Sandero R.S. je nejen první sportovní Dacia, ale také první model R.S. vyráběný mimo Evropu.

Sandero R.S. je nejen první sportovní Dacia, ale také první model R.S. vyráběný mimo Evropu.

Dacia (v tomto případě s logem Renaultu) R.S. má zřejmě atmosférický dvoulitr o výkonu 145 koní.

Dacia (v tomto případě s logem Renaultu) R.S. má zřejmě atmosférický dvoulitr o výkonu 145 koní.

Uvnitř najdete pár „sportovních“ detailů, jako třeba kožený volant a lepší sedačky.

Uvnitř najdete pár „sportovních“ detailů, jako třeba kožený volant a lepší sedačky.

Duster Oroch má být nejen pracovní, ale i stylové auto.

Duster Oroch má být nejen pracovní, ale i stylové auto.

Po hranu zadních dveří je to klasický Duster, pak následuje prodloužená otevřená karoserie.

Po hranu zadních dveří je to klasický Duster, pak následuje prodloužená otevřená karoserie.

Ložná plocha má pojmout náklad o hmotnosti od půl do jedné tuny.

Ložná plocha má pojmout náklad o hmotnosti od půl do jedné tuny.

Dacia (v tomto případě s logem Renaultu) R.S. má zřejmě atmosférický dvoulitr o výkonu 145 koní.
Uvnitř najdete pár „sportovních“ detailů, jako třeba kožený volant a lepší sedačky.
Duster Oroch má být nejen pracovní, ale i stylové auto.
Po hranu zadních dveří je to klasický Duster, pak následuje prodloužená otevřená karoserie.
16
Fotogalerie

Dacia Sandero R.S. je tady. A s ní i pick-up Duster Oroch

Sandero R.S. i Duster Oroch mají z marketingových důvodů loga Renaultu, ale vycházejí z modelů, které se v našich končinách prodávají jako Dacie.

Kapitoly článku:


Ještě před několika lety věc neuvěřitelná se stala skutečností. Je tu sportovní Dacia. Teda, ona se zatím jmenuje Renault a bude se vyrábět v Jižní Americe exkluzivně pro místní trh, ale stačí přehodit logo a máte tu Dacii Sandero R.S., která by se neztratila ani na našem trhu.

RENAULT (14).jpgRENAULT (15).jpgRENAULT (12).jpg
Sandero R.S. je první „Renault“ divize R.S., který se bude vyrábět mimo Evropu. K pohonu slouží pravděpodobně atmosférický dvoulitr o výkonu 145 koní

Pro Renault je to také první model s označením R.S. vyráběný mimo Evropu. O pohon se stará prozatím blíže nespecifikovaný motor 2,0 l o výkonu 145 koní, ale selský rozum napovídá, že by se mělo jednat o atmosférický řadový čtyřválec spalující benzín.

Sílu přenáší na přední kola šestistupňová manuální převodovka a radikálních úprav se dočkalo řízení, podvozek, brzdy a také program ESP. Těžko říct, jak to bude s Dacií Sandero R.S. u nás, ale nelze se ubránit dojmu, že by to mohlo být docela zábavné auto.

Další novinkou je pětimístný čtyřdveřový pick-up Dacia Duster Oroch, tady opět pojmenovaný jako Renault. Vlastně až po hranu zadních dveří je to klasický Duster, pak následuje prodloužená část karoserie s otevřenou korbou.

RENAULT (2).jpgRENAULT (1).jpgRENAULT (5).jpg
Duster Oroch má sloužit nejen jako pracovní auto, ale také jako doplněk a svým způsobem i stylovka. Rovněž dostane dvoulitrový motor

Technické parametry Dusteru Oroch ale ještě známé nejsou. Ví se jen to, že spadá do kategorie pick-upů s nosností od půl do jedné tuny a že má také dvoulitrový motor.

Dacia Duster

Rumunské SUV Dacia Duster přesvědčuje jednoduchou, ale robustní technikou, pohonem všech kol z Nissanu X-Trail a především vstřícnou cenovou politikou. Nejlevnější verze mají pohon pouze předních kol.

Ceny • Dacia Duster na LPG • Minitest Dacia Duster 1.0 TCe • Jak se vyrábí Dacia Duster • Test Dacia Duster 1.0 TCe LPG

Doporučujeme

Články odjinud