Dacia Sandero RS má po faceliftu. Pořád je jedním z nejlevnějších sporťáků světa

Takurcite  |  06. 08. 2019 10:09

Dacia uz ma v Evrope (spis strednevychodni) tak silnou pozici, ze by si to kupce urcite naslo, bohuzel euronormy...

Odpovědět  |   | 
jean  |  06. 08. 2019 10:18

Boha, hlavne, že v Europe máme na výber 0,9 a 1,2 parodiu. Sranda Dáciu s dvojlitrom by som bol ochotný aj kúpiť, ak by nemala moc prestrelenú cenu.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 14:26

Myslím, že zrovna do Dacie je ta spolehlivá 0devítka celkem vhodný motor, na rozdíl od atmolitru. Kde jste však vzal v dnešní době jednadvojku netuším. Ta z minula byl též solidní držák, ale ekobuzeranti ho bohužel zatrhli.

Odpovědět  |   | 
Pepan  |  06. 08. 2019 17:42

Místo 1.2ky obecně nastupuje v Renaultu 1.33 (u Renaultu 1.3 Tvé u Mercedesu 1.4). 1.2ky nebyly špatné ale nehodily se na krátké trasy. Měly hodně málo odpadního tepla. Takže městské motory to bohužel nebyly. Takz buďme rádi, že 1.2ka je nahrazená. Akorát nevím tedy u Dacie. Asi nebyla cesta mít také 1.3, tak dostala 0.9...

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 20:07

Každý se bavíme o úplně jiné jednadvojce. V Dacii nikdy 1.2TCE motor nebyl !! Naopak atmo 1,2 16V 55kw byl výborný a osvědčený motor, který byl právě na pohrkávání vhodný. Ta 0devítka je sice motor nekulturní a méně úsporný nepřímovstřik, ale o to vhodnější na přestavbu a hlavně dlouhou výdrž.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  06. 08. 2019 10:33

Atmosférický dvoulitr za 400 tisíc + obrovský fakáč Evropě.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  06. 08. 2019 14:19

Ale Dacia duster bude mít novou 1.3 s 150koňmi.

Odpovědět  |   | 
nemám jméno  |  06. 08. 2019 14:28

Jojo. A majitelé Mercedesů s motorem 1.3 z toho mají kyselý úsměv

Odpovědět  |   | 
E15  |  06. 08. 2019 15:04

Myslím, že kupující Mercedesů s motorem z Dacie ani netuší, co je to motor s vnitřním spalováním... ti to řešit nebudou

Ovšem druhá strana se tím motorem z Mercedesu neopomene pochlubit při každé příležitosti

Odpovědět  |   | 
Petr  |  06. 08. 2019 17:36

Jako kupce by to našlo jen nechápu proč o tom někdo píše jako o sporťáku.

Akcelerace zoufalá, přední náhon, prostě obyčejná malá rodinná/nákupní krabice z bodu A do bodu B.

Když se k tomu primyslí něco navíc což by v Evropě stálo (když pomineme ty emise) tak za tu cenu je plno aut těchto rozměrů co nabídnou podobnou dynamiku, ovšem rozhodně lepší zpracování a výbavu.

Žádnej zázrak v tom nevidím.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  06. 08. 2019 21:06

Jo, a ještě bych chtěl vědět o těch modelech do 400 tis .

Odpovědět  |   | 
Petr  |  07. 08. 2019 13:29

Tak já nepsal do 400 ale že by v Evropě stála něco přes a kolem této ceny je dost aut.

Namátkou taková Mazda 2 G115 - také atmosférický benzín tentokrát o obsahu 1,5l. Zrychlení za 8,7s což je nepatrně horší nicméně pokud to nikdo nebude stopovat tak to nerozeznáš a podvozek úplně jinde - Sanderem sem jel a je to na spodku třídy taková Fábie je proti tomu auto s podvozkem a ta je pořád proti Mazdě jako obyčejné vozítko no že by tento model byl zcela prekopaný to asi nebude max bude mít jiné tlumiče ale to už neudělá z hovínka zázraky.

Výbava a zpracování o několik tříd jinde a cena 465 což není nijak dramatický rozdíl na to když se podíváš jakou to má za tuhle cenu výbavu.

Něco rychlejšího?
VW Polo GTI dělá z 0-100 za 6,7s což už poznat bude na dynamice.
Cena 530 - ovšem odečti 80000 který dostaneš u každého dealera dřív než stihneš říct dobrý den.
Kvalita jak podvozku tak zpracování a výbava opět úplně jinde.

Jak říkám za 400 to není žádnej zázrak spíš bych ty peníze za takové auto nedal a raději si připlatil trochu u konkurence - tak max 300 by se dalo, protože byt motor muže byt slusnej tak ten zbytek tu hodnotu proste nemá.

Odpovědět  |   | 
Scrool  |  07. 08. 2019 13:36

Promiň ale meleš hovadiny.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  06. 08. 2019 21:35

Vo svojej velkostnej kategorii je to taka obdoba Octavie vRS :)

Odpovědět  |   | 
Jim  |  06. 08. 2019 17:44

Bóže, pisálku kdo ti radí takové nesmysly? Nebo jsi to vypotil sám? Víš jak vypadá "sporťák"? Kdyby to bylo alespoň něco jako Subaru BRZ apod.

Odpovědět  |   | 
fogel  |  06. 08. 2019 21:03

Proč se do něj navážíš? Je tam přesně psáno označení RS i logo divize Renault Sport.
Je to jen sportovní verze modelu, nic víc.

Odpovědět  |   | 
UB  |  07. 08. 2019 08:16

Sandero a sporťák? Vy si děláte pěkné kozy. I kdyby do toho nacpali osmiválec, tak to pořád bude jenom zoufalá pastouška pro niemandy.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  08. 08. 2019 17:53

ked my v europe si musime zaplatit cez 35000 eur za 2,0 inde maju sandero s 2,0

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

dnes | Vladimír Kadera | 77 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 12 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 77 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A