Dacia oslavila čtyři miliony prodaných automobilů

Dacia oslavila čtyři miliony prodaných automobilů

Dacia koncem minulého týdne oslavila čtyři miliony prodaných automobilů. Stalo se tak ve Francii na každoročním pikniku této značky, kterého se i letos účastnilo obrovské množství lidí. 

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Test ojetiny Dacia Duster: Co ho nezabije...

Rumunská automobilka prodala čtyři miliony vozů od svého znovuzrození, ke kterému došlo pod taktovkou Renaultu v roce 2004. Jubilejním automobilem se stal Duster, který byl také k vidění na francouzském setkání fanoušků a majitelů vozů této značky. Těch se koncem minulého týdne na pikniku Dacia nakonec sešlo jedenáct tisíc. 

Chcete vylepšit svou Dacii Duster? Kupte jí masku Jeep

Chcete vylepšit svou Dacii Duster? Kupte jí masku Jeep

Dacia aktuálně prodává své automobily ve 44 zemích celého světa, přičemž někde působí pod značkou Renault. V současnosti se chystá nová generace velmi úspěšného Dusteru, který už jsme vám také ukazovali na prvních fotkách. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Dacia Duster 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 41 003 km
Cena: 280 000 Kč
Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: nový vůz
Cena: 390 000 Kč
Dacia Sandero 0,9
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 236 000 Kč
Dacia Dokker 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 122 576 km
Cena: 140 000 Kč
Dacia Duster 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 136 012 km
Cena: 230 000 Kč
Dacia Sandero 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 65 874 km
Cena: 115 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků