Dacia připravila limitovanou edici pro všechny své modely

Dacia bude na autosalonu v Ženevě slavit, a to ve velkém stylu. V roce 2005 se totiž představil Logan coby první vůz nové éry této rumunské značky, což tedy znamená, že tomu letos je přesně deset let. Coby připomínku tohoto faktu připravila Dacia edici Laureate Prime, která se týká všech modelů v nabídce (s výjimkou Dokkeru Van). A všechny modely také budou na nadcházejícím autosalonu k vidění.

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4: Naprav „chyby“

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4: Naprav „chyby“

Konkrétně se výroční edice týká modelů Sandero, Duster, Lodgy, Dokker, Logan a Logan MCV. Hlavním poznávacím znamením je modrá barva karoserie Cosmos Blue kombinovaná s tmavě šedými disky litých kol a dalšími šedými detaily typu krytů zpětných zrcátek.

Test ojetiny Dacia Logan MCV 1,6i: dostupný hangár na kolečkách

Test ojetiny Dacia Logan MCV 1,6i: dostupný hangár na kolečkách

Součástí je také řádně vybavený interiér, ve kterém se navíc objevuje modrá barva z karoserie. Ve výbavě najdete klimatizaci, tempomat, kůží potažený volant a především nový multimediální systém Media Nav Evolution. Ten umí kromě jiného používat také různé aplikace chytrých telefonů.

Jaký konkrétní motor si ke své speciální Dacii vyberete, to záleží na vás. Dostupné jsou všechny motorizaci, respektive verze s pohonem přední nápravy i všech kol v případě Dusteru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 47 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků