To auto mi nepřišlo špatné, i prostorově by ušlo (až na jednu věc), ale má tři zásadní problémy:1)oproti Loganu 1 zmizel z nabídky jediný aspoň trochu smysluplný motor, tj. benzínová 16002)tragicky tenké a opravdu velmi nepohodlné sedačky (do práce 20km denně to nevadí, jet s tím na dovolenou musí být očistec)3)to stupidní madlo na dveřích, které vzali z auta o půl metru širšího a tady fakt šíleně překáží řidičově kolenuVím, že dnešní móda je, že radši 0,6 Bi-TFSI Kompressor, než atmosféru osmnáctistovku. Problém je, že tyhle auta si (obvykle) nekupujou fandové, ale někdo, kdo málo jezdí, nechce se starat, potřebuje spolehlivost a proto chce nové a obvykle nemá moc peněz. Něco jako náhrada za Felicii, které i přes celoroční garážování už definitivně shnila i ta střecha. A čekají, že to bude podobně náročné na údržbu, jako ta Felda. Což se moc říct nedá o miniaturním motůrku s turbem, co plní Euro 9, má osm lambdasond, šest katalyzátorů, tři DPF a produkuje úplně minimální množství toho zabijáckého plynu, který je tak smrtící, že ho vydechujem a živí se jím rostliny.
hm no ja som mal dlhe roky feldu 1.6 a po takmer 300.000km a skusenost nasledovna:a/ termostat (vymeneny za pomoci lavora a kliesti, pokracovalo sa v jazde bez neho a doma som dal druhy)b/ po 10 rokoch uz pomaly zacal velmi jemne kvitnut lem na zadnom podbehu, ale to malo este minimalne dalsich 5 rokov cas kym by som sa tym vobec zacal zaoberatc/ 3-4 ziarovky, jedna sada tlmicov a brzdovych oblozeni :)Udrzba:a/ 2x do roka (rucne) umyt a nakonzervovat voskom (chapem ze to by asi dnesna drsna PS3 a x-box mladez zrejme nezvladla)b/ vymeny naplni a rozvodov vo vyrobcom stanovenych intervaloch99% veci som si na tom spravil sam, v pohodicke klud. Jazdila vynikajuco (aby nie, ten motor so silnym tahom s nou vedel vemi slusne zacvicit) a hlavne neuprosne spolahlivo. neuprosne.No a kezde to nezapada do pracky penazi tandemu brusel+vyrobcovia, uz sa take dobre a jednoduche auto nevyraba. Ta prava ekologia musi zrejme nutne spocivat v tom, ze travis v servise viac casu ako na ceste a kazde 3 roky to odvezies na vrakac.
Dacia jasně ukazuje, kde je největší poptávka na trhu a umí to využít. Gratulace, ale malinko mě mrzí kam to směřuje.
Za to může trend downsizeingu a trvalý tlak EU na snižování emisí. Osobně bych si také tuto motorizaci nevybral , ale staré jednoduché osmi ventilové 1,4 u Dachny byly idealní. To byl motor odpovídající typu auta. Jednoduchý a spolehlivý a objem odpovídal velikosti auta. Ta 0,9 ,ikdyž s turbem mi už přijde kapku titěrná na dost robustní a vysoké auto. A turbo na Dacii přeci jenom nejisté. Ale kdo ví. že, až čas ukáže.
Směřuje do prdele. A může za EU.
Nesměřuje, už tam je v prd..
Jako ze EU vymyslela Dacia. Dneska je asi spatny tlak :-).
Za to :-D EU by Dacia nikdy nevymyslela. Něco tak odporného by nestvořil ani Adolf Hitler. EU je v podstatě 4 říše.
dejme tomu za deset let si povíme, čím kdo jezdí :-D;-)3-[
Na kole. A i to mi ukrudnecikán nebo jiný palestinec.
0,9 T bych si nekoupil ani omylem.
Já bych si ho také nekoupil, ale důvodem není vlastnosti motoru, ale skutečnost že s tímto motorem je to o 30 000,- dražší!
... a Fabii 1,2 HTP? To ano?
Ne. :-D
Zbytečný luxus, bohate staci 1,0 MPi.
0.9 hmm žihadlo křížené s trhačem asfaltu.
samozrejme, pretoze bezny vodic sa s hocicym slabsim ako 200k stava okamzite brzdou premavky a to hlavne v meste pri poskakovani v kolone, pripadne na okreske, kde na tych 90-100khm potrebuje o este dalsich 100k viac. Inak to nevyjde najblizsi kopec. A uz nehovorim o dialnici, kde na nasich 130kmh urcite nestaci ani stvorliter. Pochopili sme to spravne?
To bylo posmevacku, kdyz mel nekdo trabanta a zatim koukam, ze u tebe by to byl orgasmus a vlhky sen.
Vy jste věru moc IQ nepobral. :-/
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.