Dacia Sandero RS má po faceliftu. Pořád je jedním z nejlevnějších sporťáků světa

18 komentářů

OnlyTruth
8. srpna • 17:53

ked my v europe si musime zaplatit cez 35000 eur za 2,0 inde maju sandero s 2,0

UB
7. srpna • 8:16

Sandero a sporťák? Vy si děláte pěkné kozy. I kdyby do toho nacpali osmiválec, tak to pořád bude jenom zoufalá pastouška pro niemandy.

Jim
6. srpna • 17:44

Bóže, pisálku kdo ti radí takové nesmysly? Nebo jsi to vypotil sám? Víš jak vypadá "sporťák"? Kdyby to bylo alespoň něco jako Subaru BRZ apod.

fogel
6. srpna • 21:03

Proč se do něj navážíš? Je tam přesně psáno označení RS i logo divize Renault Sport.
Je to jen sportovní verze modelu, nic víc.

Petr
6. srpna • 17:36

Jako kupce by to našlo jen nechápu proč o tom někdo píše jako o sporťáku. Akcelerace zoufalá, přední náhon, prostě obyčejná malá rodinná/nákupní krabice z bodu A do bodu B. Když se k tomu primyslí něco navíc což by v Evropě stálo (když pomineme ty emise) tak za tu cenu je plno aut těchto rozměrů co nabídnou podobnou dynamiku, ovšem rozhodně lepší zpracování a výbavu. Žádnej zázrak v tom nevidím.

Joe Doe
6. srpna • 21:35

Vo svojej velkostnej kategorii je to taka obdoba Octavie vRS :)

fogel
6. srpna • 21:06

Jo, a ještě bych chtěl vědět o těch modelech do 400 tis .

Petr
7. srpna • 13:29

Tak já nepsal do 400 ale že by v Evropě stála něco přes a kolem této ceny je dost aut. Namátkou taková Mazda 2 G115 - také atmosférický benzín tentokrát o obsahu 1,5l. Zrychlení za 8,7s což je nepatrně horší nicméně pokud to nikdo nebude stopovat tak to nerozeznáš a podvozek úplně jinde - Sanderem sem jel a je to na spodku třídy taková Fábie je proti tomu auto s podvozkem a ta je pořád proti Mazdě jako obyčejné vozítko no že by tento model byl zcela prekopaný to asi nebude max bude mít jiné tlumiče ale to už neudělá z hovínka zázraky. Výbava a zpracování o několik tříd jinde a cena 465 což není nijak dramatický rozdíl na to když se podíváš jakou to má za tuhle cenu výbavu. Něco rychlejšího?
VW Polo GTI dělá z 0-100 za 6,7s což už poznat bude na dynamice.
Cena 530 - ovšem odečti 80000 který dostaneš u každého dealera dřív než stihneš říct dobrý den.
Kvalita jak podvozku tak zpracování a výbava opět úplně jinde. Jak říkám za 400 to není žádnej zázrak spíš bych ty peníze za takové auto nedal a raději si připlatil trochu u konkurence - tak max 300 by se dalo, protože byt motor muže byt slusnej tak ten zbytek tu hodnotu proste nemá.

Scrool
7. srpna • 13:36

Promiň ale meleš hovadiny.

runner42
6. srpna • 10:33

Atmosférický dvoulitr za 400 tisíc + obrovský fakáč Evropě.

Michal
6. srpna • 14:19

Ale Dacia duster bude mít novou 1.3 s 150koňmi.

nemám jméno
6. srpna • 14:28

Jojo. A majitelé Mercedesů s motorem 1.3 z toho mají kyselý úsměv ;-)

E15
6. srpna • 15:04

Myslím, že kupující Mercedesů s motorem z Dacie ani netuší, co je to motor s vnitřním spalováním... ti to řešit nebudou :-DOvšem druhá strana se tím motorem z Mercedesu neopomene pochlubit při každé příležitosti :-P

jean
6. srpna • 10:18

Boha, hlavne, že v Europe máme na výber 0,9 a 1,2 parodiu. Sranda Dáciu s dvojlitrom by som bol ochotný aj kúpiť, ak by nemala moc prestrelenú cenu.

nemám jméno
6. srpna • 14:26

Myslím, že zrovna do Dacie je ta spolehlivá 0devítka celkem vhodný motor, na rozdíl od atmolitru. Kde jste však vzal v dnešní době jednadvojku netuším. Ta z minula byl též solidní držák, ale ekobuzeranti ho bohužel zatrhli.

Pepan
6. srpna • 17:42

Místo 1.2ky obecně nastupuje v Renaultu 1.33 (u Renaultu 1.3 Tvé u Mercedesu 1.4). 1.2ky nebyly špatné ale nehodily se na krátké trasy. Měly hodně málo odpadního tepla. Takže městské motory to bohužel nebyly. Takz buďme rádi, že 1.2ka je nahrazená. Akorát nevím tedy u Dacie. Asi nebyla cesta mít také 1.3, tak dostala 0.9...

nemám jméno
6. srpna • 20:07

Každý se bavíme o úplně jiné jednadvojce. V Dacii nikdy 1.2TCE motor nebyl !! Naopak atmo 1,2 16V 55kw byl výborný a osvědčený motor, který byl právě na pohrkávání vhodný. Ta 0devítka je sice motor nekulturní a méně úsporný nepřímovstřik, ale o to vhodnější na přestavbu a hlavně dlouhou výdrž.

Takurcite
6. srpna • 10:09

Dacia uz ma v Evrope (spis strednevychodni) tak silnou pozici, ze by si to kupce urcite naslo, bohuzel euronormy...

Doporučujeme

Články odjinud