Dacia Sandero RS má po faceliftu. Pořád je jedním z nejlevnějších sporťáků světa

Takurcite  |  06. 08. 2019 10:09

Dacia uz ma v Evrope (spis strednevychodni) tak silnou pozici, ze by si to kupce urcite naslo, bohuzel euronormy...

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 08. 2019 10:18

Boha, hlavne, že v Europe máme na výber 0,9 a 1,2 parodiu. Sranda Dáciu s dvojlitrom by som bol ochotný aj kúpiť, ak by nemala moc prestrelenú cenu.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 14:26

Myslím, že zrovna do Dacie je ta spolehlivá 0devítka celkem vhodný motor, na rozdíl od atmolitru. Kde jste však vzal v dnešní době jednadvojku netuším. Ta z minula byl též solidní držák, ale ekobuzeranti ho bohužel zatrhli.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  06. 08. 2019 17:42

Místo 1.2ky obecně nastupuje v Renaultu 1.33 (u Renaultu 1.3 Tvé u Mercedesu 1.4). 1.2ky nebyly špatné ale nehodily se na krátké trasy. Měly hodně málo odpadního tepla. Takže městské motory to bohužel nebyly. Takz buďme rádi, že 1.2ka je nahrazená. Akorát nevím tedy u Dacie. Asi nebyla cesta mít také 1.3, tak dostala 0.9...

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 20:07

Každý se bavíme o úplně jiné jednadvojce. V Dacii nikdy 1.2TCE motor nebyl !! Naopak atmo 1,2 16V 55kw byl výborný a osvědčený motor, který byl právě na pohrkávání vhodný. Ta 0devítka je sice motor nekulturní a méně úsporný nepřímovstřik, ale o to vhodnější na přestavbu a hlavně dlouhou výdrž.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 08. 2019 10:33

Atmosférický dvoulitr za 400 tisíc + obrovský fakáč Evropě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 08. 2019 14:19

Ale Dacia duster bude mít novou 1.3 s 150koňmi.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 14:28

Jojo. A majitelé Mercedesů s motorem 1.3 z toho mají kyselý úsměv

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 08. 2019 15:04

Myslím, že kupující Mercedesů s motorem z Dacie ani netuší, co je to motor s vnitřním spalováním... ti to řešit nebudou

Ovšem druhá strana se tím motorem z Mercedesu neopomene pochlubit při každé příležitosti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 08. 2019 17:36

Jako kupce by to našlo jen nechápu proč o tom někdo píše jako o sporťáku.

Akcelerace zoufalá, přední náhon, prostě obyčejná malá rodinná/nákupní krabice z bodu A do bodu B.

Když se k tomu primyslí něco navíc což by v Evropě stálo (když pomineme ty emise) tak za tu cenu je plno aut těchto rozměrů co nabídnou podobnou dynamiku, ovšem rozhodně lepší zpracování a výbavu.

Žádnej zázrak v tom nevidím.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  06. 08. 2019 21:06

Jo, a ještě bych chtěl vědět o těch modelech do 400 tis .

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 08. 2019 13:29

Tak já nepsal do 400 ale že by v Evropě stála něco přes a kolem této ceny je dost aut.

Namátkou taková Mazda 2 G115 - také atmosférický benzín tentokrát o obsahu 1,5l. Zrychlení za 8,7s což je nepatrně horší nicméně pokud to nikdo nebude stopovat tak to nerozeznáš a podvozek úplně jinde - Sanderem sem jel a je to na spodku třídy taková Fábie je proti tomu auto s podvozkem a ta je pořád proti Mazdě jako obyčejné vozítko no že by tento model byl zcela prekopaný to asi nebude max bude mít jiné tlumiče ale to už neudělá z hovínka zázraky.

Výbava a zpracování o několik tříd jinde a cena 465 což není nijak dramatický rozdíl na to když se podíváš jakou to má za tuhle cenu výbavu.

Něco rychlejšího?
VW Polo GTI dělá z 0-100 za 6,7s což už poznat bude na dynamice.
Cena 530 - ovšem odečti 80000 který dostaneš u každého dealera dřív než stihneš říct dobrý den.
Kvalita jak podvozku tak zpracování a výbava opět úplně jinde.

Jak říkám za 400 to není žádnej zázrak spíš bych ty peníze za takové auto nedal a raději si připlatil trochu u konkurence - tak max 300 by se dalo, protože byt motor muže byt slusnej tak ten zbytek tu hodnotu proste nemá.

Odpovědět  |   | 
Scrool  |  07. 08. 2019 13:36

Promiň ale meleš hovadiny.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2019 21:35

Vo svojej velkostnej kategorii je to taka obdoba Octavie vRS :)

Odpovědět  |   | 
Jim  |  06. 08. 2019 17:44

Bóže, pisálku kdo ti radí takové nesmysly? Nebo jsi to vypotil sám? Víš jak vypadá "sporťák"? Kdyby to bylo alespoň něco jako Subaru BRZ apod.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  06. 08. 2019 21:03

Proč se do něj navážíš? Je tam přesně psáno označení RS i logo divize Renault Sport.
Je to jen sportovní verze modelu, nic víc.

Odpovědět  |   | 
UB  |  07. 08. 2019 08:16

Sandero a sporťák? Vy si děláte pěkné kozy. I kdyby do toho nacpali osmiválec, tak to pořád bude jenom zoufalá pastouška pro niemandy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 08. 2019 17:53

ked my v europe si musime zaplatit cez 35000 eur za 2,0 inde maju sandero s 2,0

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Vylepšené Mini SE Countryman nás fakt bavilo! Tříválec do zásuvky má síly až až

Mini Cooper SE Countryman All4

Jen pár desítek hodin před tím, než Česká republika na vládním semaforu zčervenala, jsme si stihli odskočit do Německa na projížďku s vylepšeným plug-in hybridním Mini Countryman. A ta jízda fakt stála za to!

26.  9.  2020 | Jan Mička | 12 příspěvků
TEST Peugeot e-208 GT 100 kW: Cizelace městského auta pro nadšence

Peugeot e-208 GT

Peugeot 208 se prodává i v elektrické variantě. Zkusili jsme si kousek v nejvyšší výbavě GT.

24.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 41 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro