Dacia Sandero se začíná odhalovat v ostré verzi R.S.

Dacia Sandero se začíná odhalovat v ostré verzi R.S.

První Dacia, které se dostane péče divize Renault Sport, je realitou. Po sérii neoficiálních informací zveřejnila automobilka Renault na internetu oficiální video, které příchod ostrého Sandera potvrzuje. Podle očekávání se ale takové provedení nebude (tedy alespoň ne na začátku) prodávat se značku Dacia, nýbrž ponese značku mateřského Renaultu.

Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

Dacia Sandero RS opravdu bude. Prototyp se už testuje

Z videa toho samozřejmě mnoho nevyčteme. Podrobnější pohled naznačuje přepracovaný přední nárazník, ale to je asi tak všechno. Očekávat můžeme větší kola, schopnější brzdy, upravený výfuk a nižší světlou výšku, stejně jako sportovní sedadla uvnitř.

Dacia Sandero se dočká sportovní verze. V Evropě se ale prodávat nebude

Dacia Sandero se dočká sportovní verze. V Evropě se ale prodávat nebude

Neoficiální informace z dřívější doby pak slibovaly přeplňovanou dvanáctistovku TCe disponující výkonem 88 kW (120 k). Ostré Sandero by mělo zvládnout stovku za méně než devět sekund a maximální rychlost by se měla pohybovat kolem 200 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků