Dacia Logan v ruské reklamě driftuje pouští a vede formule jako safety car

Dacia Logan má na ruském trhu logo Renaultu a je propagován o poznání akčněji, než jsme zvyklí.
Dacia Logan v ruské reklamě driftuje pouští a vede formule jako safety car

Dacia a její modely pro Latinskou Ameriku či Rusko pod značkou Renaultu sází na nízkou cenu, trvanlivost a další hodnoty, které obvykle nejsou propagovány šíleným driftováním na šotolině. Ruské zastoupení Renaultu si však zřejmě s nadsázkou nic nedělá a nám se jejich reklama líbí.

Plány Dacie na rok 2017: Řada faceliftů a nakonec nový Duster

Plány Dacie na rok 2017: Řada faceliftů a nakonec nový Duster

Po ospalejším úvodu se postupně přes zběsilé tahání za ruční brzdu ve stylu Vina Diesela dostáváme dokonce na závod formulí, kde Logan sebevědomě vede startovní pole. Na rozdíl od jednoho monopostu, ze kterého se valí kouř, francouzsko-rumunský sedan dojede do cíle.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Dacia Duster 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 41 003 km
Cena: 280 000 Kč
Dacia Duster 1,6
Rok výroby: 2016
Stav: nový vůz
Cena: 390 000 Kč
Dacia Sandero 0,9
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 236 000 Kč
Dacia Dokker 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 122 576 km
Cena: 140 000 Kč
Dacia Duster 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 136 012 km
Cena: 230 000 Kč
Dacia Sandero 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 65 874 km
Cena: 115 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků