způsobí i daleko jednodušší proces.
A při nárazu do Molitanové zdi BMV jen odskočí, kdežto Dacia se sroluje jako piksla od Coca-coly. Bohužel v ní někdo sedí....!!!!
Docela vtipné srovnávat dva vozy z naprosto rozdílných tříd a doufám, že to tak autor i myslel :-). Je zbytečné asi někomu vůbec vysvětlovat rozdíly mezi zmíněnými automobilkami, protože dnes se každý dívá jen na to, jak to vypadá, jestli to má v základní výbavě klimatizaci a za kolik to jezdí plus mínus. Nikdo už se nezajímá o věci např. technické zpracování, bezpečnostní prvky (a tím nemyslím madla nad dveřmi), spolehlivost, atd. atd.. Každý vidí jen: "NOVÉ auto", "v pěkné barvě" za 150 000 nebo kolik takový krám stojí - no kdo ti to dneska dá!!! Přál bych Vám vidět, jak vypadají tyto auta pod karoserií ve srovnání třeba s vybraným BMW a hlavně jak vypadají pak po bouračce.
Tak udělejte test. Stoupněte si před prodejnu, kde se prodávají třeba Dacie a zkuste to lidem, kteří si ji jdou koupit, rozmlouvat a zkuste je přesvědčit, že by si na občasné dojetí třeba do města na nákup rozhodně měli koupit auto za tři miliony. Schválně za jak dlouho vám zavolají záchranku :-)
Nezavolají. Dají mu pěkně po dělnicku do držky.
no to si děláte srandu? tohle je článek o hov.. - jabka a hrušky(ze zlata) :/NIKDO tady netvrdte že ten kdo má na káru za 4miliony by jezdil v Dacii-ten ani neví že něco jako Dacia existuje....Jedno je konstruováno jako plechovka co se má podobat autu vyrobeného z plechu tak tlustého že je skrz něj proti světlu vidět a vizitkou je mini cena a to druhé je "ze zlata" konstruované pro maximální luxus a pohodlí cetujících s velkou šancí že když už dojde k bouračce tak z BMW vylezou lidi živí a vizitkou je kvalita zpracování a komfortsrovnám jen odvětrávané masážní sedadla v BMW a židle v Dačii :D :Dto prostě nejde :D
Nechápeš vobyčejnýho člověka hňupe. Ten nechce masážní sedadla. Ten se chce kochat tím, jak levně koupil dacii, pennyšpekáčky, tescojogurt, petflaškavíno, lidlpivo a jiné imitace.
Už to přestaň hulit, půlka národa dnes taktak uškudlí na tu dacii, ti lidi řeší, jak schrastit 150 tisíc a zda si za ně pořídit funglovku nebo olítaný střep.
tahle diskuze je o tom že když budu mít pár milionů na auto tak nebudu jezdit v Dacii!!!!nejsem žádnej zazobanec!!! a nehulim ty vejhulko...- ano mám olítanýho Pašíka ,ale Dacia je prostě tragedie-pracovní auto o.k.,ale o pohodlí a bezpečnosti se nemůžem ani bavit a spolehlivost taky není žádnej zázrak...Měl sem tu čest s Loganem 1.1 mpi(tuším) a to radši Š120,nebo Trabanta!-okna manual,servo nikde,brzdy bláto a odhlučnění? ve 130km/h sem si připadal jak když sedím venku na kapotě...(90km/h nebylo o moc lepší) na motoru 1.1 není co komentovat...druhý pokus o zlepšení reputace Dacie byl Duster-je vidět že je to "něco" trochu jiného než Logan,ale odhlučnění je opět minimální ,pohodlí o něco lepší,jízdní vlastnosti taky žádná sláva a výběr motorizací je minimální+ je že 4x4 funguje v terénu vážně dobře a v téhle cenové kategorii nemá konkurentanej mínus je antikorozní úprava-za pár let bude skrz ty dačie prosvítat sluníčko plechama a z krash testů jde strach...
Je komické pozorovat tu půlku národa když v sobotu drancuje kaufland a ten metrák šmejdu pak nakládá do své zánovní dacie....
Ty si tak blbý, jak daleko vidíš, zakomplexovanějšího maloměstského čecháčka jsem neviděl. Ale budeš asi king ,že? Nejspíš jezdíš v olítané oktávce za 50 tis a machruješ tu. A nějak to kolem toho Kauflandu znáš. Je jasné kam jezdíš. A to proto, aby si měl na uživení a servis te staré vyběhané plečky.
:-D:-D:-D už je ti líp?
Jogurte ty jsi buď provokatér nebo máš místo mozku jogurt,nejdřív napíšeš že je to pitomý článek a pak je tu třetina příspěvků od tebe.
A to jako pod pitomým článkem nemůže být zábavná diskuse? Dacia je vždy magnet na sociopaty a proletáře a ti mě fakt baví.
Nech si někdy změřit IQ. Možná budou všichni v šoku , že může jít i do mínusových hodnot.
IQ se měří? To jsem nevěděl. A čímpak? Kalibrovaným IQmetrem?
ze uspokoji naroky.. blbost. kazdy by si rad kupil BMW 7. Daciu si ludia kupuju, lebo nemaju na lepsie. to je vsetko.
Dacia Sandero za bratru 240tk se ti zdá málo? (1.2 na LPG, navigace, klima) Za tyhle peníze radši vzít například Fabii, která je zpracováním o několik tříd jinde a i v jízdních vlastnostech to bude jiný kafe.Takže nesouhlasím, že si lidi kupují Dacii, jelikož na nic lepšího nemají.
To jsi ale zabřednul do složité sociálně-filozofické tématiky. Poptávka po lowendu nemá ekonomický základ. Kdyby měla, lowend by byl neprodejný. Jeho úspěšnost není založena na primitivní kalkulaci efektivity E=((pořizovací cena - prodejní cena ojetiny)+(provozní a udržovací náklady))/životnost, což je ještě zjednodušený postup nezahrnující užitnou hodnotu, emotivní hodnotu a společenskou přiměřenost. Prostým výpočtem i zjednodušeného vzorce zjistíte, že pořizovací cena vozu je v podstatě zcela bezvýznamný parametr.
Jenže z tohoto hlediska ta dáčka na LPG bude mít efektivitu tak by woko 3 - 4x větší než ta Fabie. 8x větší než Fabie s potkaným TSI. Ta Dacia běžnému uživateli (důchodce, víkendový řidič z vesnice, nebo krysa) patnáct let vydrží jen s běžnou údržbou.
A jak jsi dospěl k tomu 3-4x vyšší? Oni ti v daciaservisu zaplatí 5000 když tam ten zázrak přivezeš na výměnu oleje? Protože prodejnost = zůstatková hodnota toho auta po 8+ letech v provozu bude téměř nulová.
To je jako napsat, že lidé pijí pivo, protože nemají na Whisky.Ne každý touží po drahém BMW.
Špatné srovnání. Spíš lidi kvůli ceně pijí tuzemák z likérky "Slepý drak", místo dvacetileté whisky, když zachováme alespoň jeden srovnávaný element.
Ale tady přece vůbec nejde o cenu, ale o to, že spousta lidí pije pivo, protože jim chutná, nebo prostě stačí a o whisky nemají zájem (a někteří ji dokonce neradi). A tak stejně jako by všichni nepili whisky, tak by si všichni nekoupili drahé BMW.
Znovu píšu - srovnání pivo s tvrdým je nesmysl. V příměru k autům je to jako srovnávat osobní auto s jezdícími schody. Je třeba srovnat dvě kvalitativní kategorie téhož, proto jsem uváděl tuzemák a whisky. A v tomto případě by mě zajímalo, kolik pijanů :-) by si při možnosti výběru mezi tuzemákem a dvacetiletou whiskey vybralo ten tuzemák, pokud by si ho neplatili, nebo jim byl nabídnut za stejnou cenu.Chápu ale, že i ona Dacia má oproti 7er a podobným top-class vozům jisté výhody, které do jisté míry plynou právě z nižší ceny:- Závist sousedů, topic #1 v Čechách. S Dacií nejspíš nebudete budit v sousedech velké emoce vyústivší ve vandalismus, a bude také méně lákat zloděje.- Jednoduchost kontrukce. Spoustu věcí opravíte jednodušeji, než na přetechnizované vlajkové lodi, a také bude nejspíš méně choulostivá na zacházení či zhoršené podmínky.Ale jinak pokud bych si osobně měl vybrat, čím budu cestovat, zvolil bych si rozhodně 7er/S-klasse/A8...
Ne, tady rozhodně nejde o cenu :-D
ale panáčka by si občas dali
Pane Duchoni, to máte tak těžkou tvůrčí krizi, že píšete takhle pitomé články?
Je to docela zajímavé zamyšlení,že několikanásobně dražší auto neodvede žádnou práci navíc. Spotřebovat tolik paliva jen na pohyb prázdného auta,co na to ekologové v Bruselu?
Jaké zamyšlení? Cena auta a odvedená práce spolu přece vůbec nijak nesouvisí.
Navíc ne, ale jinak - pohodlněji, rychleji...
V dnešním provozu,při našich rychlostních limitech,stavu dálnic to tak horké zase nebude.
Dnešní provoz = více aut = hůře se předjíždí - více výkonu pomůže. Špatný stav silnic - pomůže lépe utlumený podvozek.
Majitel Dačie je obvykle pracující člověk a ten když po šichtě popojíždí v kolonách u průmyslové zóny maximálně 30-40 km/h tak nějaký výkon asi neřeší.
Opravdu vážně pochybuji, že typický majitel Sandera jezdí do práce autem.
A jak asi? Ono totiž ne každý majitel Dacie je socka co nemá na benzín. Víme?? asi ne.
Zkus zapnout mozek a přemýšlej, kdo je typický kupující lowendových nových vozů, kolik, kam a za jakým účelem asi jezdí, jak dlouho si auto podrží a jak, komu a za kolik ho pak realizuje na secondhandovém trhu. Chápu, příliš složité, ale zkus to.
Bude to stejný rozdíl, jako když doma spíte na kvalitní posteli nebo na pryčně. Obě unesou stejně.....
Nic, koupí si Audi A8 s osmiválcovým dieselem ;-) Ten má tabulkovou spotřebu jako Dacia.
život je otázkou priorit...
Jistě. Pokud budete mít za sebou 1000km cestu Dacií a na zpáteční si můžete vybrat totéž nebo BMW 7, priority se dost rychle zformují.
co takhle zkusit tuto vzdálenost letecky
Jasně, třeba z Pescary do Zlína. Autem 11 hodin, Dacií 14 hodin plus den rehabilitace, letadlem dva dny plus zbytek autem.
Dobrá tedy,dík za radu,jdu si koupit 760,aby mě jednou ročně,kdy jedu na dovolenou nebolela prdel.
Jsou tací, co jezdí po Evropě velmi často. V řadě případů je to letadlem buď značně komplikované nebo téměř nemožné - viz onen příklad Pescara-Zlín. Ti si určitě budou vážit jiných hodnot než toho, jestli rumunský křáp uveze 570kg a stojí 8000€, to je pro ně zcela nepodstatný argument. A rozhodně zamíří nejméně do vyšší střední.
Nebo na dovolené 17 kg přiberou a proto by je už Dacia neuvezla :-D.
Osobní auta nad jednu tunu zakázat B-]
Jasně. Vyřeší se tím postupné přelidňování planety.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.