Dacia Sandero RS má po faceliftu. Pořád je jedním z nejlevnějších sporťáků světa

Takurcite  |  06. 08. 2019 10:09

Dacia uz ma v Evrope (spis strednevychodni) tak silnou pozici, ze by si to kupce urcite naslo, bohuzel euronormy...

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 08. 2019 10:18

Boha, hlavne, že v Europe máme na výber 0,9 a 1,2 parodiu. Sranda Dáciu s dvojlitrom by som bol ochotný aj kúpiť, ak by nemala moc prestrelenú cenu.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 14:26

Myslím, že zrovna do Dacie je ta spolehlivá 0devítka celkem vhodný motor, na rozdíl od atmolitru. Kde jste však vzal v dnešní době jednadvojku netuším. Ta z minula byl též solidní držák, ale ekobuzeranti ho bohužel zatrhli.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  06. 08. 2019 17:42

Místo 1.2ky obecně nastupuje v Renaultu 1.33 (u Renaultu 1.3 Tvé u Mercedesu 1.4). 1.2ky nebyly špatné ale nehodily se na krátké trasy. Měly hodně málo odpadního tepla. Takže městské motory to bohužel nebyly. Takz buďme rádi, že 1.2ka je nahrazená. Akorát nevím tedy u Dacie. Asi nebyla cesta mít také 1.3, tak dostala 0.9...

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 20:07

Každý se bavíme o úplně jiné jednadvojce. V Dacii nikdy 1.2TCE motor nebyl !! Naopak atmo 1,2 16V 55kw byl výborný a osvědčený motor, který byl právě na pohrkávání vhodný. Ta 0devítka je sice motor nekulturní a méně úsporný nepřímovstřik, ale o to vhodnější na přestavbu a hlavně dlouhou výdrž.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 08. 2019 10:33

Atmosférický dvoulitr za 400 tisíc + obrovský fakáč Evropě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 08. 2019 14:19

Ale Dacia duster bude mít novou 1.3 s 150koňmi.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 14:28

Jojo. A majitelé Mercedesů s motorem 1.3 z toho mají kyselý úsměv

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 08. 2019 15:04

Myslím, že kupující Mercedesů s motorem z Dacie ani netuší, co je to motor s vnitřním spalováním... ti to řešit nebudou

Ovšem druhá strana se tím motorem z Mercedesu neopomene pochlubit při každé příležitosti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 08. 2019 17:36

Jako kupce by to našlo jen nechápu proč o tom někdo píše jako o sporťáku.

Akcelerace zoufalá, přední náhon, prostě obyčejná malá rodinná/nákupní krabice z bodu A do bodu B.

Když se k tomu primyslí něco navíc což by v Evropě stálo (když pomineme ty emise) tak za tu cenu je plno aut těchto rozměrů co nabídnou podobnou dynamiku, ovšem rozhodně lepší zpracování a výbavu.

Žádnej zázrak v tom nevidím.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  06. 08. 2019 21:06

Jo, a ještě bych chtěl vědět o těch modelech do 400 tis .

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 08. 2019 13:29

Tak já nepsal do 400 ale že by v Evropě stála něco přes a kolem této ceny je dost aut.

Namátkou taková Mazda 2 G115 - také atmosférický benzín tentokrát o obsahu 1,5l. Zrychlení za 8,7s což je nepatrně horší nicméně pokud to nikdo nebude stopovat tak to nerozeznáš a podvozek úplně jinde - Sanderem sem jel a je to na spodku třídy taková Fábie je proti tomu auto s podvozkem a ta je pořád proti Mazdě jako obyčejné vozítko no že by tento model byl zcela prekopaný to asi nebude max bude mít jiné tlumiče ale to už neudělá z hovínka zázraky.

Výbava a zpracování o několik tříd jinde a cena 465 což není nijak dramatický rozdíl na to když se podíváš jakou to má za tuhle cenu výbavu.

Něco rychlejšího?
VW Polo GTI dělá z 0-100 za 6,7s což už poznat bude na dynamice.
Cena 530 - ovšem odečti 80000 který dostaneš u každého dealera dřív než stihneš říct dobrý den.
Kvalita jak podvozku tak zpracování a výbava opět úplně jinde.

Jak říkám za 400 to není žádnej zázrak spíš bych ty peníze za takové auto nedal a raději si připlatil trochu u konkurence - tak max 300 by se dalo, protože byt motor muže byt slusnej tak ten zbytek tu hodnotu proste nemá.

Odpovědět  |   | 
Scrool  |  07. 08. 2019 13:36

Promiň ale meleš hovadiny.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2019 21:35

Vo svojej velkostnej kategorii je to taka obdoba Octavie vRS :)

Odpovědět  |   | 
Jim  |  06. 08. 2019 17:44

Bóže, pisálku kdo ti radí takové nesmysly? Nebo jsi to vypotil sám? Víš jak vypadá "sporťák"? Kdyby to bylo alespoň něco jako Subaru BRZ apod.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  06. 08. 2019 21:03

Proč se do něj navážíš? Je tam přesně psáno označení RS i logo divize Renault Sport.
Je to jen sportovní verze modelu, nic víc.

Odpovědět  |   | 
UB  |  07. 08. 2019 08:16

Sandero a sporťák? Vy si děláte pěkné kozy. I kdyby do toho nacpali osmiválec, tak to pořád bude jenom zoufalá pastouška pro niemandy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 08. 2019 17:53

ked my v europe si musime zaplatit cez 35000 eur za 2,0 inde maju sandero s 2,0

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A