Za 180 tisíc si můžete koupit Focuse Ghia 2004 v kombíku, 1,8 TDCi s 85kW, najeto kolem 100tis. Ve výsledku dostanete Pohodlnější auto, Kufr jak kráva, Bezpečnější pasivně i aktivně, Klimu, Výbavu v elektrice, Mlhovky, Hagusy, Elektrony, Nižší spotřebu, vydrží pořád ještě najet Víc km než tohle nový Sandero a jako bonusek to fakt o hodně líp vypadá, ne žádný imitace hliníku nebo podobný hnusy.
pořád je to ojeté a čtyři roky staré auto. U auta dost záleží na tom jak je zajety, závisí na tom jeho spotřeba i životnost. když si koupíš čtyři roky stary auto z bazaru tak nemůžeš vědět kdo s tym jezdil a jakym stylem. u novýho auta máš jistotu že za všechno co se s ním stane můžeš ty a ne někdo koho ani neznáš.
presne tak, o ojetem vim prd. Muzete sice u ojeteho "usetrit" tim, ez mate za nizsi penize vyssi verzi vozu, ale v pripade problemu si muzete jit stezovat tak na nadrazi do prvniho okenka. U tohoto mate tu jistotu ze je to nove a je na to zaruka, kterou vetsinou uplatnite lepe nez u ojeteho... tak ted si vyberte
Tak dneska jsem seděl v nové Dacii Sandero. Za 180 000 tři plnohodnotné sedačky vzadu ( ve Fabii se tři lidi vzadu pěkně mačkaj jak sardinky) a přitom zavazadelník větší jak fabie. Velikost Sandera bych přirovnal něco mezi Octavkou a Fabií. A vypadá fakt dobře...v základu servo, ABS lakované nárazníky....Za příplatek 20 000 el. central, el. stahování.......A výhodný leasing...jo a za havarijko dáte 2000 ročně. Asi bych měl ted dostávat provizi za reklamu :-)
Tak trochu jste to celé popletl,za těch 179 000 servo není,to je až v prostřední variantě,Ambiance ,a ta je za 209 000,a central+imobilizér a přední okna v elektrice jou v základu.Objednal jsem si Sandero,tak celkem vím o čem píšu,připlatil jsem si 14 000 za klimu,jinák,ale máte pravdu hodně slušné auto.
Na obrazku ma 4 airbagy. Zajimave..... .
http://www.travian.cz/?uc=cz7_6513
Ty jsi drsnej zoufalec.
Teda vyrobit auto tak levně, že cena může být pod 180 tis.., klobouk dolů, i to je umění. Určitě je dobře, že se takové vlašťovky ukazují, spousta lidí jim dá přednost a konkurence se bude muset hýbat :-).
Jaké umění ? Fiat Panda stojí 149.900,- Kč ;-) Indická Tata dokáže vyrobit auto za 45.000,- Kč :-D
Asi myslel nové, že? A to máme v ceníku FIATu: Panda Active 1.1 218 400 Kc -35 000 Kc =183 400 KcHaprujou ti tam nějaký drobný (cca 33 tisíc).
no tak koukni sem :http://fiat.smazikkladno.cz/asi si nahazujete jine marze, pac tady ji maj fakt nejak levnejsi ... nebo ze by vam tam haprovaly nejaky drobny ???
Nahazujete? Jako že bych prodával FIATy? :-DTak to fakt ne. Uváděl jsem oficiální ceník, ne nějakého prodejce, jenž má "poslední 2 vozy". ;-)
http://www.fiat.cz/zvyhodnene-nabidky/"Cena platí v případě financování Fiat Credit, kdy zákazník navíc získává záruku na vozidlo 4 roky."
Co je tohle: "Zatímco Logan se v začítcích výroby potýkal s problémy v oblasti antikorozní ochrna karosérie, u Sandera by mělo být podle importéra již vše v pořádku." ? To jako, že to má nějakou antikorozní úpravu? Pozink asi ne, že?
Ne, pozink to není:In keeping with the spirit behind the B0 platform, Dacia Sandero's design was guided by an overriding need for the level of robustness and reliability that has forged the brand's reputation. Particular attention was paid to anti-corrosion protection thanks to several measures, including:– wax injection of substructure and opening panel hollow sections,– mastic sealing of body panel matings,– additional use of wax for substructure mechanical components,– uprated underbody, sill and wheel arch gravel protection.
Díky! Takže keine pozink, nur chemie. :-)
pozink ne, ale dle toho co sem videl na skoleni, tak je to napuštěný všim možnym i nemožnym....
No pánové, vzpomínáte na Hyundaie? Na Sonátu, ročník 96? Cena kolem 200000, výbava, jak prase, vč. vyhřejvaných sedaček v kůži? A taky hnil celkem slušným fofrem. A mrkněte na dnešní. Cena kolem 600000 a v plný výbavě 700-800t. Za tu cenu mám v automodulu bavoráka nebo medvěda jak bejk. Ale dejte jim dva ročky a možná se nestačíte divit. Tohle autíčko vypadá dobře a určitě první mouchy vychytali. MPV za 200t..... pche, nekup to. I když, já osobně, nejsem tak nezodpovědnej, abych vozil family v něčem tak uboze bezpečnostně odfláklým. 6 erbegů považuju za základ, stejně tak lištovaný dveře, solidní brzdy, ABS, EBD, nedej bože ESP. Ale jak říkám, za dva roky můžou překvapit.
Ty jsi fakt boží čurák.
Cože? Tohle a MPV? Kde? :-O
Nepřipadá někomu že se tu něco pěstuje ve stylu kult auta, plechový polobůch , středobod rodiny ? Prostě nekteré automobilky nemají nemají pro takové auto konkurenční model a je naivní čekat že nekdo nevyužije možnost ušetřit cca 100 tisíc aby dostal nové jednoduché které splňuje to co uživatel potřebuje. No rozhodně tuhle Dacii na trhu vítám, v dané cenové třídě není konkurence , protože adekvátní vozi jsou cca "jen" o 100k Kč dražší. Rozhodněto pomůže trochu provětrat trh s novými i ojetými vozy který v ČR je hodně zahuchlý.
kopim radči novou dacii ne než auto z bazaru vše stočené o20000 tis sou to srači
Cenovou konkurenci Dacia má, jsou jí Lada Kalina, Kia Rio a Chevrolet Aveo.
Chevrolet Aveo - není 1. 4dvéřový, ne hatchbag2. cenou začíná tam kde tohle je oznámeno že končíKia Rio - možná1. cena Rio je v nejlevnější verzy o 10k dražší než oznámené nejvyšší Sandero2. sice hatchbag ale velice mizerná velikost kufruLada - asi ano je sice nepatrně dražší (cca o 10k Kč) Ikdyž na Žigulíka vzpomínám v dobrém, je přece jen Lada asi morálně horší než Dacie
Chevrolet Aveo:1. hatchback existuje :-P2. Aveo sedan 1.2 53kW v akční verzi Komfort stojí 249.900,- Kč. Dacia Logan 1.4 55kW Arctica stojí v akci 224.900,- Kč + 8.000 airbag spolujezdce + 4.990 záruka 5 let = 237.890,- Kč. Rozdíl je tedy 12.000,- Kč ve prospěch Loganu.Kia Rio1. ano, Rio je sice dražší, ale taky lepší, viz motor 1.4 71kW vs. motory Loganu.2. argument hodný Škody Octavie :-D Rio Hatchback má kufr 270 litrů, Dacia Sandero 320 litrů, toje opravdu obrovský rozdíl ;-)LadaLada Kalina sedan 1.6 60kW stojí 212.900,- Kč, Logan 1.4 55kW Ambiance+ stojí v akci 199.900,- Kč + 8.000 = 207.900,- Kč. Motor 1.6 Dacia s touto výbavou nenabízí ;-)"Morálně" jsou Dacia i Lada na stejné úrovni ;-)
Tak to skôr ako Kalina by mohla konkurovať LADA 2172 PRIORA hatchback posilovačom riadenia, 2x airbag, ABS, elektrické spätné zrkadlá, disky z ľahkých zliatin 14", centrál, elektronické sťahovanie predných a zadných dverí okien, vyhrievané predné sedadlá atď. Motor: 1.6L 16VNejvětší výkon: 72 kW (98 k) při 5 600 ot./minNejvětší točivý moment: 145 Nm při 4 000 ot./minMax. Rychlost: 183 km/hZrychlení z 0 na 100 km/h: 11,5 sSpotřeba paliva (l/100 km):Město: 9,8Mimo město: 5,6Kombinovaná: 7,2Objem palivové nádrže: 43 lPalivo: Natural 95Pohotovostní hmotnost: 1 088 kgUžitečná hmotnost: 490 kgDélka: 4 240 mmŠířka: 1 680 mmVýška: 1 435 mmRozvor náprav: 2 492 mmZákladní objem zavazadlového prostoru: 400 lTeraz len pôjde o to kto ponúkne lepšiu cenu pri porovnateľnej výbave a motorizácii.Samozrejme aj o to ako sa dokáže Lada prezentovať aby sa automobil dostal do povedomia ľudí čo môže byť problém. Dácia má lepšiu východiskovú pozíciu vďaka Renaultu.Na druhej strane zrejme aj Renault má nejaké akcie v AutoVaze.Tak neviem. Skôr si myslím, že Dácia Sandero sa bude lepšie predávať.Ostatne trh rozhodne a každá jedna konkurencia je vítaná nakoľko všetky značky musia reagovať.
-No je zajímavé že se hatchback Aveo na stránkách http://www.chevrolet.cz/ neuvádí???díky za upozornění.-K tomu kufru, ono je to o tom co chtete převážet. Krátký, vysoký a široký kufr mne je nanic. Potřebuji delší, může býti užší nebo nízký. Proto např Romster je pro mne co se týká kufru horší než OC II. to že to je vysoké mi nepomůže.-No k Ladě hmmm víte kdyby jste měl za barákem několik desítek let Sovětskou vojenskou základnu byť už jsou pryč, nebudete mít k nim asi dobrý vztah. Takže ta morálnost ? No Rumuni tu 40 let byly co?
Aveo hatchback je momentálně novinka, na stránkách Chevroletu stáhli informace o "starém" hatchbacku a o novém to tam ještě nedali.Je fakt, že u Sovětské základny jsem nežil. Taky je pravda, že Rumunsko byla jedna z mála zemí, které se invaze v roce 1968 neúčastnili, ale to je vše minulost, pro mě jsou důležité vlastnosti výrobku než země původu.
1) Chevrolet Aveo je i ve verzi hatchback, koukni se sem:http://www.autorevue.cz/default.aspx?server=1 -)
"Hatchback" je správně ;)
Aspon uz to neni tak hnusny jako Logan, pro nekoho dobra volba, ja si priplatim na FABII COMBI II ve sportu za 266k B-]
Chtěls snad napsat 299.900,- Kč (Fabia Combi Sport 08 Edition) s parodií na motor (1.2 44kW) :-D
JA jako zamestanec mam SKODU FABII COMBI II motor 1.2 51kw za 266 000.Podmineno leasingem max akontace 70 procent.Navic ted pridali maxidot a kontrolu tlaku v pneu.Takze usopra 69 tis.leasing pocitam preplatim tak tech 30 za 3 roky.Jinak ve svete motoru ji dali na valce a zjistily ze motor ma ve skutecnosti 60.5 KW tak neber to :) cus B-]
alien5 > 60kw hm to uz je riadna raketa:-D
neber :-Daz na tu spotrebu ten motor jede prwkvapive dobre
Jo,ale zbylých 10 000 000 lidí nejsou zaměstnanci božské Škodovky,takže žádnou čupr slevu nemají a ani tu super fíčuru na pseudokontrolu tlaku nedoustanou.
:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-P:-P:-P:-P
Tak to je jiná :-) Ale i tak vychází Fabia dráž, protože současný Logan 1.4 55kW Arctica vychází při využití Dacia Leasingu na 224.900,- Kč ;-) Nadruhou stranu Fabia je hezčí :-)
Tak se musím zase opravit, 224.900,- Kč je akční cena, při využití leasingu jde cena dolů o dalších 20.000,- Kč, takže jeho cena je 204.900,- Kč :-O
PS : samozrejme vybava SPORT :)
Celkem ujde
Kupodivu s tím byl včera někdo v praze před podolím a mělo to i RZ. Můj názor je, že to vypadá divně. Předek je Ok, bok - dveře jsou podivný a navíc na nich dole ta tlustá lišta (tohle bylo stříbrný a lišta byla v barvě) a zadek mi nesedí (nákladová hrana je tam vysoko a vzniká podivný velký práh). Zevnitř jsem to tam neviděl. protože ten člověk jen přijel, zastavil a jel dál. Zálkadní cena je ok, ale jen pro nenáročného zákazníka. No a vybavné auto jako u ostatních verzí loganu je již dosti drahé. No a jelikož mám radši pohodlí než velikost tak si případně vyberu jinde.
stříbrný těžko, možná béžový nebo šedý. RČR jich pár má na číslech
a co víme o motoru? nic? .......tohle jsou ''recenze'' jak z nosu 3-[
co chceš vědět o motoru???1.4 a 1.6-ka z Logana....proste 8ventilový motory Renault
V porovnání Loganu a Sandera musím říct že Sandero vypadá líp. Sice má desing jako rumunský brambory, ale Logan to je fujtajbldesing
Dacii moc fandim, MCV po faceliftu na podzim bude vaznek kandidat na novy vetsi Combi, chceme auto tak na 4 roky a to je v pohode.... Ale cena Sandera je zajimava jen v nejnizsi vybave, pokud to chci trochu vybaveny a s klimackou tak sem na 240 a Fiesta s klimackou se da poridit za 250 s trochu modernejsim motorem... tohle je teda auto velikosti Fobie nebo spis mezi Fobii a treba Golfem?
fiesta je menší.tohle je velikosti fabie.
toto je velkostou na urovni Grande Punto / Opel Corsa
A můžete mi ukázat kde seženu Fiestu s klimou za 250tis ? Právě koukám do "Akčního ceníku" Fordu a za 259.990,- Kč je tam Ford Fiesta 1.3 44kW ve výbavě Fiesta, která má 1 airbag a ABS a žádnou klimu nemá. Dokonce i blbé centrální zamykání je tam za příplatek, nemá ani autorádio. Pokud byste chtěl Fiestu s klimou, airbagem spolujezdce, centrálem a autorádiem, tak si musíte připlatit 5.000,- Kč za model Fashion :-D
Nepsal jsi taky pod článek o Dacii na automix.cz ???
asi jo, stejnej clanek, stejnej nazor :-)
Jojo, tak to má být, každý by měl mít stálé názory. :-)
S delkou 4 metry je to opravdu neco mezi nizsi stredni a malymi auty. Urcite zajimava alternativa a do mesta naprosto auto v pohode.
koukám že ten středový panel vypadá líp jak v mondeuhttp://www.autorevue.cz/ShowFullThumbNail.aspx?id_file=808801979&width=750&height=500&title=dacia_sandero/58.jpghttp://im.sauto.cz/sauto_photos/0/6411837/33cdf00e5104d3e95a1be756a6f640b1.jpg
hm, az na to, ze srovnavas stary mondeo s novym sanderem :-/
no jasně, vždyť o to jde, za 200 nový mondeo nekoupíš a alespoň to dokumentuje zpoždění ve vývoji
Akorat, ze tohle vozitko se technologiemi nerovna ani Mondeu I rocnik 1994 blahe pameti. :-D
Autam ako Dacia sa snad podari prelomit jeden predsudok, ktory stale citam v diskusiach. V nasom regione je auto "boh". Bud tu mame par ludi, co si musia kupit hustokaru, alebo jazdene auto niekde zo zapadu (ved to je predsa silna znacka, nieco to este vydrzi...).Auto je spotrebny tovar. Preco nemat v rodine 2 auta?! Preco ludia nakupuju Tesco produkty ci Lidl? Lebo nemaju peniaze. Toto je alternativa.Ja osobne by som si aj tuto Daciu kupil. Samozrejme, asi v najvyssej vybave. Minimalne kvoli bezpeciu a komfortu. Nemyslim si, zeby som zaplatil viac, nez 250.000 Kc. Pricom mam auto so 4 rocnou zarukou a hlavne - nove.A porovnavat toto s Feliciou - vyskusajte si v tom aute najazdit aspon 10.000 km (rozumej Skoda Felicia).
Tohle auto je 100x lepší něž z bazaru. Máš jistotu, že ti vydrží, není kradené, nabourané, je v pořádku a když není tak máš přece záruku a navíc smrdí novotou a to bazarová auta ne.Navíc raději bych bral tohle, než nějakého korejce.
Clovece nestastna, Rumunum bude trvat dvacet let nez budou vyrabet auta na urovni dnesnich Korejcu.
Pracuji pro korejskou automobilku, co by jsi rekl? Hnus, otres ani netusite jakym zpusebem se auta vyrabeji, natoz ta korejska!
toto ma spolocne s Rumunmi len miesto vyroby a nosenie byvalej znacky. komponenty su Renault a Nissan. pri vyvoji sa len minimalne bralo do uvahy nieco Rumunske... to len na margo...
To není tak docela pravda:"Dacia v tiskové zprávě zdůrazňuje, že velkou péči věnovali konstruktéři antikorozní ochraně. Mimochodem, na vývoji Sandera pracovali také vývojoví pracovníci z Rumunska. Jejich podíl automobilka odhaduje na 45 %."http://www.renaultrevue.cz/clanky/1249/dacia-sandero/
to jako ze se ted Rumuni zacnou zhorsovat?
100x?? To je zkrátka věc názoru, já bych třeba osobně za 180tis. volil spíš auto z bazaru, a za ty prachy se dá sehnat pěkný a co teprv za 2500tis.... Prostě ať si každej koupí co chce, ale Dacia není špatná volba jenom proto že je levná přece!
Za 2500tis. koupíš nový Lexus LS :-D:-D:-D
Ojeta auta lze koupit i jinde nez v bazaru.
Očekávám, že ve srovnání s tímhle technicky pokrokovým autem zlevní Fábije tak na 150 tis. Kč a cena ani u toho nejvyššího modelu nepřesáhne 280 tis. Kč ... jinak si může jít kopat hrobeček :-D
1 érbeg a ABS, to je výbava!!! A kde je urychlovač brzdného účinku, brzdový asistent další 3 bagy, servo, stabilizátor na přední nápravě a další kopec "blbůstek" které sice nejsou důležité, ale zpříjemní cestu. kvalita toho auta odpovídá ceně.Navíc 180 000Kč není česká cena, u nás se pod 200t nedostane... :-(
180.000 je česká cena, už je to oficiální, už jsem stáhl ceník. Rozdělovač brzdného účinku, brzdový asistent, servo a stabilizátor jsou na první úrovni výbavy (209.900) a boční airbagy pořídíš za 4500... Takže bych to tak černě neviděl...
Bude stát 179.900 v ČESKU !!!
takze ja tio to vysvětlim.Brzdový asistent je ve serii.Servo je od ambiance vejš, t.j. od 209900, včetně el.oken a dálkového centrálu, airbagu spolujezdce, boční jsou za 4500Kč příplatku.Me to neprijde jako spatná cenová nabídka.......a 179900 je česká cena!!!!!!!!!!!!!!
Ford Fiesta stojí 249.900,- Kč (259.900,- Kč u 5dv. verze) a taky má jen jeden airbag ;-)
To už se na našem trhu říkalo s příchodem Loganu... a jak to dopadlo??? Tato "auta" si kupují lidé s patnáctiletou periodou obměny vozového parku, a tak, jak jsme viděli právě u Logana, se v prvních měsících prodává cca 200 aut a po půl roce prodeje klesají a klesají a klesají. Nakopne je vždy nějaká novinka jako byl třeba kombík a pak opět setrvalý pokles... Tahle příšerka na tom bude úplně stejně. Na jednu Dacii se prodá 100 Fabií.
Tak zle zase nebude:-P Ale pravdou je,že F 2 nejškaredější auto v Evropě
Já bych neřek nejškaredější, já bych řekl nejnudnější, vzhledově naprosto nejvíc nijaká jaká může bejt :-)
Říká se tomu konzervativní design.
Konzervativní hnusně opajclej design... Ani ryby-ani Rak...
a otvírák dostaneš jako bohnus:-D
nove auto za lacny peniaz a este vyzera celkom k svetu. Zeby fabia got owned?este tak nemat predsudky k rumunskemu autu, ale mozno cas ukaze:-)
Předsudky ne,ale Logan nepřesvědčil. Antikorozní ochrana ,něco mezi Favoritem a Felicií.
Pokud bude antikorozní ochrana aspoň jako u Favorita, tak je to výborné. Mám ho jako první majitel už 15 let, najeto 100 k, nebouraný a nevím, co je to rez.
100k za 15 let, to je necelých 7000/rok. To jezdíš jen od června do září, když neprší...
Tak to bzch chtěl vidět. Originál Fáčko bez rezu :-)))
dokud se bude antikorozní ochrana dělat takhle:http://www.autorevue.cz/getfile.aspx?id_file=195934705tak je lepší s tím za deště ani nevyjíždět- je to ta absolutně největší slabina celého auta, za 4roky už to bude mít hnědý prahy:-(
Sandero ma 6-tiletou zaruku na karoserii.
hnědé prahy to bude mít v základní výbavě:-D:-D
Co to povidas? Ty delas zavery podle nejakyho obrazku, jeste se auto ani neprodava... rika se tomu predsudky
Není to fantas, je to trpká zkušenost, těch, co si koupili logana a pak bědovali, jak jim to hnije před očima. Stačí se podívat na dacia forum. Logan MPV jsem měl určitou dobu taky v merku, než jsem pročetl fóra.
to je zajímavý, moji rodiče mají logana asi 3 roky a není na něm ani kousek koroze. Já teď přemýšlím co koupit a sendero je skvělá volba. Motor to má stejnej jako logan a s tím mám dobry skušenosti. všichni máte předsudky jenom pro to že je to auto z východní evropy, ale my jsme taky východní evropa a ať se vám to líbí nebo ne jsme oproti západu značně zaostalí. Zajímavy je že rumunská automobilka ví co potřebujem a naše vlastní ne. Co se týká designu, podle mě je rozhodně hezčí než fabie, sedl sem si do toho na autosalonu v olomouci a je to až neuvěřitelně pohodlny a prostorny. Na ten autosalon sem přijel loganem, takže sem měl možnost to porovnat, sedět v sanderu je úplně něco jinýho než v loganu( pokud si nekoupíte nový logan, který má kromě faceliftu i nový interiér shodný se sanderem).
Rozhodne ho nedoporucuji poustet proti nejake zdi. Snad si tentokrat EuroNCAP uvedomi, ze rumunska auta jsou krehke zbozi a nebude mu ublizovat. :-DJinak jsem mel dojem, ze dva airbagy uz jsou v EU povinne (v USA jsou uz leta), ale evidentne nejsou. Auto s jednim airbagem je ovsem vec na evropskem trhu nevidana a rozhodne to zvysi sance pri crash testu, ktery se z definice dela se zakladni bezpecnostni vybavou.
Třeba se tím jedním airbagem nechali inspirovat u Fordu, protože Fiesta má v základu taky jen jeden airbag ;-) A pak jsou tu taky Chevrolet Aveo, Hyundai Getz, Fiat Panda a další :-P
A nezapomínejte ma Matýska!!!!ps: a ještě jednou - pro mne je tohle auto nástupcem favorita/Feldy ve smyslu malé velké auto - je to levné, není to panda ani spark, po městě to jede a na chatu a vejlet po krásách naší vlasti taky ok.
Felicie byla ale ve své době pěkně drahé auto!!
Tak oprava. Situace je uplne stejna jako s Loganem, chybejici airbag spolujezdce je pouze na ceskem trhu. Nemecka verze bude mit dva bagy stejne jako ma nemecky Logan. Takze EuroNCAP bude pripadne testovat dvoubagovou verzi.
to sou pitchoviny
Rezerva pod podlahou je fuj ,hnus. Jinak v pohodě.V základní výbavě budou i pracovní rukavice:-D:-D
Úpně nejlepší je v dešti vyházet všechno z kufru na silnici, abych vyndal krásně čistou rezervu a schoval zasviněné kolo.
NM: Konecne rozumny nazor na rezervu!
Nevypadá špatně, ale osobně bych se při koupi automobilu této kategorie podíval spíše na akční nabídky etablovanných - a zpravidla mnohem lépe vybaneých - modelů konkurence ...
jasny, tobe schazeji držáky na nápoje a podobný píč...
hehe ukaz mi jaka konkurence......clio III ve stejný výbavě je o kilo dražší než sandero
Nevím nevím s tou konkurencí - to jsou vesměs o půl třídy menší auta. Kolem 200 se pohybuje Thalia, staré Clio, staré Punto, možná nějací korejci - ale kalos je prostě menší .... A takový etablovaný, lépe vybavený konkurenční model do 230k by mne - bez ironie - zajímal. Sandero já považuju za náhradu/nástupce :) Felicie.
Pokud Fabii nezlevní o 30-50 tis. tak je už nyní NEPRODEJNÁ...!!
Ono - víš jak je to srovnávání "tříd" často zavádějící ... Jestli dobře počítám, s 1,6 + klimou to auto přijde cca 260.000 Kč. To už je přece jen cenová relace, ve které je z čeho vybírat i jinde. Malej swiftik je třeba teď myslím v akcích za 250.000, Fabii není problém pořídit v této cenové relaci, je tu třeba Jazz, Clio, Yaris, Punto atd. Nechi vůbec novou Dacii srážet - naopak jí docela fandím - jen výkřiky "již od" jsou někdy hodně zavádějící. Při srovnávání pořizovacích cen je také nezbytně nutné vzít v úvahu, za jakou cenu se dá prodat auto jako ojetina - třeba po 3 letech ... Jukněte na ojetiny Loganů, jak velký je tam propad - srovnejte třeba se zmíněnou japonskou konkurencí .. I tohle se samozřejmě musí při koupi nového auta zvážit.
Swift 1.3 68kW ve výbavě GL/AC stojí v akci 299.900,- Kč :-PFabia 1.4 63kW ve výbavě Classic stojí 310.900,- Kč + 35.000,- Kč za aut.klimu :-PHonda Jazz 1.4 61kW Cool stojí 339.000,- Kč :-pFiat Grande Punto 1.4 57kW ve výbavě Dynamic stojí 339.900,- Kč :-pRenault Clio 1.2 55kW ve výbavě LS Blue je teď v akci a stojí 289.900,- Kč :-pToyota Yaris 1.3 64kW Summer Terra Cool stojí v akci 304.900,- Kč :-pDélka:Grande Punto - 4.030Sandero - 4.020Fabia - 3.992Clio - 3.986Jazz - 3.845Yaris - 3.750Swift - 3.695Šířka:Sandero - 1.746Clio - 1.707Yaris - 1.695Swift - 1.690Grande Punto - 1.687Jazz - 1.675Fabia - 1.642Výška:Sandero - 1.534Yaris - 1.530Jazz - 1.525Swift - 1.500Fabia - 1.498Clio - 1.497Grande Punto - 1.490Rozvor:Sandero - 2.588Clio - 2.575Grande Punto - 2.510Fabia - 2.462Yaris - 2.460Jazz - 2.450Swift - 2.380Ojetý Logan z roku 2005 stojí cca 130.000,- Kč, ojetá Fabia z roku 2005 stojí cca 90-100.000,- Kč. Ještě nějaký argument ? :-D
Fabia z roku 2005 za 90 až 100 000 kde jsi na tom byl ty argumente ???
Hm, slusne zpracovane porovnani... Ja si myslim, ze Sandero si svoje klienty rozhodne najde!!!
Já bych třeba jeden měl :-) Chtělo by to srovnat kupříkladu crash testy všech uvdených vozů s Dacii (Logan by mohl být dobrým příkladem) a i to, jak jsou vybavené auta výbavou, která je u konkurence v základu a kterou Dacia nemá (počet airbagů atd.) a - pro koho je důležitá - i společenská prestiž (přece jen Dacia vs Toyota je pro mnoho lidí značný rozdíl). Ostatně za uvedené ceníkové ceny nakupuje jen člověk bez dostatku zkušeností :-) Z uvedených aut bych si já osobně určitě vzal raději Yaris, či Swift (i když je to relativní mrňousek).P.S. kamarád prodal asi před měsícem tři roky starého Yarise s klimou do Toyoty v Modřanech za 168.000 Kč (hotově výkup). Takže to jen k ceně ojetin.
Tak crashtesty:Náraz zepředu:Yaris - 15Clio - 14Grande Punto - 14Fabia - 13Jazz - 11Swift - 11Logan - 8Náraz z boku:Clio - 16Grande Punto - 16Swift - 16Yaris - 16Fabia - 15Jazz - 13Logan - 11Ochrana dětí:Clio - 39Fabia - 36Grande Punto - 35Yaris - 34Jazz - 31Logan - 31Swift - 27Ochrana chodců:Swift - 20Grande Punto - 19Jazz - 19Yaris - 18Fabia - 17Clio - 9Logan - 5Z uvedených aut je na tom Logan s bezpečností nejhůře :-) Já bych z uvedených bral něco ojetého z nižší střední nebo střední třídy, např. 3 roky staré Mondeo (Avensis je o dost dražší :-( ) :-D
A Vy si kupujete auto aby jste boural?
Těch více než 1.000 mrtvých ročně vyjíždí na silnice aby bouralo ? ;-)
Ne, ti jsou jen důkazem, ze ty vaše hvězdičky nejsou všemocné a tudíž ani směrodatné...
Presne tak. Hvezdicky ? o tom to preci neni. Kazdemu musi preci dojit ze v tabulkovych rychlostech pri kterych se delaji crash testy se v drtive vetsine neboura. A pro ty co si na hvezdicky hrajou jedna informace Fabia 4hvezdicky a Dacia Sandero take 4 v testu EURO NCAP
Pokuď nemáte auto za milion a víc, tak vám jsou dobré výsledky z testů při rychlosti nad 80km/h k ničemu. Prostě vás to rozmašíruje. Nemluvě o malých autech, tam už je to při vyšších rychlostech jedno. Motor se vám podívá na sedadlo řidiče a sem zvědav, jestli vás pásy nebo pytle zachrání. Možná že ano a vy budete mít jen amputované nohy - to je přeci taky fajn. ;-)
No tak to je otazka trochu mimo misu...nezlobte se, ale pri dnesnim provozu a stylu jezdy nekterych ridicu je otazka bezpecnosti auta jednou z nejdulezitejsich...
Právě protože nebudete asi bourat Vy ale spíš někdo do Vás je naivní si myslet že se proti tomu můžete účině bránít. Až Vás sejmě starý Medvěd nebo Báwo budou vám dobré výsledky v crash testu nanic bude te ten druhej..... ikdyž podle testu bude mít horší autoAno bezpečnost je výborný obhodní\marketingový argument , osobně tomu nevěřím tak jak se to prezentuje. Zní to nádherně útočí to lidský strach , takže spousta lidí a to skočí. bouračky sou o náhodě.
Uricete je rozdil, kdyz jedete ve stare skodovce nebo v modernim aute...to mi nevysvetlite. Jsem u letecke zachranne sluzby a tech rozbitych aut jsem videl mraky. Marketing v tom urcite je taky, ale bezpecne auto v kombinaci s bezpecnym rizenim dava daleko vetsi sanci prezit...
Ne tady nemluvím o extrému Š120 a spol, ale dnešních autech.Bohužel marketin se to snaží vykládat tak že se vnějakém autě zabijete a jejich zrovna ne. Je to spíš pychologické než reálné. Rozdíly mezi evropskými vozy s testu nejsou takové aby se dalo říci ve stejné třídě tady řidič přežil, tady ne. Rozhodně to vypadá tabulkově vždy pěkně, ale ty věci které rozhodují nejsou ideální \ tabulkové a rozhodně je nemůžete ovlivnit.
Buďme rádi za crashtesty, díky nim automobilky myslí na bezpečnost a dokonce jen samotné provádění crashtestů zachraňuje životy. Krásným příkladem toho je např. crashtest Škody Roomster. Při crashtestu se zjistilo, že airbagy vystřelili pozdě a předpínače bezpečnostních pásů nefungovali. Bez provedení crashtestu by to mohlo stát několik lidí život.
Objednal bych si 5 kusů Fabie r.v. 2005 po 90.000-100.000 Kč. Děkuji předem.
Také bych si s dovolením vzal.
Ups, chybička. Nekoukal jsem na detail nabídek, ty Fabie byli bourané :-/ Takže se omlouvám a opravuji, Fabie 2005 za 130.000,- Kč, tedy stejně jako Logan.
Chlape...i za těch 130tis bych bral tu 2005....Pořádně se podívej na ceny,pak sem něco piš.....Srovnávat logana s Fábií:-O
Na a vyber si :-Dhttp://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=5819085http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6464727http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6441482http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6460607http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6460420
No tak tohle je luxusni vyber, prvni, druha a treti od shora - bile, s cernyma naraznikama, 1,2htp. Na zbytek jsem se radsi nedival, za takove holomajzny bych nedal ani petnik.
Jde o Fabie Junior, které jako nové stály přibližně jako nový Logan, takže je zde nejlíp vidět snížení ceny. Ano, 3 roky stará Fabie v dieselu se dá koupit za 160.000,- Kč, viz zde:http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6439338http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6274245http://www.sauto.cz/car_detail.php?filter_car_id=6421370atd.Je ale třeba si uvědomit, že ta jako nová stála více než 300.000,- Kč, takže pokud stála např. 320.000,- Kč (a to hodně přeháním), tak ztráta hodnoty je 160.000,- Kč, tedy 50% ceny. Nový Logan, který stál 220.000,- Kč se dá koupit za 135.000,- Kč, ztráta hodnoty 85.000,- Kč, což odpovídá cca 40 % propadu cen ;-) Jak je vidět, Fabia ztrácí na ceně víc než Logan. Nadruhou stranu nechápu jak někdo může prodávat 3 roky starého Logana za 135.000,- Kč když nový stojí 179.900,- Kč a víc :-O
Dva měsíce tomu nazad jsem prodal FI 1.2/40kW najeto 126 tis. bez zvláštní výbyvy za 132tis.Kč... A nemyslím, že by to byla nějaká drzá cena...
Asi myslí juniora, nebo Fabie bez výbavy s nalítanejma 300t km a se základním HTP 40 KW.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.