Dacia Sandero se začíná odhalovat v ostré verzi R.S.

Dacia Sandero se začíná odhalovat v ostré verzi R.S.

První Dacia, které se dostane péče divize Renault Sport, je realitou. Po sérii neoficiálních informací zveřejnila automobilka Renault na internetu oficiální video, které příchod ostrého Sandera potvrzuje. Podle očekávání se ale takové provedení nebude (tedy alespoň ne na začátku) prodávat se značku Dacia, nýbrž ponese značku mateřského Renaultu.

Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

Z videa toho samozřejmě mnoho nevyčteme. Podrobnější pohled naznačuje přepracovaný přední nárazník, ale to je asi tak všechno. Očekávat můžeme větší kola, schopnější brzdy, upravený výfuk a nižší světlou výšku, stejně jako sportovní sedadla uvnitř.

Dacia Sandero se dočká sportovní verze. V Evropě se ale prodávat nebude

Dacia Sandero se dočká sportovní verze. V Evropě se ale prodávat nebude

Neoficiální informace z dřívější doby pak slibovaly přeplňovanou dvanáctistovku TCe disponující výkonem 88 kW (120 k). Ostré Sandero by mělo zvládnout stovku za méně než devět sekund a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 200 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

dnes | Milan Lažanský | 1 příspěvek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 16 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků