hnus...:-/
Šel bych do toho.
NEPOMLOUVAM A ČEKAM NA TESTY.Kde byla Škodovka před 20 lety?
Pane Ondrášík je mi z vás na blití a možná i ještě hůř. když si představím, že někdo jako vy dýchá vzduch nám slušně vychovaným. OMLUV SE HOVADO!!! Přál bych vám být v kůži deportovaných židů v druhé světové. To proto aby jste si uvědomil v čem je síla povyšování jednoho jedince nad druhým.Co se týče dacie neumím si představit člověka s přijmem kolem 12tis. čistého jak si kupuje X5 nebo podobné auto. Dacia je auto pro nižší vrstvu (dle mého názoru). Málo která automobilka dokáže vyrobit auto za 180tis. ikdyž s menším komfortem. Samozřejmě v rámci ceny nemůžu čekat Rolls Royce. Mimo jiné okrádat lidi umí každá automobilka, všichni víme, že ceny aut jsou hodně přemrštěné. Dali by se prodávat za hodně menší cenu, ale už ne za tak obrovské zisky pro představenstvo automobilky a o to jde ne? ;-)
no Dacia pro nižší příjmovou vrstvu ... já teda nejsem milionář, ale socka taky ne a jako vozítko do města jsem vybral Sandero a jsem spokojenej, navíc když ti nějaký závistivec poškodí plechy/lak, tak to tak nebolí (mě se někdo snažil promáčknout kapotu, což se mu nepovedlo ale vytlačil zespodu nějaké body na rámu do kapoty). Samozřejmě kdybych měl jezdit každý den 100km po dálnici do práce, tak vyberu jiné.
Me je zase na bliti z moralistickeho povlu, jako jsi ty.a) Pis za sebeHlasky typu "nam slusne vychovanym" nepouzivej, protoze skutecne slusne vychovani lide by se mohli urazit, ze se k nim pocitas.b) NelziNepis, ze jsi slusne vychovany, kdyz to neni pravda. Dukazem budiz tvoje kapitalkami psana veta, ve ktere ses nam predstavil.c) Prat nekomu "byt v kuzi deportovanych zidu" muze skutecne jen hodne velky povl.d) Co je to "nizsi vrstva"? Zacinam tusit, od kud vitr fouka s tou druhou svetovou.e) "Vsichni vime" - nesnaz se dodat svemu argumentu zdani platnosti tim, ze pises za vsechny. Jsi-li argumentacne slaby, nepis vubec. f) Co to je "obrovsky zisk pro predstavenstvo automobilky"? :-D:-D Jsem netusil, ze ve zvlastni skole jede internet i v sobotu v noci a ze vas k nemu pusti:-D
Páni toto musíte vidieť až dnes som si na to spomenul, keď už miešame hrušky a jablká :-))zdroj - http://www.youtube.com/watch?v=v_bPH1YcAPE&feature=related
O technike nového SUV sa zatiaľ veľa nevie. Malo by však využívať platformu a pohon 4x4 z prvej generácie Nissanu X-Trail. Na rozdiel od neho sa ale s veľkou pravdepodobnosťou bude musieť uspokojiť so skromnejšími poháňacími jednotkami. Benzín by v ponuke mali zastupovať atmosférické štvorvalce 1,4 16V (73 kW/100 k) a 1,6 16V (81 kW/110 k). Vznetovú alternatívu zrejme bude tvoriť osvedčený turbodiesel 1,5 dCi naladený na výkon 63 kW (85 k) a 77 kW (105 k).
Ještě mně napadá jestli si ti kteří taky hýkají... to auto je bla bla... ...ale tohle auto bla bla... ...bych si nikdy ne-koupil bla bla... prostě ten tendenční keci. Ono místo auta tam můžeme dosadit třeba mobil, fotbalový klub, modelku, prostě scénář je furt stejný scénář, je si uvědomují jak by to vypadalo kdyby to co haněj nebylo. Fajn tak nemáte rádi některý firmy, nebo konkrétní auta. Takže zajisté si dokážete představit co by se dělo, nebo nedělo pokud by neexistovali. Pamatujte, že 100x krát lepší jedna SUV Dacie než jeden starej Renolt19ka, nebo nějaký Mergl 240D, 1000x lepší jedno Sandero než jeden Golf I. na silnici.Berte to tak, že Evropa je závislá na automobilovým průmyslu a nejlevnějších aut se prostě prodá nejvíc, dává to lidem práci , stát z toho má taky peníze. Kdyby ty auta byly tak blbý tak by je nevyráběli a ani by je někdo nekupoval. Jo hold ne každý musí mít auto jako posilovač pochroumaného sebevědomí a né každý má na auto v kategorii nad 300k.
Ano ano plně souhlasím,ještě v tom ani nejel a už nadávaj :-D,pro fanatiky "komcernu" je všechno ostatní shit....ale čísla mluví jasně kolik se prodalo Golfů 6 a kolik Sander??Odpověd je jasná a naprosto souhlasím že lepší 100 Sander,Loganů než jeden Golf I,II Passat II,III na silnici.
je to smutny, ale i tahle levna rumunska dacia vypada vzhledove lip nez cokoli znacky skoda.
Nevim,ale mě se tahle nová celkem líbí vypadá zajímavě.:-)):-)):-)):-))
Vypada zajimave a kdyz bude i cena zajimava tak to bude velkej hit.
A není o takhle virální reklama a marketing?Fráze ...možná za tyto cenné snímky někdo zaplatí předčasným koncem své kariéry.... a nebo povýšením, vypadá to až moc okatě ne?. Ono spousta těch zaručených fotek z testování, třeba z severu Evropy je taky pěkně naaranžovaných.Myslím, že jedná se úmyslné vypuštění na veřejnost. Důvodem je ta krize, to auto vypadá hotově a jak proč si nepojistit prodej. Když automobilka nedá najevo, že pro zákazníka něco má, nebo v krátké době bude mít, tak si kopí jiné a aspoň 2 roky další auto nekoupí ( bavíme se o nižší a střední třídě). Takhle si vytvářejí podhoubí pro zákazníky a nahánějí čas o ty nerozhodné.Myslím, že tajnůstkářství bude často ustupovat a hráči na poli automobile budou vykládat na stůl karty stále častěji protože jen tak můžou získat zákazníka dřív než mu to budou moc prodat. Pokud se jim to nepodaří on na ně čekat nebude......
"Možná za tyto cenné snímky někdo zaplatí předčasným koncem své kariéry, ale buďme za tyto nadšence rádi." ... předčasným koncem své kariéry by měl zaplatit v první řadě designér :o)
Proč? Já jsem si všiml několika velmi povedených a chytrých konstrukčních a designérských detailů; Vy ne? Myslete také v kontextu předpokládané cenové kategorie, prosím...
Tak mohí pseodoodborníci tu píšu o spoľahlivosti napr. Lady Niva. Hmm asi nemaju o tom aute ani šajnu, žiadne praktické skúsenosti alebo niečo niekde počuli. Koluje taký vtip: "treba si kúpiť vždy tri Lady Niva. Jedna jazdí, druhá je v servise a tretia slúži ako zdroj náhradných dieľov." :-)) Tak Niva ako o každý automobil sa treba starať. A tu je kameň úrazu mnohí si spojili sparťanskú Nivu s ofroadom, ktorý znese absolútne všetko. Žiaľ nie je tomu tak. Na druhej strane je to jeden z najlepších tereniačikov do lesa a pod. Lesníci to auto milujú aj keď má ako som povedal svoje neduhy. Poľovníci. Hmm tu to treba deliť na dve kategórie. Tí čo sa tomu naozaj venujú ale aj tí bohattčší čo si chodia občas zastrieľať. Ono je naozaj úsmevné pozerať sa ako keď táto druhá skupina príde na polovačku vo svojích drahých luxusných SUVčkach ale aj dokonca ofroadoch a presadá do Nív. A potom si patrične doprajú takú jazdu s nivami a la Taliban, že ich tátoše by po 2km skončili v šrote alebo na generálne oprave. Čiže to kľúčkovanie pomedzi stromy, prejazdy cez pni stromov a podobné praktiky nie sú žiaľ pre Nivu ničím výnimočným. Ono o spoľahlivosti LandRoverov, ktoré majú poraničiari na východnej hranici s ukrajinou a ich kazovosťou a nekazovosťou a servisovaním by Vám vedeli rozprávať ...Čo sa týka novej Niva je už na východoeurópskom trhu už takmer desať ročie. Spočiatku bola označovaná ako Lada Niva neskôr vstupom GM do spoločného podniku s AvtoVazom dostala názov Chevrolet Niva. Tento rok prešla faceliftom.Facelift:zdroj - http://www.zr.ru/articles/58998zdroj - http://www.autoreview.ru/archive/2009/09/niva/Video:zdroj - http://www.youtube.com/watch?v=6B9Wa5-qlwo&feature=relatedzdroj - http://www.youtube.com/watch?v=2mT_G50FDPsPo Chevy Niva pre naších lesníkov ako obmenu za Ladu Niva žiaľ doteraz ani zmienka.
kua co to je takovy to poľovník? to mi pripomina takovy to vase hrdza, to taky nevim kde koupit...
myslim si, ze sa nemas preco posmievat... u vas je to myslivec a to bolo pre mna vzdy jedno z najnepochopitelnejsich slov v cestine:-D
no nemas sa cim chvalit, polovnik=myslivec, hrdza=rez
pre istotu: hmla=mlha
tak proc to nenapises rovnou?!?
A co kdyby ses učil cizí jazyky? Ostatně slovenčina je dost podobná, tak ze sebe nemusíš dělat joudu.
A proc se ucit jazyk, ktery nema vyznam? Lepsi je vrhnout svou energii na to, co vyznam ma, takze umet polomadarsky je sice pekne, ale zbytecne.
Pán Ondrášík, tak v tejto diskusii ste to maximálne zaklincovali a ukázali ste v akom mentálnom suteréne sa nachádzate. Od redaktora by som čakal väčšiu profesionalitu a nie sa stiahnuť k primitívnym národnostným treniciam a urážkam.
Aby ta rakovina chytla za spodok somar dojebany! Chudacky, co si mysli, ze jsou neco vic, fakt miluji. To ze se tam Madari roztahujou a domahaji se vseho moznyho, neznamena, ze jsou z toho Slovaci nadseny. Ale co, nad analfabetem Ondrasikem je zbytecny se rozcilovat..
Nestojí ti? ? ? Chúďatko.
"Aby ta rakovina chytla za spodok somar dojebany!" - :-D v češtině ta nadávka takový kouzlo nemá :-D
No co cekat od madara z hornich uher ze. Jenom prazdne nadavky a nic vic. Mas svuj krasny stat, co ti zacal fungovat uz za valky, mas... tak si ho hled a nechod furt otravovat okolni kraje. Ja vim, ze vy nic poradneho nemate, tak somrujete v okoli, ale s tim se uz budes muset smirit. A uprimne zadnou nadavkou to nezmenis. Muzes tu nadavat a kricet jak chces, furt budes jenom z hornich uher.
Pane Ondrašíku, škoda že jsou vaši rodiče sourozenci. Mohl jste se dívat se na svět i jinak, než očima zakomplexované nuly.
Už několikrát jsem s tebou měl nějakou rozepři a několikrát jsem také zapochyboval o tvé erudovanosti, ale tentokrát jsem si jistý, že právem! Jsi obyčejný a hloupý pubertální primitiv, a je mi to opravdu líto...
Radku vim, ze rad rejpes, ale tohle uz jsi hodne prehnal. Omluva by byla na miste.
tak tady uz je opravdu skoda jakychkoli slov ... snad jen kratce - pane Ondrasiku, hluboce se za vas stydim a chtel bych vsem slovenskym ctenarum Autorevue vzkazat, at tohoto cloveka ignoruji a nereaguji na jeho xenofobni vypady, nesnizujte se na jeho uroven.Pane Ondrasiku, jste ubohy omezeny primitiv.
Tak som sa docital v diskusii az sem. S vami sa skutocne nema cenu hadat a preto som sa rozhodol napisat na vas do redakcie staznost v ktorej budem trvat na verejnom ospravedlneni. Podla mna vase spravanie vyrazne prekracuje unosnu mieru, slusnost a toleranciu (a mozno z isteho pohladu aj zakon). Pokial to nedokazete pochopit od diskutujucich, tak vam to mozno docvakne od nadriadeneho. Je smutne ak sa profesionalny redaktor znizi na takuto uroven debaty.
Za tieto reci ti raz niekto rozbije papulu.
toho ze sebe delat tak akorat ty kdyz nepoznas ironii, nezer to tak...
A tak proč ne. Design o nějaký ten pátek pokulhává, na druhou stranu tak vybočuje ze současného uniformního stylu, i když asi ne tím novátorským směrem. Bude to spíš možná alternativa pro průměrnou českou rodinku, movitější český človíček nejspíš ohrne nos a pohladí svého bavoráka.
Bavoráka snad jedině na dvou kolech ;-)
Jen jestli se to nerozpadne už na silnici, což pak v terénu... JB
jeste kdyby soudruhum z rumunska konecne doslo ze za posledni dva roky spadly ceny aut o 20-30 procent a oni na to nejak zapomneli zareagovat, mozna i proto jsou jejich prodejni vysledky v poslednim roce dosti nevalne, neni se co divit kdyz za historickou techniku a nulovou antikorozni ochranu chteji temer totez jako konkurence...
Nezapomínej ale na to, že před dvěmi, třemi roky stál Logan s 1,4 motorem a malou výbavou (centrál s DO, mlhovky, přední okna v elektrice) 220 000,- Kč (za tuto cenu jsem ho kupoval) a v této době Fábie v motorizaci 1,4 a podobnou výbavou stála dle škodováckého konfigurátoru přes 400 tisíc ! Tam byl na zlevnění dost velký prostor, člověka by napadlo, jestli nebyla trošičku předražená, že...A myslím, že Dacie si své místo a své příznivce našla, můžete s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno ;-)
Z hlediska zákazníka máte pravdu - ale když to obrátíte, tak je to (možná) takhle: ostatní zlevňují, aby aspoň něco prodali, i když na tom prodělají (ale pořád je lepší prodělat trochu, než neprodat vůbec). Dacia nestíhá vyrábět (mj. kvůli šrotovnému v Německu), tak nemá důvod se podbízet. (Škodovka je taky drahá, ale prodává a tak jí to nevadí.)Až se krize přežene, kdo na tom bude líp?
No vipada to velmi nadejne,zajimalo by me kde vzali podvozek muj typ je SCenic.
vipada..... nie som cech ale tvoj pravopis je bravurny... B-]B-]B-]btw podvozok je nissan Xtrail I.generacie
Pořád lepší než hromadný dovoz aut Made in china.(jenom pro zajímavost spousta dílů např.kabeláž,hadice do škody,audi,atd jsou made in romania) Výsledek =propuštění zaměstnanci v čr až se zvýší ůroveň platu v RO dočkáš se i ty (pokud nebudeš na dlažbě)ve svém voze věcí made in china.
Podle toho taky ta kabeláž vypadá. Nám na Fabii už podruhé za dva roky shnil kabel ke zpětným světlům.
šmankote, ono se na Fábii může také něco rozbít ?Neuvěřitelné, vždyť je to škodovka ;-)
No být tebou, tak bych se tolik nesmál, krom toho, že tě ten příspěvek řadí mezi skupinu pubescentních brouků Pytlíků, kteří rozumí všemu nejlépe. Představ si, že rozbít se může každé auto a je jedno, jestli je to němec, francouz, rumun nebo japonec.Kolegyně má 2 roky starého Golfa a už dvakrát jí dělali kabeláž, protože jí také shnila. Známý má půl roku starou Q5 a když jsem ho dneska ráno míjel, tak mu nesvítily zadní světla (přední ano) a při vyhození levého blinkru mu pohasínalo levé přední světlo. Mimo to už měl také měněnou kabeláž.
a nesvitili mu nahodou ty zadni kvuli tomu, ze mej zapnuty denni sviceni-jen LED? To svetlo zhasinalo,aby byl videt ten blikr..takze bych rekl, ze to auto nemelo zadny problem s kabelama, ale normalne fungovalo, ale nekdo z toho tady dela kovbojku :-)
Jenom podotknu, ze u Audi je ted standardem, ze predni diodove svetlomety se zhasinaji pri pouziti blinkru. Audi A4 to ma taky. Jine Audi nemam a neporovnam. Proste se pri blinkru prepina bile a oranzove svetlo. Ono bile svetlo je dost jasne a pravdepodobne to bylo zamysleno proto aby se nedal blinkr prehlednout.Nic to nemeni na zbytku Vaseho prispevku, jen jsem chtel osvetlit ty blinkry.
A já bych ještě dodal, že při denním svícení jsou (zvláště u svícení "ledkami") zapojena pouze přední světla. Zadní svítit nemusí.
Tak to jo, ale vypadá to divně.
no, jak bych to řekl... já mám toho nešťastného Logana, třetí rok, najeto směšných 50000 km,zatím se mi na něm nic nerozbilo, světla pořád svítí, kupodivu ještě ani není rezivý...Pouze do něho liju benzín (žere 6,6 litru, celoroční průměr), měním olej a filtry.Ale tomu asi nebudeš věřit. A z puberty už jsem dávno vyrostl...
No za tři roky dokázal slušně shnít Favorit, Felicia a zadní dveře u Octavie kombi 1. generace. Fabii mám pátým rokem, je bez koroze a kromě toho problému se zpětnými světly si nemůžu stěžovat. Spotřeba je obdobná, jako u tvého Logana, ale najeto máme za tu dobu méně než ty za tři roky (48000). Dřív jsem měl R9 (r.v.1987) a ještě v roce kdy šla pryč (2003) byla skoro bez koroze. Asi to ti frantíci umí. Jinak sorry za tu reakci, ale začínám být na podobné hlášky alergický.
Velebnosti, to je hnus. Když k tomu přičteme skvělou a spolehlivou techniku renaultu a odpovědnou práci rumunských soudruhů, bude to opět hit a trvalá stálice trhu, která nadělá velké vrásky konkurentům z řad RAV4, Yeti, CRV, Tiguan, Kuga a hlavně Q5. Cosi mi říká, že to bude též exkluzivní dopravní prostředek celebrit při příštím udělování oskarů.
Jakej hnus když si vezmež co do týhle doby vyráběla dacia kromě mcv a sandera.Tak je to krása a když to koupíš tak za 300 000Kč tak je to pro čechy víc dostupnější auto než Yeti.
jo hochu ty seš vemeno.technika KOMPLETNĚ PŘEVZATÁ Z NISANU X-TRAIL PRVNÍ GEN.
jogurte, to cos tady napsal je bezcenny shit. V jedne vete pomluvis celou automobilku a celej narod. Promin, ale jsi strasne hloupy. Krome toho na tebe se nemec diva uplne stejne jako ty na rumuna. Jestli si myslis, ze jsi neco vic, jen proto, ze ma CR lepsi ekonomicke vysledky, tak jsi na omylu.
Pán bude asi po těžké a nezvládnuté kalbě, není-liž pravda? Dacia staví na tom, že zpřístupňuje nová auta i lidem pro ostatní (=dražší) značky nebonitním. V tomto případě je to entry v oblasti SUV, kdy potenciální zájemci uvažovali tak maximálně o Ladě Niva. S tou bych tohle auto srovnával, když už - a v tomto případě Dacia nedopadá vůbec špatně. Pokud s tím skutečně vyjdou, bude mít úspěch, to se vsaďte. Můj obdiv tato značka každopádně má, neb plete z hovna bič a ještě jím pořádně zapráská. Tomu říkám podnikatelský koncept!
Promiň, ale srovnávat Nivu s SUV? Dej tu Dacii na půl roku lesákům a bude zralá tak akorát do šrotu, stejně jako ostatní SUV. Niva je pracovní nástroj a ne auto na honění parády.
V ramci kvalit a spolehlivosti Nivy uz je skoro nikdo nepouziva. Jako pracovni nastroj, co ma byt spolehlivy je to auto naprosto nepouzitelne.
:-)jen bych trochu popravil to znaceni aut, kdyz uz tedy chcete porovnavat. mpv=pro upravene silnice/honda f-rv, opel meriva/,,,suv= silnice a lehci teren/ cr-v, toyta rav/,, tereni= lada niva,nissan navara/. to srovnani by malo byt i v kategorii jako takove, pak se da i srovnavat i cenove, neee;-):-P
Aha, tak proto vidím Nivy a Ara věčně jezdit po lese. Nivy běžně jezdí po povrchových dolech a projedou i tam, kde vyhoří Japonci. Asi je používají z nostalgie. Vždyť jsou to nespolehlivé krámy :-D
nivy a ara vidis preto lebo stoja par korun a nie su na znackach, landcruisera alebo pajero ti nikto nepreda za cenu nivy
A taky s tím nikdo do lesa nepojede. Je to stejný, jako koupit Hummera. Předražený a díky drahýmu servisu si nikdo moc riskovat nedovolí.
niekedy sa treba ist pozriet napr na zraz v Tisovci, tento rok tam bolo 380 posadok na starte a prave v tom tazkom terene bolo hlavne vidiet japoncov a to je vacsina aut na znackach
musim sa pridat k nazoru, ze niva je velmi kazova, kupili sme ich 12 do firmy na stavby, ani nie tak do tazkeho terenu, ked to auto ma kazdy den jazdit, aj to vacsinou po ceste tak je to katastrofa, cast z nich sme uz predali, uvediem dovody, asi dve prevodovky sa rozsypali, vymena v zaruke, bowdeny na zadne dvere sa menia uplne pravidelne, lamu sa sedacky, elektrika sa kazi, bezne sa menia krize a hriadele, jeden motor sa zasekol, oprava nerentabilna a najlepsi bonbonik - je problem prejst emisnou kontrolou autom z roku 2005 ktory ma motor 1,7l vstrekovanie,
co pises je fakt, niva vo vyvoji zastala pred 20 rokmi a tie kozmeticke upravy nepovazujem za cieleny vyvoj. Tolko zavad na novych autach je rarita, no nespochybnujem, verim ze sa mozu stat. Ak potrebujete auto aj na cesty, s lepsou priechodnostou v terene a nechcete dat za auta majland tak ten Samuraj je momentalne podla mna najlepsia volba. Interier je sice spartansky, huci, trepe, cesta za dazda je adrenalin, no nastupis v gumakoch od blata a nic sa nedeje.Na druhej strane vela zalezi aj od vodica, mame vodicov ktori maju rocne naklady na servis 120 tis a aj hovada co dodrbu aj kovadlinu. V pristupe ludi to bolo vidiet ked este neboli samomazne puzdra, alebo centralne mazanie. Vodici ktori raz za tyzden vzali dekalamitku a namazali capy a krize nemenili ich niekolko rokov. A vodici ktori na to kaslali tak raz rocne ich mali komplet vybite. Pracujem v tejto oblasti vyse tridsat rokov, takze uz mam ake-take skusenosti. IMHO nam cez STK nepresiel fungel novy kamion. Pre cechov, na Slovensku na STK M U S I ist aj uplne nove vozidlo pred prvym prihlasenim!!!
co to je za blbost, nove auto nemusi ist na stk 4 roky, potom kazde 2 roky
Na slovensku je to tak, ide o znamky, ktore podla vyhlasky musi mat kazde auto, t.j. aj nove.
>"co pises je fakt, niva vo vyvoji zastala pred 20 rokmi a tie kozmeticke upravy nepovazujem za cieleny vyvoj."< Ako som uviedol už nižšie. Lada modernizovala Nivu 2121 do podoby modelu Lada Niva 2123 okolo roku 2000, pričom vyrobilo sa ich pár sto kusov pod značkou Lada, pretože investíciou GM vznikol spoločný podnik (joint venture) na výrobu Lady Niva 2123 GM-AvtoVaz a vozidlo sa začalo predávať na východných trhoch pod značkou Chevrolet Niva zhruba od roku 2003. Najvyššie modely majú a z toho dôvodu opelácky koncernový motor FAM1: Opel Z18XE, 1,8 L 16V (122k).zdroj - http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/5/50/Chevrolet-Niva.JPG/765px-Chevrolet-Niva.JPGzdroj - http://www.zr.ru/images/article/ready/5/2/6/52650.jpgModernizácia Chevroletu Niva (Lada Niva 2123) facelift 2009zdroj - http://www.youtube.com/watch?v=_Z9QEIKckhUŽvásty toho "moderátora" treba brať s veľkou rezervou ako aj tú hnusnú hudbu :-O
prijmi moje ospravedlnenie, tie nove Nivy som nepostrehol, resp. Chevrolet NIVA som videl, len som nevedel ze je to dalsia generacie LADA Niva. Pozrel som tie snimky, technika sa takto posudit neda, no moj dojem z dizajnu je velmi zly, no to bude asi tym ze som predsalen konzervativec a niekoho nazor moze byt uplne opacny.
No tos psat nemel, ted se na tebe sesypou...
A proč se sesypávat na někoho, kdo přispěje věcnou připomínkou?
Ano, kdyz jsem napsal o nespolehlivosti ja, je to spatne, kdyz nekdo jiny, je to vecna pripominka :) Kdyz mluvim z praxe o tom, ze LCR uz zadne podobne auta nekupuji, ze je nekupuji ani jini, tak je to spatne, ale tvoje pocity jsou dobre. Zpamatuj se.
Porovnej jeho a tvůj příspěvek a najdi alespoň 5 rozdílů. Pak komentuj dál.
Aha, takze ok. Co treba nahrada cca 25 vozu teto znacky za ty "smejdovske a nepouzitelne" dle tveho nazoru z duvodu velmi spatnych technickych kvalit a spolehlivosti pro lesniky, myslivce a spravce obor? Muze byt?Uprimne kazdy Nivy chvali az to co zvladne s ohledem na cenu apod. Ale kazdy na ni nadava za to, ze se porad neco kazi.
vzhladom na to ze renault vlastni Ladu, uz sa uvazuje o tom ze toto je nova Niva. pre juznu ameriku afriku to bude renault, stredna a vychodna E ostava pri dacii a snš bude mat ladu
Musim te poopravit, takto nebude vypadat nova Niva.
A k tomu si dosel jak?
K tomu jsem dosel v ramci mych zkusenosti a kontaktu s jednou pomerne velokou organizaci, resici nakup pro LCR s.p., dale s myslivci od nas apod. Uprimne s Nivou uz jezdi jenom z nostalgie, jinak prechazi na auta, ktera nemaji pomer jizdy a opravy 1:1. Takze typicke LRD, LC, Patroly apod.Takze to, ze ma par myslivcu jeste starou Nivu, nebo Aro, proc ne. Nerikam, ze nejsou. Jsou to auta dobra, v terenu umi opravdu hodne, ale neskutecne se kazi.
Už vidím myslivce, jak kličkuje po lese Defenderem nebo Patrolem :-D Asi mají malé p....Vlastně oni mají péro za kloboukem a koulema střílej ;-)A teď tu o Smolíčkovi.
V podstate zadny myslivec neklickuje po lese, ale jezdi po lesnich cestach. Pohadky o tom, jak klickuji mezi stromy v beznem lese plati mozna pro peti lete deti, ale od reality je to na hony vzdalene.Ale ve finale je mi to jedno. Klidne at si jezdite v Nive, proti tomu autu nic nemam. Ale mel sem jich dost na to, abych vedel, ze kdo chce nejen vyjet, ale i dojet, pak si Nivu jen tak nekoupi. Kdyz funguje, pak dobre, jenze - kdyz funguje.
po lese vacsinou kluckuju chalani a nie polovnici, polovnik ked chce male lacne auto tak si kupi samurai s 1.0l motorom (spolahlivost a spotreba) a nepotrebuje terennu vybavu-zdvihat auto a obuvat na to sipove gumy, navijak....
Obzvláště za deště po projetí několika kusů lesní techniky jsou ty lesní cesty krásné. Není nad vyjeté koleje o hloubce i 40 cm. V takové chvíli není nad malé auto nebo traktor. Pohádky o kličkování mezi stromy tu nikdo nezmiňoval.
niva ma svetlu vysku 22cm, 40cm koleje by jej asi dali zabrat :)
jenže s malým autem se těm kolejím vyhneš a prostě i po té cestě to prokličkuješ...máš podstatně více manipulačního prostoru, kam uhnout
No chudaci lesnici, co tam jezdi rezat drevo s kolosy 10x vetsimi, nez Niva. Ti dle teto teorie zapadnou jakmile opusti asfalt.
Lenze taky cas neide v kolajach, ale po stranach. ;-)Samuraj ma jednu obrovsku vyhodu oproti Nive, a to velkost kolies. Pretoze v terene naozaj plati cim vacsie tym lepsie.
Mas tak maly ko**t a nie skusenosti s nakupom terennych aut do lesa. S priechodnostou Nivy v lese sa da porovnat snad len Samuraj od Suzuki, ine auta N E M A J U SA N C U. V lese su prve najdolezitejsie faktory razvor kolies, svetla vyska, robusnost a blbuvzdornost. Vacsie auta zostanu visiet na bruchu, alebo proste medzi stromami nezatocia. Tam zatial vedie Niva, no klobuk dole pred Samurajom. Milujem tvoje "odborne" nazory.
no lepsi maly ko**t nez byt madarem. A krom tech blabolu mimo, nic lepsiho nemas?
Kéž by ti nějaký, podle tebe, madar ručně stručně vysvětlil zeměpis!!3-[
Ironiou je ze som polovicny madar. Ja s tym problem nemam. :-D
No vam toho asi ten nahore taky moc do vinku nenadelil, kdyz jedine co umite je lidem vyhrozovat. No ale co nadelame, typicka ukazka omezeneho obyvatele nasi vlasti.
A to by mal byt problem, ze je madar ? Ci uz polovicny alebo cely ? Ci koli tomu ze je madar nema pravo vam odporovat ? Mimochodom stale cakam na tu vasu ponuku na Priusa (myslim tu co ste tvrdili ze nejde predat ani za 40% nakupnej ceny). Cosi mi ale hovori, ze sa nedockam.
Ano ať mu odporuje,ale co sem si všiml tak Nivy nepomlouval.Napsal jasně,že teréně jsou Nivy dobrá auta,jen že mají větší poruchovost a na to se dočkal odpovědí o malém K****u.Nevím proč by si to měl nechat líbit.
To ze si tyto pani vulgarne nadavaju je ich vec. Nech si ale laskavo nadavaju vzajomne na seba. Na sovinisticke nazory pana Ondrasika tu nik nie je zvedavy.
Vyjadrit nazor je jedna vec, lenze tie "skusenosti" ktorými nas tu krmi Ondrasik su uz chore. Co sa tyka mojho nazoru na spolahlivost, je to ako so životom, keď si scastny a pozres sa dozadu vidis len pekne veci ktore sa Ti stali, no ak mas depku a pozres sa dozadu vidis len zle udalosti. Kde je pravda? Niekde v strede. V mojom okoli nikto na Nivu nenadava a nemaju len funglovky, ale aj stare vyzite auta. No boli aj "borci" ktorí na Nivy montovali kolesa z Volgy naopak, tie auta vyzerali super, mali sialeny rozchod a zivotnost lozisk a naprav do 10 tis. km, v zime prelepili komplet alobalom chladic aby sa motor skor zohrial a potom ho uvarili. Ti starsi si pamataju na to, ako sa do pruzin pchali tenisove lopticky, aby auto bolo vyssie a tvrdsie a dalsie "upravy" nad ktorymi sa dnes len usmievame. To su realne skusenosti.
Tak tohle bylo hodně hloupé z Vaší strany, pane Ondrášíku. Neříkám, že jste zde jediný pitomec, ale vypovídá to dost o Vás samotném.
opravujem, mal tam byt razvor naprav.
S timto nazorem nesouhlasim, ale hadat se nechci. Kazdy to vidime jinak, znam prodeje Nivy v EU, vim, kolik lidi a firem si ji z "nostalgie" kupuje.
Dacie je také pracovní nástroj... to není auto na zvyšování ega či prodlužování p..... víte čeho...
Ale ne do lesa.
Ibaze za cenu Q5 budes mat 3 Dacie SUV:) A to je pre niektorych podstatnejsie ako imidz...
No tři asi ne ale dvě určitě. Pokud jde o pořizovací cenu. Pokud se ještě k tomu přičte výše provozních nákladů a prodejní cena ojetiny, pak už zas až tak výhodná investice do lowendu není. Jenže to si lid, nedohlédnuvší na špičku svého vlastního nosy, těžko domyslí. Do okamžiku, než svůj původně levný zázrak chce někomu prodat. Pak zpravidla vystřízliví z euforie výhodného nákupu.
Ne, nevystrizlivi. Procentualne na te Dacii asi ztrati vice, ale v absolutni hodnote mene. Navic pro nakup auta za 1M je treba ten 1M mit.
To samozřejmě. Q5 je v dané kategorii high end. Pokud ale cenově srovnám např. yeti s pravděpodobnou, byť zatím neznámou, cenou dracula-suv, nebude tam zas až tak drastický rozdíl. Možná nějakých sto tisíc. Což se ovšem bohatě vrátí z menší části během provozu a především pak při závěrčné realizaci na trhu ojetin. Problém lowendu není v nízké ceně ojetiny. Problém ojetého lowendu je v tom, že ho nikdo nechce, je prakticky neprodejný za jakoukoli cenu. Své o tom vědí například zoufalci, co se marně snaží na trh umístit své ojeté Sonaty, které na počátku taky byly zdánlivě skvělým nákupem.
Jestli je Q5 highend, tak potes koste. Vetsine z nich treba nefungujou blinkry (uz jste nejakou Q5 videli jak blika kdyz zataci nebo prejizdi z pruhu do pruhu?).
:-D Hele to jsou hlody, tvuj prispevek jsem rano prehlidl, tak sorry :-D Dival jsem se jen tak zbezne na ceny Sonata vs. Superb. Odhlednu-li od zastarale koncepce Superbu, vedle ktere je Sonata poslednim vykrikem techniky, pak si nelze nevsimnout, ze rozdil mezi novymi auty se pohyboval okolo 200-300k kc, zatimco rozdil u ojetiny z roku 2005-2006 se pohybuje okolo 100-200k (zdroj: tipcars.cz). Tedy mi z toho vychazi, ze abych na Sonate ztratil to, co na Superbu, musel bych ji dnes hodit rovnou na vrakoviste. Procentualni ztrata by u majitele Sonaty byla pochopitelne vyssi, ale absolutne by byla stejna. Myslim, ze zoufalci jsou spis majitele Superbu (predevsim benzinovych), kteri tohle pokrokove auto nabizeji za zlomek jeho puvodni ceny a to se bavime o (s privrenim obou oci) ceskem vyrobku vs. "rejze". Mel-li tedy tento tvuj priklad poslouzit jako ilustrace a potvrzeni tvych slov ohledne Dacie, nelze te povazovat za zrovna znalou a duveryhodnou osobu :-DJinak designovy souboj draculy s horskym muzem bych hodnotil jako nerozhodny a jakykoliv priplatek za obludu od Skody ve srovnani s obludou od Dacie mi prijde vcelku usmevny, zatimco ty tady hazes cifry jako 100k s tim, ze to prece neni zadny problem. No ano, jak zakaznik Dacie, tak Skody prece doslova hyri statisici a proto si tyhle znacky kupuje:-D
Ty vole na cem jedes? To musi bejt dobrej matros :)
Tak to s tou Sonatou neni pravda. Za prve nabidka ojetych Sonat je velmi mala, takze nevim, o jakou statistiku se opiras a za druhe, videl jsem vcera v bzaru ojety Phaeton za 330 tycek z roku 2003. To je za 6 let pokles na 15%. Takovyto pokles Sonata ano Maxima nikdy nezazila.
Phaeton bych se sonatou tedy opravdu nesrovnával. Zcela jiná klientela, jiné sociální zázemí, jiný účel použití, jiný dopad poklesu ceny. A proč nejsou sonaty v secondhandu? Protože je bazary prostě nevykoupí. Mám jasný příklad ze svého okolí. Majitel spolupracujici firmy si před třemi lety koupil sonatu za cca 620 000. Já ve stejné době koupil octavii za 700. On si teď koupil passat a sonatu chtěl dát na protiúčet dealerovi. Odmítl, prostě nevykoupil za žádné peníze. Nabídl to několika bazarům. Nikdo neprojevil zájem, v krajním případě vezmou jen do komise s poznámkou, že se to stejně neprodá. Nakonec ji prodal na inzerát za 110 tisíc a i za tuto cenu mu stála na zahradě dva měsíce. Zatímco tříletou octavii vykoupí každý prodejce i bazar za cenu kolem 300 tis. Ihned. Drahá oktávka, co? Ale v součtu je drahá původně levná sonata. Skra drahá. A tohle čeká drtivou většinu dacií tady, na slovensku i v Německu. Za tři roky nebude po dnešní virtuální pseudokrizi kromě silnic, zaneřáděných daciemi. A jejich majitelé je budou chtít umístit na secondhandový trh. teprve pak (možná) pochopí, jak hloupým nápadem bylo šrotovné. prodělají daleko víc, než teď získali. Tahle osudová rána mine snad jen ty, co s letitou dacií ve stodole zesnou v pánu na sešlost věkem. Tam to odnesou až jejich dědicové.
jogurte, triletou sonatu za 110k? tak to mi ukaz kde a koupim jich deset. Kdyz uz tady chces oponovat, tak si alespon zjisti v i-autobazarech, jake jsou skutecne ceny, at nejses trapnej.
Kazdymu, kdo to ma na tipcarsu za 220k kc uz to stoji na zahrade aspon dva roky. Az to slevni na 110k, bude mu to tam stat jeste dva mesice a pak se to konecne proda. Nectes, nevis;-)
Taktak, jedna věc je zbožné přání prodávajícího, vyjádřené číslem na tipcars, jiná věc je realita všedního dne. A ta je nemilosrdná.
Vystihls to dobre - realita je nemilosrdnaB-]
:-D 3 roky jizdy v keplu jako Oktavka a KONECNE prislo zadostiucineni, co?:-D Nechtel bych byt v tve kuzi jogurte, nechtel. Ale jako dalsi stripek do mozaiky skodifkarske duse je to neocenitelne. B-]
Jogurt píše zaujatě,ale nemá to ani tak nic společného s jeho duší jjako s obchodem a ten v dnešní době jde.Jinak s ním nesouhlasím,ať si každý jezdí v čem chce a ať je to co je to za značku.
Nerozumim reci tveho kmene:-D Nemyslel jsi "..s obchodem a O ten v dnesni dobe jde"? Pokud ano, pak sis asi nevsiml, ze jogurt koupil o 80k draze o tridu mensi auto, tedy kdyby koupil konkurenta Sonate, tj. Superba, nebylo by to za 700k, ale spis za 900k. V takove chvili uz ten "obchod" pro majitele Sonaty tak blbe nevypada. Staci jen srovnavat jabka s jabkama, i kdyz chapu, ze jogurtovo ego se citi lip, kdyz si mysli, ze Octavia je o tridu vetsi:-D
Jogurtovo ego je naprosto OK, problém si generujete vy sami. Sonatu můžete klidně srovnávat se superbem, jenže to dost kulhá. Vnitřním prostorem je identická s octavií, výbavou na ni nestačí. To, že je zvenku větší, to je sice hezké, ale jinak k ničemu. A že nejsou v bazarech? No nejsou. Bazary je nevykoupí, takže tam ani být nemohou. Humorné, kam až adolescentní mentální masturbace zavedla diskusi na téma draculovy sáně, chlapci.
Tak za sebe muzu rict, ze zadnej problem negeneruju, jen se bavim tvou hlouposti:-D Srovnani Sonaty se Superbem kulha:-D Hele sedels uz nekdy v BMW 3? A kolik tam bylo mista? Jestli treba neni Octavia rovnou na urovni "petky":-D A co treba Logan jogurte, ten je uvnitr mnohem vetsi, nez oktavka, jak to, zes nekoupil ten? Ze je oktavka vetsi zvenku je prece k nicemu, tak proc nemas auto, ktere je vetsi uvnitr? :-D :-D Ja fakt nekdy premyslim, jestli tyhle skodfkarssti bulici jsou skutecni, nebo jen nejaka zvlastne retardovana skupina recesistu:-D
Je hezké se navzájem bavit svou hloupostí. Zdá se, že máme oba do budoucna o zábavu postaráno. :-D
lenze na tom su takisto aj napriklad majitelia audi A4 a A6 s 2.5TDI ktori sa toho nevedia zbavit.. Takisto starsie passaty a superby.. Vsetci chcu 1.9 , 2.5 a este s automatom ti nikto nekupi a porizovaci cena bola dost velka.. Naproti tomu levne auta ako accent, punta atd sa predavaju dobre.. ZLe sa predava napr sonata maxima a podobne, proste auta s velkymi motormi. Atakisto sa zle predava aj A8 a X5 BMW 7 v benzine.. trh ojetin nie je o tom kolko auto stalo ale aku si vybudovalo povest pocas svojho zivota. Keby boli alfy spolahlive tak by sa mozno kupovali viac a neboli by take lacne.. Keby zase skodovka nebola domaca jak v cechach tak na slovensku tak by bola cenovo nizsie ako je VW. Podobne ako je mozno seat..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.