Sice 10 příspěvků, což je na AR slušné. Nicméně ruku na srdce, co my s touto informací?:-O
Mám první verzi Stepway a je to pohodové pěkné levné auto. Takže pokud to nové bude alespoň takové, jako to předchozí, tak ho mohu jedině doporučit. Po 70.000km jsem vyměnil pouze žárovky, jinak běžný servis. Jezdím několikrát za rok na hory a taky pohoda. Už se těším, až to novou verzi někde uvidím na živo.
sorry, ale do cca 150tis neocakavam u ziadneho normalneho auta, nielen Dacie, nejake specificke opravy. ak nevedia vyrobit auto tak, aby do aspon 150tis nevyzadovalo ziadnu zavaznejsiu opravu, nech idu radsej piect chleba. Ak vedia, ale nechcu, tak na sud...
Takk si proboha nekupuj Škodu Fabie TSI, vlastně žádné koncernové TSI, tam se nemění žárovky, ale rovnou rozvody nebo motory:-D
oj chlape, divil by ses u kolika mnohem dražších značek se objevují závady daleko dřív než je 70 000. a úžasná BMW není vyjímkou.
sice je to off topic, ale s tím BMW musím souhlasit. Auta této značky se mi líbí a považuji je za to lepší co se na trhu dá koupit. Ale i slavná BMW má docela fatální problémy a staví s k nim zády. Náš šéf si v roce 2006 koupil nové BMW řady 5 s 2,5i motorem. Velmi záhy jsme ve firmě zjistili, že motor je zřejmě dvoutakt, protože spotřeba oleje byla v úrovní cca 1l/1000km.Toto bylo několikrát řešeno s dealerem BMW v Brně, který suše konstatoval, že je to standartní hodnota pro motory BMW a jakékoliv reklamace neuznal.Můj tchám si na druhou stranu kuupil v roce 2005 nového Passata combi highline, ve finále ho vyšel kolem 1 mil CZK ..... člověk by si řekl, Das Auto, to je držák.....pokud pominu problémy se vstřiky, měněné vysokotlaké čerpadlo a palubní desku, která občas blikala jak okna o vánocích, co mě zarazilo bylo počínající koroze na dveřích kolem plastových lišt ( puchýře), které se začly objevovat v pátém roce věku vozidla.....a pak babo raď...připlatit za značku a doufat, že splní očekávané naděje, nebo nechat laťku položenou nízko a pak si říct......málo jsem utratil, takže se s problémy musím smířit......
Však to je známá věc. Automobilky dosáhly svého kvalitativního vrcholu cca na přelomu 80/90 let. Nyní prémiové značky jsou dražší víceméně proto, protože těží 1) ze jména 2) je do auta naflákáno více kusů p*čovin. Napak laciné značky již z většiny vychytaly mouchy. Takže kvalitativně jsou si nyní prémiové a low-costové auta velice blízko! U globalizace to jde u dodavatelů v automotive jde jasně vidět. Pro daný p*činec do BMW či Dacie = 1 dodavatel, 1 linka, 1 matroš, 1 typ výstupní kontroly ...akorát prémiová tam má ze 2 sloty navíc. O automobilku tu nejde, ta dělá jméno, záruku, prvotní výkres součástky ok. Ale sama si nastrojí jen chassis marriage, většinu věcí nyní dělají dodavatelé, kteří jsou pro mnoho značek jedni a ti samí.
máš naprostou pravdu. Třeba pro Jaguar, LR a renault je stejný dodavatel, stejných pičinců, ze stejně úžasné Lidové republiky. Takže doby kdy třeba VW mělo kvalitní německé echt součástky je dávno minulá, dnes maj v sobě to co ostatní jen víc, s více funkcema a tedy více poruchama. Přesně jak říkáš.
podobná zkušenost! šéf od přítelkyně si pořídil před 2 lety x6 za víc jak 2 melcky, a to auto zná servis víc než garáž, za tu dobu jej několikrát!! odtahovali z křižovatek a cest s tím že auto zastavilo a konec, tedy zmáčknout emergency tlačítko a nechat se odtáhnout. před pár dny zjistili , že vada je kdesi v motoru a je třeba jej vyměnit, ....náklady cca 250 000. a jejich firemní VW dodávka, zreznul po roce služby, koroze blatníků, dveří atd. servis řekl, že se to stává. Hmmm.
Nebo si koupíš levné Dacia auto, narazí do tebe mladej hejsek ve svý rozkřápaný, ale velmi cool vytuněný Audince a nebudeš už řešit cokoliv ;-)
Myslíš třeba tuhle Audinu?http://www.euroncap.com/tests/audi_a4_1997/14.aspx... I staré Sandero je nesrovnatelně bezpečnější http://www.euroncap.com/tests/dacia_sandero_2008/... ... 31 bodů nemá ani Oktávka II a ta není težší víc než o 150kg, takže 100% srovnatelné!Nežij v bludech chlapče!
to jo, ale to ti nepomůže ani "úžasná" Fabia nebo Rapid. Tito hejsci znají rychlost od 100 nahoru a tam jdou hvězdičky stranou.
...specifikace a ceny pro ČR se budou hodně lišit, v detailech , ale to někdy udělá(zvlášť u takovéhoto auta) hodně. Třeba minulé Sandero v provedení Laureate mělo pro němce i vyhřívané sedačky, automatické zamykání a stavitelnou bederní opěrku....ovšem do ČR je to asi zbytečné montovat. Tupouni. minulé Sandero (stepway) se mi líbilo víc, ikdyž jde o lowendovou značku ,mělo něco do sebe, toto je ubohá kopie Clia,Thalie a VW smíchaná dohromady. Palec nahoru za o poznání lepší interiér. Imitace hliníkových prahů mu chybí oproti minule.
Kupující Dacie nezajímá,zda je jejich vůz ubohou kopií.:-D
pravda, pravda. to bylo jen konstatování
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.