V portfoliu chvíli zastávala lowcost značku. Dneska už to zase tak moc neplatí a často se více vyplatí vzít VW, než Škodu - lepší poměr cena/výkon, kvalitnější auto a nesrovnatelně lepší servis a služby, v tomhle ohledu je Škoda proti VW stále lowcost. Nicméně kdykoli si VW jen povzdechne, že by Škoda měla být víc Dacia, tak se v diskuzích zapalují louče, oživují blaničtí rytíři, fake fotbalové národovectví atp.. Dacia zatím nevypadá, že by Renaultu přerůstala přes hlavu. Navíc Renault má značky odlišeny komplexně i přístupek k designu. U koncernu je to všechno stejný Audi počínaje a Seatem konče. Mají to teď takové kočkopsí. Seat není ani sportovní ani nehraje na emoce. VW není lidový vůz a Škoda není ani náhodou low cost značka posazená pod VW. To je samozřejmě dobře pro Škodu, ale těžko říct, jestli si to myslí i "vlčáci na hradě". Ale třeba to má všechno svůj racionální důvod, který v diskusi na netu určitě nevyřešíme.